Kirjoittaja Aihe: Prinssi Kaspianin matka maailman ääriin, Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, K-11 | päivät 17-31 + epilogi 14.10  (Luettu 31942 kertaa)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, K-11
« Vastaus #20 : 01.01.2011 11:30:17 »
Mulla on varmaan aivoissa jotain vikaa, kun nää kaikki ihanat vastaukset saa mut suunnilleen hihittään
(ja mähän en siis hihitä - yleensä - muuten ku sillon kun luen malecia... tai jotai muuta... tai teen iha mitä tahansa...hmm) XD

Sekaisin: Elokuvassa edillä tosiaan on pieni kriisi tästä hallitsijahommasta, joten ajattelin että ehkä siitäkin sais jotain repästyä:)
mrVictim:
No aw. :,)
Mulla oli lapsena muistaakseni aika viha-rakkaussuhde Eustaceen; toisaalta se oli hirveän tyhmä ja ärsyttävä, mutta toisaalta samastuin siihen paremmin kuin muihin. Eustacella oli lisäksi kuulein nimi (Ruikku).
Ja siinä sitten puettiinkin mun ajatukset sanoiksi:D
oromari: toivotaan että lisää riitelyä on luvassa *kiero virnistys*
Ferope:
Hui Eustacen kynä tuntui tyhjältä!? Kyllä Ferope sponssaa musteet kyniin.
Sponssi hyväksytty! Et uskokaan, mitä eustace seuraavassa (vielä valitettavasti olemattomassa... työn alla se on :)) luvussa kaavailee kirjotusvälineeksi *vieläkin kierompi virnistys* XD
Rise:
*sytyttää munakranun ihan tän fikin kunniaks*
Punastun! Liiallisia juhlallisuuksia! No pistetään eustace-rakkaani piikkiin:)
Kiitos kiitos ihanista kommenteista!
-solembum

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, K-11
« Vastaus #21 : 01.01.2011 12:38:09 »
Voi että on sulo :D

Lainaus
Edmund: ”Et sinä ennen ole minun lihaksikkaan notkeasta ruumiistani valittanut!” (madaltaa ääntään, viha alkaa laantua – tilalla on jotakin uutta, jotakin, joka saa untuvaiset niskavillani nousemaan pystyyn)

TUITUI. Tää on kyllä tosi hyvin kirjotettu!
après moi, le déluge

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, K-11
« Vastaus #22 : 01.01.2011 13:18:52 »
Voi kiitos kiitos!
Punastun jo toisen kerran tän päivän aikana! <3
Kyhäilen seuraavaa päivää jo kasaan(pienimuotonen inspiraatio iski), mutta saa nähdä, saanko sitä vielä illalla valmiiks
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:55:56 kirjoittanut Solembum »

Fairytale

  • ξωτικά
  • ***
  • Viestejä: 244
  • Say that you believe.
Vs: Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, K-11
« Vastaus #23 : 01.01.2011 19:28:25 »
Voi hyvänen aika :D
Edin ja Kaspianin riita oli aivan mahtava. Eustace oli selvä Eustace - ainakin elokuvan mittapuulla - ja ei tähän voi sanoa muuta kuin ihana ^^
"There was a price to be paid for any decision he made. There was a price for who he was. Other people paid it."

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, K-11
« Vastaus #24 : 01.01.2011 20:38:50 »
Fairytale:Kiitoksiakiitoksia! Niin - elokuvien perusteellahan mä tätä väännän, kun tapahtumat näissä tarinoissa silleen vähän vaihtelee, ja musta edin ja kaspianin välisen rätisevänä salamoivan jännitteen voi erottaa kunnolla vain siinä uudessa leffassa

A/N: Tää pätkä on johdettu mun omista vihantunteista ärrrsyttävää verkkokirjastoa kohtaan, joten kylmää raivoa luvassa Eustacen epämääräiseen tyyliin! Kohteen voitte varmaan näin johdannostakin jo päätellä <3

Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, päivä 20

Olen niin kurkkuani myöten täynnä sitä omahyväisen itserakasta, reelingeilla kekkuloivaa rotanpoikasta! Mahtailevan siimahännän elämäntehtävänä – ja ilmiselvästi myös ainoana mieltäliikuttavana huvina! – tuntuu olevan jokaisen ennalta-arvaamattoman liikkeeni seuraaminen – se karvainen pahanilmanlintu sipsuttaa lipevästi vihellellen kannoillani minne sitten tällä jumalan hylkäämällä aluksella epähuomiossa eksynkään. Jopa silloin, kun rotta ei näkyvästi roiku pronssisen tikarini lappeesta, se tähystelee täysin kunniallisia tekemisiäni isonmaston rähjäisestä märssykorista tai mulkoilee ulkonevilla pallosilmillään suuntaani laivan pröystäilevin koristekuvioin viimeistellystä kokasta.

