Kirjoittaja Aihe: Twilight: Unelmat ovat ikuisia ♦ OFC/OMC, valmis ♦ K-11  (Luettu 69712 kertaa)

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Unelmat ovat ikuisia (VALMIS)
« Vastaus #300 : 29.05.2010 15:22:43 »
Jatkosta kyselijät, vilkaiskaapa tänne, K-15. // Beyond lisäsi ikärajan linkkiin.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2014 02:30:42 kirjoittanut Beyond »
There are no rules in dreaming.

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Unelmat ovat ikuisia (VALMIS)
« Vastaus #301 : 08.06.2010 01:36:31 »
Ahh, sainpas viimeinkin luettua! Eilen satuin katsomaan tuota Kiiltävän vihreä kuva-ficciäsi ja siinä mainittiin, että se oli jatko-osa tälle. Ja koska olen täydellinen perfektionisti, minua haittasi ajatus, etten olisi lukenut ekaa osaa. Ja niin päädyin lukemaan tämän.

Tykkäsin kyllä ficistä, todella paljon! Nyt jälkeenpäin kun miettii, tämä on ihan tuhottoman pitkä, enkä tajua kuinka onnistuit niin hyvin pitämään tarinan kasassa? Loppujen lopuksi Sherry muuttui - ja paljon. Kuitenkin onnistuit muuttamaan Sherryn luonnetta pikkuhiljaa, niin että en itse sitä edes kunnolla tajunnut. Se tietenkin tuli järkytyksenä, kuinka Sherry niin nopeasti sulautui Voltureille ja sopeutui siihen elämään, mutta onneksi se loppui! Ja onneksi Cullenut palaavat jatko-osassa kuvioihin.

Teksti oli sujuvasti kirjoitettua, ja koko tarina pysyi hyvin yhdessä, tästä huomaa, että olet uhrannut aikaa ja ajatusta tälle ficille. Muutamia kirjoitusvirheitä löytyi sieltä täältä ficciä, puuttui pisteitä lauseiden lopusta ja sanoja lauseiden keskeltä. Kaiken kuitenkin pystyi tajuamaan, joten ei siinä sen suurempaa onnettomuutta tapahtunut.

Tarinan loppu oli surullinen, Sherry joutui jättämään Sandyn. Sandy oli yksi lempihahmoistani, sokea pikkulapsi, jonka sairaus tappaisi tämän nuorena. Ja silti hän eli niin onnellista elämää. Nyt Sandy menetti perheensä isosiskoaan lukuunottamatta ja heti perään Sherryn. Lapsiraukka.

Odotan innolla minkälaista Sherryn elämä tulee olemaan Culleneilla, ja tuleeko Bella kenties mukaan kuvaan? Jos tulee, tulee lisää draamaa, mikä on kivaa :-D

Muttajoo, mitään järkevää kommenttia et siis tule saamaan, kuten olet jo varmaan huomannutkin. Tykkäsin kuitenkin ficistä tosi paljon, ja innolla alan lukemaan jatko-osaa. Ehkä jätän sen kuitenkin huomiselle, tällä hetkellä alkaa jo väsyttää kohtuullisen paljon, ja voin epäillä, että tämä kommentti saattaa olla hivenen sekava? Vielä kerran ihmettelen ja kadehdin taitoasi kirjoittaa ficci, joka pysyy näin hyvin kasassa koko ajan. Ottaen huomioon, että lukuja on yli 60 ja sanoja yhteensä monta sataa tuhatta, epäillenkin.

Luvut olivat pitkiä, mikä oli kiva asia. Turhan usein hyvissä ficeissä luvut ovat erittäin lyhyitä, ja itsellä menee ainakin järki siihe. Haluaisi lukea lisää, koska tykkää ficistä, mutta luvut ovat lyhyitä ja jatkoa saa odottaa kauan. Jos joku valittaa, että luvut ovat liian pitkiä, niin höpöhöpö, ainahan ficin/luvun lukemisen voi jättää kesken ja jatkaa vaikka tunnin päästä, jos siltä tuntuu. Parempi on, että on valinnan vara lukeeko kaiken heti vai hetken päästä, kun se, että odotta viikon tai kaksi, että saa lukea uuden lyhyen luvun :-D

Hah, mutta nyt taidan lopettaa tämän kommentin tähän, kiitos vielä kerran tästä mahtavasta pitkästä ficistä, ja toivotaan, että jatko-osa on ihan yhtä hyvä ! :-D
The first one is always the hardest one.

