Kirjoittaja Aihe: Twilight: Let's break up! K11, Houkutus, spoilaa Aamunkoita!  (Luettu 27322 kertaa)

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #40 : 07.01.2010 22:03:05 »
Ihana tää((=

en nyt yhtään saa päähäni mitään rakentavaakaan. ;'DD

Oikeesti JATKA pian ♥ x))

~kkaro
but that's none of my businness..

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #41 : 08.01.2010 11:02:26 »
A/N: Kiitos kommenteista taas, tänään tuskin kerkeän kirjoittamaan (cause i'm going to s.linna!!), mutta voihan sitä yrittää. Huomiseks YRITÄN saada kolmosluvun julkastua. (: Jaa kolmosluvussa on yksi merkittävä asia, hihii..
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #42 : 08.01.2010 21:21:06 »
A/N: Oookei, tässä luvussa ei sittenkään keskitytä Bellaan mitenkään erityisesti. Muita Culleneita oli vaan niin kiva kirjottaa. Varsinkin Emmettiä. Muut kyl te kohta näätte tämän kätteni tuloksen. (:

Kolmas luku – We’re moving.. Where?

BPOV


Löin itseäni naamaan käyttäytymiseni takia. MIKSI olin mennyt suutelemaan Edwardia – ja miksi olin ylipäätään halannut häntä? Alice saa kyllä tuta minun vihani kun menen kotiin - jos siis edes menen.. Ehkä voisin antaa Emmettin hoidella hänet.

Vartija vei vieraani takaisin, ja kuulin hänen puhuvan jotain heille.
” Ai, te olette sukua! En olisi ikinä arvannut.. ” Hän mutisi.

” Aivan. Minä olen hänen veljensä ”, kuulin Emmettin sanovan kirkkaalla äänellä, ilmeisesti toivoen että kuulisin hänen puheensa.
” Itse asiassa voisin maksaa Bellan ulos täältä, jos hän haluaakin lähteä.. ” Emmett jatkoi kovalla äänellään.

Nainen mutisi jotain, ja siitä eteenpäin en enää kuunnellut heitä. Emmett maksaa minut ulos? Miten vaan. Aion joka tapauksessa olla vankilassa yön, eipä tarvitse ainakaan murehtia yöpaikkaa.. Vaikken minä sellaista tarvitsisi.

EmPOV

Edward hymyili idioottimaisesti matkan aikana, ja tuijotti eteenpäin. Mieleni alkoi tehdä motata häntä, mutta hän sanoi: ” voit motata jälkeenpäin, Emmett. ”

Alice ja Jasper olivat Alicen autossa, ja he ajoivat hieman meidän edellämme. Olimme menossa kotiin, ja Alice sanoi että siellä odotti jotain. Tai jokin.

Nojasin kyllästyneenä auton oveen, ja tuijotin ikkunasta ulos. Minulla ei ollut mitään kiusattavaa, ja se ärsytti. Tosin olihan tässä Eddie..

” Eddiee! Saanko lainata Nessietä viedäkseni hänet Jacobin luo? ” Kysyin häneltä, ja hän vain nyökkäsi edelleen hymyillen idioottimaisesti.

” EDDIE ”, sanoin rykäisten ja mietin seuraavaa kysymystä. ” Saanko maalata autosi? ” Kysyin häneltä, ja edelleen vain nyökkäsi tuijottaen jonnekin hymyillen. ” Pinkiksi? ” Jatkoin kysymystä, ja Edward nyökkäsi hymyillen.

Taputin käsiäni yhteen riemastuneena, mutta toisaalta äreissäni siitä ettei Eddie vaivautunut vastaamaan kunnolla.

” Saanko harrastaa seksiä Rosien kanssa pianosi päällä? ” Kysyin häneltä, mutta samassa muistin ettei hänellä enää ollut pianoa. ” Ainiin.. No sen uuden päällä kun ostat sen? ” Kysyin hymyillen herttaisesti ja katsoin häneen.

” Siitä vain ”, Edward sanoi hymyillen mielessään jollekin. Oletettavasti ajatteli Bellaa alasti ja..

” Riittää, Emmett ”, Edward murahti mutta jatkoi hymyilyään. Yhtäkkiä hän käänsi katseensa minuun, ja ravisteli päätään. ” Mitä sinä kysyitkään? ” Hän kysyi pöllämystyneenä.

” Mm.. Minä kysyin vain mitä kasvit syövät ”, sanoin hänelle laittaen käteni vastakkain.
Edward nyökkäsi, ja alkoi tuijottaa tietä rypistäen kulmiaan.

” Mitä sinä tekisit jos.. Rosie haluaisi lähteä pois? ” Hän kysyi hetken mietittyään. Minä riemastuin, ja aloin melkein pomppia paikoillani – Alicelta opittu tapa, älkää minua syyttäkö! -, ja sanoin: ” ai, haluat asiantuntijan neuvoa? Emmy-täti – ei kun siis setä – auttaa aviokriisien kanssa! ”

Edward kiristi hampaitaan. ” Ei, en tarvitse Emmyn neuvoa, kysyin vain.. ”
” Ehei, sinä HALUAT Emmy-sedän neuvoa! No, minä tekisin.. ” Sanoin keskeyttäen hänet, mutta Edward keskeytti minun sanani pysäyttäen auton.

” Päätepysäkki ”, hän tokaisi minulle ja aukaisi oveni. Hän työnsi minut autosta ulos, ja laittoi oven kiinni kaasuttaen pois.

” VIELÄ SINÄ TARVITSET NEUVOANI..! ” Huusin hänen peräänsä, ja lähdin talsimaan tietä pitkin.

BPOV

Putkassa vietetyn yön jälkeen olin aivan hermoraunio. Minun oli PAKKO päästä metsästämään, ja lähdin heti nähtyäni jossain metsää sinnepäin ajamaan.

Parkkeerasin autoni, ja lähdin kävelemään syvemmälle metsään taistellen ihmisverta vastaan.

EPOV

” Alice? ” Esme kysyi nähdessään minut, Jasperin ja Alicen seisovan ovella. ” Eikö sinun pitänyt olla Bellan mukana? ” Hän jatkoi kysymistä, ja ryntäsi Alicen luokse halaten tätä.

” Olisi pitänyt, kyllä ”, Alice sanoi murheellisena irrottautuen Esmen halauksesta.
” Mikset sitten ole? ” Carlisle kysyi tullen Esmen vierelle.

Alice oli hetken aikaa hiljaa. ” No kun.. Tuli Bellan kanssa semmoinen PIKKURUINEN kahakka ”, hän sanoi vilkaisten Jasperiin. ” Ja miten Jasper liittyy siihen? ” Carlisle kysyi kohottaen kulmiaan.

” No.. Tuota.. Bella näki minut Jasperin kanssa, ja oletti heti että minä olin soittanut heidät paikalle, vaikken ollut! Hän ilmeisesti näki Emmettin ja Edwardin vielä myöhemmin, ja lähti jatkamaan matkaa itsekseen ”, Alice sanoi.

Carlisle ja Esme katsoivat minua. ” Onko se totta? ” Esme kysyi.

” Kyllä Bella meidät näki, mutta Emmett sen pilasi.. ” Mutisin heille, ja Rosalie laskeutui portaat alas.

” Mitä Emmett TAAS teki? ” Rosalie kysyi huokaisten.

” Bella kysyi mitä hän teki siellä, ja hän sanoi että teki tutkielmaa ostoskeskuksen kasveista ja niiden kunnosta. Emmett sanoi, että niitä ei ollut hoidettu hyvin, sillä niille ei ollut annettu lihaa! Nehän ovat vain muovikasveja.. ” Sanoin heille siirtyessäni istumaan sohvalle. Muut tulivat perässä, ja Jasper puhkesi nauruun.

” Lihaa muovikasveille? Onko hän seonnut.. ” Hän mutisi, ja Rosalie mulkaisi Jasperia.
” Shht, Jasper! ” Esme sanoi hänelle, ja Jasper vaikeni. Esme käänsi katseensa minuun. ” No mitä sinä sanoit selitykseksi? ” Hän kysyi kohottaen kulmaansa.

Olin hetken aikaa hiljaa, muistellen tapahtunutta. Jos olisin voinut punastua, olisin punastunut.
Muut katsoivat minua. ” Sanoin suunnittelevani uutta sisällissotaa Jasperin kanssa ”, sanoin heille hiljaisuuden jälkeen, ja kaikki muut repesivät nauruun paitsi Jasper.

” MITÄ? Onko siinä jotain naurettavaa että haluaa uuden sisällissodan? ” Jasper kysyi kiihtyneenä, mutta yritti estää naurunsa – tunteet vaikuttavat hänen omaan käytökseensä.

