Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli: Suudelma, S, Katniss/Peeta  (Luettu 1742 kertaa)

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Nälkäpeli: Suudelma, S, Katniss/Peeta
« : 03.11.2012 13:09:02 »
Nimi: Suudelma
Kirjoittaja: fan4ever
Ikäraja: S
Fandom: Nälkäpeli
Genre: Romance
Paring: Katniss/Peeta
A/S: Osallistuu haasteeseen ficlet300. Ja juu, tää on tällanen pelkkää lässy romanssia, mut nautin ainakin kirjoittamisesta.
 
Suudelma huumasi minut. En ollut koskaan maistanut mitään sen makuista. Suloinen, pehmeä, anova. Himo alkoi valtaamaan minua uskomattomalla voimalla enkä voinut muuta kuin jatkaa.

Tiesin kaikkialla olevista kameroista joista me varmaan jo näyimme, mutten välittänyt. Halusin vain suudelmasi itselleni. Sydämeni syke koveni ja pulssini alkoi nousta.

Tunsin kätesi noisevan varovasti poskeleni ja vetävän minua lähemmäs yhä vain kiihtyvämpiin suudelmiin.

Minun olisi kai pitänyt pelästyä  miten pitkälle me menisimme, mutta se ei käynyt juuri silloin mielessäni. Ainoa asia oli saada suudella sinua.

Huomasin pian oman käteni paitasi kauluksen alla selälläsi ja sinun toisen kätesi vyötärölläni, molemmat vetäen toista himokkaasti lähemmäs.

Puna alkoi nousta poskilleni ja aukaisin pienesti silmiäni katsoakseni, olivatko omasi kiinni. Huuleni kohosivat hymylle minun huomatessani ne kiinni, mutta se taisi olla virhe.

Irrottauduit minusta katsoen minua kummissasi ja hymyni häätyy, mutta puna säilyy entistä kirkkaampana. Katsot minua hetken ennen kuin rupeat hymyilemään ja vedät minut sitten takaisin suudelmaasi. Tällä kertaa se on pieni, mutta painan päätäni entistä lähemmäs sinua ja olen pakahtua suudelmistasi.

Kohta tunnen kuinka työnnät minua maata kohti edelleen suudelleen ja tunnen kylmän kivi seinän selässäni. Et yritäkän riisua vaatteitani, mutta kätesi liikkuvat himokkaasti pitkin vartaloani saaden minut himoamaan lisää.

Suutelemme kiihkeästi niin pitkään, kunnes kumpikaan ei pysty enää hengittämään. Käännyt viereeni ja käperryn kainaloosi mahdollisimman lähelle ruumistasi. Ainoat äänet ovat meidän katkonaiset hengityksemme.