Kirjoittaja Aihe: Narnia, Kiinni menneessä | Susan/Kaspian, S  (Luettu 3827 kertaa)

Viisisataakaksi

  • Hyppelipompeli
  • ***
  • Viestejä: 108
  • Monimutkaista
Narnia, Kiinni menneessä | Susan/Kaspian, S
« : 27.07.2010 15:46:10 »
Kirjoittaja: Viisisataakaksi
Fandom: Narnia
Genre: Angst, raapale
Ikäraja: S
Disclamer: Narnia kuuluu C.S. Lewisille, ei minulle. Minä vain kuvittelen kaikenlaista.
Paritus: Susan/Kaspian
Summary: Olen vain toivonut pääseväni takaisin unimaailmaani ollakseni hänen kanssaan.

A/N: Hyyyyyi, kirjoitin Susan/Kaspian-ficin! Totta puhuakseni en varsinaisesti pidä parituksesta, mutta olen törmännyt pariin ihanaan Susan/Kaspian-ficciin. En olisi ikinä uskonut kirjoittavani itse ficciä parituksesta. Tämä ficci ottaa osaa haasteisiin Famdom10 ja Tavoita tunnelma. Tämän kappaleen innoittajana on Evanescencen biisi My Immortal. (Ihana biisi!)

-

Narnia.

Juuri kun sain syyn pysyä siellä, minut heitettiin pois. Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Aslan sanoi etten ikinä enää palaisi sinne. Ja silti hän antoi minun rakastua Kaspianiin. Nyt ajatukseni ovat iäksi sidottu häneen. En pääse hänestä irti, vaikka on kulunut vuosia siitä, kun lähdin Narniasta viimeisen kerran.

Kaspian.

Olen elänyt koko elämäni ajatellen häntä. Olen elänyt koko elämäni Narniassa. Saan kaiken elinvoimani unista ja menneisyyden haamuista. En ole ajatellut lainkaan elämääni oikeassa maailmassa. Olen vain toivonut pääseväni takaisin unimaailmaani ollakseni hänen kanssaan.
Olen toivonut vajoavani uneen, josta en enää koskaan herää.

Vielä enemmän olen toivonut unohtavani kaiken Narniasta.

-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:42:31 kirjoittanut Yukimura »
"Mennä yöllä yläkertaan? Hui!"
And honey you should see me in a crown

nahjulia

  • hyppelipompeli
  • ***
  • Viestejä: 50
  • No one's gay for moleman
Vs: Kiinni menneessä
« Vastaus #1 : 29.08.2010 11:11:06 »
OIH, miten kaunis ja kuvaava. Vaikka onkin näin lyhyt, kuvaat hyvin Susanin tuskaa ja kaipuuta. Tykkään todella paljon, mulla ois ihan samat fiilikset jols joutuisin lä'htemään Narniasta!
Make me dance I want to surrender
your familiar arms I remember
Everybody's talking about you
every word's a whisper without you

UntenLaiva

  • A Musketeer
  • ***
  • Viestejä: 175
  • "Every man for himself"
Vs: Kiinni menneessä
« Vastaus #2 : 13.09.2010 23:05:51 »
Minäkin tykkään!!! :D tykkää tosi tosi paljon, tahtoo jatkoa ;)

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Vs: Kiinni menneessä
« Vastaus #3 : 20.09.2010 01:17:17 »
oi, tämähän oli ihana  ;) yllätyin, sillä olin ennakkoluuloinen paritusta kohtaan, kenties syyttä.
kaunis, näpsäkkä ( mitäh ? ) ja ihana raapale, kiitos :--)

jennumiu
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

Viisisataakaksi

  • Hyppelipompeli
  • ***
  • Viestejä: 108
  • Monimutkaista
Vs: Kiinni menneessä
« Vastaus #4 : 21.09.2010 08:22:46 »
Kiitoksia, nahjulia, UntenLaiva ja jennumiu!
UntenLaiva: jatkoa tuskin tulee, ellei sitten uusien (erillisten) raapaleiden muodossa. Niitä olisi tarkoitus väsätä, mutta minun motivaatiollani - jaa-a... Täytyy vaan toivoa, että kirjoitusinto iskee :)
"Mennä yöllä yläkertaan? Hui!"
And honey you should see me in a crown

Kuningas Andy - häh

  • Vieras
Vs: Kiinni menneessä | Narnia, Susan/Kaspian, S
« Vastaus #5 : 25.08.2011 17:00:17 »
Aivan ihana <3 En osaa antaa kovin pitkää ja rakentavaa vastausta, koska pätkäkin on niin lyhyt. Toisaalta, sen ei tarvitse olla yhtään tuon pidempi. Voin sanoa, että olet taitava, kun pystyt noin´lyhyeen raapaleeseen sisällyttämään niin hyvin tunnetta. Sait kyllä kylmät väreet virtaamaan ihollani, en tiedä minkä takia. Ehkä siksi, koska pystyn samaistumaan Susaniin, ja hänen niin lohduttomaan tilaansa. Hän jätti Kaspianin, jätti Narnian omasta tahdostaan, mutta katuu silti. Mutta silti ikuisesti molempia rakastaa, eikä pysty luopumaan, vaikka tahtoisi unohtaa. Luettuani tämän, oloni on hieman haikea. Taidan olla fiktiota kohtaan turhan empaattinen...

saghapo

  • Vieras
Vs: Kiinni menneessä | Narnia, Susan/Kaspian, S
« Vastaus #6 : 25.08.2011 18:36:38 »
Vitsi, miten kaunis tämä oli.
Onnistuit hyvin kuvaamaan Susanin tunteita, ja ne välittyivät tästä hienosti. Tykkäsin myös ihan mielettömästi kirjoitustyylistäsi, se oli samaan aikaan yksinkertaista mutta silti sisälsi paljon tunteita.

Joo okei kommentointi on taitolaji. Mutta, kiitti tästä ! :)

Fairytale

  • ξωτικά
  • ***
  • Viestejä: 244
  • Say that you believe.
Vs: Kiinni menneessä | Narnia, Susan/Kaspian, S
« Vastaus #7 : 29.08.2011 17:09:21 »
Oi, pidän angstista ja tässä raapaleessa oli kyllä onnistunut kuvailu. Tunteet välittyivät loistavasti ja muutenkin varsin kaunis pätkä :)

Lainaus
Olen toivonut vajoavani uneen, josta en enää koskaan herää.
"There was a price to be paid for any decision he made. There was a price for who he was. Other people paid it."

Antelope

  • Vieras
Vs: Kiinni menneessä | Narnia, Susan/Kaspian, S
« Vastaus #8 : 04.09.2011 16:05:55 »
Oioi, miten hieno raapale!
Todella kauniisti kirjoitettu ja Susanin tunteet välittyivät hyvin tämän tekstinpätkän avulla.
Tykkäsin kovin ja Susan/Kaspian jotenkin söötti paritus. ^^ ♥


Antelope :-*

Viisisataakaksi

  • Hyppelipompeli
  • ***
  • Viestejä: 108
  • Monimutkaista
Vs: Kiinni menneessä | Narnia, Susan/Kaspian, S
« Vastaus #9 : 27.10.2011 21:30:52 »
Kiitos vain kaikille kommentoijille! Tosi mukavaa, että ihmiset tykkäävät. :)
"Mennä yöllä yläkertaan? Hui!"
And honey you should see me in a crown