Alice nojautui Jasperiin, ja kuiskasi tälle semmoisia asioita joita emme halunneet kuulla. Hetken päästä muut rauhoittuivat, ja aloimme kuulla askeleita ulkoa. Ulkona satoi ja ukkosti.

” EMMY! ” Rosalie kiljaisi nähdessään Emmettin ovensuussa. Sävähdin kuullessani lempinimen – Emmy!

” Miten sinulla näin pitkään kesti, Emmett? ” Esme kysyi hämmentyneenä. Emmett mulkaisi minua. ” Edward heitti minut autostaan ”, hän mutisi ja syöksyi yläkertaan vaihtamaan vaatteet.

” Minä kun luulin että sinutkin oli vangittu ”, Alice sanoi tirskahtaen, kun Emmett palasi.

” Siitä puheen ollen – miten vankilassa meni? ” Carlisle sanoi keskeyttäen melkein alkaneen riidan, kun Emmett oli juuri sanomassa jotain Alicelle takaisin.

” Hyvinhän siellä ”, Jasper sanoi katsellen Emmettiä ja Alicea, jotka viestittivät toisilleen haukkumasanoja.

” Hyvin? Mitä tarkoittaa hyvin? ” Esme kysyi tarkentaen.

” Hyvin huonosti ”, Emmett tarkensi, ja virnisti ilkikurisesti katsoen minua. ” Paitsi Edwardin mielestä. ” Emmett laittoi kätensä ristiin rintakehälleen. ” Edward sai suukon Bellalta! ” Hän kailotti ja meni Rosalien taakse piiloon.

Kohotin toista kulmaani, kun Carlisle, Esme ja Rosalie tuijottivat minua. ” Onko se totta? ” Rosalie kysyi Alicelta, ja tämä nyökkäsi. ” Totta joka sana. Mutta sitten Bella hääti meidät pois ”, Alice jatkoi.

” Hääti? ” Rosalie kysyi. ” Hän oli suuttunut jo aikaisemmin minulle, Jazzielle ja Edwardille – ja Emmettille hän suuttui kuultuaan vedonlyönnistä joka oli tehty Bellan putkareissusta ”, Alice sanoi synkistyen.

” Siitä puheen ollen – Jasper, Alice, Rosalie ja Edward – olette minulle velkaa satasen jokainen! ” Emmett sanoi ojentaen kättään. Jasper kaiveli taskujaan, ja käveli Emmettin luo antaen rahat. Alice ja Rosalie tekivät samoin, mutta minä kävelin hänen luokseen ja sylkäisin hänen käteensä.

” Tuo oli siitä Emmy-tädin neuvosta! ” Huudahdin hänelle ja juoksin yläkertaan.

” YÄK! BAKTEEREJA!! ” Emmett kiljui.
” EMMETT! Emmekö sopineet, että ei enää MITÄÄN Emmy-tätiä tai –setää? ” Rosalie kysyi tarttuen Emmettiä hiuksista. Emmett kiljui kahta kauheammin, ja nyökytteli.
” Anna minun olla! ” Hän sanoi ja repäisi itsensä irti.

” Edward? ” Alice huusi perääni. ” Eikö sinun pitänyt kysyä sitä juttua..? ” Alice kysyi.
Muutosta, hän jatkoi ajatuksissaan.

Ai niin. Kiisin kaidetta pitkin alas, ja pysähdyin portaiden alapäähän.

” Carlisle? Voisimmeko me muuttaa? ” Kysyin häneltä, ja hän katsoi minuun.
” Muuttaa? Minne? ” Hän kysyi rypistäen kulmiaan.

” EI! Minä en halua muuttaa! Minä- ” Rosalie aloitti narinansa, mutta keskeytti sen kun Esme mulkaisi häntä. Hän laittoi kätensä puuskaan.

Minua ei ikinä kuunnella, Rosalie ajatteli synkkänä.

” Brasiliaan ”, sanoin Carlislelle. Carlisle kohotti kulmiaan muka-yllättyneenä. Emmett ja Jasper vilkaisivat toisiinsa, ja alkoivat hymistä jotain laulua. Ei.. Hetkinen.. EI KAI TAAS TÄTÄ?

” Bella ja Edward yhteen sopii, huomenna pannaan pussauskoppiin, sieltä kuuluu niks ja naks, huomenna onkin vauvoja kaks.. ” (A/N2: Tästä rallatuksesta on itelläni muistoja, kihihi. :-D tosi vanhoja semmoisia tosin..)

” Hiljaa! Minua särkee päätä! ” Alice sanoi keskeyttäen Emmettin ja Jasperin rallatuksen. He vaikenivat nopeasti, ja vilkaisivat toisiinsa uudemman kerran.

” Te olette kyllä todella lapsellisia ”, tuhahdin Emmettille ja Jasperille.

” Brasiliaan? ” Carlisle toisti miettivänä. ” Voisihan se toki onnistuakin.. ” Hän mutisi, ja Emmett kiljaisi riemastuneena.

” TÄÄLTÄ TULLAAN, BELLA! ” Emmett kiljaisi.

BPOV

Olin varmasti rampannut tämän hotellihuoneen lattiat puhki, sillä olin tylsistynyt. Vilkaisin ulos ikkunasta. Aurinko paistoi täydeltä teholtaan, ja autoja oli liikkeellä paljon. Huomasin ruuhkassa myös kolme muuttoautoa. Niiden kyljissä luki: ’Cullen moving’.

Hetkinen. CULLEN MOVING? Tämä pitää tarkistaa.. Otin kännykkäni esiin, ja valitsin huomaamattani Emmettin numeron.

” MUUTATTEKO TE? ” Huusin puhelimeen heti kun hän vastasi.
” Ei tarvitse kiljua, Bells! Muutkin kuulivat huutosi ”, hän sanoi ilkikurisesti.
” Hyvä on. Muutatteko te? ” Kysyin hiljentäen ääntäni hieman.

” Muutamme ”, Emmett vastasi.
” Minne? ” Kysyin häneltä haastavasti.
” Brasilian asuntoomme? ” Emmett kysyi minulta kuin olisin mielisairaalasta karannut sekopää.

” Ahaa ”, sanoin hänelle ja suljin puhelimen. Päätin lähteä heidän peräänsä, sillä pysyisin varmasti heidän vauhdissa tässä ruuhkassa.

Otin kaikkein peittävimmät vaatteet päälle, ja huomaamattani laitoin erään Edwardin antaman puseron. Lähdin hotellista, ja katselin ympärilleni ruuhkassa. Huomasin Emmettin auton, ja lähdin tarpomaan sitä kohti varoen töytäisemättä autoja. Aukaisin auton oven.

” APUA! VARAS! ” Emmett alkoi heti kiljua. ” ROSIE, AJA SE POIS!! ” Hän huusi Rosalielle, ja alkoi suojata päätään.

” Emmett, sinä olet kyllä toisinaan aika idiootti. Olen Bella ”, sanoin heille hiljaa ja hyppäsin auton takapenkille laittaen oven kiinni takanani.

APOV

” APUA! VARAS! ” Kuulimme Emmettin kiljuvan. Näin jonkun ihmisen kipuavan auton kyytiin, ja niin näkivät Esme, Carlisle, Nessie ja Jasperkin.

” ROSIE, AJA SE POIS!! ” Emmett jatkoi kiljumistaan. Nessie peitti korvansa käsillään, ja Esme mulkaisi ’varasta’.

” Eikö joku voisi soittaa Emmettille onko siellä kaikki hyvin? ” Jasper kysyi.

” Minä soitan! ” Sanoin heti, ja otin puhelimeni esille.

” Emmett? Onko kaikki hyvin? ” Kysyin heti puhelimeen.
” Kuulimme sinun kiljuvan, ja.. ” Jatkoin kysymistä, ja taustalta kuului kinastelua.

” Anna se puhelin tänne! ” Joku kiljui. ” Eipäs! Puhelin on minun ”, nyt ilmeisesti Emmett kiljui.

” Emmettillä on kaikki hyvin, paitsi että häntä vaivaa tyhmyys ”, naisen ääni sanoi ja tunnistin äänen Bellan ääneksi.

” HEI! En ole tyhmä! ” Toisessa päässä huudettiin.

” Bella? ” Kysyin puhelimeen.
” Minä. Missä autossa Renesmee on? ” Hän kysyi kylmästi minulta.
” Emmekö voisi sopia- ” Aloin kysyä, mutta hän keskeytti minut.
” Emme. Missä autossa Renesmee on? ” Hän jatkoi kylmästi.

