Kirjoittaja Aihe: Prinssi Kaspianin matka maailman ääriin, Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, K-11 | päivät 17-31 + epilogi 14.10  (Luettu 31946 kertaa)

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Kiitos jälleen kerran uudesta luvusta ja omistuksesta! Et uskokaan kuinka usein väijyn odottamassa jatkoa! Liian ihana ficci... :)
Eutace on ihanan utelias. Ed ja Kaspian olivat syötävän suloisia tässä luvussa *huokaus.*
Se ken uskalsi koputuksellaan häiritä krhhm ystäviäni saa maistaa miekkaani (ethän ota kaksimielisesti xD)

Kiitos ;D

<3
« Viimeksi muokattu: 02.01.2011 22:41:15 kirjoittanut Ferope »
People go in one end, and meat comes out the other.

nahjulia

  • hyppelipompeli
  • ***
  • Viestejä: 50
  • No one's gay for moleman
K Kaspian: ”Et usko tuota itsekään, rakas.” ( kuiskaa hellästi)
Oooi, osaan niin hyvin kuvitella Kaspianin ilmeen sanoessaan tuota...

Sydämeni hakkasi hullun lailla – se ei ollut mikään veljellisen ystävällinen poskisuudelma, vaan kahlitsematonta intohimoa rätisevä rakkaudentunnustus! Oho, Eustace taitaa olla jonkinasteinen voyeristi kun haluaa tirkistellä tollasia ja vielä nauttii tilanteesta :D

Edmund: ”Opi elämään hetkessä, hallitsijani, raju rakastajani!” ( silittää Kaspianin punehtunutta poskea)
Edmund: ( onnellisen odottavaisena) ”Suutele minua, laupea kuninkaani!”
Nauroin ihan tajuttomasti Edmundin puheelle, se on tosi hyvin kirjotettu mutta todella huvittava! : D

Rakastan tätä ficciä tooositosi paljon, jatkoa odottelen!
(ja lähetän Eustacelle paljon mustetta!)
Make me dance I want to surrender
your familiar arms I remember
Everybody's talking about you
every word's a whisper without you

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Jumalauta nainen, sä olet aivan sairaan hyvä kirjottamaan. :D Tai siis, toi tapa miten Eustace kirjottaa, ja toi tapa, miten Kaspian ja Edmund puhuu ja noi kuvailut, siis noi adjektiivit....!!! Vau. :D Tää on niin hauska, ja samalla voiii ku lutusia noi kaks höppänää Kaspian&Edmund♥ Oot tosi lahjakas! Nomutmut. Jatkoa ofc!♥
après moi, le déluge

Fairytale

  • ξωτικά
  • ***
  • Viestejä: 244
  • Say that you believe.
Ai että :D Kyllä tuo loppu oli hyvä. Eustace ja sen katalat suunnutelmat ;D

Lainaus
K Kaspian: ”Edmund. Sodomia on rikos, olipa säädyttömyyksien suosija kuningas tai ei.”
Ja Kaspian sitten myöntää rikkeensä? ^^
"There was a price to be paid for any decision he made. There was a price for who he was. Other people paid it."

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
mrVictim: aaa repesin! mitä tohon muuta sanookaan
Ferope: Katsotaan selviääkö koputtajan salattu henkilöllisyys hmm.. (en ole kaksimielinen... en sitten pätkääkään (ja se on valhe;), eussia lainatakseni))
nahjulia: voi kiitos! eussi tosiaan on aikas pervo luonne... selvis mullekin vasta eilen
kuumakisu: VOI EI MÄ PUNASTUIN! *nolonolonolo*
Fairytale: Kai se kassu jotain laista tietää, ei pelkkä komeus taida riittää hallitsijan titteliin...

