Kirjoittaja Aihe: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat k11  (Luettu 30093 kertaa)

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #20 : 10.07.2008 22:44:26 »
Kiitos että soitte Possulle vielä armonaikaa *taptap* noo tässä tää nyt on. Ei kovinkaan hauska.

Osa kuusi

Koko yön jumpattuaan koko porukka (lukuunottamatta Porkkana-Kurkku-Herkkusieni-Yöpantteria... Öh, ihan sama, Williä, joka oli raahannut itsensä Elizabethin luokse) oli nukahtanut keskelle pajaa. Aurinko loi ensimmäisiä säteitään sisälle, suoraan Jackin kasvoille, minnekkäs muuallekkaan, ja tämä varpusemme (Sparrow on suomeksi varpunen) availi silmiään häikäistyneenä ja haukotellen.

Hän katsahti lattialla lojuvaa sakkia, eli vaimoaan Tia Dalmaa, herra Gibbsiä ja Hector Barbossaa ja nousi ylös venyttelemään paremmin. Yllättäen Barbossa hätkähti ja alkoi kirkua unissaan:

"EIEIEIEIEI EI SAA! ÄISKÄÄÄÄ! APUAAAA! POIS! POIS! MÄ KUOLEN! YHYYYYYY!"

Sillä hetkellä kaikki muutkin (paitsi Barbossa) hätkähtivät hereille Barbossan heiluttaessa käsiään hullusti. Gibbs huokaisi ja potkaisi Barbossaa selkään, joka potkun voimasta hätkähti hereille.

"Sinä kiljuit unissasi", Jack sanoi rauhallisesti.

"Enkö olisi saanut? Näin unta, että jättiläishyttynen jahtasi minua!" Barbossa nyyhkäisi.

Gibbs pyöräytti silmiään kattoa kohti ja huokaisi: "Kuinka iso se oli?"

"Ainakin puolen senttimetrin pituinen!"

Juuri silloin ovi aukesi ja Will juoksi sisään puvussa, joka oli melkein täydellinen hyttysen suurennos. Barbossa kiljaisi ja juoksi seinästä läpi.

"Mikäs sille tuli? Onkohan se jotain tarttuvaa, sillä Elizabethkin teki noin minut nähdessään", Will kysyi päätään kallistaen, katsellen Barbossan muotoista reikää seinässä.

"Jumpataan!" Jack kiljaisi kesken Willin yksinpuhelun ja nykäisi esiin "trampoliininsa", joka oli oikeasti jätti-iso Jacky valkosuklaa-vanukkaan purkki, jonka reunoihin oli ripustettu hyttysverkkoa kannen tilalle.

"Mikä ihme tuo on?" Tia Dalma henkäisi.

"No hei, siinä olin minun nimeni, oli pakko ostaa se", Jack puolusteli ja osoitti "trampoliiniaan", jonka keskellä luki "Jack", sillä y-kirjain oli raaputettu pois.

Jack nousi "trampoliinilleen", hyttysverkot räsähtivät rikki ja varpusemme huomasi olevansa suomeksi sanottuna vanukkaassa.

"Njams."

Willille tämä näky oli liikaa, hänen aivonsa ylikuormittuivat. Will alkoi räpytellä käsiään hyttyspuvussaan, juosta ympäri pajaa ja kiljua: "PIIPAAPIIPAAPIIPAA."

Tia Dalma ja herra Gibbs katsahtivat toisiinsa ja huokasivat yhteen ääneen: "Tästä tulee vielä piiiitkä päivä..."

--

Hahaalol ;P ~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #21 : 10.07.2008 23:44:37 »

Willille tämä näky oli liikaa, hänen aivonsa ylikuormittuivat. Will alkoi räpytellä käsiään hyttyspuvussaan, juosta ympäri pajaa ja kiljua: "PIIPAAPIIPAAPIIPAA."

Tia Dalma ja herra Gibbs katsahtivat toisiinsa ja huokasivat yhteen ääneen: "Tästä tulee vielä piiiitkä päivä..."