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Unelmat ovat ikuisia ♦ OFC/OMC, valmis ♦ K-13
« Vastaus #302 : 21.12.2011 20:55:06 »
Ilmoitan vaan että tämä on luettu. Kommentoin paremmin jatkoosaan sitten, kun se on luettu.
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Unelmat ovat ikuisia ♦ OFC/OMC, valmis ♦ K-13
« Vastaus #303 : 22.12.2011 23:15:46 »
A/N: Eli tänään, yli puolitoista vuotta sen jälkeen kun olen kirjoittanut tämän valmiiksi, huomaan, että en ole ikinä vastannut kommentteihin, joita olen saanut tähän epilogin jälkeen. Pyydän anteeksi siitä ja vastaan nyt vaikka taidan lievästi sanottua olla myöhässä :D Ainiin muuten ja tämä fikki on mennyt uudestaankirjoitukseen.Linkki.

Anskubits: kiva kuulla, että olet tähän jaksanut tarttua :)Ja kiitos kun herätit minut :D (ja nostit tämän fikin osaston syövereistä, sillä itse en enää olisi sitä kehdannut tehdä)

enni: Joo totta, tämä on aikamoinen könsikäs, mutta hyvä jos pysyi kuitenkin selkeänä. Minä en itse ole nykyään enää yhtään tyytyväinen tämän alkulukuihin ja veikkaan että noita virheitä tosiaan vilisee, mutta enpä jaksa enää alkaa kaikkia käymään läpi :D Nyt kun itsekin alan miettimään niin kyllähän se Sherry tosiaan fikin aikana paljon muuttui (vaikka en ihan tiedä, oliko suunta sittenkään oikea). Tunnustan ihan avoimesti, että näihin fikkeihin on mennyt järkyttävät aikamäärät viimeisen... hyvin pitkän ajan aikana ja olen iloinen, että se näkyy. Itse olen kanssa pitkien lukujen ystävä ja hyvä jos niistä oli tällöin aikoinaankin iloa.

zalluski: kiva kun pidit tästä ja jaksoit seurata :)

Vanamo: xD minulla ei ole hajuakaan, mitä tuohonkin pitäisi näin pitkän ajan jälkeen sanoa. Kun tuosta juonikuviosta mainitsit niin voinen totuuden nimessä tunnustaa, että kaikki ei fikin alkupuolella ollut ollenkaan niin fiksusti ja järkevästi suunniteltua kuin jälkeenpäin voisi luulla. Niin kuin pitkissä, pitkällä aikavälillä kirjoitetuissa tarinoissa usein käy, tämän juoneen tuli jatkuvasti lisää elementtejä (ja Kuvan puolella tulee vieläkin) enkä minä välillä tiedä lainkaan mitä teen. Mutta tosi kiva, että tykkäsit tästä vuonna 2010 ja olet vieläkin Sherryn mukana :)

Merkku: Hauskaa että tästä oli sinulle iloa :)

ppuhpallura: hih, kiitos kovasti kehuista. Minulla on itse asiassa vähän epäuskoinen olo siitä, että sain tämän ylipäätään ikinä loppuun, sillä tämä on aikamoinen klöntti.

jennumiu: Kiitos sinullekin :) Joo, Sherry on tosiaan ristiriitainen hahmo ja onhan sillä olemassa tuo puoli, joka menee aika helposti rikki.
There are no rules in dreaming.

4ever

  • Vieras
Vs: Unelmat ovat ikuisia ♦ OFC/OMC, valmis ♦ K-13
« Vastaus #304 : 03.02.2012 20:39:09 »
Luin tän tässä tällä viikolla kokonaan, ja koko ajan oli sellane et pakko jatkaa pakko jatkaa :) Oli tosi hyvä ficci, vaikka välillä tossa lopussa tuli sillein et ois tehny mieli hypätä sinne missä on taas Culleneita :D Ja nyt siis tuota jatko-osaa aloittelen, toivottavasti se on yhtä hyvä :) ->

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Unelmat ovat ikuisia ♦ OFC/OMC, valmis ♦ K-13
« Vastaus #305 : 11.05.2012 12:26:23 »
4ever: Hahhah, arvaa tekikö itseni mieli hypätä takaisin Cullenien luo kun kirjoitin tätä? :DD Tässä oli kuitenkin ihan hirveä määrä sellaista massaa välissä, jossa Sherry ja Keith vain... lojui... jossain. Mutta siksi niihin tylsiin osuuksiin onkin ängetty hyvinhyvin pitkiä aikahyppyjä. Joka tapauksessa kiva, että jaksoit likea tätä ja hauska että jatko-osaankin olet käynyt tutustumassa :)
There are no rules in dreaming.