Vaikka en olekaan väkivaltaan taipuvainen persoona – jo varhain hyväsydämiset vanhempani iskostivat sisimpääni rauhaarakastavaisen luonteen –, pelkästään sen ruskean karvapallon kapinen varjo saa sormeni syyhyämään puhtaasta kostonhimosta – havaintoni raastavan kutinan alkuperästä eivät kuitenkaan täysin poista mieleni perukoille pesiytynyttä pölypunkkipelkoa! – ja silmäni sumenemaan punertavasta vihan usvasta, joka varkain hämärtää muutoin niin ylivertaisen herkän todellisuudentajuni. Suomuisen, vaaleanpunaisena kiemurtelevan hiirenhännän vilahtaessa haukankatseeni reunamille, muutun hyvin kasvatetusta seurapiirien herrasmiehestä tappajan vaistot omaavaksi, lainsuojattomaksi murhaajaksi!

Ja eilen –  eilen se lampaan nahkoihin sulloutunut, keskuudessamme polleana vaelteleva susi, yllätti minut itseteossa; ”salakuuntelemasta laivan johtavan tahon ylettömän tärkeitä suunnitelmia tulevasta”, lainatakseni rotan naurettavan vanhahtavaa puheenpartta. Hyväuskoinen elukka kieltää itseltään kiistattoman totuuden – tämän laivan komentajien yksityiset keskustelut eivät edes hipaise yhteisen hyvän häilyvää syrjää. Tietäisipä se vain, kuinka ratkaisevia nämä lyhyen tähtäimen suunnitelmat todella olivat kuninkaan itsensä ja tämän rakoilevan arvovallan kannalta!

Lisämerkintä: Valitettavaan musteongelmaani on lopulta löytynyt houkuttelevalta korvaani kalskahtava ratkaisu! Sillä äärimmäisessä tilanteessa – vasta vihonviimeisenä keinonani! – voin lahdata sen alati minua varjostavan karvapalleron – eihän veren ja musteen koostumuksellisissa ominaisuuksissa ole juurikaan ratkaisevia eroja. Ajan myötä veren helakka puna haalistuu, eikä rikoksestani jää minkäänlaisia varteenotettavia todisteita – rotanraadonhan voin aina heittää Sarastuksen ympärillä nälkäisinä kaarteleville merikäärmeille ylimääräisenä herkkupalana!

A/N: Kertokaahan, jos jotkin lauserakenteet on outoja tai sillee... Jäi muutama pikkasen kaiveleen, mut vaikka yritin vielä hioo, ei siitä oikein tullu mitää.
Yritin pitää Eustacen Eustacena joten...
Kommentoikaa rakkaat!
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:56:27 kirjoittanut Solembum »

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Oot jatkanu :D vihdoin ja viimein. Eustace onnistui taas kerran. Kiitos taaseen luvusta, vaikkei siinä Edin ja Kassun juttuja (älä ota kaksimielisesti ;D) ollutkaan. No niin, kun muste loppuu Eustace käyttää verta :). Mut mitä mä tälle kolmen litran mustesammiolle teen?

Kiitos vielä kerran.

<3
People go in one end, and meat comes out the other.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Hehe kyllä taas iltaa piristää!
Lähetä muste Sarastukselle, en kylläkää osaa antaa tarkkoja koordinaatteja näin äkkiseltään, mutta voit vaikka vilkasta satelliittikartoista
Se ärsyttävä Riipitsiip esti ihanaista Eussiamme vakoilemasta ediä ja kaspiania, Eustace yrittää lytätä Riipin (vaan väliaikasesti - älä huoli!) matalaks seuraavassa pätkässä, niin että saadaan rakkautta kansalle!
Kiitos
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:56:45 kirjoittanut Solembum »

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Hei, kuumis sai minut houkuteltua tämän ficin parin ja täytyy myöntää että kannatti lukea!

