Enkä haluu edes ajatella sitä, kuinka monta Hopeanuolta multa tällä hetkellä puuttuu.
Mulla on ihan sama juttu, kun sulla
Vanilla. D: Oon viitososassa menossa, yhn.
Mutta niitä suositteluja otetaan täälläkin päin vastaan! Itse voisin suositella
Bleachia, koska itse olen tykännyt FMA:sta ja Deathnotesta ja rakastunut siinä samalla Bleachiinkin, vaikka eroaahan se kahdesta edellämainitusta paljonkin tyyliltään, vaikka perinteinen toiminta onkin pääosassa. Sarjan osittainen huonopuoli tosin on se, että se on näitä "ikuisuus" sarjoja ja animeakin taitaa olla +300 jaksoa. Toinen näitä tunnettuja animen ja mangan kulmakiviä sitten on myös
Neon Genesis Evangelion, jos et ole siihen vielä tutustunut. Itse ainakin tykkään, paljon, eikä animekaan ole kuin 24 jaksoa eli ei mikään ikuisuus projekti. Mangasta en tiedä, kun olen lukenut vain 12 osaan asti (suomeksi ei taida olla enempää) ja vielä se vaikuttaisi jatkuvan.
Jaja, mitähän vielä. Jos Hopeanuolestakin pidät animena sinua saattaisi kiinnostaa myös
Wolf's rain. On se manganakin ihan hyvä, mutta kahteen osaan sisällytetty tarina jää ainakin minusta liian lyhyeksi.
Vampyyritarinoita taas hyvinkin paljon toimintaa sisältäviä ovat
Trinity Blood (24 animejaksoa, mangaa en tiedä) ja
Hellsing (alkuperäinen manga taitaa olla 10 osaa, Ultimate-anime jatkuu edelleen julkaistu 7 jaksoa). Hellsingin alkuperäisestä animesta en oikein voi paljoa sanoa, kun en ole itse sitä vielä ehtinyt katsomaan, mutta sitä on tehty muistaakseni 13 animejaksoa, eikä se seuraa mangaa lähellekkään yhtä uskollisesti kuin seuraajansa
Hellsing Ultimate.
Toivottavasti löytyi jotain mielenkiintoista. :> Wikipediasta/anime-esittelyistä tai jostain löytyy varmasti paremmatkin esittelyt noille sarjoille, joten kannattaa vilkaista sieltä. Voin tosin itsekin vastata, jos on jotain kysyttävää ilman sen suurempai spoilereita.
Minä taas kanssa haluasin jotain toimintaa (ks. suosittelemani sarjat) ja sitten jotain fantasia-painotteista ei kovinkaan pitkää sarjaa vaan sellaista peruspitkää animea, eli about 20-40 jaksoa. Poikkeuksetkin käy, mutta jotain tuota luokkaa olisi kiva katsella, enkä minä siitä romantiikastakaan säikähdä.
Ja sitten shojo ai-sarjoja (animena)! Suositelkaa. <3