Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée | K-11, E/B Uusi luku 28.12.2010  (Luettu 46326 kertaa)

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #60 : 27.09.2009 20:45:12 »
tää on ihana! en malttanu odottaa vaan luin tän kokonaa englanniksi ; ) tosi hyvin suomennat : )

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #61 : 27.09.2009 21:00:47 »
Uusi lukija ilmottautuu! :D

Suomennat todella hyvin! Tekisi mieli lukea englanniksi, mutta yritän parhaani :) Toivottavasti suomennat seuraavan nopeasti, tuskin jaksan edes odottaa mitä Lontoossa tulee käymään!

Jatkoa odotellen,

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #62 : 27.09.2009 21:24:18 »
Edward alkaa vaikuttaa mukavalta!  :)
"Mikä on suloista?Miksi, mitä tapahtui?," Emmett kysyi
Emmett on todella pihalla ;D

Vanilja Taivas

  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #63 : 27.09.2009 22:10:23 »
Hmm, tämä osahan oli jopa ihan kiva.

Alussa en tykännyt tästä ollenkaan, suoraan sanottuna tää fic oli mun mielestä ihan typerimmästä päästä ; osta tolkuttoman lyhyitä ja Edwardista tehty täysin kamala. Mutta ilmiselvästi sinnikäs lukeminen kuitenkin oli vaivan arvosta, koska tästä osasta mä tykkäsin ! =)
Fuck me, I'm famous

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #64 : 27.09.2009 23:09:01 »
AAww, rakastan emmettii ja jasperii<33 aawws :D<3  kivat luvut pari virhettä paikansin mutta en muista niitä enään:D
suomennat joka tapauksessa hyvin ja toivon että jatkoa tulisi nopeasti : D<33

eli jatkoo!
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #65 : 27.09.2009 23:23:04 »
Ihana <3 Paranee vain kokoajan <3

Suomennat very very very well <3

jatkoo piaannnnn rakas pianpianpian <3

Edwardkin alkaa jo tulla ihmiseks 8D
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #66 : 28.09.2009 14:35:02 »
oi ihana<33 tää aina vain paranee ja paranee! jatkoa odotan innolla :D <3

ppetraah

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #67 : 28.09.2009 15:35:36 »
uiij ihana kappale! :)
Edward alkaa olla jo mukavampi kun ennen :)
Emmat ja Jasper on hauskoja tuleeko Rosalie ja Alice jossain vaiheessa?
odottelen lisää jatkoa, toivottavasti tulee pian! :D

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #68 : 28.09.2009 15:53:49 »
Ei mitään muuta kuint ihana ficci.... Mä olen niin jumittunut... ;D ;D Jatkoa? !
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

redapple

  • norsu
  • ***
  • Viestejä: 29
  • ♥ Espanja ♥
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #69 : 30.09.2009 19:36:42 »
oiiii<33
mie en osaa nyt sanoo mitää rakentavaa ko oon viel iha tunnelmis  ;)
mut hei tää oon nii ihana ficci et mielelläni jatkoa lukisin?? ;) <33
-red

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #70 : 30.09.2009 20:58:21 »
Jatkoa pian, eiks juu? Tää vaan muuttuu yhä ihanemmaks koko ajan! Pian lisää!!!
 ~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #71 : 01.10.2009 18:01:53 »
A/N: Juuh, nyt näyttää siltä, että saatte tyytyä yhteen lukuun kerrallaan. Saatan palata aikaisempaan kahden luvun käytäntöön jos ja kun aika taas sallii, mutta näin saatte luultavasti nopeammin jatkoa.
-----------------------------------------------------------
10. Landing

BPOV

Heräsin Emmetin ja Jasperin nauruun.

”Hän herää. Sanoihan ettei teidän pitäisi olla niin kovaäänisiä”, sanoi ääni joka kuulosti Edwardilta.
”Se on Emmetin vika. Hän jatkoi nauramista, vaikkei mikään edes ollut hauskaa”, Jasperin ääni lisäsi. Lisäksi kuulin Emmetin naurun. Avasin silmäni ja näin heidän ottavan kuvia minusta.