Riipii parka joutuu pian paperille :D:D No toivottavasti saadaan seuraavassa luvussa lisätietoa Kassun ja Edmun lemmenseikkailuista :D Jään odottelemaan jatkoa.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Tiedän olen kärsimätön, mutta voi kunpa jatkoa tulisi pian <3
*Postittaa mustetta Eustace Clarencelle*
People go in one end, and meat comes out the other.

nahjulia

  • hyppelipompeli
  • ***
  • Viestejä: 50
  • No one's gay for moleman
RAKASTUIN <3
Mun sydän pomppas kurkkuun ja aivot lähetti kehooni hihityskäskyjä, kun näin että vodt:ista on tullu ficci! :)
Make me dance I want to surrender
your familiar arms I remember
Everybody's talking about you
every word's a whisper without you

mrVictim

  • evil villain
  • ***
  • Viestejä: 26
  • Smile like Gwynplaine!
Ääks!

Mitä hirmuisia ajatuksia Eustacen pienessä päässä liikkuukaan! :oo Toivotaan että kolmen litran mustepaketti ennättää perille ennenkuin tapahtuu veriteko.

Saat kyllä aivan erinomaisesti tän Eustacen rakastettavan persoonallisuuden esiin, ihan nousee kyyneleet silmiin.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
<3
Lozku: Yritänpä järjestää Eussille oikeen aitiopaikan! *jatketaan kierojen virnistysten linjalla*
Ferope: Eustace kiittää musteesta, toivottavasti niuho Kassu ei takavarikoi koko sammioo jonku tekosyyn varjolla...
nahjulia: Kiitos kiitos, Eustace kiittää (tietenkin ansaitsemastaan) odottamattomasta suosiosta
mrVictim: Mihinkä Eussi nyt tän kaiken musteen tunkee?! Ihanaa pelastit Riipin!<3

Jatkoa yritän vääntää,
ehdotuksia otetaan tietysti aina vastaan
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:57:18 kirjoittanut Solembum »

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Luin tän nyt sit lopultakin, vaikkakin hiukan epäillen. Oisin lukenut jo aikaisemmin, mutta huomasin maininnan siitä, että tämä on tehty leffan pohjalta. (leffaa en ole nähnyt, mutta minulla on tunne että se on syvältä)

Mutta joo, tykkäsin! Hauska ficci ja Eustace oli oma ruikuttava itsensä. Onneksi sen ei sentään tarvitse lynkata Riipitsiipiä, kun sai jo mustetta. Pitikö Eustace muuten leffassa matkapäiväkirjaa?
Ficin nimi on muuten paras xD

-N
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Hehe kiitos Neithan!
Eustacen matkapäiväkirjasta ei taidettu juurikaan puhua (dementia painaa päälle, jos muilla on varmampaa tietoo niin kertokaa mullekin!) ja se juoni keskitty enemmän sellasiin konkreettisiin tapahtumiin :)
Ficin nimi on muuten paras
Voi kiitos

P.S. Ei se leffa niin kovin syvältä oo, muutama kohta vaan jäi ärsyttävästi kaiveleen...
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:57:51 kirjoittanut Solembum »

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Ehkä mä katon sen leffan netistä, rahojani en tahdo siihen tuhlata. Eustace muuten piti kirjassa päiväkirjaa, tosin se ei ollut läheskään yhtä mielenkiintoinen kuin tämä xD
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Fairytale

  • ξωτικά
  • ***
  • Viestejä: 244
  • Say that you believe.
Aivan mahtava jatko ^^Ehkei sitä Riipitsiipiä tarttee nirhata, mut olis se ollu silti tavallaan huvittavaa ;D (Ilkee minä)

Pikaista jatkoa toivoen ^^
"There was a price to be paid for any decision he made. There was a price for who he was. Other people paid it."