Ja ihan kaikille!: Jatkoa seuraa, mutta tämänkin päivän kiduin mummulassani serkkujen heiteltävänä, itkun partaalla, joten jatkoa ei ole vielä olemassa! Yritän viim. huomenna päivitellä, pahoittelut viivytyksestä
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:59:38 kirjoittanut Solembum »

Human_cannonball

  • ***
  • Viestejä: 308
Haa! Tämä on ihana<3 Eustace on ihan omassa roolissaan. Ja sitten Kaspian ja Ed...  Hih! mullakin kävi leffan aikana kaikkea mielessä, että mitäköhän niiden päässä liikkuu *köh köh*... :D ja varsinkin siinä lopussa kun Kaspian halas Edii ni se pikkunen näytti nii suloselat *nyyhkis*.
Onhan tuo Kaspiankin hyvännäköinen, mutta se oli paremman näköinen Prinssi Kaspianissa, joten voin nyt aivan hyvin luovuttaa tämä herran Edmundin käyttöön.  ;D

Jooh teksti on hyvää, vaikka välillä on turhan pitkiä lauseita, mutta kai se kuuluu Eustacen kirjoitus tyyliin.

Jatka samaa rataa. I'm waiting for a new part!

Banneri by: Ingrid

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Human_cannonball: Kiitoksia kiitoksia, Eussiakin alkaa jo punastuttaa!

Ja tässä onkin sitten sitä jatkoa --->

Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, päivä23

Lyttynaama Sorkkakoipi: ( raottaa salongin painavaa ovea) ”S-sa-saaako kuningasta häiritä?” ( kumartaa mairittelevasti kippurasarvet ruopaisten puulattiaa)

K Kaspian: ”Audienssi myönnetty, astukaa sisään, ystäväni!” ( raastaa katseensa irti Edmundin muodokkaasta takapuolesta)

(Puolet Sarastuksen sekalaisesta miehistöstä lappaa sisään ahtaaseen salonkiin)

Edmund: (tuhahtaa pahantuulisena) ”Saanen tiedustella tämän odottamattoman kansanliikkeen pimentoon haudattuja tarkoitusperiä?” (mulkoilee Lyttynaama Sorkkakoipea murhaavasti)

Läskipää Partasuti: ”Mullon nälkä!” (ärjäisee raivostuneena, niljaista kuolaa lentää Kaspianin hihalle)

Ruttunaama Kääpiö: ”Älä viitti, mullikka!” (tarttuu härkää hännästä)

K Kaspian: (pyyhkii pitsisiä hihansuitaan poissaolevasti) ”Anteeksi kuinka?” (kohottaa kummastuneena tummia kulmiaan)

Kuttuinen Risuparta: ”Ruoka on loppu!” (täräyttää vasten Kaspianin kopeaita kasvoja)

Edmund: (vihaisena) ”Pientä kunnioitusta, minotauri!” (käärii uhkaavasti pellavapaitansa hihoja)

Lyttynaama Sorkkakoipi: (riuhtoo sarvensa vaivalloisesti irti lattiasta) ”A-anteeksi herra kuningas! Zacharias yrittää sanoa – Sarastuksen sillitynnyrit kumisevat t-tyhjyyttään!” (haukkoo henkeä moisesta julkeudesta)

Rotanraato: (astuu sisään salonkiin) ”Tervehdys teille kuninkaani Kaspian!” (kunnioittava pään kallistus Kaspianin suuntaan)

Ruttunaama Kääpiö: ”Riip sä oot myöhässä! (mottaa Läskipää Partasutia karvaiseen kainaloon) ”Paa karju kuriin!”

Rotanraato: (heristää hammastikkuaan Läskipää Partasudin lemuaville varpaille) ”Julkeatkos puhutella hänen majesteettiaan loukkaavasti minun läsnäollessani!” (kohentaa pöyhkeilevää verenpunaista töyhtöään kukkoilevasti)

Läskipää Partasuti: (jupisee kyräillen Rotanraatoa) ”– sä ollu täällä.” (perääntyy vaivihkaa sivummalle)

Lyttynaama Sorkkakoipi: (vapisee hermostuneena) ”– palataksemme käsitteillä olevaan – ”

Rotanraato: (uhittelee mahtipontisesti) ”Tahtooko joku muu sylkeä vasten kunnioitetun kuninkaamme kasvoja?” (alkaa vasta päästä kunnolla vauhtiin)

