Kirjoittaja Aihe: FF100: Jossakin || Severus/Harry, K-11, songfic  (Luettu 3346 kertaa)

Puhpallura

  • Vieras
Title: Jossakin
Author: Puhpallura
Pairing: Severus/Harry
Rating: K-11
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot ja paikat, minä vain lainaan niitä. Ja kappale kuuluu Within Temptationille.
Genre: Angst, songfic
Summary: Kalkaros elää epätietoisuudessa ja kaipaa Harrya takaisin.
A/N: Ficci osallistuu FF100:aan sanalla viikot. Kappaleena on Within Tempationin kaunis Somewhere.
Ficci sijoittuu seiskakirjaan, aikaan jolloin Harry on etsimässä hirnyrkkejä ja Kalkaros rehtorina.
Kappaleen voi kuunnella tästä. Suosittelen laittamaan taustalle soimaan :)
Kalkaros PoV


Hiljaisuus ympäröi minut, puristaen tiukkaan syleilyynsä kuin kobra saaliseläimen. Haluaisin huutaa, paiskoa tavaroita, ihan mitä vain jotta se vapauttaisi minut otteestaan. Ajatukseni kiertävät sinussa, eivätkä ne jätä minua rauhaan. Haluan vain tietää missä olet. Etkö voisi antaa pientä merkkiä, jotta tietäisin missä olet? Että olet elossa ja kaipaat minua.
Kuin pimeässä luolassa, yritän haparoimalla löytää sinut. Kuulen äänesi, mutta en näe missä olet.
Pikku hiljaa äänesi vaimenee ja jään yksin hiljaisuuteen, joka yrittää kietoa minut petolliseen armeliaisuuteen ja auttaa minut unohtamaan sinut. Mutta minä en tahdo. Haluan vain sinut takaisin luokseni.

   Lost in the darkness, hoping for a sign.
   Instead there is only silence,
   can't you hear my screams?


Puran tuskani ja turhautumiseni edessäni olevaan oppilaaseen. Jokainen lyöntini häneen saa minut tuntemaan hieman vähemmän. Jokainen isku turruttaa minua, vaikka se ei kokonaan vie ikävääni pois. Se helpottaa vain hetken aikaa.
Katson, kuinka oppilas nyyhkyttää vajottuaan lattialle lyöntieni voimasta. Veri vuotaa hänen nenästään ja tunnen tyydytystä nähdessäni sen. Sitten muistan, että sinä saatat vuotaa samalla tavalla ja se saa raivon ja turhautumisen jälleen pintaa. En ole suojelemassa sinua, vaikka minun pitäisi olla. Minä lupasin olla kanssasi ja suojella sinua, mitä ikinä tapahtuukaan. Minä petin lupaukseni.
Ensimmäinen potku maassa makaavaan poikaan saa aikaiseksi voihkaisun hänen suustaan, mutta huulillani karehtii hymy, joka on sekoitusta vihaa ja surua.
Toinen potku. Kasvoilleni nousee suru, sillä en saa sellaista helpotusta kuin haluaisin.
Masokistisella tavalla saan hetkeksi nautintoni lyömällä ja potkimalla syytöntä. Minulle sillä ei ole edes väliä. Ehdin katua tekemääni myöhemminkin.

   I'll find you somewhere.
   I'll keep on trying until my dying day.
   I just need to know whatever has happened,
   the truth will free my soul.

Lopulta, kun lyönnit eivät enää anna minulle minkäänlaista helpotusta, viittaan välinpitämättömästi oppilaan pois ja lysähdän istumaan tuoliini ilmeettömänä. Suljen silmäni ja annan itseni tuudittautua harhaluuloon, että olet täällä, kuiskuttelemassa korvaani sanoja, jotka saivat minut uskomaan elämään ja rakkauteen jälleen. Kaappaat minut hellään syleilyysi, jossa voisin viettää ikuisuuden, tietäen, että ajattelet samoin.
Mutta nopeasti havahdun todellisuuteen ja huomaan olevani yksin keskellä pimeyttä eksyksissä.
Hetken aikaa toivon, että olet kuollut, jotta minun ei tarvitsisi miettiä, kärsitkö samalla tavalla kuin minä. Sillä sen kärsimyksen määrää, jota tunnen, ei voi ilmaista. Siihen ei oikeita sanoja löydy.
Kunpa voisin edes jollakin tavalla saada sinut tietoiseksi, kuinka tarvitsen sinua. Vihdoin pystyn sen myöntämään, kuinka riippuvainen sinusta olen, vaikka et sitä kuulekaan.

