Kirjoittaja Aihe: Vielä joskus S  (Luettu 2584 kertaa)

Chiida

  • tussitatuoitu
  • ***
  • Viestejä: 9
  • raison d'être
Vielä joskus S
« : 23.02.2009 17:58:04 »
S, one-shot, H/D, romance

Title: Vielä joskus
Author: Chiida
Rating: S
Genre: romance
Pairing: Harry/Draco
A/N: Minun ensimmäinen ficcini, joka on kirjoitettu yöllä, ja jälkikin on sen mukaista ^^' Kommenttia olisi kiva saada.


Draco Malfoy istui sängyllään tyrmässä, poikien makuusalissa. Huoneessa ei ollut muita luihuisia, joten hän tiesi voivansa puhua rauhassa

”Harry minä... haluaisin kertoa sinulle jotakin.” Draco sanoi punastuen samalla. Sanojen lausuminen ääneen oli paljon vaikeampaa kuin niiden ajatteleminen. Draco katsoi suoraan Harryn vihreisiin silmiin. ”Olen jo pitkään pitänyt sinusta, Harry, ja olen halunnut kertoa sen sinulle. Aika ei vain koskaan tunnu sopivalta.”

Dracon poskelle vierähti pieni yksinäinen kyynel, joka vieri hitaasti alas hänen kasvojaan ja putosi sitten leualta alas hänen paidalleen. Hän huokaisi, kohotti kätensä, ja pyyhkäisi poskeltaan kyyneleen jättämän pienen vanan. Hän ojensi kättään ja otti valokuvan hymyilevästä Harrysta, antoi aran suukon valokuvan pojan huulille ja sulki kuvan taas piiloon muiden katseilta. Vielä joskus, hän vannoi mielessään, vielä joskus sanon sen hänelle.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 20:47:17 kirjoittanut Guadaloupe »
“Piglet sidled up to Pooh from behind. 'Pooh,' he whispered.
'Yes, Piglet?'
'Nothing,' said Piglet, taking Pooh's paw, 'I just wanted to be sure of you.'”

Jazmín

  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #1 : 23.02.2009 18:05:31 »
Joo, mitäs tästä nyt sitten sanois :D Kuten tiedät, en oo mikään kovin hyvä kommaamaan.
Mutta joo, ihan hyvä ficci, mä tykkäsin. Harry ja Draco on aina söpö pari,v aikka tässä ei varsinaisesti Harrya ollutkaan. Mutta ei se mitään, mä oonkin aina tykännyt H/D:n siitä D osasta enemmän :D

Ja Draco olikin tässä aika söpö, vaikka mä en osaakkaan kuvitella Dracoa itkemässä, ku oon kuitenkin aina ajatellut sitä silleen "pahana poikana" ja kovana (älä ajattele tota kaksmielisesti, vaikka mä ajattelinkin xD)
Ja olishan tästä voinut vähän pidemmänkin tehdä, lisäämällä esim. Dracon tunteiden kuvausta ym., mutta koska täähän olikin alun perin tarkotettu raapaleeksi, niin ihan hyvä se oli tälläsenä.

Mutta joo, enpä mä nyt tästä oikeen muuta keksi. Hyvä ficci siis kaiken kaikkiaan, kirjota ens kerralla vähän pidempi, niin saat vähän pidempää kommenttiakin :D
If you stay I don't need heaven.

Game of Love

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #2 : 23.02.2009 18:32:04 »
Tästä olisi voinut saada vaikka kuinka hyvän ficin lisäämällä yksinkertaisesti pituutta. Nyt nimittäisin teostasi pikemminkin raapaleeksi, vaikken sanoja laskenutkaan. Tämä oli ensimmäinen ficcisi, joten en rupea tämän raadollisemmaksi.  ;D

Idea tässä oli hyvä, pidin tuosta jiposta että harhautat lukijan luulemaan Harryn olevan paikalla. Plussat sinulle siitä.  ;)
 
Pidin myös tavastasi kirjoittaa. Se on selkeä, ja sait Dracon tunteet välittymään hyvin. Kun jatkat kirjoittamista kehittyen jatkuvasti ja tuotat jatkossa hieman pidempiä tekstejä, niin se on siinä.