Edmund: (tärisee pidätellystä raivosta) ”Laske miekka, Riip!” (tyynen rauhallisesti)

K Kaspian: (toivonsa menettäneenä) ”Selitä, fauni.” (osoittaa Lyttynaama Sorkkakoipea väsähtäneesti)

Lyttynaama Sorkkakoipi: (kasvoillaan giljotiiniin tuomitun rikollisen surunmurtama irvistys) ”A-asia on näin, herra majesteetti – ”

*

Erittäin pitkäveteisen – henkilökohtaisesti hyvinkin turhaksi mieltämäni – laivan vähäisiä ruokavarantoja syvällisesti ruotineen neuvottelun viimeinkin päätyttyä sopuratkaisua vailla,  tunkkainen salonki tyhjeni hiljalleen päitään pudistelevista ihmisistä ja kieroutuneen mielikuvituksen muovaamista taruolennoista. Nuokuin selkä seinää vasten paljasta ihoani ilkeästi pistelevässä hakkeessa rakas matkapäiväkirjani levällään nokisessa sylissäni, kunnes viimeinenkin epätoivoisena huokaileva merimiehen köriläs oli raahannut luunsa lahon kynnyksen yli viileän puhurin riepottelemalle kannelle.

Venyttelin nautinnollisesti kangistuneita käsivarsiani sekä liiallisen kirjoittamisen tohjoksi murjomaa rannettani ja haukottelin suu apposen auki – mutta varsin sivistyneesti, uskokaa pois! – kaivellen hakkeeseen hautautuneen mustekynäni harkitusta piilostaan takapuoleni alta. Nykäisin karhean pellavapaitani rypistyneen, likaisten sormenjälkien täplittämän helman suoraksi survoen rispaantuneen reunan tarkasti housunvyötäröni tummiin laskoksiin. Pyyhkäisin kasvoiltani ylimääräisen noen jo ennestäänkin pikimustaan kämmenselkääni – mitä loistavan tapakasvattajan roolin omaava äitinikin nyt sanoisi? – ja haroin korvilleni kihartuvista, vaaleista hiuksistani päänahkaani pesityneet puulastut ja mahdolliset syöpäläiset kylmien väreiden kiiriessä pitkin selkäpiitäni.

Pölypunkkipelkoni hellitettyä kuristavan otteensa herkästä sydänalastani, kumarruin varovaisesti tirkistämään salongin hiljentynyttä tilannetta lastulevyseinän rosoisesta oksanrei'ästä. Huokaisin helpotuksesta – jopa raivohullu serkkuni Edmund ja kuningas Kaspian olivat lähteneet samassa ovenavauksessa rahvaan sivistymätöntä joukkoa johtaen. Eipä sillä, minusta heidän kahdenkeskiset keskustelunsa olivat hyvinkin kiehtovia – ellen jopa suorastaan sanoisi mieltäliikuttavia! – mutta vatsaani kaihersi jo kuriseva nälkä ja rohtuneet huuleni kaipasivat kipeästi Sarastuksen tiikkitynnyreissä valtavan bakteerikannan keskuudessa muhinutta, makeaa juomavettä.

Kampesin kankean, nivelistä natisevan ruumiini ylös pistelevästä purusta ja työnsin rakkaan matkapäiväkirjani repalaiseen paidanhihaani vuotavan mustekynäni seuraksi. Aloin määrätietoisesti ujuttautua askel askeleelta eteenpäin ohuiden seinien välisessä kapeassa raossa, joka erotti hienostelevan salongin ja laivan suppean asehuoneen toisistaan vain nimellisesti. Raahauduin pölyisen sokkelon perimmäiseen nurkkaan ja kumarruin huohottaen koputtelemaan ritisevää lastulevyä. Löytäessäni sopivasti periksiantavan sauman, rusautin väkivaltaan taipumattoman nyrkkini läpi heiveröisestä puusta ja raastoin asehuoneen puoleiseen seinään pienen pojan mentävän aukon. Nielaisin – syteen tai saveen! – ja lysähdin vaimean tömähdyksen saattelemana hampaisiin saakka aseistautuneen huoneen ainoalla räsymatolle.