--

REPES! MAHTAVA XD sun lukuihin verrattuna mun luvut on ihan kauheit. 8)))))

« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 20:23:25 kirjoittanut Kalka-fani »
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #22 : 12.07.2008 20:21:39 »
Kalka-fani: Kiitos kommentoinnista (hahaa, itse pakotin kommentoimaan <3)! Etpäs usko, kuinka pahasti virnuilin tuota kirjoittaessani 8] Puolen senttimetrin pituinen hyttynenkin olisi varmasti aivan ka-ma-la ilmestys (eiks hyttyset OO puolsenttisiä? 8o)
Lainaus
Mun lukuihin verrattuna mun luvut on ihan kauheit.
Sun lukuihin verrattuna sun lukus on kauheita? Mun aivot on tänään tosi tosi hitaat tai sitten tuossa oikeasti on jotain kirjoitusvirhettä tai sinne päin? ^^ Nojaa, mutta kirjoitappas nyt seuraavaa osaa.

~Possu kiittää ja kuittaa
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #23 : 24.07.2008 00:09:45 »
Moips nää on hyviä, onko tulossa lisää.
Noi kaikki Willin puvut ja Drampoliinit ja sitten sielä sekin että kaikkea sieltä sukasta löytyy *raps*

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #24 : 26.07.2008 23:02:24 »
NÄENKÖ OIKEIN?! *ottaa jackin kaukoputken* ON SE, KOMMENTTI! TULOSSA LISÄÄ RIGHT HERE!

WARNING WARNING KALKA-FANI ON KAKSIMIELISELLÄ TUULELLA! Eli tämä luvussa on K-13 sisältöä. Pankaa silmänne kii jos ette uskalla kattoo. *hihittää* Panna.. Ja idea ei ole Luihuispossulta, eli älkää yhdistäkö häntä pervoksi. Saisiko olla pannaria? 8]

osa 7

Nakuna.

Entisessä sepän pajassa oli uusi aamu ja Will oli vihdoinkin saatu kuntoon Jackin tajutessa 10 tunnin päästä että vesi ehkäpä auttaa siihen sekä Barbossa pois seinästä ja selittäen hänelle, että Will oli hyttynen. "JA EIKUN JUMP.. Missä Gibbs on?" Jack tokaisi ja kaikki katsoivat ympärilleen. Jack juoksi laiturille ja näki Gibbsin nukkuvan laiturilla nallensa kanssa. Jack otti Barbossan sukkamehua ja kaatoi sitä Gibbsin päälle. "Mikä täällä haisee?" Gibbs kysyi pärskien mehua nenästään. "Öööh, se on Barbossan sukkamehua." Jack sanoi samalla kun laittoi trikoopukuaan vaatteinsa päälle ja sai Gibbsin kiljumaan. Gibbs hyppäsi mereen ja tuli pian takaisin verkkaripuku päällä. "Pannaan haisemaan." Gibbs sanoi ja hän laittoi päähänsä mustat lasit. Gibbs käveli Jar Of Dirt- laulun säestämänä takaisin pajaan hyppimään trampoliinilla. Jack juoksi ja yllättävästi samalla kun Jack juoksee pajaan Posteljoonan Nakuna laulun alkusoitot. Pian kun Jack alkoi hyppimään trampalla kuului äänekäs RATSH! ja Jackin tiukka asu repesi Jackin krhm.. Hanurin läheltä. Silloin alkoi laulun sanat. A-L-A-S-T-I Alasti laulu jatkui ja Jack pomppi musiikin tahtiin. Tia Dalma ja Will huusivat samaan aikaan "BARBOSSA!" "Sori! Tää löyty vaa sukastani!" Barbossa sanoi toinen peukku suussa ja osoittaen radiota kuin pikkupoika. Parin minuutin päästä kun musiikki loppui Jack huusi: "OOH! KATSO! PERVONEN!" "Se on perhonen." "Aivan sama ", Jack vastasi tuhahtaen Tialle. Pian kaikki alkoivat taas hyppiä vapaasti.sama.", Jack vastasi tuhahtaen Tialle. Pian kaikki alkoivat taas hyppiä vapaasti.