” Tässä autossa ”, sanoin hänelle pettyneenä.
” Ajakaa sitten auto tuon seuraavan kahvilan parkkipaikalle ”, hän sanoi ja keskeytti puhelun. Jäin tuijottamaan tyhmänä puhelinta.

” No, kuka se ryöstäjä oli ja mitä hän halusi? ” Esme kysyi kohottaen katseensa Nessiestä.
” Äh. Emmett luuli Bellaa ryöstäjäksi ”, mutisin hänelle ja laitoin puhelimeni takaisin laukkuun.
” Bella haluaa Nessien. Hän sanoi että meidän pitää pysähtyä seuraavalle kahvilalle ”, jatkoin katsoen eteeni. Ruuhkat olivat pitkiä, mutta pian käännyimme kahvilan parkkipaikalle.

” AI! KÄÄNNYN KÄÄNNYN, MUTTA ÄLÄ HAKKAA! ” Kuulimme Emmettin autosta huudettavan.
Emmett kääntyi peräämme, ja sen jälkeen Edward kääntyi peräämme kummastuneena.

**

” Bella! ” Esme sanoi Bellalle. Bella seisoi hieman erillään muista kädet puuskassa mulkoillen Emmettiä. Emmett katsoi takaisin räpäyttämättä silmäänsä.

Esme ryntäsi halaamaan Bellaa, ja Bella halasi häntä takaisin irrottamatta mulkoiluaan Emmettistä. Carlisle tuli hieman lähemmäs Bellaa.

” No, minkä takia pääsit vankilaan? ” Hän kysyi uteliaasti kun Bella irrottautui Esmestä.
Bella käänsi katseensa maahan. ” Ajoin ’roimaa’ ylinopeutta. Ja ilmeisesti minua sakotettiin siitäkin että yritin saada poliisin päätä käännytettyä ”, hän sanoi nyrpeästi.

” Millä yritit käännyttää poliisin päätä? ” Kysyin häneltä.
” Flirttailulla ”, Bella sanoi. ” Se toimi aluksi, mutta kun se nainen tuli.. ” Bella jatkoi mutinaansa. Käänsin katseeni Edwardiin, ja huomasin sen jähmettyneen. Emmett alkoi nauraa. ” Mikset kokeillut samaa temppua naiseen? ” Hän kysyi.

” Miksihän en, Emmett? ” Bella kysyi kylmästi, ja koputti etusormellaan päätään. Emmett mutisi itsekseen jotain.

” Olitko vankilassa pitkäänkin? ” Jasper uteli, ja Bella katsoi häntä kylmästi.
” Sen yhden yön, joka minulle oli annettu ”, Bella sanoi.
” Mutta mehän maksoimme sinut pois! ” Emmett huudahti, ja Bella kohautti olkapäitään. ” Heippa vain, rahat ”, hän mutisi.

” Missä Renesmee on? ” Bella kysyi katsahtaen meihin jokaiseen.
Viittasin autooni. ” Autossa. ”

Bella nyökkäsi, ja lähti ohitseni hakemaan häntä. Otin hänen kädestään kiinni pysäyttäen hänet. ” Bella? ” Kysyin häneltä katsoen häntä koiranpentu ilmeelläni.
” Mitä? ” Hän kysyi katsahtaen minuun. ” Emmekö voisi sopia? ” Kysyin häneltä.

Bella mietti hetken, ja rypisti kulmiaan.
” Tietysti! ” Hän sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen, ja halasi minua. Halasin häntä ilahtuneena takaisin. Bella oli erityisen inhottava silloin kun hänen kanssaan ei ollut väleissä.

” Minun täytyy hakea Renesmee ”, hän mutisi ja lähti autolleni. Lähdin riemastuneena Jasperin luo.

BPOV

Pakkohan minun oli Alicen kanssa sopia – muuten Esme ja Carlisle pitäisivät minua tunteettomana hirviönä! Aukaisin Alicen auton oven, ja aloin heti hymyillä huomatessani Renesmeen istuvan turvaistuimessaan. ” Renesmee! ” Sanoin hänelle, ja hän alkoi hymyillä nähdessään minut.

Irrotin hänet turvaistuimesta, ja nostin hänet syliini. ” Renesmee! ” Toistin hänen nimensä uudestaan, ja painoin hänet minua vasten halaten häntä hellästi.

” Minulla oli sinua ikävä ”, sanoin hänelle ja suljin auton oven takanani. Muut katsoivat minua ja Nessietä, mutta katsoin useimpia heistä kylmästi takaisin.

” Alice? ” Kutsuin häntä, ja hän tuli luokseni katsoen minua kysyvästi. ” Onko Renesmeellä rattaita? ” Kysyin häneltä.

Alice pyöräytti silmiään. ” Tietenkin on! ” Hän sanoi, ja meni autonsa taakse aukaisemaa takakontin. Käänsin selkäni muille välttyäkseni etenkin yhden henkilön tuijotukselta – Edwardin.

” Isi? ” Nessie kysyi katsoen Edwardiin. Puuskahdin. ” Isi on tuolla ”, sanoin hänelle viittoen Edwardiin.

Muut katsoivat edelleen meitä, kuin olisimme jokin televisiosarja.
” HALOO? En ole mikään kirja tai televisiosarja tai mikään TEKSTI! ” Huudahdin heille varoen särkemästä Renesmeen korvia. Muut säpsähtivät ja käänsivät katseensa. ” Kaunis ilma tänään ”, Emmett tokaisi ja Rosalie läpsäisi häntä.

” AI! ” Emmett kiljui. ” Mistä tuo tuli? ” Hän kysyi hieroen päätään. Rosalie otti häntä kädestä ja veti hänet poispäin.

Renesmee alkoi itkeä, ja minä tyynnyttelin häntä parhaani mukaan. Näin silmänurkastani Edwardin tulevan viereeni, ja hän sipaisi kyyneleet pois Renesmeen kasvoilta. Renesmee lopetti heti itkunsa. Minä tuskastuin, ja annoin Renesmeen hänelle.

” Ota sinä Renesmee, kun hän on kerta sinun tyttösi.. Minun perääni hän ei varmaan ole ikinä itkenyt! ” Huusin hänelle, ja lähdin kävelemään poispäin.

” Bella! Löysin vaunut! ” Alice kiljahti, mutta minä pudistin päätäni. ” Antaa olla ”, sanoin hänelle.

” Bella? Mihin sinä menet? ” Esme huusi perääni. ” Pois ”, murahdin heille.
” Minne pois? ” Alice kysyi. ” Pois! ” Toistin heille. Käännyin nopeasti ympärilleni.
” Ja toivon todella etten näe teitä ketään vähintään kahteen viikkoon! ” Huusin heille, ja lähdin pois kahvilan parkkipaikalta. Minua ei kiinnostanut olla heidän seurassaan. Ehkä tämä idea oli paras koskaan tekemistäni ideoista.

EPOV

Huomasin, että Bella lähti. Ja sanoi vielä, ettei Renesmee ole itkenyt hänen peräänsä.. Suurin piirtein koko sen ajan, kun olin talolla, hän itki Bellan perään.

Ojensin Renesmeen Esmelle, ja hän hellitteli lapsenlastaan. Lähdin nopeasti Bellan perään, ja juoksin ihmisjuoksua – etten herättäisi huomiota.

” BELLA! ” Huusin hänen peräänsä. Hän pysähtyi hetkeksi, ja katsoi taakseen. Kun hän huomasi, että se olin minä, hän jatkoi matkaansa ripeämmin.

Saavutin hänet nopeasti, ja menin hänen eteensä ottaen hänen käsistään kiinni.

” Bella ”, sanoin hänen nimensä. Sivelin hänen poskeaan kädelläni, ja hän sävähti kosketuksestani. ” Älä, Edward ”, hän sanoi hiljaa, vetäytyen pois.

” Miksen? ” Kysyin häneltä ja kumarruin lähemmäs häntä. ” Siksi ”, hän sanoi, ja mietti hetken. ” Koska en halua ”, hän sanoi ja kumartui pari senttiä lähemmäs minua. Nenämme hipoivat jo toisiaan.

” Mikset halua? ” Mutisin hänelle, ja hieroin nenääni hänen nenäänsä. ” Koska.. ” Bella sanoi huokaisten. ” Koska en vain halua ”, hän sanoi hetken päästä, ja suuteli minua.