Kannelle johtavalta ovelta kuului vaimeaa puhetta ja lukon pahaenteinen kolahdus!

A/N: Ja kuinka poloiselle Eussille seuraavassa 'luvussa' käykään?
Kirjoitin tämän aika kiireesse, kertokaahan jos taso laskee jollain tapaa
Eussista on tulossa joku mun sivupersoona, pelottavaa!
Puhun, kirjotan, ajattelen kuin Eussi,
pitäsköhän mennä johonki vierotukseen?
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 19:00:32 kirjoittanut Solembum »

Fairytale

  • ξωτικά
  • ***
  • Viestejä: 244
  • Say that you believe.
Nyt on Eussi pulassa  ;D *nauraa vahingoniloisesti*

Sitten rakentavan tapaiseen... Keskustelu oli mielestäni vähän vaikeaselkone, mutta kyllä se siitä. Mutta muuten oikein hyvin kirjotettu jatko :)
"There was a price to be paid for any decision he made. There was a price for who he was. Other people paid it."

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Kiitos taasen luvusta <3

( raastaa katseensa irti Edmundin muodokkaasta takapuolesta)
Mmm...

Läskipää Partasuti: ”Mullon nälkä!” (ärjäisee raivostuneena, niljaista kuolaa lentää Kaspianin hihalle)
Voi just... Eikö sua Läskipää Partasuti oo opetettu tavoille? xD

Lyttynaama Sorkkakoipi, Läskipää Partasuti ja Ruttunaama Kääpiö rulee! :D
Voi Eussi pulassa jälleen.

Mutta siis kiitos!
People go in one end, and meat comes out the other.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Fairytale: Tosiaan, kun sen samperin siimahännänkin piti tulla sotkeen kuvioita... anteeksi vaikeaselkoisuus, sarastuksen miehistökööri pahoittelee tapahtunutta
Kiitoksia

Ferope:
Voi just... Eikö sua Läskipää Partasuti oo opetettu tavoille?

Lyttynaama Sorkkakoipi, Läskipää Partasuti ja Ruttunaama Kääpiö rulee!
Mä en Ferope kestä! Repesin, siis oikeesti hajosin täydellisesti
Kiitos palautteesta, hymyilen loppuillan nin että naaman kaikki lihakset kramppaa
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 19:01:27 kirjoittanut Solembum »

oromari

  • ***
  • Viestejä: 46
OI!!!! Ihanaa  :-* mä en oo muutamaan päivään päässy lukeen tätä ja luin nyt noi kaikki ihanat uudet päivät <3<3  siis se päivä 22 oli niiiiiiiiiiin.......... en mä osaa ees sanoo mitä mä tarkotan, ei sille oo keksitty just sitä oikeeta sanaa, joka kuvailis mun tunteita nyt. Tekis mieli vaan hyppiä ja kiljua ;DDDDD Ed ja Kaspian on vaan niin ihania (mä nyt vaan hoen tätä samaa sanaa.. :D ), että mä oon täällä ihan pakahtumaisillani. Mä en taaskaan vaihteeks osaa sanoo mitään rakentavaa ja järkevää, mä oon liian täpinöissäni. Vitsit Solembum! Mä niiin rakastan sua  :-* :DDDD

Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Voi ei sun toinen minäsi on niin hauska! ja murhaaja(nauroin tässä kohdassa niin paljon) ja lisää repeilyä aiheutti
Eussin keksimät lempinimet miehistönjäsenille ja se että hän kutsuu Kaspiania keskusteluissa K Kaspianiksi:D
Kirjoitustyylisi on ihan mahtava vaikka olen sen varmaan sanonut jo mutta sanon silti uudestaan ja jotenkin
lukujen lyhyys lisää vain tarinan makeutta, koska se on enemmän tavallista päiväkirjamerkintää muistuttava ja
tapahtumat pystyy hyvin kuvittelemaan tapahtuviksi juuri sillä hetkellä.
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
oromari: Kiitoskiitos!