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Neithan: Joo siitä on aikas kauan kun viimeksi oon Narniantarinoita lueskellu, joten...
Fairytale: Kiitoksiakiitoksia! Tässä sitä jatkoa pukkaa -->

A/N: Ja siis jatkuu! Laitan ensin tän pätkän, jonka just sain valmiiksi, ja jos ehdin niin vähän myöhemmin illalla vielä toisenkin joka jatkaa tässä alkanutta kertomusta... Eustacelle iski rannekramppi ja siks tää on kirjotettu tälleen kahden päivän osalle
Kommentteja

Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, päivä21

Synkissä pohjalukemissa pysytellyt – kotopuolessa aina ylitsevuotavan hilpeä! – mielialani on vihdoinkin jyrkässä nousukiidossa – päivittäinen hiiviskelykierrokseni tuotti toivotunlaista tulosta! Onnekseni en antanut sen sietämättömän rotan typerien korulauseiden ja selvästikin kyseenalaistettaviksi tarkoitettujen syytösten masentaa tarmokasta luontoani, vaan tartuin sinnikkäästi toimeen heti auringon kirkastaessa lainehtivan sinisen taivaanrannan kullanhohtoisella hehkullaan.

Maleksin parhaillaan puolihuolimattomasti kapteenin surkuteltavan pienen hytin liepeillä vältellen sen samperin siimahännän kärventävää katsetta, kun petturiserkkuni Lucy porhalsi – todennäköisesti epähuomiossa –  luokseni vastapäisen salongin ovesta pohkeista ristikkäin nyöritetyn nahkatossut lipsuen suolaroiskeiden täplittämällä kannella. Sanokaa minun sanoneen; sillä hutsahtavalla pikkutytöllä ei ole minkäänlaista käsitystä kunnioitettavan asemansa velvoittamasta tai säädylliseen hovielämään läheisesti liittyvästä pukeutumisesta – mitä minun rakas äitiparkanikin sanoisi neiti Pevensien rispaantuneista paidanhelmoista ja karvastelevan harmaista, säkkikankaisista housuista, joiden levenevät lahkeet päättyvät hädin tuskin tytönhuitukan kapeiden säärten puoliväliin!

Lucy: ( hämmästynyt ilme ruskettuneilla kasvoillaan)”Eustace! Onko salakavala merisairaus viimein päästänyt sinut otteestaan?” ( iloisen tekopirteällä äänellä)

Minä: ( irvistäen pahantuulisen) ” – kouriipa tuo edelleen vastenmielisesti vatsanpohjasta.”

Lucy: ”Onpa mukava nähdä sinut käyskentelemässä kannella auringonpaisteessa!” ( ilmiselvästi valehtelee)

Minä: ”Kuten teidän korkeutenne tapaamistamme luonnehtii.” ( pilkallisesti)

Lucy: ( punastuu) ”– myös Edmund toivottaa pikaista paranemista.” ( toinen valhe)

Minä: ”Myötätuntoiset sananne merkitsevät minulle paljon.” ( ääneni suorastaan tihkuu kylmää sarkastisuutta)

Lucy: ( pälyilee ympärilleen etsien sopivaa pakotietä tukalasta tilanteesta) ”Anteeksi – minulla on tärkeää asiaa Riipitsiipille! Näkemisiin Eustace!” (huokaisee helpotuksesta kipaistessaan isonmaston juureen)

Minä: ( tyytyväisenä jupisten) ”Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Vihdoinkin karistin sen syyhyisen karvapallon kannoiltani!”

Tiedän; vain dramaattisten lännenelokuvien itseriittoiset sankarit julistavat ikuista kunniaansa kuuroille korville päihitettyään pitkäaikaiset vihollisensa verisissä taisteluissa, mutta en voi väittää puhuvani palturia luonnehtiessani sitä siimahäntää kapiseksi riesaksi! Pelkkä rotan mainitseminenkin saa vihani kuohahtamaa yli äyräiden ja vahvan sydämeni tykyttämään huolestuttavan kiihkeään tahtiin – murhanhimoni heräämään. Näin sovittuamme, että kliseinen kommenttini oli täysin aihellinen, voimme palata seuraamaan tapahtumien kulkua Sarastuksen tahmaiselle kannelle.