Elikkäs tässä näiden laulujen videot: http://www.youtube.com/watch?v=AFqLqFEniVQ ja tätä
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 13:03:50 kirjoittanut Kalka-fani »
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #25 : 26.07.2008 23:44:32 »
Tänne oli tullut jatkoo.. tää oli taas hyvä. Mulla ei toiminut toi toinen video. Mistä te voitte keksii näitä juttuja täällä mä yritän pitää näuruani,kun porukat on nukkumassa..

Luihu kuittaa
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #26 : 27.07.2008 12:31:28 »
>;D Mielikuvitus laukkaa meillä nuorilla. :D Kiitos Posteljoonan Nakuna laulun. Kuuntelin sitä ja keksin tuon. ^^ Ai tuo toinen? Jos se ei toimi laita Jar of dirt youtubeen hakuun ja ota se eka. :] Kiva kun joku lukeeki näitä. 8) Ja jos tarkotit sitä toista niin laita Posteljoona - Nakuna youtuben hakuun ja eka. 8)

~ Kalka-fani kiittää
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #27 : 27.07.2008 13:50:12 »
Luihuinen_89: molemmista kommenteistasi tuli tosi hyvä mieli, upeaa, että joku lukeekin tätä : ) Ja kysymykseesi, että mistä me keksitään näitä juttuja niin vastaan että meillä on vain tämmöiset kaksimieliset ja likaiset mielikuvitukset, niin kyllähän sieltä kaikkea löytyy : DDD
Kalka-fani:
Lainaus
Ja idea ei ole Luihuispossulta, eli älkää yhdistäkö häntä pervoksi. Saisiko olla pannaria? 8]
Joku (en ainakaan minä) pakotti sinut laittamaan alkuun, että minulla ei ole mitään tekemistä tämän luvun kanssa 8]] Ei kiitos, ei tee mieli pannaria. Repesin noin viisi kertaa tota lukua lukiessani XD Oli vähän lyhyt, mutta eipä haittaa.

Nyt superpaljon kiitoksia vielä Kalka-fanille, jota ilman tämä luku olisi kirjoitettu ilman inspiraatiota.

Osa 8.

Jack EI tykkää pinkistä.


Aurinko paistoi sepän pajan ikkunoista sisään ja Barbossa tuijotteli tylsistyneenä mattoa. Kukaan ei hyppinyt trampoliineilla, kenelläkään ei ollut verkkariasuja päällä, Will ei ollut pukeutunut mitenkään kummallisesti, eikä Tia Dalmaa näkynyt missään.

Jack räpläsi tylsistyneenä heinänkortta sormissaan ja katseli hiljaisena ikkunaa, kun yllättäen ovi pamahti auki ja Tia Dalma polki vaaleanpunaisella polkupyörällä sisään. Näyssä ei olisi ollut mitään omituista, mutta kun pyörä sattui olemaan tarkoitettu 7-vuotiaalle tyttölapselle ja kun Tia ei ihan ollut niin pieni, niin hän polki polvet pystyssä selkä kumarassa ja kiljuen paloauton ääniä.

Vieläkin syvempi hiljaisuus levisi pajaan, kun kaikki katsoivat pinkissä verkkariasussa ajavaa paloauto-Tiaa.

"PIIIIIIIPAAAAAAPIIIIIIIIIIPAAAAAAAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPAAAAAAAAAAAAAAAAAAPIIIIPAAAA!"

"Öh, Kalypso, mitä sinulle on tapahtunut?" Barbossa kysyi.

"EIEIEIEIEI EI SAA SANOA KALYPSO, SE ON TYHMÄ LEMPINIMI SANOKAA MUA TIIASKIKSI!" Tia Dalma huikkasi pyöräillen ympyrää.

Gibbs sanoi varovasti: "Öh, Tiiaski, mitä sinulle on tapahtunut?"

"Nokun minä..." Tia aloitti, purskahti itkuun ja alkoi keulia pyörällään. "Noh, minun lapsuuteni ei ollut mikään paras, en ikinä ollut saanut polkupyörää, niin nyt minä päätän elää lapsuuteni uudestaan ja parempana!"

