Kirjoittaja Aihe: CM Näin vuosien jälkeen... Reid/Lila S yrittääollahumor, tuplaraapale  (Luettu 1303 kertaa)

Hope

  • Kauhukermaviili
  • ***
  • Viestejä: 43
Nimi: Näin vuosien jälkeen
Kirjoittaja: Hope
Fandom: Criminal Minds
Ikäraja: S flawless lisäsi myös alkutietoihin
Genre: Angst, yrittääollahumor
Summary: Mitä tapahtuu kun Reid ja Lila kohtaavat ja alkavat vaihtaa kuulumisia?
Varoitus: Spoilaan kuutoskauden loppuun asti!

EN OMISTA MITÄÄN!

Los Angeles. Jälleen kerran Reid löysi itsensä täältä. Ja jälleen kerran hänen mieleensä nousi yksi nimi. Lila Archer.

Kauanko siitä oli? Reid ei ollut varma. Ei edes siitä, tahtoiko hän tietää sen. Tuntui pahalta hylätä Lila niin. Mutta hän ei vain ollut pystynyt ottamaan tähän yhteyttä.

Reid käveli kädet taskuissaan kahvilaan, joka sijaitsi vain korttelin päässä poliisiasemalta. Hän tarvitsi kofeiinia.

Tohtori astui sisään hiljaiseen kahvilaan. Vain yksi ihminen oli jonossa. Vaalea nainen, ja hänkin oli jo lähdössä. Reid katseli hinnastoa, kun nainen kiitti ja kääntyi lähteäkseen. Nainen kuitenkin pysähtyi kun näki Reidin ja katsoi tätä epäuskoisena.

”Spencer…?”
___________________________________________________

Reid istui Lilaa vastapäätä pöydässä ja joi hiljalleen kahviaan Lilan kertoessa kuulumisiaan. Pian Lila kuitenkin lopetti ja nosti katseensa Reidiin.

”Miten sinä olet jaksellut?” hän kysyi.

”Noh, ihan mukavasti, vaikkei elämäni kauhean ihmeellistä olekaan. Minut sieppasi kolmipersoonallinen henkilö joka kidutti minua päiviä, minusta tuli huumeriippuvainen mutta pääsin kuiville, sairastui, öh, hyvin vaaralliseen tautiin, minua ammuttiin jalkaan, tapasin isäni murhatutkimuksen yhteydessä, entinen isähahmo poistui elämästäni, menetimme kaksi neljä ihmistä ryhmästämme ja minulla on nykyisin kauheita päänsärkyjä. Joten, ihan normaaliahan tämä on ollut”, Reid vastasi tuijottaen kahviinsa. Pian hän kuitenkin nosti katseensa Lilan jokseenkin järkyttyneisiin silmiin.

”Mitä?” Reid ihmetteli kulmat kurtussa. ”Mitä minä nyt sanoin?
« Viimeksi muokattu: 06.11.2012 16:45:30 kirjoittanut Hope »