Sekaisin: toinen minäni uhkaa ottaa vallan APUA! puhun kuin eussi, mitä ihmettä mä tälle kaksoispersoonalleni teen?? Eussi on oikeestaan vähän julma, ei se tiiä edes miehistön jäsenten oikeita nimi, joten sitten se päättää kuvailla ulkonäön perusteella... hmm tuhma eussi. ;)

Hei mä kirjotan piakkoin lisää, yritän päivitellä huomenna! :)

p.s. Kuinka mä lisään kuvan? auttakaa ihmiset! siis koneelta kuvatiedostoista. mä oon ihan sairaan tyhmä kun en osaa mut haluisin laittaa teille kuvan ah-niin-ihanasta eussista, piirsin sen sillon kun olin loukussa serkuillani...
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 19:02:06 kirjoittanut Solembum »

mrVictim

  • evil villain
  • ***
  • Viestejä: 26
  • Smile like Gwynplaine!
Lainaus
p.s. (sikanoloo) kuinka mä lisään kuvan? auttakaa ihmiset! siis koneelta kuvatiedostoista. mä oon ihan sairaan tyhmä kun en osaa mut haluisin laittaa teille kuvan ah-niin-ihanasta eussista, piirsin sen sillon kun olin loukussa serkuillani...
HJELP!!
Ihan tuon "lisää kuva"-namiskan avulla. Tosin lisättävät kuvathan pitää olla entuudestaan tallennettu johonkin webin kuvanjakopalveluun (esim. photobucketiin), suoraan koneelta finin palvelimelle niitä ei saa millään tallennettua. Photobucketin käyttö on varsin helppoa, ja näemmä käyttö onnistuu nykyään myös facebook-accountin kanssa, joten erillistä tiliä ei välttämättä tarvitse luoda.

Ja ettei mene vallan offiksi, muutama sananen (jälleen) itse fikistä:
Ei nyt tule mieleen mitään fantastista ja hulvattoman hauskaa sanottavaa asiaan liittyen, mutta mainitsempahan vaan että hyvin olet saanut näitten tason pidettyä. Ootan seuraavaa osaa aina jännityksestä pihisten ja voi sitä riemun määrää kun se pulpahtaa viimein näköelinteni ulottuville. :D

Good job, peips.

//Kysy tosi lisää jos et tajunnut, saatoin selittää hieman suurpiirteisesti.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2011 21:09:59 kirjoittanut mrVictim »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
mrVictim: okei, oon vähäjärkinen, tajusin puolet (voi miksi MIKSI en ole tekniikan ihmenero?) ei se mitää. kiitos kiitos kun taas jaksoit kommentoida

A/N: Ja tässä sitten eustacella ruikutettavaa. Eussi parka mikä onni taas sattu kohdalle;)
hyvää sekä huonoa.
Nääh no lukekaa itse

Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, päivä24

Seisoin keskellä tarkasti ulkoakäsin vartioidun asehuoneen kuhmuraista lattiaa varistellen surutta puuterinpehmeää nokea yltympäriinsä. Kiinnijäämisen musertava pelko kalvoi kellon lailla tikittävää sydäntäni – elimistöni kannalta epäterveellisen nopeaksi kiihtyvä rytmi oli vaivihkaa riistäytynyt hallinnastani! – ja etsin avuttomana, tarkka katseeni huoneessa kierrellen, pakokeinoa väistämättömästi edessäni häämöttävältä, painavalta vastuun taakalta. Jääkylmät hikihelmet kihosivat tahmaiselle otsalleni – joutuisin selittämään kaiken, aivan kaiken; viikkoja kestäneen hiiviskelyni serkkuni Edmundin ja kuningas Kaspianin kintereillä, kuumaa höyryä tihkuvat halkeamat keittiön suuren leivinuunin hormistossa, auttamattomasti kyseisen uunin piipuissa nokeentuneet vaatteeni ja mikä pahinta; ammottavan, risareunaisen aukon asehuoneen lastulevyseinässä!

