Mulle YouTube on Twitterin ohella yks henkireikä. Ja Tubesta katson siis aivan kaikkea, ja siks mulle käykin helposti se klassinen, että mä vaan ajaudun youtuben oudolle puolelle. Katselen / kuuntelen monia kanavia joita listaan myöhemmin. Sen lisäksi katon kaikki löytämäni videot aiheesta, joka koskee mun sen hetkistä intohimon kohdetta. Tällä hetkellä siis Paluu Tulevaisuuteen videot, koska katsoin ne elokuvat miljoonannen kerran just.
Muita semmosii aiheita, joista en muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kanavia erikseen seuraa, on reagointivideot. Reaktiot melkeen kaikkeen kiinnostaa, sarjat, leffat, musiikki (erityisesti metallimusiikki ja euroviisut), mutta mun pitää itse tietää se pohjamateriaali, jotta reaktiot olis viihdyttäviä.
Aikasemmin täällä keskustelun aiheena ollutta ASMR:ää mä en voi sietää. Saan kyllä vähän vastaavanlaista nautintoa äänistä, joita ei oo mitenkään tarkotettu ASMR:ksi, kuten jos kävellään lasinsiruilla kengät jalassa, tai monet vedenalaset äänet sukellusvideoissa, on mulle tosi rentouttavia
Ja sitten muutama kanava, joita seuraan ihan aktiivisesti:
maiju eli siis tosi tunnettu suomalainen tubettaja, joka tekee videoita esim. omasta elämästään, kirjallisuudesta, ekologisuudesta ja tabu-aiheista
pahalapsi myös tunnettu suomalainen, goottitubettaja, jonka aiheet pyörii goottimuodin ja leipomisen / ruuanlaiton ympärillä
One Topic At A Time muistaakseni kanadalainen, joka tekee enimmäkseen reddit videoita, mutta lähes pelkästään (muutamaa antivaxxer ja insaneparents videota lukuunottamatta) hyvän mielen aiheista niitä videoita. Eli niissä on aina positiivinen fiilis ja niistä tulee aina hyvä mieli
shiey on ehkä mun lempitubettaja, ainut, jolta mulla on ilmotukset päällä ja jolta katson ihan jokasen videon heti kun ne tulee ulos. Videot on puhdasta laatua. shiey on siis liettualainen, joka tekee "matkustusvideoita" Liettuassa ja muualla Euroopassa, mutta periaatteessa kaikki, mitä se tekee on laitonta. Menee hylättyihin paikkoihin, kiipeilee kaikkiin torneihin ja talojen katoille. Ja paras sisältö on Train surfing videot, joissa se matkustaa tavarajunilla.
The Proper People tekee myös hylättyjen paikkojen tutkimista ympäri maailmaa, mut tosi ammattimaisella otteella ja niiden videot on kiinnostavia, koska ovat yleensä edes vähän perehtyneet tutkittavan paikan historiaan. Videot on myös tosi esteettisiä ja hyvin kuvattuja, eikä niissä mässäillä mitenkään millään kauhu clickbaitilla