Jack oli paennut varjoihin pelästyttyään Tian polkupyörän ja puvun väriä.

"Jack?" Will kysyi. "Miksi sinä olet siellä?"

"Öö en halua, että Tia aj —"

"TIASKI!"

"— että Tiaski ajaa minun päälleni polkupyörällä!" Jack lopetti lauseensa säikähtäneen näköisenä.

"Tuota ei nyt kukaan usko. Sinä taidat... ellen väärin arvaa, pelätä pinkkiä?" Will ehdotti ja virnisti kuullessaan Jackin vinkaisun "pinkkiä"-sanan kohdalla.

"Tia Dalma", Barbossa mörähti, "kenenkään merijumalattaren lapsuus ei ole ollut hyvä, sillä—" Jack loikkasi piilostaan, lähestyi uhkaavasti Barbossaa ja mörähti:

"Sinä sanoit MINUN VAIMOANI JUMALATTAREKSI?! TÄMÄN MINÄ VIELÄ KOSTAN!"

Barbossa vinkaisi ja juoksi pakoon seinän läpi, huikaten: "Kiittäkää minua, minä järjestin teille uuden tuuletusaukon! Taas."

Tia Dalma oli jähmettynyt, kun Barbossa oli sanonu, ettei merijumalattarilla ollut hyviä lapsuuksia. Viimein nainen huokaisi, heitti polkupyörän Barbossan tekemästä "tuuletusaukosta" läpi ja mutisi:

"Okei. Okei, okei, okei. En elä lapsuuttani uudelleen. Nyt JUMPPAAMAAN!"

Ja niin he jumppasivat pitkään, paitsi Jack, joka ei suostunut tulemaan kymmentä metriä lähemmäksi Tian pinkkiä asua ja Will, joka oli kipaissut pukukauppaan ostamaan uutta asua. Mikä Willin asu oli? Sen saatte selville ensi luvussa.

~

Joo, ei kovin hauskaa? ;P ~Possu
« Viimeksi muokattu: 07.03.2009 18:17:01 kirjoittanut Luihuispossu »
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #28 : 27.07.2008 17:50:22 »
Hehee Jack pelkää pinkii ;D Tää oli taas hyvä, mä en osaa taaskaan sanoo mitään järkevää jatkakaa olkaa hyvä

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #29 : 30.07.2008 00:22:04 »
*ilmestyy paikalla tuli perseen alla* ^^
VAROITUS! Hieman kaksimielistä toimintaa!
Osa 9

Gay Sparrow ♥ Will Turner (?)