Yleensä kovinkin myönteinen mielialani upposi ruosteisen ankkurin lailla kartoittamattoman valtameren synkkääkin synkempiin pohjamutiin masentavan itseinhon kiemurrellessa niljakkaasti epätoivoisen tilanteeni herraksi. Kuormittuneet aivoni raksuttivat ylikierroksilla – kuinka pelastaisin – erittäin arvokkaan! – nahkani kattiruoskan viiltäviltä, selkärankaan saakka pureutuvilta viuhahduksilta; tusinalta roiskahtelevan verisiä iskuja, joita Sarastuksella anteliaasti tarjoiltiin kruununpettureille? Kurkkuani kuivasi – kivulias tuomioni odotti suljetun oven takana valmiina repimään siloisen selkäni punertavalle vereslihalle.

Kurttuinen Risuparta: (nykäisee pronssisen avaimen asehuoneen lukosta) ”Kuningas on hyvä ja on kuin kotonaan!” (perääntyy nyökytellen takavasemmalle)

K Kaspian: (katsellen Kurttuista Risupartaa kopeasti pitkin nenänvarttaan) ”Kiitos, Zacharias.” (viittaa kämmenellään kohteliaan poistumiskäskyn)

(Kurttuinen Risuparta ei ota vihjeestä vaaria)

Pälyilin juuri hätääntyneenä varteenotettavia piilopaikkoja metallinhohtoisen huoneen pölykoirien kansoittamista nurkista, kun ylimaallinen haukankatseeni kiinnittyi epähuomiossa haperolla lastulevyseinällä roikkuvaan suureen kuvakudokseen – todennäköisesti rumimpaan, jonka olin koskaan nähnyt! – saaden ajatukseni lentämään. Silmäni suurenivat puolittaisesta hämmästyksestä; olin todellakin löytänyt pelastukseni – kuvakudoksen, jonka auringonhaalistamat värit olivat aikojen saatossa sulaneet tasaisen harmaaksi nukkapuuroksi kultaisina kimaltelevien kehysten pingottamalle kankaalle.

Hetkeäkään hukkaamatta raastoin kuvakudosta kiinnittävät, tylppäpäiset naulat irti halkeilevasta seinästä raahaten koko homeisen komeuden muutaman tuuman päässä sijaitsevalle tuhoalueelle. Ripustin kuvakudoksen hampaitani kiristellen lastulevyyn repimäni rosoisen aukon peitoksi ja kapusin hengästyneenä kudoksen painavan helman alta takaisin pistelevän puuhakkeen rajaamaan tunkkaiseen helvettiini. Tukahdutin äänettömän yskänpuuskani survomalla – hyi kuinka epähygienisen! – nyrkkini vasten kosteaa kitalakeani ja kaivoin vapaalla kädelläni kärsineen matkapäiväkirjani esiin hihani nokisista syövereistä.

Edmund: (viileästi) ”Kuningas tarkoittaa; painu hiiteen, peikko!” (mulkaisee pahantuulisena Kurttuista Risupartaa)

Kurttuinen Risuparta: (kyräilee Edmundia) ”Teidän korkeutenne.” (poistuu kohteliaasti kumarrellen)

(Edmund läimäisee oven kiinni Kurttuisen Risuparran madeltua kannelle)

K Kaspian: (huokaisee toivottomana) ”Et voi kohdelle miehistöäni kuin suolistettua savusilliä, Edmund!”

Edmund: (irvistää entistäkin pahantuulisempana) ” – sai mitä ansaitsikin.” (jupisee itsekseen)

K Kaspian: (rypistää otsaansa) ”Kunnioitus johtaa luottamukseen – ja luottamus on lahjoista anteliain.”

Edmund: ” – pitäisi vielä kääntää toinenkin poski.”

K Kaspian: ”Älä siteeraa minulle Raamattua, sinä syntinen!” (pilkahdus silmäkulmassa)

Edmund: ” – jopa olla laupias samarialainen.”

K Kaspian: (kohottaa hellästi sormenpäillään Edmundin leukaa) ”Uskonnollisuutesi on minulle täysin uutta.” (kuiskaten)

Edmund: ” – ehkäpä kuolla ristillä kansansa puolesta.” (mutisee kulmat kurtussa)
 
K Kaspian: (leikittelee Edmundin tummilla kiharoilla) ”Kuuluu kuninkaan toimenkuvaan.”