”Mitä nyt”, kysyin.
”En ikinä uskonut että voisit olla niin viihdyttävä Bella”, Emmett sanoi.

Katsoin Edwardia, ja hän sanoi, ettei hänellä ollut mitään tekemistä asian kanssa.

”Minä vain katsoin sinua, miksi sinä selität”, kysyin.
”Edwardillakin on ollut hauskaa kun otimme kuvia sinusta. Anteeksi että herätimme, kokeilimme vain uutta puhelintasi”, Jasper vastasi hänen puolestaan.
”Minun puhelintani?”
”Niin, tässä, tämä on sinun. Se on uusinta mallia. Minä annan sen sinulle lahjana, neiti Kaunis”, Jasper sanoi samalla kun ojensi puhelimen minulle. Se näyttää elegantilta ja sileältä.
”Oletko tosissasi.”
”Joo, puhelin on sinun”, Jasper sanoi. ”Ehkäpä saisin halin, tai jotakin…”, hän lisäsi.
”Hei, on liian aikaista ja sinä jo lähentelet kihlattuani”, Edward sanoi.
”Oho, Jasper, sinä osuit johonkin. Edward on mustasukkainen”, Emmett kommentoi.

Kuultuani sen katsoin Edwardiin. Hän näytti hieman häkeltyneeltä mutta sitten hänen ilmeensä palasi normaaliksi.

”Minä en ole mustasukkainen”, Edward tiuskaisi.
”Niin varmaan. Jos kerran et ole mustasukkainen niin ehkäpä olisi okei jos minä ja Jasper antaisimme hänelle aamuhalit”, Emmett kysyi.
”Ei ongelmaa. Siitä vain. Siis jos hän haluaa antaa sinulle sellaisen.”
”Lopettaakseni tämän, hyvä on, minä annan teille aamuhalit.”

Halasi Jasperia ensimmäisenä ja kiitin puhelimesta. Halasin Emmetiä ja hän nosti minut ylös, yllätyin siitä niin että huudahdin ja hän nauroi.

”Sinä olet todella viihdyttävä Bella”, Emmett sanoi samalla kun laski minut alas. Hän sanoi, että minun pitäisi antaa Edwardillekin hali, mutta Edward sanoi, ettei tarvitse sitä. Nousin ylös ja sanoin meneväsi vain vessaan. Ohitin Edwardin, mutta käännyinkin takaisin ja halasin häntä. Hän oli järkyttynyt, mutta hitaasti nosti kätensä ja taputti selkääni.

”Jes, sain sen”, Emmett sanoi.
”Täydellinen kuva. Nyt te näytätte oikealta parilta”, Jasper sanoi katsoen Emmetin kännykkää.
”On liian aikaista teidän kiusaamisellenne. Antakaa meille tauko”, sanoin samalla kun kävelin vessaan.

Me söimme aamiaista ja muutaman tunnin jälkeen lentoemäntä tiedotti että laskeutuisimme hetken kuluttua. Edward sai soiton manageriltaan. Hän sanoi että heti kun olemme laskeutuneet hän tapaa managerinsa ja keskustella muutamia asioita elokuvastaan. Hän käski Emmetin ja Jasperin pitää huolta hotellivarauksesta.

”Menkää suoraan hotelliin lepäämään”, Edward sanoi.
”Okei kamu, me pidämme huolen kaikesta”, Jasper vakuutti hänelle.

Ulkona oli paljon lehdistöä odottamassa meitä. Edward piti kiinni vyötäröstäni kun kävelimme. Siellä oli auto odottamassa minua, hän auttoi minut sisään.

”Mene Jasperin ja Emmetin kanssa. Matkatavaramme kuljetetaan hotellille. Soita jos tulee ongelmia, liityn seuraanne heti kun olen puhunut managerini kanssa.”