Oli taas tavallinen kirkas aamu Port Royalissa ja Jack tuijoitti Barbossan puuhimisia. Barbossan sukka oli nielassut hänen päänsä ja hän yritti päästä irti sukastansa, Tia Dalma etsi hiuksia ja Will mietti, laittaisiko meloniasun vai jonkun muun. Hän kipitti hiljaa entisen oppisetänsä kaapille ja huomasi vähän käytetyn tiukan pinkin nahkapuseron ja nahkahousut. Will alkoi pukea niitä päälle ja katsoi itseään peilistä. Will näyttikin hyvin homolta, vaikka hän ei itse sitä tajunnut. Pian kun Will käveli reippaasti pajan oven lähelle, ovi potkaistiin auki ja sisään vieri jalkapallo. "JA SIIS NIINKU MAALI!" kuului melko kimeä, naisellinen, ääni. Jack vaihtoi katseensa oveen järkyttyneenä kun sisään astui blondi mies papukaijansa kanssa. "VELII!" Gay Sparrow-nimellä tunnettu Jackin kadonnut veli juoksi Jackin luo ja rutisti Jackilta ilmat pihalle. "SIITÄ ON PITK.." Gay ehti sanoa kun hän huomasi Willin. Gay käveli lähelle Williä ja tuijotti häntä suoraan silmiin. Pian Barbossan pää ilmestyi sukasta ja hän puhui jotain outoa pianon koskettimet hampaiden edessä. Hän sylkäisi koskettimet suusta. "OLETTEKO TEKIN HOMOJA?! MINÄKIN OLEN!" Barbossa kiljaisi innoissaan ja Jack pyörtyi. "EMMÄ OO!" "OLEMME!" Willin ja Gayn sanat menivät sekaisin eikä Barbossa kuullut muuta kuin Gayn vastauksen. "Kuinka mukavaa!" Barbossa huudahti iloissaan. "Damn! Olisin ehtinyt ennemmin Gayta jos olisin tiennyt että Will on homo.." Barbossa mutisi mustasukkaisesti. Yhtäkkiä Gay tarrasi Williä poskista hellästi ja laittoi huulet törrölle ja suuteli Williä suulle. Elizabeth kurkisti pajan ovesta ja pudotti herkkusienivaatteen, jonka hän teki uudestaan Willille. "WILLIAM SEPPO JORMA URPO YRJÖ ERKKI KÄÄRIÄINEN PAAVO KULLERVO EINARI TURNER! MISTÄ ASTI OLET OLLUT HOMO?!" Elizabeth huudahti järkyttyneenä ja käveli pitkiä askelia pois. Gayn päästäessään irti Will tuijotti Gayta hetken, ennen kuin kaatui tikkusuorana maahan tajuttomana. "Hei ooksä niinku ok?" Gay kysyi heiluttaen kättä Willin kasvojen edessä. Will hätkähti hereille ja parkaisi hyppäen kattoon. "MENE POIIISS AAAAA!" Will huusi ottaessaan huotrasta miekkansa, joka osoituittaukin pinkiksi kumimiekaksi. Gaykin otti kumimiekkansa ja Will hyppäsi alas katosta. Kummatkin olivat taisteluvalmiudessa ja pyörivät ympyrää. "NONIIN ALOITTAKAA JO!" Barbossa huusi Gayn ja Willin pyöriessä jo puoli tuntia. Kummatkin alkoivat taistella kumimiekoilla ja yhtäkkiä pajassa alkoi kaikua kuoron laulamana: "Hehhahha hehhahha HEHHAHHAHHHAHHHAHHAA!". Pian Will osui muka Gayta rintaan. "SIIS VOI SURKU!" Gay kiljaisi ja juoksi kadoksiin papukaijansa kanssa. Jack hätkähti hereille. "Mitä jäi väliin??" Jack parkaisi. "Ei mitään." Will sanoi tokkona. "Jaa. NYT JUMPPAAMAAN!" Jack huuhdahti ja kaikki jatkoivat trampoliinilla hyppelyä.

~ Kalka-fani kumartaa ja kiittää.
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #30 : 30.07.2008 00:31:25 »
Täsmälleen samaa mieltä Kelmikitin kanssa! X'DDD
Lainaus
"WILLIAM SEPPO JORMA URPO YRJÖ ERKKI KÄÄRIÄINEN PAAVO KULLERVO EINARI TURNER!
Ja minähän näistä keksin Jorman, Urpon, Yrjön ja Paavon (Lipposen kaima) 8]
Oikeasti, kuolen nauruun! *on revennyt miljoonaksi palaseksi* "Ja siis niinku maali!" >XDDDDDDDDDDDD En keksi nauramiseltani mitään järkevää. Ole hyvä ideoistani tätä lukua varten 8] (en vieläkään lakannut nauramasta)

~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #31 : 30.07.2008 00:35:01 »
X) Noo.. Kiva ku joku repeilee. x) Hanna, mie oon nähy monia homoja teeveessä. 8DD hihiii..
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #32 : 30.07.2008 09:52:31 »
Hee tää oli taas hyvä ja toi Willin nimi mä kuolen nauruun
Tehkää lisää nää on niin hyviä. joo ja tää olikin taas niin järkevä kommentti :D

Luihu kiittää
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #33 : 30.07.2008 11:10:18 »
>) Me tehää vielä monii tämmösii. 8')

~Kalka-fani
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #34 : 31.07.2008 17:00:42 »
Aivot on sulaneet tosi pahasti tällä helteellä, joten tässä ei taida olla mitään hauskaa?