Edmund: (mietiskellen) ”Tekisitkö sinä sen?” (kuiskaa hiljaa)

K Kaspian: (laskee kätensä Edmundin vyötäisille) ”Mitä – ”

Edmund: (haudanvakavana) ”Astuisitko kuoleman tuntemattomaan valtakuntaan kansasi tähden?”

K Kaspian: ” – kyllä.” (silittää Edmundin ristiselkää)

Edmund: ”Entä – ” (kohtaa Kaspianin ruskeiden silmien rehellisen katseen) ” – entä minun puolestani?”

K Kaspian: (hymyilee lempeästi) ” – milloin tahansa.” (suutelee kevyesti Edmundin mutristuneita huulia)

Edmund: (painaa päänsä) ” – sijallasi.” (kuiskaa arasti)

K Kaspian: ”Mitä sanoit, rakas?” (kädet laskeutuvat Edmundin kapeille lanteille)

Edmund: (painautuu vasten Kaspianin rintaa) ”Minäkin kuolisin sinun sijallasi, armollinen hallitsijani.” (hymyilee iloisesti)

K Kaspian: (totisena) ”Toivokaamme, ettei se päivä ole koskaan koittava.” (suutelee Edmundia intohimoisesti)

Edmund: (hengästyneenä) ”Pyörsit juuri aikaisemman päätöksesi kahdenkeskisestä kanssakäymisestä.” (virnistää onnellisena)

K Kaspian: (hieman vihaisena itselleen) ”En voisi koskaan unohtaa sinua!”

Edmund: ”Vielä jonakin päivänä jätämme hyvästit kohtalon käskiessä.” (hautaa kasvonsa Kaspianin kaulakuoppaan)

K Kaspian: ”Yksinäisten polkujen kutsu kiirii korviimme, mutta vasta, kun Aslan meidät erottaa, rakkaani.” (painaa huulensa Edmundin otsalle)

Edmund: (henkäisee syvään) ”Rakastan sinua, Kaspian.

K Kaspian: (hymyilee surumielisesti) ”Minä rakastan sinua, kuninkaani Edmund Oikeamielinen. En tiedä mihin tämä rakkaus meidät lopulta johdattaa – ”

Edmund: (nousee varpailleen ja suutelee pehmeästi Kaspianin suolaisia huulia) ”Se on tulevaisuuden murhe, kuninkaani.”

K Kaspian: ”Viisaita sanoja, rakkaani. Sydänsurujen aika koittakoon myöhemmin.” (hipoo huulillaan Edmundin suupieliä)

Edmund: ”Suutele minua, majesteetti!” (anovasti)

(Kaspian suutelee Edmundia)

A/N:Kommentteja, kiitos!
1. Pysyykö taso? 2.Onko liikaa siirappia?? 3. Ideoita jatkosta ;)
+ kaikkee mitä tulee mieleen!!
Kiitos
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 19:02:51 kirjoittanut Solembum »

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Aslan approves this. So. Much. :D

1. pysyy! oot oikeesti tosi hyvin saanu pidettyy nää kaikki osat tälläsinä Eustacemaisina ja hauskoina.
2. no mun mielipide on, että mitä siirappisempaa, niin sen parempaa, eli vois olla vaikka vieläkin sokerisempaa mössöä. :D Mut kaikki ei välttämättä tykkää, joten tää taso on aika jees.
3. nosta ikärajaa!! juu, nii siis mun mielestä olis tosi sulosta jos alkaisit kertomaan enemmän Eustancen ja Riipitsiipin väleistä, tai siis mun mielestä niiden se ystävyys on niiiiin sulosta!!♥

Jatkoa! Oon oikeesti ihan sairaan tykästyny tähän ficciin! :D
après moi, le déluge

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Kiitos luvusta, onpas Eussi kekseliäs poika :D

Edmund: (painautuu vasten Kaspianin rintaa) ”Minäkin kuolisin sinun sijallasi, armollinen hallitsijani.” (hymyilee iloisesti)
No voi awwws <3

Edmund: ”Suutele minua, majesteetti!” (anovasti)
Isompi awwwwws<3

Noniin asiasta kukkaruukkuun:
1. Taso pysyy ainakin keskustelussa :)
2. Tarpeeksi ei liika tietenkään, mutta muista ei makeaa mahan täydeltä!
3. Eussi saadaan kiinni salakuuntelusta ja joutuu kärsimään rangaistuksen jajajaja  kaikkea hauskaa :D Eipäs tossa ollu pljoo ideoita tulevaan.