A/N: ...jonne pääsemme siis seuraavassa 'luvussa'! Yritän julkaista HETI kun saan valmiiksi!!
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:58:27 kirjoittanut Solembum »

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Kiitos taas uudesta luvusta <3

Synkissä pohjalukemissa pysytellyt – kotopuolessa aina ylitsevuotavan hilpeä! – mielialani on vihdoinkin jyrkässä nousukiidossa
Voi jee :D

Sanokaa minun sanoneen; sillä hutsahtavalla pikkutytöllä ei ole minkäänlaista käsitystä kunnioitettavan asemansa velvoittamasta tai säädylliseen hovielämään läheisesti liittyvästä pukeutumisesta

Hutsahtava pikkutyttö <3

Kiitos kiitos :D
 
 
 
People go in one end, and meat comes out the other.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Ferope: Kiitos ihanasta, iltaa kirkastavasta palautteesta! <3 Ja koska ehdit tässä välissä kommentoimaan, omistankin seuraavan luvun sitten sulle!
Tässä se tulee!
Kesti kuulkaa ties kuinka kauan kun nämä kaksi lukua saman päivän aikana suuresta armostani väänsin :)
Eiku joo, kivaahan kirjottaminen on!
Ja näköjään myös OIKEIN palkitsevaa

Eustace Ruikun ruikuttava matkapäiväkirja, päivä22

Nojailin kuninkaan hytin yököttävän kosteaan, tammipuiseen seinään kootessani sopivaa sotasuunnitelmaa – minun yksinkertaisesti täytyi saada selville, mitä salongin suljettujen ovien takana tapahtui! – ja muistellessani, kuinka keittiön suuren uunin hormiverkosto mutkittelikaan laivan huteroissa rakenteissa. Pohdittuani erinomaisia mahdollisuuksiani jokaiselta kantilta, kaivoin housuntaskustani jo useaan otteeseen merivedessä kylvetetyn matkapäiväkirjani ja tutun turvallisen, halkeilleen mustekynäni, asetin muistiinpanovälineeni erittäin varovaisesti vastaharjattujen hampaideni väliin, vilkaisin ympärilleni – ihan vain varmuuden vuoksi – ja ryömin kasvot edellä sisään ahtaaseen hormistoon, jonka nokisen piipun pää pisti esiin kannen paksusta puusta.

Piipussa oli hyvin pimeää – en nähnyt edes omaa, nyt jo mustan pölyn peittämää nenänpäätäni siinä kaikennielevässä mustuudessa. Konttasin pikkulapsen lailla eteenpäin tahmaisessa hormissa ja tunnustelin sormenpäilläni metallisina kumisevien reunamien nokisia pintoja – minun täytyi löytää salongin suuntaan kääntyvä haara. Hetkistä myöhemmin sormeni tapasivat risteyksen rosoisen sauman ja ahdoin itseni vaivalloisesti uuteen, entistäkin nihkeämpään putkeen. Haparoin likaisilla sormillani – millaiset sururannut puhtoisia kynnenalusiani koristaisivatkaan! –  kapean piipun suuta peittävän luukun auki ja mätkähdin ilkeän rusahduksen saattelemana ohuiden seinien tilkehakkeella vuorattuihin sisuksiin.

Ymmärrettävästä järkytyksestä toivuttuani istahdin äänettömästi pehmeään hakkeeseen, tuin matkapäiväkirjani erittäin nokisiin polviini ja painoin korvani innokkaana salongin heppoiseen lastulevyseinään. Sisällä salongissa oli käynnissä kepeäksi sanailuksi laantunut väittely, joka vaimennetuista äänistä päätellen käytiin hyvinkin henkilökohtaisin tarkoitusperin. Sydämeni hypähti kukkuun, kun ymmärsin todistavani – jälleen kerran! – kuningas Kaspianin ja serkkuni Edmundin kahdenkeskistä keskustelua. Imaisin mustekynäni suttuisen kärjen puhtaaksi kuivuneesta musteesta ja toistin sana sanalta heidän jokaisen virkkeensä kärsineelle paperille käyttäen hyväkseni seinään uurtuneista kapeista rao'ista tulvivia, hentoja valonsäteitä.