Osa 10

Lettuja, vuosisadan kuumin hellepäivä ja salaperäinen trampoliinirikkoja

Ei pienintäkään tuulenvirettä. Ei pienintäkään pilvenhaihtuvaa. Vain kuumaa ja tukalaa auringonpaistetta.

Kaikki muut olivat heränneet painostavaan kuumuuteen, paitsi Jack. Ja Will, joka oli mennyt yrittämään selostaa Elizabethille, ettei hän ole homo. Mutta takaisin Jackiin. Hän nukkui kerällä, herra Gibbsin nallea puristaen ja peukalo suussa, välillä unissaan jotain siansaksaa mongertaen.

Kaikki hätkähtivät, kun Jack sanoi aivan selkeästi: ”Aaal… aaaalmaa… aaaaaaaalmatä… ALMA-TÄTI! LISÄÄ LETTUJA!”

Barbossa työnsi päänsä sukkaansa, ettei kukaan kuulisi hänen naurunpurskahdustaan, Tia Dalma puri nyrkkiään lakatakseen hihittämästä ja Gibbs piti pokerinaamaa.

Tia Dalman hihitys sai Jackin hätkähtämään ja hitaasti avaamaan silmänsä. ”Mhä?”

Kuten ehkä jotkut teistä jo arvasittekin, juuri silloin Will pyyhälsi sisään jättimäisessä lettupuvussa. Hän avasi suunsa hehkuttaakseen pukuaan, mutta Jackin ilmeen nähdessään hän vain vinkaisi ja juoksi pois.

Jack vasta silloin tajusi, miten kamalan kuuma päivä oli.

"Miten tällä helteellä jaksaa trampoliineilla?"

"Trampoliineilla? Onko se olevinaan joku verbikin?" Tia Dalma ähkäisi ja sai Jackin pyöräyttämään silmiään.

"TIETENKIN se on verbi. Mutta kokeillaan kuitenkin hyppiä? En haluaisi jättää liikuntatuokiota pois tästä päivästä, vaikka onkin kuuma", Jack parahti.

Joten niin he kaikki menevät trampoliineilleen, paitsi Barbossa, joka edelleenkin yritti nykiä päätään sukastaan, ja jokainen heistä kirkaisi kimeästi ja yhtäaikaa.

Jokainen trampoliini oli rikki. JOKAINEN trampoliini oli rikki.

Silloin Barbossa sai päänsä nykäistyä ulos ja hän katsahti tovereitaan, jotka olivat jähmettyneet ja tuijottivat trampoliinejaan alaleuat maata laahaten.

"Mitä?"

"Meidän... trampoliinimme..." Tia Dalma henkäisi.

Kaikkien ihmetykseksi Barbossa punastui ja alkoi vihellellä.

"Läski-Hector, mitä sinä tiedät tästä?" Jack kysyi hitaasti.

"Okei, okei! Omani oli rikki ja päätin kokeilla teidän ja... Noh, kuntosali ei tekisi pahaa."

"SAAKELIN LÄSKI!" Gibbs parkaisi ja halasi trampoliininsa jäänteitä. "Tai... hemmetin kuumuus, en jaksa edes moittia sinua."

"Sama täällä, liian kuumaa. Mennään uimaan?" Jack ehdotti ja muut suostuivat. "Ja sitten... Jos aikaa jää, voisimme ehkä lähteä Alma-tätini luokse syömään lettuja?"

~

Kuten sanoin, ei mitään hauskaa. Aivot suomeksi sulaneet. ~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #35 : 31.07.2008 18:22:24 »
Inspis on varmaan korkealla joten teen tämän heti. o.o

Osa 11


Orlando Bloom hullutteluja.