*****************************************

A/N3: Okei, pikkasen pitkä tästä kyllä tuli. Mutta joskus teksti vain kirjoittaa itse itseään, minä olen vain viestintuoja. (: Mutta njoo.. Edelleenkään tämä ei loppunut tähän, ehei. Vielä on pari mahtavaa ideaa toteutettavana. Viikonloppuna (huomenna/sunnuntaina) pyrin lähettämään neljännen luvun. KOMMENTTIA.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #43 : 08.01.2010 21:34:11 »
Kirjoitat niin moitteettomasti, että en osaa enää edes kommentoida :D

Jatko oli todella kiva, mukava, sopiva ja tykkäsin kun vaihtelit PoVeja :D

En osaa sanoa muuta, anteeks ;D

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #44 : 08.01.2010 21:44:13 »
Vitsit tää oliki pitkä luku! Kelpaa mulle :) Kunnon mielenosotusta ja uusia päätöksiä ja draamaa :D
Pakko ottaa pari lainausta:
Lainaus
” Anna se puhelin tänne! ” Joku kiljui. ” Eipäs! Puhelin on minun ”, nyt ilmeisesti Emmett kiljui.
Mä pystyin niiiin kuvittelemaan tän kohtauksen :D (tai siis kohdan???) Ja sen, kuinka Emmett kiljuu :D Voi, se olisikin hauskaa :D
Lainaus
Ojensin Renesmeen Esmelle, ja hän hellitteli lapsenlastaan. Lähdin nopeasti Bellan perään, ja juoksin ihmisjuoksua – etten herättäisi huomiota.
Mun on kauheen vaikee kuvitella, että Esme on MUMMI! :DD Se vaan on ihan outoo :D Oli pakko mainita :D

Mutta siis kaikinpuolin hyvää tekstiä, virheitä ei osu silmiin ja juoni etenee hyvään tahtiin :D Teksti on hauskaa luettavaa (: Ja samalla tietty välillä tulee niitä awww -kohtia :D
Kiitos, jatka samaan malliin :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #45 : 08.01.2010 22:23:41 »
ooiij, suloista <3
en keksi mitään parmepaa  :(
jatkoa odot'an :P
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #46 : 08.01.2010 23:30:41 »
Ihana <3

Tää oli niin kiva luku, enkä löytänyt (taaskaan) virheitä. (((=

JATKA ;'DD

~kkaro
but that's none of my businness..

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #47 : 09.01.2010 13:22:44 »
Aivan mahtavat luvut taas!
"lihaa muovikukille" repesin!
Jatkoo!
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Carlia

  • Vieras
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #48 : 09.01.2010 16:33:08 »
Ihana tarina :D En mää muuta osaa sanoo. Jatkoa kiitus!

~ Carlia

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #49 : 09.01.2010 17:46:28 »
A/N: Oiii, kiitos kommenteistanne. Moitteetonta tekstiä? :--oo Ei kai sentään.. :p
Jatkoa menen kirjoittamaan ihan kohta, tarkoituksenani olisi lisätä luku tänään+huomenna, sitten alkaa koulu ja jatko saattaa jäädä hieman.. :---D
Ehdotuksia otan edelleen vastaan, mikäli joku haluaa ehdottaa jotain. :p

//tai siis.. ehkä sittenkin saattaa jäädä julkaisu huomiseen. huomenna tulee HYVÄLLÄ TUURILLA kaksi lukua. jos en siis tänään kerkeä julkaisemaan. ;p
« Viimeksi muokattu: 09.01.2010 18:40:09 kirjoittanut Liinalotta »
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #50 : 10.01.2010 13:56:57 »
A/N: Nyt ei saa dissiä, kun tuli näin PITQ LUKU!! Vei noin kymmenen sivua wordissa.. ja fontilla 1o. :oo voi eikkkqh. saatte valittaa ihan mistä vaan, mut pituudesta otan kaikkein eniten valituksia. :--(

Neljäs luku – Your punishment is..

BPOV


Avasin silmäni, ja huomasin suutelevani Edwardin kanssa. Edwardin? Emmekö me olleetkaan tauolla..?

Vetäydyin irti Edwardista hellästi, mutta kuitenkin päättäväisesti. Hän katsoi minua hetken tuskaisena, ja veti minut halaukseensa. ” Älä lähde. Jää luokseni ”, hän kuiskasi korvaani saaden kylmänväreet kulkemaan pitkin selkääni.
” Edward.. Minun on pakko lähteä ”, kuiskasin hänelle hiljaa, irrottautuen hänen halauksestaan.

” Muista, etten halua nähdä teitä ketään kahteen viikkoon ”, sanoin hänelle hiljaa, ja lähdin kävelemään pois. Tunsin, kuinka sydäntäni revittiin kahtia, ja pian se olikin jo revitty moneen sataan osaan. Jatkoin kävelemistä tietämättä lainkaan minne menin, ja tajusin jättäneeni Renesmeen taakseni.

” Ei voi olla totta.. Olen maailman huonoin äiti ”, puuskahdin itsekseni, ja istahdin penkille. Tai tarkemmin sanottuna lysähdin.

EPOV (EdwardPOV)

Olin saanut Bellaan jonkinlaista otetta, ja olin erittäin tyytyväinen itseeni. Tunsin hymyn kohoavan hitaasti suulleni, mutta se valahti nopeasti muistaessani, ettei Bella halunnut nähdä ketään meistä kahteen viikkoon.

Rypistin kulmiani, ja sydäntäni alkoi pistellä ajatellessani Bellaa.

” Millä tuulella hän on? ” Kuulin Rosalien kysyvän Jasperilta hiljaa.
” Tuskaisella ”, Jasper sanoi hiljaa, hetken epäröiden.

Kävelin Esmen luo, ja nostin Nessien syliini.
” Äiti! ” Hän itki toistellen sanaa yhä uudestaan ja uudestaan. Hän kosketti minua kädellään, ja näytti kuvaa Bellasta. Ilmeeni muuttui surulliseksi, ja muut panivat sen merkille.
Yritin hymyillä, ja onnistuin siinä jotenkuten.

” Äiti tulee kohta takaisin ”, kuiskasin Nessielle. Nessie lopetti itkunsa, ja hänen kasvoillensa kohosi pieni hymy.

” Äiti tulee? ” Hän kysyi hiljaa, korkealla äänellään.
” Kohta tulee ”, sanoin hänelle nyökäten päätäni. Kuolemattomille kaksi viikkoa ei tuntunut miltään, tosin en olisi aivan varma Nessiestä..

**

” Minä voin kysyä ”, Emmett ehdotti.
” Et sinä osaa! ” Alice kiljahti hiljaa.
” Osaanpas! ” Emmet väitti vastaan, ja Alice tuhahti.
” Minä kysyn, jos te kaksi ette halua kysyä ”, Alice sanoi tarkoittaen Jasperia ja Rosalieta.
Jasper ja Rosalie pudistivat päätään.

Kuulin, kuinka Rosalie, Emmett, Alice ja Jasper tulivat sohvan eteen, jossa istuin.
He tuijottivat minua.

” Pitääkö minun olla siten, etten muka-olisi kuullut teidän keskusteluanne? ” Kysyin heiltä, ja Emmett nyökkäsi.
” Hyvä on ”, sanoin heille huokaisten.

Alice ja muut katsahtivat toisiinsa.
” Mitä Bellan kanssa tapahtui? ” Alice uteli.
” Ei mitään – ” olin sanomassa, mutta Emmett keskeytti minut.
” Äläkä vastaa ei mitään ihmeellistä! ” Hän sanoi.

” Hyvä on ”, sanoin asettaen sanani uusiksi.
” Ei mitään mikä kuuluisi teille ”, sanoin.

” Kuuluvathan asiat meillekin! Olemme Bellan siskoja ja veljiä, joten meidän täytyy tietää faktat ennen kuin voimme sanoa hänelle mitään ”, Rosalie puuskahti.
” Faktat? ” Kysyin häneltä. Mistä lähtien Rosalie oli osannut sivistyssanoja? Kysyin asiaa hämmentyneenä ääneen, ja Rosalie läpsäisi minua.

” En ole niin blondi kuin miltä näytän ”, Rosalie sanoi laittaen kätensä puuskaan, ja painoi päänsä Emmettin olkapäähän.

” Et olekaan, et olekaan ”, Emmett myönteli hiljaa taputtaen Rosalieta päähän hellästi.

Esme ja Carlisle tulivat huoneeseen.
” Niin, Edward, mekin haluaisimme tietää ”, Esme sanoi hiljaa, ja istahti nojatuoliin Carlisle vierellään.

Alice, Jasper ja Emmett laittoivat kätensä puuskaan näyttäen uhkaavilta.
” Kerrotko helpolla, vai pitääkö sinut hakata ennen kuin kerrot? ” Emmett kysyi, ja rusautti rystysiään.