Nyökkäsin ja hän sulki oven. Emmett ajoi ja Jasper istui matkustajapaikalla. Saavuimme hotellille ja he puhuivat vastaanottovirkailijalle tiskillä. Puhumisen jälkeen he ojensivat minulle avaimen ja kertoivat että se oli minun huoneeseeni. He antoivat avaimen myös Edwardin huoneeseen.

”Mennään huoneisiimme lepäämään. Tulemme huoneeseesi sitten kun menemme syömään lounasta yhdessä”, Jasper kertoi minulle.

He saattoivat minut huoneeseeni ja tarkistivat että minun ja Edwardin laukut oli tuotu. Sen jälkeen he menivät omiin huoneisiinsa. Soitin vanhemmilleni kertoakseni heille matkasta. Sitten otin päiväunet.

Tunnin tai parin jälkeen Emmett ja Jasper herättivät minut. Emmett itse asiassa alkoi kutittaa minua, mikä pakotti minut nousemaan. He kertoivat minulle että menisimme syömään päivällistä. Kysyin, oliko Edward tullut jo takaisin ja he kertoivat että hän oli lepäämässä huoneessaan. He kertoivat myös että he menisivät nyt ärsyttämään Edwardia ja tulisivat sitten takaisin noutamaan minut. Kävin lyhyessä suihkussa ja vaihdoin vaatteet. Varmistin että otin kuvan siitä miltä näytin. Sain tekstiviestin Hugolta, jossa hän kertoi että tapaisin huomenna hänen ystävänsä joka tekisi hiukseni ja meikkini. Kun olin vastannut hänen viestiinsä, kuulin koputuksen ovelta. Se on Emmett ja Jasper. Juoksin ovelle ja olin yllättynyt kun näin vihaisen Edwardin. Hän katsoi minua ja sanoi että meidän pitäisi mennä alas syömään.

”Niin, Emmett ja Jasper puhuivat minulle jo siitä. He sanoivat että he tulisivat hakemaan minut, jonka takia olin yllättynyt kun näin sinut ovellani.”
”He sanoivat olevansa niin nälkäisiä että lähettivät minut hakemaan sinut. Olen erittäin ärsyyntynyt koska nukuin sikeästi kun he rynnivät huoneeseeni ja ärsyttivät minut kuoliaaksi.”

Minä kikatin ja hän nosti toista kulmakarvaansa.

”Anteeksi, tuo oli sama asia jonka he tekivät kun he tulivat minun huoneeseeni. He todellakin käyttäytyvät kuin lapset.”
”Totta. Ota kiinni kädestäni.”
”Anteeksi?”
”Bella, ota kiinni kädestäni. Muista käyttäytyä kuten normaalit parit.”
”Ai niin, anteeksi, unohdin.”

Kurotin hänen käteensä ja hän kosketti kevyesti kättäni. Menimme alas ja aloimme etsiä Emmetiä ja Jasperia. Ihmiset tuijottivat ja kuiskailivat kun kävelimme ohi. Se oli outoa. Oli hyvä että huomasimme jo Emmetin ja Jasperin, he söivät jo jälkiruokaa.

”Te kaksi olette todella huomaavaisia, te oikeasti odotitte meitä. Olen niin liikuttunut”, Edward sanoi samalla kun auttoi minut istumaan.
”Me näimme nälkää joten päätimme jo aloittaa, mutta huomatkaa, me odotimme teitä, me jatkoimme tilaamista jotta voisimme silti syödä yhdessä”, Emmett selitti.
”Joo, aivan.”

Syömisen jälkeen Jasper kysyi Edwardilta hänen kuvauksiensa aikataulua. Hän sanoi olevansa huomenna vapaa, mutta sen jälkeen hän olisi vain kuvauksissa.