Kiitos Solembum olet maailman ihanin ihminen!

<3
People go in one end, and meat comes out the other.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
kuumakisu: haha kiitos! Hei mä oli suunnitellu nostaa ton ikärajan k13ta taidanpa tehdä sen nyt kun muistan...
Olin just suunnitellu, et heti kun jaksan kirjotan siitä Riipitsiipin ja eussin miekkailusta ja ties jos saataisiin vähän ystävyyttäkin kuvioihin
Ferope: Eussi tuhoo Sarastuksen hammastikuiks ennen ku päästään satamaan hmm...
Joo jotenkin noi keskustelut on kivempi kirjottaakin ;) (ah kritiikkiä, sellasta oikeen kilttiä, sitä rakastan
Ei makeaa mahantäydeltä... *pervoakin pervompia kuvitelmia*
Voisin tosiaan silleen kiltisti saada eussin nalkkiin, mutten tahdo runnella sen selkää... jospa se olis joku kesyhkö pusu jota se pääsee (taas) todistamaan. Kyhäilen jotain kivaa
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 19:03:28 kirjoittanut Solembum »

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Kauhean nopea sie oot jatkon suhteen ; ) Mutta joo, oli hyvä luku.

Lainaus
hyi kuinka epähygienisen!
Ah, niin Eustacemainen kommentti. :3

1. Jep, taso on pysynyt. Tosin voisi olla enemmän vaihtelua, tarkoitan, muutakin kuin vain Edmundin ja Kaspianin pelehtimistä. Ei siten ettenkö pitäisi siitä ;D
 2.Ehkä pikkuriikkisen. Tai sit vika on mussa: en välitä erityisemmin siirapista. Mutta joo, enemmän vaikka riitoja, actionia, jotain. Ei pelkkää rakkaudentunnustuksia ja pussailua.
 3. Jatko... Jatko.... Entä jos Edmund ja/tai Kaspian saisivat Eustacen kiinni salakuuntelusta ja se vois kiristää niitä. En usko että Sarastuksella ollaan kovinkaan homoystävällisiä, etenkään kun kyseessä on kuningas, jonka on tarkoitus jatkaa sukuaan.

Mun mielestä muuten Eustacen ja Riipitsiipin välit voisivat pysyä huonoina, sillä Eustace on Eustace eli perseestä eikä tosiaan arvosta puhuvaa hiirtä. Ne vois ennemmin vaikka kiusata toisiaan. Riip muuten tavallaan lupasi opettaa Eustacen miekkailemaan, joten se vois iskeä Eustacelle miekan käteen ja jatkaa opetusta.

Juu hei jatka samaan malliin!


-N

//MALEC <333 :3
« Viimeksi muokattu: 06.01.2011 12:04:29 kirjoittanut Neithan »
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Hehei kiitos Neithan!;)

Yritänpä ottaa neuvoista opikseni :)
Olen tota miekkailua harkinnut ja sitä puhuva lintu kohtaa kanssa xD
Katsotaan katsotaan

Tahti on tosiaan ollut vähän (ei lukijoiden kannalta, lähinnä mun tohjoontuneiden aivojen) turhankin nopea - ei uudet ideat ehdi muhia tarpeeksi kauaa
Saatan pitää lyhyen mietiskelytauon ja kirjoittaa välillä vähän muuta (en todellakaan puhu mistään viikkojen tauoista!)

p.s. Neithanille --- uusi Malec viritteillä

yritän päivitellä piakkoin
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 19:04:13 kirjoittanut Solembum »