” EMMETT! En suvaitse väkivaltaa kodissani ”, Esme sanoi katsahtaen Emmettiin, joka kohautti olkapäitään. ” Vien sitten Edwardin ulos hakattavaksi ”, Emmett sanoi.

Minä naurahdin. ” Sen päivän kun näkisi.. ” Mutisin ääneen, mutta Emmett ei kuunnellut.

” Kerro. ” Alice tokaisi, ja istahti viereeni. Huokaisin syvään, ja vetäisin henkeä sisään. Aloin kertoa heille tapahtunutta, ja lopun tullessa suljin silmäni. Esme oli ensimmäinen joka sanoi ääneen mitään.

” Eikö pojilla ole nykyaikana mitään tahdikkuutta? Jos tyttö ei halua poikaa lähelleen, niin pojan pitäisi uskoa ”, Esme sanoi suunnaten sanansa minulle. Rosalie ja Alice nyökyttelivät Esmen sanoille.

” Aivan.. Mutta tarkoittiko Bella todella ettei halua nähdä ketään meistä kahteen viikkoon? ” Alice kysyi rypistäen kulmiaan, ja katsoi tulevaan.

” Tarkoitti ”, hän vastasi itselleen. Jasper ja Emmett katsahtivat toisiinsa, ja alkoivat taas hyräillä samaa laulua, jota olivat eilen laulaneet.

” EI TAAS TUOTA! ” Älähdin heille, ja otin kaksi tyynyä tukkiakseni heidän suunsa. Työnsin tyynyt heidän suuhunsa, ja he mumisivat jotain.

” Minä menen muualle ”, ärähdin muille ja nousin sohvalta.
” Mutta ethän mene häiritsemään Bellaa? ” Esme kysyi vaativasti, käyttäen äiti-statustaan hyväksi. Huokaisin.

” En ”, myönsin hänelle.

RPOV (RosaliePOV)

” Ihmeellistä, että Bella todella voi olla niin pitkään erossa Edwardista ”, mumisin muille kun Edward oli mennyt.
” Nojaa, enpä tiedä erossa.. Eivätkös Bella ja Edward ole suudelleet ainakin kahdesti eronsa jälkeen? ” Jasper kysyi, ja Alice nyökkäsi.

” Mehän olimme ensimmäisellä kerralla paikalla ”, Alice sanoi katsahtaen Jasperiin ja Emmettiin, jolla oli edelleen tyyny suussaan. Emmett puri tyynyn poikki, ja sylkäisi höyhenet pois suustaan.

” Niin olimme! ” Emmett hihkaisi nopeasti.
” Tällä tavalla voisin kiusata Bellaa.. ” Hän alkoi mutista ääneen, ja Esme vilkaisi tähän varoittavasti.
” Emmett McCarty, jos kiusaat Bellaa, niin vannon, että menetät television ainakin kahdeksi vuodeksi! ” Esme sanoi, ja Emmettin ilme valahti.

” Mitään hauskaa ei saa enää tehdä ”, Emmett nurisi mennessään takaisin yläkertaan. Talo oli suurin piirtein samanlainen, joka meillä oli Forksissa, mutta täällä oli kolme kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa oli keittiö, takkahuone, olohuone ja ruokasali. Toisessa kerroksessa olivat minun, Alicen, Jasperin ja Emmettin huoneet. Kolmannessa kerroksessa oli Edwardin huone ja Carlislen ja Esmen huone. Siellä oli myös kaksi vapaata huonetta, joista toinen oli Nessien huone, ja toisesta tulisi Bellan huone.

Carlisle huokaisi. ” Teidät pitäisi ilmoittaa taas kouluun ”, hän sanoi.
” Haluatteko mennä high schoolin uudestaan? ” Hän jatkoi.

” Joo! Saamme päättäjäisetkin ”, Alice alkoi heti kuvitella mielessään pukuaan. Tai Bellan pukua. Tai minun pukuani.

” Hyvä on. Pitäisikö minun ilmoittaa Bellakin..? ” Hän mietti ääneen, mutta Esme pudisteli päätään.
” Älä nyt vielä ilmoita ketään, kysymme sitten kahden viikon päästä Bellalta haluaako hän mennä kouluun ”, Esme sanoi.

KAHDEN VIIKON KULUTTUA:

” Juuri niin. Missä on Isabella Cullenin- siis Swanin huone? ” Emmett kysyi vastaanottovirkailijalta, joka naputteli nopeasti konettaan.

” Isabella Swan on huoneessa 1206 ”, nainen sanoi katsoen Edwardiin. Ilmiselvästi nainen yritti iskeä Edwardia.

” Tule, Edward! Bella varmasti odottaa jo sinua! ” Alice huusi, yrittäen saada naisen tajuamaan että Edward oli varattu. Edward nyökkäsi, ja lähdimme hissille. Hissiin mahtui vain kolme henkeä – kahden pitäisi kävellä.

” Minä voin kävellä! ” Alice sanoi, ja Jasper meni hänen mukaansa.
” Huonoja nämä hissit ”, Emmett mutisi, ja painoi kerrosta kuusi – huoneet 1110–1310.

**

Alice ja Jasper olivat ennen meitä kerroksessa kuusi. Hissin ovi avautui, ja aloimme joukolla etsiä huonetta 1206. ” Löytyi! ” Kuulimme Alicen huutavan. Edward oli siellä jo, ja Emmett ja minä menimme viimeisinä.

Edward koputti oveen kärsimättömänä näkemään Bella.
” Odottakaa hetki! ” Kuulimme Bellan huutavan, ja paukauttavan kirjan kiinni. Huokaisin. Eikö hän tehnyt muuta kuin lukenut?

BPOV

Kuulin koputuksen, ja haistoin siellä olevan vampyyrejä. Todennäköisesti Cullenit.
” Odottakaa hetki! ” Huusin heille, ja laitoin kirjan kiinni. Olin todella resuisessa kunnossa, sillä en kestänyt tehdä mitään. Olin vain riutunut.

Vaihdoin nopeasti vaatteet, ja kampasin hiukseni. Ne olivat aivan takussa, ja jouduin selvittelemään ne nopeasti. Katsoin hädissäni peiliin. En ollut metsästänyt pitkään aikaan, ja sen huomasi silmistäni – ne olivat aivan mustat! Etsin nopeasti kaapistani kullanväriset piilolinssit, ja laitoin ne silmiini. Hätätapauksien varalle nämä olivat, ja nyt oli hätätapaus.

Heitin piilolinssin pahvin roskiin, ja menin avaamaan ovea. Huomasin sänkyni olevan erittäin sotkuinen, ja petasin sen nopeasti ennen oven aukaisemista. Aukaisin oven, ja huomasin siellä Rosalien, Emmettin, Jasperin, Alicen ja Edwardin. Rypistin kulmiani heille.

” BELLA! ” Alice kiljahti ja ryntäsi heti ensimmäisenä halaamaan minua.
” Luulin ettei kaksi viikkoa ole teille aika eikä mikään? ” Kysyin häneltä halaten takaisin.
” Oli se. Ilman sinua ”, Alice sanoi, ja Emmett töni häntä.
” Minäkin haluan halata Bellaa! ” Hän kiljahti kärsimättömästi.

Alice vetäytyi loukkaantuneena huoneeseen, ja Emmett antoi minulle yhden voimakkaimmista halauksistaan.
” Jos olisin ollut ihminen, luuni olisivat murskaantuneet ”, huomautin Emmettille, joka meni huoneeseen.

Rosalie ja Jasper tulivat huoneeseen hymyillen minulle iloisesti. Viimeisenä sisään tuli Edward, joka näytti uskomattoman iloiselta nähdessään minut. Nyökkäsin hänelle, toivoen että hän ei halaisi minua. Edward meni huoneeseen, ilmeisesti tajuten äänettömän pyyntöni. Huokaisin hiljaa, ja laitoin huoneen oven kiinni.

” Mitä sinä olet tehnyt näinä kahtena viikkona? ” Alice kysyi tarkastellen huonetta.

” Enpä paljoa mitään ”, sanoin hänelle kohauttaen olkapäitäni.
” Lukenut? ” Rosalie ehdotti nostaessaan Humisevan harjun yöpöydältä.

” Taasko tuo kirja? Bella! ” Emmett älähti, ja istahti työpöydän tuolille. Toivoin, ettei Emmett älyäisi katsoa työpöydän laatikkoon, mitä hän ei tehnyt.

” Se on hyvä kirja ”, mumisin heille ottaen kirjan, ja piilotin sen tyynyn alle. Rosalie pyöräytti silmiään.
” Varmaan on ”, hän mutisi.