”Bella, huomenna me menemme katsomaan kaikki turistikohteet täällä Lontoossa. Se on ainoa päivä jolloin olen vapaa pitämään sinulle seuraa”, Edward sanoi.
”Se olisi kivaa, minä aion ottaa paljon kuvia”, sanoin innostuneesti.
”Siitä tulee hauskaa, Emmett ja Jasper tulevat kanssamme”, Edward sanoi katsoen kaksikkoa.
”Totta helvetissä. Voin vakuuttaa sinulle että Jasper ja minä…”
”Ai, mutta luulenpa että emme voi tulla”, Jasper sanoi minulle.
”Te ette voi tulla?”, kysyin häneltä.
”Me emme voi mennä?”, Emmett kysyi hölmistyneenä.
”Emmett, meillä on jotain tekemättä, vai mitä…”, Jasper sanoi katsoen Emmetiä.
”Meillä on?”
”Kyllä, me olimme suunnitelleet sen. Lopeta tyhmän esittäminen. Me emme oikeasti voi mennä. Joten, annetaan vain Edwardin ja Bellan nauttia Lontoosta”, Jasper sanoi.
”Juu, nyt minä muistan. Olen pahoillani Bella, me emme voi tulla. Edward pitää sinulle seuraa.”
”Olisi hauskaa jos menisimme kaikki, mutta jos teillä on jotakin suunniteltua niin sitten minä ja Edward olemme kaksin”, sanoin heille.

Edward näytti epäluuloiselta, mutta antoi asian olla. Jasper ja Emmett päättivät mennä katsomaan joitakin Lontoon kuuluisia klubeja. Edward ja minä päätimme mennä nukkumaan.

”Te olette molemmat todella tylsiä. Ei ihme että sovitte hyvin yhteen”, Emmett aloitti kiusaamisen.
”Miten vain sanot Emmett. Sekä Bella että minä olemme väsyneitä ja tahdomme levätä”, Edward sanoi hänelle.
”Älkää vain tehkö mitään kun olemme poissa”, Jasper sanoivat samalla kun hän ja Emmett räjähtivät nauruun.

En ole aivan varma, mutta aivan kuin olisin nähnyt Edwardin poskien punehtuvan hieman. Hän vain ohitti kaksikon ja otti kiinni kädestäni.

”Näyttää siltä että olemme huomenna kaksi”, hän sanoi.
”Niin. Emmetillä ja Jasperilla on jotakin tekemistä.”
”Ole ajoissa jotta kerkeämme katsomaan monia paikkoja.”
”Varmasti olen. Olen niin innoissani. En malta odottaa huomista.”

Edward saattoi minut huoneelleni ja sanoi hyvät yöt. Odotan huomista. Tarkoitan siksi, koska haluan nähdä kaikki Lontoon turistikohteet, en siksi että Edward on kanssani. No, sekin on oikeastaan kiva, koska saan viettää aikaa hänen kanssaan ja saan tutustua häneen paremmin. Rukoilin ja aloin taas kirjoittamaan päiväkirjaani.

”Minä väsyin tänään todella, mutta odotan innolla huomista. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.”
--------------------------------------
A/N: Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:55:17 kirjoittanut Lyn »
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

redapple

  • norsu
  • ***
  • Viestejä: 29
  • ♥ Espanja ♥
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #72 : 01.10.2009 18:41:35 »
oiii ihanaa ku on tullu jatkoo<33 pelastit miun loppuviikon <3
voi ku oli söpöö toi edin mustasukkasuus... ;) ja ihanaa toi bellan ihastuminen!
Lainaus
”Siitä tulee hauskaa, Emmett ja Jasper tulevat kanssamme”, Edward sanoi katsoen kaksikkoa.
”Totta helvetissä. Voin vakuuttaa sinulle että Jasper ja minä…”
”Ai, mutta luulenpa että emme voi tulla”, Jasper sanoi minulle.
”Te ette voi tulla?”, kysyin häneltä.
”Me emme voi mennä?”, Emmett kysyi hölmistyneenä.
”Emmett, meillä on jotain tekemättä, vai mitä…”, Jasper sanoi katsoen Emmetiä.
”Meillä on?”
”Kyllä, me olimme suunnitelleet sen. Lopeta tyhmän esittäminen. Me emme oikeasti voi mennä. Joten, annetaan vain Edwardin ja Bellan nauttia Lontoosta”, Jasper sanoi.
”Juu, nyt minä muistan. Olen pahoillani Bella, me emme voi tulla. Edward pitää sinulle seuraa.”
<-------- toi oli nii mahtava kohta :DD 
innolla jatkoa odotellen
-red
p.s. se rakentava huuhtoutu viemäristä alas... :'D
sori siitä :S

