Mainittiinko täällä urheiluanime? *palaa bumerangina takaisin*
Olen itsekin melko innoissani tulevista sarjoista! Noihin lisäisin vielä jalkapallosarjan
Days, jonka alkamisesta myöskään ei taida olla täyttä selkoa vielä. Ainakin tumblrin puolella on liikkunut kivasti teasereita noista, eikä voi muuta kuin odottaa, kun tällä hetkellä ei oikein ole mitään meneillään. Ainakin taitoluisteluanime vaikuttaa mielenkiintoiselta, ja totisesti myös cheerleader-poitsut.
Edellinen sporttikausi oli jokseenkin ristiriitainen. Oma suosikkini
Haikyuu!! tietysti lunasti kaikki odotukseni ja saa jatkoa sekin vielä syksyllä, jesjesjes, Karasuno fight! Gahah, siinä kyllä sarja, joka saa hurraamaan jokaisen joukkueen puolesta, kun ne on kaikki niin symppiksiä, ynh. Tulkaa nyt joku muukin hehkuttamaan tätä sarjaa, etten yksinäni ole asian kanssa.
(mikä juttu tää urheiluanimeiden kiinnostus kaksoishuutomerkkeihin muuten on... ) Sen sijaan
Prince of Stride jäi vähän näistä odotuksista, vaikka visuaalisesti olikin kiva ja Heath oli kiva ja ja ja, sinänsä ideakin oli kiva. Jokin kuitenkin jäi uupumaan. Ehkä joku toinen saa siitä enemmän irti, joten kannattaa tsekkailla, ei se siis mikään huono ollut ja innolla katselin joka jakson.
Oh,
Diamond no Ace. Mä oon jotenkin positiivisesti yllättynyt, että päähenkilö on jotenkin onnistunut ilahduttamaan mut tässä, Eijun on positiivisen symppis tyyppi, jonka innostus ja päättäväisyys on raikasta. Sivuhenkilöt on kivan symppiksiä myös, vaikka en kaikkiin niin olekaan ihastunut.
Tai ainakaan niin paljon kuin Isashikiin...Alkaa tosin pikkuhiljaa turnajaiskestävyys vähetä, kun kaikissa sarjoissa yksi peli kestää sen kymmenen jaksoa.
Okei Free!:ssä kisat kesti ehkä sen yhden jakson, mutta auta armias, kun päästään pelaamaan jotain joukkuepeliä... Jestas, joka asia täytyy venyttää niin pitkäksi, että sinä aikana, kun katsoo ne kaikki jaksot, olisi mennyt jo oikeaan peliin, katsonut sen ja tullut takaisin.
Jahas, tulipas romaani, vaikka piti vaan sanoa, että kyllä, täällä myös hypetetään seuraavia sarjoja innolla. Ainakin taitoluistelu olisi hyvin kiinnostavaa nähdä animoituna, mitenkä tässä nyt enää jaksaa venailla pari kuukautta...
//pitänee laajentaa sanavarastoa jossain vaiheessa, kun kaikki on niin symppiksiä...