Alice tuli kylpyhuoneesta, roikottaen käsissään piilolinssien esitettä kädessään.
” Bella? ” Hän kysyi ja tarkasteli silmiäni. Muut katsoivat esitettä ja sitten minua.

” Eh.. Tuota.. ” Mutisin nolona. Olisin punastunut, jos olisin ollut ihminen.
” Onko sinulla nyt piilolinssit? ” Alice kysyi, ja tarkasteli silmiäni siristäen silmiään. Nyökkäsin nolona. ” Ota ne pois ”, Rosalie sanoi hellästi, ja minä kävelin hitaasti kylpyhuoneeseen lukiten oven.

Otin piilolinssit pois, mutta jätin ne tiskille. Tulin takaisin kylpyhuoneesta silmät kiinni.
” Silmät auki! ” Emmett älähti.
” Minulle ei sanottu mitään, että silmätkin täytyy pitää auki ”, sanoin heille mumisten, ja tunnustelin tieni takaisin tuolille. Samassa tunsin törmääväni johonkin, ja heittäydyin jonkun syliin. Aukaisin nopeasti silmäni laittaen ne yhtä nopeasti kiinni, ja huomasin olevani Edwardin sylistä. Ärähdin, ja nousin nopeasti pitäen silmäni kiinni.

Löysin tieni tuolille, ja rojahdin sille.
” Hei.. Mitä täällä laatikossa on? ” Emmett kysyi, ja aukaisin silmäni hätääntyneenä.
” EI SINNE SAA MENNÄ! ” Kiljaisin nopeasti, ja tunsin kalpenevani.

Muut katsoivat henkeään pidätellen silmienväriäni. ” Bella! Mikset ole käynyt metsästämässä? ” Alice kysyi moittivaan sävyyn.
” En ole kerennyt ”, mutisin heille, ja nappasin osan teksteistä pois Emmettin nakkisormien ulottuvilta.

” Et varmaan, kun olet tehnyt näitä runoja näin paljon! ” Emmett sanoi tuhahtaen, ja luki joitakin ääneen.

” Ikuinen rakkaus.. Onko semmoista olemassakaan? ” Hän alkoi lukea runoa ääneen, ja nappasin nopeasti sen pois Emmettiltä.

Paiskasin laatikon kiinni, ja työnsin Emmettin pois tuolilta. Tungin runot, jotka olivat kädessäni takaisin laatikkoon, ja asetuin tuolille varjellen laatikkoa.

” Jaa että semmoista.. ” Jasper sanoi naurahtaen, ja vilkuili vuorotellen minua ja Edwardia.
” Älä viitsi. Puhuin rakkaudesta yleensä, en tarkoittanut mitenkään erikseen minun ja.. Edwardin rakkautta ”, sanoin hänelle tuhahtaen. Muut vilkuilivat minua ja Edwardia.

” On siellä vielä pahempiakin ”, Emmett sanoi oltuaan hetken hiljempaa, ilmeisesti miettien mitä runoissa oli. Käänsin kolkon katseeni nopeasti häneen.

” Mitä tarkoitat? ” Rosalie kysyi, ja Emmett sipisi hänen korvaansa jotain. Edward alkoi hymyillä luettuaan Emmettin ajatukset. Rosalie alkoi hihittää, ja katsoi minua.

Alice katsoi silmiäni huolestuneina. ” Sinun täytyy mennä metsästämään ”, hän sanoi.
” Ehkäpä ikuisen urhosi kanssa? ” Emmett kysyen, ja painosti sanoja ’ikuinen urho’.

” EMMETT! ” Kiljahdin hänelle, ja menin lyömään häntä päähän.
” Teidän seuranne on pahaksi minulle! Minä en halua nähdä Emmettiä enää ikinä! ” Kiljahdin, ja lähdin ovesta ulos. Joku lähti seuraamaan minua.

” Ikuisuus on pitkä aika ”, Edward sanoi kuiskaten korvaani.
” Olkoot ”, ärähdin hänelle hieman nolostuneena runoistani. Tosin eihän hän tietänyt mitä niihin oli kirjoitettu.

” Carlislella on sinulle asiaa ”, hän sanoi, ja minä nyökkäsin. ” Voin ajaa sinut sinne, jos haluat? ” Hän ehdotti, ja vilkaisin häneen.

” Jos sinulla ei ole mitään taka-ajatuksia ”, sanoin ottaen hänen ehdotuksensa vastaan.
” Ei ole.. ” Edward mutisi, ja kuulin kiljahduksia huoneesta, josta olimme lähteneet. Muut olivat varmasti ottaneet runoni, ja lukeneet ne.

**

” Bella! ” Esme sanoi, ja halasi minua. Minä nyökkäsin hänelle, ja halasin häntä.
” Carlislella oli minulle asiaa? ” Kysyin häneltä, ja hän nyökkäsi vuorostaan.

Esme viittoi minua tulemaan sisään, ja Edward tuli jäljestäni sisään.
Pian alkoi kuulua Jasperin, Alicen, Rosalien ja Emmettin ääniä.

He tulivat sisään, ja minä mulkaisin heitä. ” Mitä on sattunut? ” Esme kysyi hämmentyneenä.
” He lukivat HENKILÖKOHTAISET runoni! ” Kiljahdin, ja huomasin heidän käsissään runoja.
” ANTAKAA NE TÄNNE! ” Murahdin heille, ja hyökkäsin heidän kimppuunsa. Sain Rosalielta ja Alicelta helposti runot, ja pian sain Jasperiltakin runot.
Heitin runot takkaan.

” Onneksi Emmettillä on kaikkein härskeimmät runot ”, Rosalie mumisi ja vilkaisi Emmettiin, joka piteli käsiään selkänsä takana. Miksi, voi miksi olin mennyt kirjoittamaan runoja?

Esme katsoi meitä hämmentyneenä, ja menin Emmettin luokse katsoen häntä avuttomasti. ” Emmett, etkö voisi antaa niitä runoja minulle? ” Kysyin häneltä maireasti hymyillen, ja Emmett pudisti päätään.

Yritin napata runoja, mutta se ei onnistunut. Hän nosti ne päänsä yläpuolelle, ja minä aloin pomppia yrittäen saada runoja. ” ANNA NE TÄNNE! ” Kiljahdin hänelle, ja löin häntä nopeasti mahaan. Emmett taipui kaksinkerroin, ja sain napattua häneltä runot. Vein ne takkaan, ja huomasin Emmettin kaivavan taskuistaan yhden runon, ja vievän sen Edwardille.

” Ei kai vaan.. ” Mumisin hiljaa, toivoen ettei se ollut runo, jossa olin tunnustanut rakkauteni Edwardille. Runo oli omistettu Edwardille.

” Huulet huulillani.. ” Edward mumisi hymyillen. Se oli se runo!

” EMMETT! ” Kiljaisin, ja menin Edwardin eteen. ” Voisitko antaa sen runon minulle? ” Kysyin häneltä, ja hän vilkaisi minuun virnistäen ilkikurisesti.

” Jos annat minulle suukon ”, hän sanoi, ja minä kalpenin. ” Hyvä on. Pidä se runo sitten, jos olet noin ääliö ”, minä puuskahdin, ja käänsin pääni toiseen suuntaan. Edward seurasi hämmentyneenä minua, ja minä yritin napata nopeasti lappua häneltä, mutta ei onnistunut.

” Hyvä on ”, toistin hänelle, ja suutelin häntä nopeasti. Kun käännyin ottamaan lappua Edwardilta, huomasin lapun Emmettillä. Polkaisin jalkaani kiukkuisena.
” Tämä ei ole reilua! Kaikki ovat minua vastaan! ” Kiljaisin, ja Esme tuli minun vierelleni.
” Emmett McCarty, anna Bellalle hänen runonsa takaisin ”, hän sanoi tiukasti. Kohta Emmett kiljaisi, ja tipautti runon lattialle.

” Ei saa purra! ” Emmett kiljui ja perääntyi. Katsoin hänen jalkoihinsa, ja huomasin Renesmeen roikkuvan Emmettin jalassa hampaillaan.

Muut alkoivat nauraa, ja minä nostin Renesmeen syliini. Renesmee mulkoili vieläkin Emmettiä.
” Emmett-setä on tuhma! Ei äitiä saa kiusata! ” Renesmee sanoi Emmettille, ja halasi minua.

” Hyvä, Renesmee. Emmettiä saa purra ”, minä sanoin hänelle antaen hänelle pusun poskelle, ja vein runon takkaan poltettavaksi. Kääntyessäni takaisinpäin huomasin Emmettin, Jasperin, Alicen ja Rosalien päät yhdessä. He perääntyivät nopeasti muodostelmasta, ja vilkuilivat välillä toisiinsa. Huomasin Edwardin hymyilevän heille tai heidän ajatuksilleen.