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #73 : 01.10.2009 19:20:11 »
äkkiä jatkoa :D <33 en keksi muuta sanoa kuin hyvä on :)

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #74 : 01.10.2009 20:57:48 »
Laita pian lisää osia..  ;D
Eikös juu????
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #75 : 01.10.2009 21:07:13 »
Lainaus
”Minä en ole mustasukkainen”, Edward tiuskaisi.
Tässä kohdassa Edwardin olis pitäny sanoo "Tietysti olen mustasukkainen. Minä rakastan Bellaa ja haluan mennä hänen kanssaan naimisiin ja saada liudan lapsia. Joten pysy erossa hänestä!"

Tykkään tästä ficistä hirveestikauheestipaljon! Emmet on ihana<3
Jatkoa!
Ps, joo sori ei tuu ikinä mitään rakentavaa :/
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #76 : 02.10.2009 15:20:11 »
Tää on hyvä!  ;D Suomennat hyvää vauhtia ;) Jatka samaan malliin.
Sori, ei mitään rakentavaa kommenttii. :P
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #77 : 02.10.2009 21:26:18 »
A/N: Kiitos taas kaikille kommentoineille. Muutamat ovat sitä jo kysyneet, Alice ja Rosalie ovat tulossa takaisin, he eivät ole yhdessä Jasperin ja Emmetin kanssa. Oblivian, kiitos, nyt kun sanoit niin noinhan sen olisi pitänyt mennä. :)
----------------------------------
11. Exploring London

BPOV

Heräsin todella aikaisin ja menin kylpyyn. Tapasin Hugon ystävän, Augustinen. Puin mekon jonka Viktore oli valinnut minulle samalla kun Augustine korjasi hiuksiani ja teki meikkini. Edward ja minä söimme aamiaisen ja sitten lähdimme ajamaan autolla jonka hän oli vuokrannut. Hän sanoi että vierailisimme Buckinghamin palatsissa ensin. Hän kertoi minulle hieman paikan historiasta. Hän on todella fiksu. Huomasin että vaatteemme sopivat yhteen, tämän oli varmasti Viktoren ansiosta. Ennen kuin nousimme autosta, hän antoi minulle pienen rasian.

”Mikä tämä on?”, kysyin häneltä.
”Avaa se.”

Avasin rasian ja löysin sieltä vaaleanpunaisen kameran.

”Toit kameran! Kiitos!”
”Ajattelin että pitäisit siitä joten hankin sen sinulle eilen.”
”Se on todella pieni ja kätevä. Kiitos.”

Hän nyökkäsi ja me astuimme ulos autosta. Aloin ottaa kuvia. Edward ei halunnut olla kuvattavana, hän vaati että saisi olla kuvaajana. Kävimme nopean kierroksen palatsissa. Ihmiset tunnistivat Edwardin ja kysyivät hänen nimikirjoitustaan. Hän antoi sen ja kiitti heitä. Edward piti kiinni kädestäni tai vyötäröltäni, tiedän että hän teki sen vain koska täällä on ihmisiä jotka katsovat meitä. Ihmiset sanoivat meille että näytämme hyvältä yhdessä ja että meidän pitäisi mennä naimisiin. Edward sanoi että me suunnittelimme niitä jo.