K Kaspian: ”Me emme voi enää jatkaa näin, Edmund!” ( voihkaisee epätoivoisena)

Edmund: ”Miten niin emme voi? Etkö sinä enää – ” ( iskee äkkipikaisesti nyrkkinsä salongin pöydän lasilevyyn)

K Kaspian: ( harppoo edestakaisin huoneessa) ”Totta kai minä rakastan sinua, Edmund, mutta miehistöni...” ( vääntelee päättämättömänä käsiään)

Edmund: ”Miehistön ei tarvitse tietää!” ( polkee vihaisena jalkaansa)

K Kaspian: ( katsoo Edmundia surullisena) ”Entä Lucy?”

Edmund: ( nielaisee) ”– Lucy ei – Lucy ymmärtää.”

K Kaspian: ”Et usko tuota itsekään, rakas.” ( kuiskaa hellästi)

Edmund: ”– mutta – ” ( Kaspian painaa kapean sormensa hänen huulilleen – Edmundin huulille!?)

K Kaspian: ”Edmund. Sodomia on rikos, olipa säädyttömyyksien suosija kuningas tai ei.”

Edmund: ”– mutta – ” ( Kaspianin merituulessa rohtuneet huulet vaimentavat Edmundin kiihkeät sanat)

Sydämeni hakkasi hullun lailla – se ei ollut mikään veljellisen ystävällinen poskisuudelma, vaan kahlitsematonta intohimoa rätisevä rakkaudentunnustus!

K Kaspian: (vetäytyy kauemmas Edmundista kasvoillaan ilme, jota on mahdotonta tulkita) ”Emme voi jatkaa näin!” ( toistaa itseään)

Edmund: (seisoo kipsipatsaan lailla paikoilleen jähmettyneenä) ”– mutta minä – ” ( änkyttäen)

K Kaspian: ”Minä myös Ed, minä myös.” ( hieroo peukaloilla ohimoitaan)

Edmund: (kietoo hontelot käsivartensa Kaspianin vyötäisille) ”Vielä jonakin päivänä – päivänä, joka todennäköisesti koittaa aiemmin kuin arvaammekaan –  minun ja Lucyn on aika palata takaisin kotoisaan Englantiin, omaan aikaamme.” ( haudanvakavana kasvoiltaan)

K Kaspian: ”Miksi käännät veistä haavassa, rakkaani?” ( Kaspianin silmät kiiltelevät kosteina)

Edmund: ”Opi elämään hetkessä, hallitsijani, raju rakastajani!” ( silittää Kaspianin punehtunutta poskea)

K Kaspian: ”– mutta – ” (on Kaspianin vuoro jäädä sanattomaksi)

Edmund: ”Aikaa on vielä jäljellä, kuninkaani.” ( kuiskaa ällöttävän siirappisesti)

K Kaspian: ”– velvollisuuteni – ”

Edmund: ( iskostaa läpitunkevan katseensa Kaspianin silmiin) ”Ethän eväisi minulta viimeisiä muistoja pehmeän ihosi suloisesta tuoksusta, huuliesi levottomista liikkeistä, kauniin tummanruskeista silmistäsi – kaikesta, jota niin kovasti rakastan?”

K Kaspian: (huokaisee) ”– mutta vain tämän yhden kerran, Ed.” ( itsehillinnän varjoista karannut himon pilkahdus vääristää hänen komeita kasvojaan)

Edmund: ( onnellisen odottavaisena) ”Suutele minua, laupea kuninkaani!”

K Kaspian: (naurahtaa hiljaa) ”Edmund Oikeamielinen on puhunut!” ( Kaspian suutelee Edmundia kiihkeästi ja vetää hänet tiukasti syliinsä)

Suudelma jatkui ja jatkui; vasta salongin ovelta kaikuva vaimea koputus lennätti rakastavaiset erilleen. He eivät tahdo, että kukaan näkee arvovaltaisten kuninkaiden riettaita huveja, lemmekkäitä kosketuksia. Tietäisivätpä vain – tuhon siemen on jo kylvetty!

A/N: Ja eikös tässä taannoin joku toivonutkin pitempää keskustelunpätkää edille ja kaspianille
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 18:59:01 kirjoittanut Solembum »

mrVictim

  • evil villain
  • ***
  • Viestejä: 26
  • Smile like Gwynplaine!
Hoo

Pyyteetön oikeuden soturi Eustace käy pyhään taistoon säädyttömyyksiä vastaan!