Emmett rykäisi, ja suuntasi katseensa minuun. ” Oi Edward ”, hän aloitti vilkaisten Rosalieen. Kalpenin entistä kalpeammaksi, kun tunnistin runoni.
” Ettekö voisi olla hiljaa, sillä täällä on myös Renesmee? ” Kysyin heiltä kiristellen hampaitani yhteen.

” Voithan sinä tukkia Nessien korvat ”, Alice ehdotti, ja tein niin. Painoin kasvoni Renesmeen hiuksiin, ja Renesmee kysyi minulta mitä tapahtui. Pudistin hänelle päätäni.

Huomasin Carlislen ilmaantuvan portaiden yläpäähän.
” Mitä täällä tapahtuu? ” Hän kysyi ihmetellen.
” He lukivat Bellan runon ja aikovat esittää sen meille ”, Esme sanoi viitaten Jasperiin, Aliceen, Rosalieen ja Emmettiin.

” Mielessäin aina oot ”, Rosalie sanoi, ja tunnistin senkin olevan runostani. Puristin silmäni kiinni.
” Ja sinua kovasti kaipaan kaukaa ” Jasper sanoi. Sekin oli runostani.
” Vaan riittääkö se? ” Alice kysyi kysymyksen, joka oli runossa.
Laskin Nessien nopeasti Edwardin syliin, ja lähdin nopeasti heitä kohti. Minua alkoi ärsyttää, että he olivat lukeneet runoni.

Pysähdyin. En halunnut tulla hirviöksi.

” Hyvä on ”, mutisin itsekseni ja laskin sataan. ” Mitä minun pitää tehdä että saan teidät lopettamaan tuon runonlausunnan JA unohtamaan koko runon? ” Kysyin heiltä täristen.

” Unohtamaan koko runon? ” Emmett toisti.
” No siihen tarvitaan ihmetekoja.. ” Hän mutisi, ja virnisti.

” Mutta kyllähän me sovimme jo aikaisemmin mitä sinun pitää tehdä ”, Emmett sanoi vilkaisten Edwardiin.

” No mitä minun pitää tehdä? ” Kysyin heiltä. Toivoin ettei sillä olisi mitään tekemistä ihmisien kanssa.

” Sinun täytyy suudella Edwardia ”, Rosalie sanoi hymyillen.
Aloin nauraa, mutta huomatessani toisten kulmien kohotukset, lopetin sen.
” A-anteeksi? Eikö se ollutkaan vitsi? ” Minä kysyin rypistäen kulmiani.

” Ei todellakaan ”, Emmett hymähti.

EPOV

Bella heitti kätensä ilmaan.
” Te olette kyllä ihmeellisiä ”, hän sanoi kolkosti.

” En suorita sitä. Lausukaa runo vaikka miljoona kertaa, ei kiinnosta ”, hän ärähti.

” Ai ei vai? Huulet huulillani.. Kädet- ” Emmett sanoi, mutta Bella murahti hänelle.
” Täällä on pienempiäkin! ” Hän sanoi hiljaa nyökäten Renesmeehen. Emmett kohautti olkapäitään. ” Haittaako? ” Hän kysyi, ja alkoi sanoa seuraavia fraaseja, mutta Bella keskeytti sen.

Bella tuli nopeasti luokseni, ja tuikkasi huulensa huulilleni. Yritin viivyttää suudelmaa, mutta Bella veti huulensa pois.

” Ja nyt onko enää mitään napistavaa? ” Bella kysyi mulkoillen Rosalieta, Emmettiä, Alicea ja Jasperia. Nämä pudistivat päätään vähin äänin.

” Minun äiti ja isi ovat taas yhdessä! ” Nessie kiekaisi nopeasti, ja kaikki katsoivat häntä vaivautuneina.

” Se on hienoa, Nessie ”, Rosalie mumisi. Bella nosti Nessien syliinsä, ja supisi jotain tämän korvaan. Nessien ilme laski hiukan.

**

Carlisle kokosi kaikki yhteen sohville, ja Bella istuutui Esmen viereen Nessie sylissään. Hän mulkoili meitä muita – paitsi Carlislea ja Esmeä.

” Minun on pakko rangaista teitä sen takia, koska luitte Bellan runoja ilman hänen lupaansa ”, Carlisle sanoi Emmettille, Alicelle, Rosalielle, Jasperille ja minulle.

Bella näytti meille kieltään vahingoniloisena.
” Alice ja Rosalie, minä otan teiltä teidän luottokorttinne pois kahdeksi kuukaudeksi ”, Carlisle sanoi.
” EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! ” Alice kiljui pitkään, ja hautasi kasvonsa Jasperin olkapäähän. Heti kun huuto oli lakannut, Carlisle jatkoi. ” Emmett, sinä saat kärsiä puoli vuotta ilman televisiota ”, Carlisle sanoi, ja Emmett huusi. ” Ei ole reilua! Tytöillä on vain kaksi kuukautta! ” Hän valitti, ja Carlisle kohotti toista kulmakarvaansa. ” Sinä kiusasit Bellaa enemmän kuin he ”, hän sanoi, ja Emmett alkoi mutista jotain itsekseen.

” Jasper, sinä et saa pelata vähään aikaan pelikonsolilla ”, Carlisle sanoi, ja Jasper raapi hiuksiaan. ” Tyhmää. Miten vähäksi aikaa? ” Hän kysyi. ” Sanottaisiinko kahdeksi kuukaudeksi. ”

” Edward, sinä et saa avata sinulle tullutta lähetystäsi kuukauteen ”, Carlisle sanoi. Mikä lähetys? Kysyin sitä ääneen, ja huomasin Bellan hymyilevän hieman. Oliko hänellä jotain tekemistä sen kanssa?

” Iso lähetys se ainakin ”, Carlisle sanoi. Emmett narisi vieläkin, ja Nessie katsoi narinaa hämmentyneenä.

” Emmett-setä on vauva ”, hän tokaisi ja meni Emmettin luokse. Nessie otti taskustaan tutin, ja laittoi sen Emmettin suuhun. Emmett lutkutti tuttia hetken, ja kaikki repesivät nauruun.
Emmett sylkäisi tutin suustaan, ja Nessie katsoi sitä hetken hämmentyneenä, kunnes alkoi itkeä.

” Emmett-setä on ilkeä! Hän ei alvosta lahjaani yhtään! ” Nessie itki, ja Bella nosti hänet syliinsä rauhoitellen häntä.
” Tutit ovat oikeasti tarkoitettu pienille lapsille. Eikä Emmett ole pieni lapsi.. Paitsi henkisesti ”, hän mutisi. (A/N: Nessie osaa s-kirjaimen, muttei r-kirjainta. :p)

Emmett oli kuin ei olisi kuullutkaan moitintaa.
” Ainiin, Bella, minulla on sinulle asiaa ”, Carlisle ilmoitti hetken päästä, ja viittoi Bellaa seuraamaan häntä. Bella ojensi Nessien Esmelle, ja mulkaisi meitä muita.

” Miksi äiti on vihainen isille, Losalie-tädille, Alice-tädille, Emmett-sedälle ja Jaspel-sedälle? ” Nessie kysyi ihmeissään Bellan mulkaisusta.

” Isäsi, tätisi ja setäsi lukivat äitisi runot ilman hänen lupaansa. Ei sinun tarvitse siitä murehtia ”, Esme mutisi Nessien korvaan, ja alkoi sitoa Nessien hiuksia kiinni.

” Mitä niissä lunoissa oli? ” Nessie kysyi katsoen Esmeen.
” En tiedä ”, Esme sanoi.
” Mutta voithan sinä kysyä sitä Emmettiltä ”, hän jatkoi katsahtaen Emmettiin ankarasti.
Nessie nyökkäsi, ja meni Emmettin eteen.

” Mitä niissä äidin lunoissa oli? ” Hän kysyi uudemman kerran Emmettiltä, joka oli keskittynyt Rosalieen.

” Ymh.. Siinä oli semmoisia juttuja joita sinulle on vaikea selittää ”, Emmett sanoi raapien kättään.
” Minäkin tahdon tietää! ” Renesmee valitti polkien jalkaansa. Rosalie katsahti Emmettiin tiukasti.
” Siinä oli yksisarvisia, jotka kakkivat perhosia ”, Emmett selitti hetken mietittyään. Esme huokaisi helpotuksesta.