Pian kun kaikki olivat saaneet raahattua paistinpannulla hakkaavan Tia Dalman rannalle, Will syöksähti heti pukukoppiin vaihtamaan uimapukunsa. Sillä välin Jack, Gibbs ja hampaaton Barbossa yrittivät saada Tia Dalmaa veteen. "ENNN MENE!!" Tia kiljaisi nyyhkyttäen. "Miksi?" Jack kysyi hämmentyneenä kulmat pienesti kurtussa. "Nokun.. minä pelkään vettä.." Tia Dalma mutisi kierrittäen yhtä rastaansa sormien välissä. "Jahass.." Jack vastasi silmät vähän laajeneina. "No voisitko selittää.." Jack sanoi lempeän oloisella äänellä. "MIKSI MEREN JUMALATAR PELKÄÄ VETTÄ?!" Jack kiljaisi hullun lailla kulmat rypistyneinä. "Ööööö.." Tia dalma vastasi pureskellen toisen käsensä etusormen kynttä. "Hmp.." Jack ehti tuhahtaa kun huomasi pukukopista tulevan Willin, jolla oli aurinkouimapuku. "NO KUN EN HAL.." Tia ehti sanoa kun Barbossa pudotti vahingossa hänet hiekkaan. "Öhh.. Barbossa..?" Jack sanoi hieman huolestuneena ja heilutti kättänsä Barbossan silmien edessä. Barbossalta ei tullut reaktiota ja hän vain tuijotti haltioissaan uivaa ruskeahiuksista miestä. Jack vilkaisi mieheen, jota Barbossa tuijotti, ja hän otti pinkillä koristellun kaukoputken. "TIA!" Jack kirkaisi ja repäisi pinkit röyhelökarvat pois kaukoputkestaan katsoen miestä kaukoputkella. "Ai se olikin W.." Jack sanoi huojentuneena kääntyen ja hänen edessänsä kökötti Will aurinkouimapuvussaan. Jack kiljaisi pudottaen kaukoputkensa. "JOS WILL ON TUOSSA.. KUKA TUOLLA ON?!" Jack osoitti taaksensa olkapään yli ja osui hieman miehen selkään. Jack kääntyi taakseensa ja huomasi mustaa surffailulautaa kainalossa pitelevän miehen, jonka hiukset lainehtivat pikkuisen melkein niskaan asti. Mies näytti kävelevän pois rannalta. "Noh.. Kaikenlaista sitä näk.. Missä Barbossa on?" Jack kysyi vilkuillen ympärilleen. Hän huomasi Barbossan juoksevan miestä kohti. Will tuijotti Barbossaa ja miestä ja välillä rintakehoaan ja välillä miehen rintakehää. "Hetkonen.. Tuolla miehellä on yhtä hyvä yläkroppa kuin minulla!" Will huudahti hiljaa laittaen kädet puuskaan ja alahuuli pitkälle.

Sillä välin Barbossa oli - Ihme kyllä - päässyt melkein miehen lähelle. "Hei sinä siellä!" Barbossa huudahti iloissaan ja mies pysähtyi kääntäen päänsä Barbossaa kohti. Miehellä oli aivan samanlaiset kasvot kuin Willillä. "Olenko vielä sanonut että sinulla on kauniit silmät?" Barbossa kysyi mieheltä yrittäen pitää suloinen ilmeensä. Will tuijotti hetken Barbossaa ja pian miehen eteen ilmestyivät kaksi rotevaa mustapukuista miestä. Miehet ottivat Barbossan takista kiinni ja heittivät hänet naama edellä hiekkaan. "Ei mennyt hyvin?" Jack kysyi tuijottaen maassa makaavaa Barbossaa, jonka pää oli hiekassa. "Ei, ei mennyt." Barbossa sanoi ja juoksi pukukoppiin. Pukukopista kuului ähkäisyjä ja vetoketjujen kiinni ja aukilaittoja. "Hectorilla on aika paljon vetoketjuja." Gibbs kommentoi kun muut tuijottivat pukukoppia. Pian Barbossa ilmestyi pukukopista - Vähän erinäköisenä. Barbossalla oli 19 kiloa painavat silikonit, meikkiä ja pinkki hame. Kaikkien leuat loksahtivat auki paitsi Jackilta joka oli pyörtynyt. "Äh, ette te ymmärrä." Barbossa tuhahti ja lähti kävelemään huojuen punaisilla korkokengillä. Ennenkuin Orlando Bloom ehti avata hotellin oven, Barbossa syöksyi karvaisilla sääreillään oven eteen. "Hei, komistus." Barbossa sanoi hänen mielestänsä vetävällä äänellä. Pian ovi avautui ja Orlandon nykyinen tyttöystätä (Miranda Kerri) Käveli sandaaleilla Barbossan päältä ottaen kiinni Orlandon kädestä. "Hei rakas." Miranda sanoi ja suuteli poskeen Orlandoa. "Hei." Orlando vastasi kauniisti hymyillen. Nuoripari kävelivät poispäin ärtyneestä Barbossasta. "Tänään tuli joku outo Barbossan asuun pukeutunut mies taakseni.." Barbossa ehti kuulla enenkuin Orlando ja hänen tyttöystävänsä oli jo kadonnut Barbossan silmistä.