   Lost in the darkness, try to find your way home.
   I want to embrace you and never let you go.   
   Almost hope you're in heaven so no one can hurt your soul.
   Living in agony cause I just do not know
   where you are


Missä ikinä oletkaan, toivon, että tiedät kuinka paljon sinua ajattelen, kuinka paljon olisin valmis tekemään, jotta saisin sinut tänne, minun syleilyyni, sillä kaipaan sinua vierelleni, kaipaan hymyäsi ja eleitäsi. Kaipaan kaikkea mitä olet.
Mielikuvat sinusta pitävät minut edes jotenkin järjissäni. Ne auttavat minua jaksamaan päivän kerrallaan, odottaen että saan merkin sinusta, odottaen että palaat.
En koskaan luvannut sinulle, etten murehtisi takiasi, vaikka niin pyysit. Miksi lupaisin sellaista, mitä en voisi pitää? En pystynyt edes pitämään lupaustani siitä, että pidän huolen sinusta.
Mutta lupasin, että en koskaan lopeta odottamasta sinua. Sillä tiedän, että en voi olla vapaa ennen kuin saan sinut takaisin.

   Wherever you are, I won't stop searching.
   Whatever it takes, I need to know.




Somewhere

Lost in the darkness, hoping for a sign.
Instead there is only silence,
can't you hear my screams?
Never stop hoping,
Need to know where you are,
but one thing is for sure,
you're always in my heart.

kertosäe:
I'll find you somewhere.
I'll keep on trying until my dying day.
I just need to know whatever has happened,
the truth will free my soul.

Lost in the darkness, try to find your way home.
I want to embrace you and never let you go.
Almost hope you're in heaven so no one can hurt your soul.
Living in agony cause I just do not know
where you are.

kertosäe

Wherever you are, I won't stop searching.
Whatever it takes, I need to know.

kertosäe
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 23:24:36 kirjoittanut Renneto »

ValDracu

  • ***
  • Viestejä: 115
  • I Like It
Vs: FF100: Jossakin
« Vastaus #1 : 20.06.2008 22:39:07 »
Ihanaa. Kerrankin ensimmäinen kommentoija, jos ei joku sitten tällä välillä vetäse ensin  :D
minä tykkädin tästä paljolti, toivoinkin täältä löytyvän jotain joka vie mukanaan ja jotain erilauduuden tunnetta tuovaa. Sitä on ainakin tästä löytynyt. Ei enää mitään tavallisia paritus juttuja vaan vähän jotain enemmän hengellisempää kuin fyysistä. Sitä minä oonkin jo jonkin aikaa kaivannut. Kiitos tästä!
smile if youre not wearing underwear
               
                   Or
       
because we love guys with other guys

Puhpallura

  • Vieras
Vs: FF100: Jossakin
« Vastaus #2 : 21.06.2008 11:19:02 »
Kiitos kaunis kommentista ValDracu  :)

Hienoa, että joku halusi tätäkin ficciä kommentoida :D

Hain tässä juuri vähän sellaista erilaisempaa tunnelmaa(viitaten esimerkiksi Severuksen käytökseen) ja on ihana kuulla, että olen onnistunut tekemään niin. Ainon fyysisen, minkä tähän ficciin halusin, oli juuri tuo se Severuksen noh, väkivaltainen käytös. Omasta mielestäni se ainakin sopii hyvin. Muutenkin yleensä näissä angst-ficeissä haen tuollaista hengellisempää juttua.
Mutta kiva, jos pidit :)

Ringo

  • Vieras
Vs: FF100: Jossakin
« Vastaus #3 : 21.06.2008 12:14:54 »
hmm, jostain syystä olen lukenut viime aikoina hyvin paljon sellaisia ficcejä Severuksesta, joissa on ollut juuri näitä oppilas/opettaja suhteita, joista en ole oikein koskaan pitänyt hirveästi. Mutta jostain syystä olen yllättynyt jokaisesta ficistä positiivisesti.
Tämä oli ihana, voi kun käy Severusta sääliksi. ; <<  Kappale sopi tunnelmaan todella hyvin, se soi tuolla taustalla kuten neuvoitkin. :') Rakentavaa kommenttia en osaa edes kirjoittaa, mutta kiitos, tämä oli ihana, pidin paljon. <3

Puhpallura

  • Vieras
Vs: FF100: Jossakin
« Vastaus #4 : 21.06.2008 14:31:34 »
Kiitos kommentista Ringo  :)

Minä taasen pidän kauheasti juuri noista opettaja/oppilas-ficeistä, eritoten jos Severus on se toinen osapuoli. Mistähän sekin sitten johtuu ::)
Pidän itsekin tästä ficistä hyvin paljon. Omasta mielestäni se on yksi parhaimpia mitä olen kirjoittanut ja tietenkin hienoa kuulla, että siitä muutkin pitävät.
Tuota kappaletta tuli soitatettua repeatillä ficciä kirjoittaessa, sillä halusin siihen juuri kappaleen tunnelman ja on kiva kuulla, että onnistuin siinä.
Ei sen kommentin aina tarvitse olla niin rakentava. Pidän kaikenlaisista kommenteista :)