Buckinghamin palatsin jälkeen kävimme erittäin kauniissa ja todella isossa puutarhassa. Kukat olivat niin kauniita ja hyväntuoksuisia. Olin lumoutunut. Nähdessään reaktioni Edward nauroi ja sanoi että näytin lapselta huvipuistossa. Tönäisin häntä hieman ja kävelimme käsi kädessä. Saimme nähdä koko puutarhan. Otin kuvia erilaisista kukista ja Edward otti kuvia minusta. Sain vihdoinkin suostuteltua hänet poseeraamaan kuvaan. Puutarhan hoitaja oli tarpeeksi mukava ottaakseen kuvan meistä. Vedin Edwardia kädestä koska halusin jo päästä uuteen paikkaan. Hän seurasi minua ja nauroi.

”Bella, älä huoli, meillä on vielä paljon aikaa.”
”Ei, meidän pitäisi kiirehtiä. Haluan nähdä koko Lontoon.”

Hän sanoisi että meidän olisi parempi syödä lounas ensin. Söimme ranskalaisessa ravintolassa. Minun on pakko sanoa, ruoat olivat erinomaisia. Lounaan jälkeen kävimme tornissa. Edward sanoi, ettei hän voinut tulla ylimpään kerrokseen saakka, mutta tein koiranpentuilmeen ja toistin ”ole kiltti”. Muutaman anelun jälkeen hän sanoi kyllä. Edward huohotti samalla kun kiipesimme ylös, hän jopa suuttui hieman koska nauroin hänelle. Noin tunnin jälkeen saavuimme viimein korkeimpaan kerrokseen. Näköala oli mahtava! Silloin oli iltapäivä mutta minusta siellä oli silti kaunista. Edward sanoi että siellä on vielä kauniimpaa öisin. Me otimme myös kuvia. Tuntui kuin jotenkin Edward olisi avautunut vain pitämällä minulle seuraa. Tuntui kuin olisin hieman lähempänä häntä. Katsoessaan näkymää hän puhui äkisti.

”Olen tuonut myös Tanyan tänne.”
”Tanya on sinun…”
”Minun ex-tyttöystäväni. Tiedätkö, hän sanoi tätä arvottomaksi. Minä väsytin hänet turhan takia. Hän jopa ärsyyntyi. Me olimme täällä Lontoossa viime vuonna.”
”Ehkä hän oli niin väsynyt, ettei huomannut kuinka kaunista täällä ylhäällä on.”

Hän kohautti olkiaan ja jatkoi ulos tuijottamista. Minäkin tein niin kunnes kuulin naksahduksen. Katsoin häntä ja näin hänen hymyilevän. Hän oli selvästikin ottanut minusta kuvan kun olin tuijottanut ulos.

”Hei, sinun olisi pitänyt kertoa minulle.”
”Ei, joskus me koemme kauneutta odottamattomissa ja suunnittelemattomissa tilanteissa.”
”Minun olisi pitänyt hymyillä, tiedäthän.”

Hän ei vastannut vaan lähti kävelemään alas. Seurasin häntä ja sanoin toivovani että voisin tulla takaisin yöaikaan.

”Sinä voit tulla takaisin. Minä tulen kanssasi”, hän sanoi hymyillen ja katsoen silmiini. Aurinko paistoi hänen kuparinvärisiin hiuksiinsa ja smaragdinvihreisiin silmiinsä. Hän katsoi minua ja minä katsoin häntä. Se oli lyhyt hetki mutta tarpeeksi saadakseen sydämeni lyömään vimmatusti. Hän jatkoi kävelemistä ja käski minun kiirehtiä.

Viimeinen paikka jossa kävimme, oli kirkko. Hän kertoi että se on rakennettu kauan sitten. Arkkitehtuurinen suunnittelu oli loistavaa. Hän piti kiinni kädestäni mutta pääsi irti kun olimme astumassa sisään.