"Mrrh.." Barbossa mumisi repäistessään transuvaattensa päältä ja kävelle pinkeillä uimahousuillaan rannalle taas. Kun Barbossa oli tullut rannalle, kaikilla oli jo uimapuku paitsi Tialla, joka oli piilossa Jackia pukukopin takana. Gibbsilla oli vaipan näköiset pinkit uimakalsarit ja Jackilla naisten pinkki uima-asu. "Se joka on viimeisenä vedessä, on mätämuna!" Jack huuhdahti juosten veteen. "Hihihihi.. MätäMUNA.." Gipps mumisi ja hihitti. "Hei odottakaa minua!" Gibbs huudahti kärsimättömänä ja juoksi veteen.

~

Tämä saa luvan riittää. Nyt tein tämän kirjoitusvirhetarkastuksen vain Microsoft Wordilal joten voi olla varmaankin kirjoitusvirheitä.

~Kall k a- Fani
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 18:44:18 kirjoittanut Kalka-fani »
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

NotOkay

  • ***
  • Viestejä: 7
  • Take my fucking hand and never be afraid again
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #36 : 31.07.2008 18:42:54 »
VOI ELÄMÄ.
hgfjhhjkfjhgjhfjhjfjhjfkgjfjfjfhjgfjhjfhjgfhfghjhj!!!!!!!!!!!!!!!!

8'''''''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

te nauruuntappajat, lupaan kostaa tämän (ja lupaan olla täyttämättä aikaisempaa lupaustani koska multa tulee aika angstista tekstiä)!!!

porkkanapikkelssiwill, transubarbossa... X------D ei helvetti. noin hauskan tekstin kirjottamisen pitäs olla laitonta. 8''D

oikeesti, nauroin jopa ääneen joissain kohdissa, mitä en yleensä tee lukiessani mutta oli pakko ku tätä lukee :'D

btw, kaikki on aika pinkkiä, i've notess that.

+ eiks se ollu eka alma-täti? miten se nyt on elma-täti? 8-----O se ainoa juttu joka jäi vaivaamaan.

jatkoo tahdon nopeesti nopeesti tosi nopeesti tää on iha mahtava!!!!!!!
"L-O-L, that means laugh out loud!"

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #37 : 31.07.2008 18:46:52 »
Oho.. Meen ostaa lasit. xD Ja oli eka tarkotus kirjottaa ekaniistä lettukutsuista mut annan sen luihuispossulle. >; D *soittaa erikeepperisepot* Kelpaako nää, Kelmikiti? 8) x) Juu tulee vielä jatkoa paljon kunens isnpiksen rippeet ovat kadonneet. ; D

KIITOS NIILLE JOTKA OVAT USKALTANEET EDES LUKEA TÄMÄN FICIN.
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #38 : 31.07.2008 19:06:13 »
Luin nää kaks osaa putkeen nää oli taasen tosi hyvii ja toi jackin uni kun se puhuu unissaan siansaksaa heh ja willin puvut senkin paranee heh.. aivan mahtavaa

^luihu kumartaa^
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #39 : 31.07.2008 20:06:25 »
o.o Me tapetaa teijät Luihuisposun kanssa ennekun ehitte kostaa. n.n
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