Oli ihan mukava "välipala", kiitos.  :D

Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Chiida

  • tussitatuoitu
  • ***
  • Viestejä: 9
  • raison d'être
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #3 : 23.02.2009 20:18:49 »
Jazmín: Kiitos, kiva kun pidit  :) Juu alunperin piti tulla raapale, kuten sanoit, mutta liikaa sanoja tuli.
Susityttö: Kiitos myös sinulle :D mukava kuulla, että pidit tästä. Ja juu, minulla on kesken hiukan pidempi tekele, toivotaan että se joskus valmistuu ja päätyy tänne  :)
“Piglet sidled up to Pooh from behind. 'Pooh,' he whispered.
'Yes, Piglet?'
'Nothing,' said Piglet, taking Pooh's paw, 'I just wanted to be sure of you.'”

magnum

  • ***
  • Viestejä: 9
  • Frozen Windows
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #4 : 24.02.2009 19:27:38 »
Oo, tämäkin täällä :) No joo, en erityisemmin H/D:stä pidä, niin kuin hyvin tiedät. Mutta sanon kuitenkin, että arvasin että se oli kuva! Olenpa fiksu... Joo, ei siis ole mitenkään kovin todennäköistä että Harry olisi luhuisten makuusalissa. Tai olisihan se voinut viittaa käytää mutta kuitenkin... Niin, olihan tämä suloinen, vähän erilainen puoli Dracosta. Dracon aina vain ajattelee sellaisena kovana pahiksena, kyyneleet ei sovi koviksille. Mutta olihan Johnny Depp elokuvassa Cry Baby melkoinen kovis mutta itki siitä huolimatta (muuten, se on sitten Deppin huonoin leffa ikinä).
 Ja yhdyn kyllä edellisiin, tästä saisi varmaankin hyvän ficin, vaikka minulle olisi kyllä hyvin suuri ponnistus onnistua lukemaan sitä. Kirjoitat niin kivasti ja se sai H/D:n vaikuttamaan melkeimpä hyvältä, mietipäs sitä ;)
"I’ll never criticize Romeo again."

Remulus

  • ***
  • Viestejä: 67
  • "nobody is dead to the laughter"
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #5 : 24.02.2009 21:06:22 »
Oi, tämä on hyvä! Oisit lisännyt pituutta vain. (juu tiedän, :D sanottu todella monta kertaa tuo sama asia, sry ^^)
Onnea eka ficistä!<3 Muistan kuinka mullaki jännitti!  :-X
Sulonen Dracoliini! Ja tosi koskettavaa ja yllättävä loppu, ku se Harry olikin vain kuva :D . Se kruunasi tämän. ^^
Mikään ei ole mahdotonta. Jotkut asiat vain ovat todennäköisempiä kuin toiset

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #6 : 24.02.2009 21:43:54 »
Söpöä. Hyvin kirjoitettu, virheitä en löytänyt, enkä muokattavia lauseitakaan. Ensimmäiseksi ficiksi kymppi suoritus.. Ah. Muistan ensimmäisestä ficistäni vain sen, että julkaisin sen vuotiksessa ja se lukotettiin... :) Offia!!

Juoni ei ollut kovin omaperäinen, itseasiassa todella klisee ja kulutettu, mutta käy hyvin ekaan ficciin. Omia juonia onkin paljon vaikeampi keksiä... Puolessa välissä ficciä luulin, että Harry olisi oikeasti ollut Dracon edessä, mutta ei. Itseasiassa se olisi ollut paljon ihanampaa <3. Kuitenkin, juu, luettava oli ja se että ratkaisu ei ollutkaan se, jota luulin oli plussaa. Vaikka loppu olikin klisee, no juu, minä kai keksin omat juonet keskellä ficciä.

Anteeksi, että tästä nyt ei tullut todellakaan rakentava, eikä mitään muutakaan.. ja offiakin oli ylirajojen.. mutta kiitos lukukokemuksesta.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Chiida

  • tussitatuoitu
  • ***
  • Viestejä: 9
  • raison d'être
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #7 : 03.03.2009 20:17:05 »
Kiitos kaikille jotka ovat viitsineet lukea ja vielä antaa palautettakin *ojentaa kaikille keksin*
psyduck: Kiitos kiitos  ;D
magnum: oo.. olet viisas  :D (vaikka se nyt ei ole mitään uutta) Kiitos paljon myös sinulle *hali*
Remulus: Kiitos kiitos kiitos  :D
Lozku: Kiitos kovasti  :)

muutama 'kiitos' taisi tulla... ^^'
“Piglet sidled up to Pooh from behind. 'Pooh,' he whispered.
'Yes, Piglet?'
'Nothing,' said Piglet, taking Pooh's paw, 'I just wanted to be sure of you.'”

janitä

  • Vieras
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #8 : 06.03.2009 12:03:25 »
voi tuo oli tosi söpöä!!! *ihkuttaa vieläkin* :-*

Chiida

  • tussitatuoitu
  • ***
  • Viestejä: 9
  • raison d'être
Vs: Vielä joskus
« Vastaus #9 : 23.03.2009 15:49:53 »
Kiitos  :D söpö siitä oli tarkoituskin tulla.
“Piglet sidled up to Pooh from behind. 'Pooh,' he whispered.
'Yes, Piglet?'
'Nothing,' said Piglet, taking Pooh's paw, 'I just wanted to be sure of you.'”