”Mene sinä vain, minä odotan täällä.”
”Ei, mennään yhdessä”, vaadin.
”Bella, minä en ole rukoillut aikoihin, ja suoraan sanottuna, en ole ajatellut tehdä niin vielä pitkään aikaan.”

Vedin hänet sisälle vaikka hän vastustelikin ja me istuuduimme. Pidin tiukasti kiinni hänen kädestään jottei hän voisi karata.

”Sanoit ettet ole rukoillut aikoihin, eikö niin? Minä autan sinua.”

Nousin ylös ja menin hänen taakseen. Peitin hänen silmänsä ja kuiskasin hänen korvaansa käskyn rentoutua.

”Tiedäthän, Herramme katsoo meitä juuri nyt. Sulje silmäsi ja kerro Hänelle kaikki, mikä on häirinnyt sinua. Kerro hänelle kaikki ongelmasi ja kiitä kaikesta siunauksesta jonka Hän on langettanut yllesi.”

Olin aikeissa poistaa käteni mutta hän piti ne paikoillaan. Sitten tunsin jotakin kosteaa, päättelin että hän itki. Me pysyimme samassa asennossa pari minuuttia ja sitten hän nousi ylös.

”Tämä kirkko tuo mieleeni paljon muistoja. Viime vuonna minä ja Tanya sovimme, että jos menisimme joskus naimisiin, se tapahtuisi täällä. Hän oli niin onnellinen silloin.”

Minä vain pysyin hiljaa, koska se tuntui oikealta teolta sillä hetkellä.

”Minulla on ikävä häntä. Minulla on niin ikävä häntä. Minä herään, syön ja menen töihin, mutta sisälläni tiedän, etten ole kokonainen. Osa minusta kaipaa sitä kun sain pidellä häntä.”
”Teen kaikkeni saadakseni hänet palaamaan luoksesi. Minä lupaan sen sinulle Edward.”

Hän hymyili minulle ja sitten menimme syömään päivällistä. Menimme takaisin hotellille. Jasper ja Emmett olivat innoissaan kuulemaan retkestämme. Kerroin heille paikoista joissa kävimme ja kuinka ihmiset pyörivät Edwardin ympärillä. He kuuntelivat niin innokkaita kuuntelemaan ja he jopa katsoivat kuvamme. Jasper lainasi Edwardin kannettavaa tietokonetta, sanojensa mukaan koska hänen isänsä halusi hänen lähettävän joitakin papereita jotka liittyivät yhtiöön. Emmett puolestaan lainasi kameraani koska hän sanoi haluavansa katsoa vielä maisemia. Myöhemmin illalla kirjoitin päiväkirjaani tämän päivän seikkailuista.

”Lontoo on todella kaunis. Kaikki paikat jossa kävimme tänään säilyvät aina muistoissani. Lupasin Edwardille että saan Tanyan takaisin, minä todellakin aion tehdä kaikkeni. En pidä siitä kun hän on surullinen. Edward jonka näin aikaisemmin oli erilainen, hän näytti pieneltä eksyneeltä pojalta keskellä väkijoukkoa. Minä en tahtoisi nähdä sitä ilmettä hänen kasvoillaan uudestaan, ikinä.”
-----------------------------------------
A/N: Kuuluisa kommentti tähän väliin: Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:55:53 kirjoittanut Lyn »
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #78 : 02.10.2009 22:53:28 »
Oooi, Edward alkaa jo vähän lämpeemään Bellalle! Mutta sitten tuli takapakkia... MIKS HELVETISSÄ EDWARD PUHUU JOSTAIN TANYASTA BELLALLE!!!!!??? Ei näin... :D Mut ihanaa, että Bella sanoi auttavansa Edwardin yli tuosta Tanyasta. ^^
Jatkoa taas, kunhan kerkeät!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #79 : 03.10.2009 23:13:08 »
SÖpöä.... mä en tykkää kun edward puhuu tanyasta.... Mä haluun Bella edward jutun :D Jatkoa odotellen
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...