” EI TULE KUULOONKAAN! ” Kuulimme Bellan kiljaisevan. Nessie hätkähti, mutta jatkoi Emmettin tenttaamista.
Carlisle selitti jotakin hiljaisemmalla äänellä, ja Bella puuskahti, ja alkoi puhua jotakin Carlisleakin hiljaisemmalla äänellä. Emme kuulleet kovin hyvin, paitsi jotakin hyvin erinäisiä sanoja.

” Renesmee.. supinaa.. Tyhmää.. ” Olivat ainoat sanat, jotka kuulimme Bellan jupisevan.
” Kuinka pitkään? ” Bella kysyi huokaisten.
” Sanottaisiinko näin alkuun viikko ”, Carlisle sanoi.
” VIIKKO? ” Bella kiljahti, ja jotain tapahtui, sillä hän rauhoittui. ” Hyvä on, hyvä on.. ” Hän jupisi ja tuli takaisin alakertaan torjuva ilme kasvoillaan.

Emme voineet kuin arvailla mitä Carlisle oli hänelle sanonut. En ollut edes keskittynyt Carlislen ajatuksiin..

BPOV (Bella on läksytyksessä Carlislella)

” Ainiin, Bella, minulla on sinulle asiaa ”, Carlisle sanoi viittoen minua seuraamaan häntä. Minä nousin ylös, ja ojensin Renesmeen mummilleen, ja mulkaisin muita.

” Miksi äiti on vihainen isille, Losalie-tädille, Alice-tädille, Emmett-sedälle ja Jaspel-sedälle? ” Kuulin Renesmeen kysyvän Esmeltä, mutten halunnut kuunnella vastausta.

Carlisle sulki työhuoneensa oven. ” Tiedän kyllä, että se oli vahinko, että ajoit ylinopeutta ja jouduit vankilaan, mutta minun on läksytettävä sinua siitä. ” Carlisle sanoi huokaisten.
” Läksytettävä? ” Toistin epäröiden, ja Carlisle nyökkäsi ottaen jonkun pitkän paperin kaapistaan. Hän kääri sen auki, ja siinä oli pitkä lista kirjoitusta ”en enää aja ylinopeutta”. Katsoin paperia ymmyrkäisenä.

” Mitä minun on tehtävä? ” Kysyin Carlislelta.
” Sinun on kirjoitettava kaksikymmentäviisi kertaa ’en enää aja ylinopeutta’ tuohon paperiin ”, hän sanoi ojentaen minulle kynän.

” Otin käyttöön tämän systeemin sata vuotta sitten. Suurimmaksi osaksi nämä ovat Emmettin kirjoituksia, tosin välillä oli myös Jasperin ja Edwardin. Alice ja Rosalie ovat suurimmaksi osaksi säästyneet ylinopeudesta.. ” Carlisle sanoi.

Minä aloin kirjoittaa kynä suhisten, ja kohta se oli valmis. Ojensin paperin Carlislelle.
” Ole hyvä ”, sanoin hänelle, ja hän katsoi ihmeissään tekstiä.
” Hyvä. Minun on kuitenkin annettava jotakin muutakin.. ” Hän mutisi laittaen pergamenttirullan takaisin kaappiinsa.

Hän istahti työtuoliinsa.
” Tiedän, että tämä on aika ankara kurinpalautus ylinopeudesta, mutta Ness- tarkoitan Renesmee tarvitsee äitiään ”, Carlisle sanoi katsoen minuun tarkkaavaisesti.

” Rangaistukseksi sinun pitää toimia Renesmeen ja Edwardin kanssa perheenä erillisessä asunnossa ”, Carlisle sanoi.

” EI TULE KUULOONKAAN! ” Kiljaisin, mutta Carlisle katsahti minuun varoittavasti.
” Ole nyt järkevä, Bella. Renesmee tarvitsee äitiään ja isäänsä yhdessä! ” Carlisle sanoi hiljaa.
” Kyllä minä tiedän, että Renesmee tarvitsee molempia, mutta eikö tämä ole vähän tyhmää? ” Kysyin häneltä vielä hiljempaa.
” Ei minun mielestäni. Vai haluatko, että tyttäresi mielikuvitus saastuu täällä? Emmettin takia ”, Carlisle sanoi, ja minä pudistin päätäni.

” Kuinka pitkään? ” Minä kysyin huokaisten.
” Sanottaisiinko näin alkuun viikko ”, Carlisle sanoi.
” VIIKKO? ” Minä kiljaisin, mutta aloin miettiä asiaa tarkemmin. Voisinhan minä karata jossain vaiheessa..

” Hyvä on, hyvä on.. ” Jupisin Carlislelle ja menin takaisin alakertaan.

A/N2: VOI LOL KUN TÄMÄ VIRUI!! :--(( olen tooosi pahoillani. Vitos osaa alan kirjoittaa heti, kun saan tämän julkaistua. Sainpa kumminkin tungettua asiani tänne.. *mutinaamutinaa* Vitsi, vei wordissakin kymmenen sivua tää osa. :p Valituksia otan vastaan ainakin pituudesta. Nyyh. :--(( Yritän julkaista viitos-osan heti kun saan sen valmiiksi (eli tänään toivottavasti). Mä TOIVON että kirjoitusvirheitä ei ole, mutta olin vaan niin täpinöissäni juonen suhteen, että en ole varma onko niitä kuinka paljon. ^^ Valittakaa huoletta.[b/]
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #51 : 10.01.2010 14:26:39 »
Lainaus
ymmyrkäisenä.
tota sanaa en tajunnut ? onks se virhe, vai mä en vaa tajuu :D

Tää oli tosi hauska luku :D
Bellan runot ja se kun Nessie purasi Emmettiä ;D
Lainaus
Siinä oli yksisarvisia, jotka kakkivat perhosia
tos oli pakko nauraa :D

en mitään järkevää saanut aikaiseksi taaskaan..
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #52 : 10.01.2010 14:27:02 »
Aiva mahtava luku!! :D Virheitä en huomannut (en kyllä malttanut edes etsiä :D )
Ihana pitkä tää luku <3 Tykkäsin todella PALOJON! ;D
Nauroin jossain välissä ihan törkeesti, kuten tässä:
Lainaus
Nessie otti taskustaan tutin, ja laittoi sen Emmettin suuhun. Emmett lutkutti tuttia hetken, ja kaikki repesivät nauruun.
Ja nessie oli söpö sen r-vikassa kanssa. ;>
Ja näin pitkiä lukuja voi tulla toistekkin. ::)
Joten tovoisin jatkoa <3
Kiitos tästä ♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #53 : 10.01.2010 14:30:22 »
Jee, tähän on tullut jatkoa!!!
Ja tää oli ihanan pitkä!!!!!

Ja mä niiiin rakastan Emmettiä!!
En huomannut kirjoitusvirheitä tekstistä, tai sitten olin vaan niin iloinen pituudesta, etten jaksanut alkamaan niitä sen pahemmin etsimään...

Lainaus
” Mitä niissä äidin lunoissa oli? ” Hän kysyi uudemman kerran Emmettiltä, joka oli keskittynyt Rosalieen.

” Ymh.. Siinä oli semmoisia juttuja joita sinulle on vaikea selittää ”, Emmett sanoi raapien kättään.
” Minäkin tahdon tietää! ” Renesmee valitti polkien jalkaansa. Rosalie katsahti Emmettiin tiukasti.
” Siinä oli yksisarvisia, jotka kakkivat perhosia ”, Emmett selitti hetken mietittyään. Esme huokaisi helpotuksesta.

Perhosia kakkivia yksisarvia :D. En revenyt, en...
Sekava kommentti, tiedetään...

Mutta jatkoa hetki kun saat vain kirjoitettua!!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #54 : 10.01.2010 14:36:12 »
mariamo : Ömh. Ymmyrkäinen on synonyymi sanalla hämmentynyt, hämmästynyt yms. Kiitos kommentistasi<2 Ainiin, se lainaamasi teksti 'siinä oli yksisarvisia jotka kakkivat perhosia' - on mun kavereiden keksimä. toivottavasti ne ei suutu mulle.. :--oo
NiNNNi : Kiitos, seuraavassa luvussa Bella kertoo muille rankaisunsa.. Viuh. Mä luulin että joku sakottais mua näin pitkästä luvusta.. Todellakin, pitäis varmaan opetella tiivistämään asiaa. :p Mutten raaskinut jättää mitään kohtaa pois. :-( KIITOS.
Hayles : Kehkeh, mäkin tykkään Emmettistä.. Pitäis keksii jotain mahtavaa vielä. Mitä Emmett tekisi. KIITOS. Alan kirjoittamaan lukua 5 seuraavaksi..
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #55 : 10.01.2010 14:55:46 »
Hahahha, tässä saa aina nauraa! ;D Kirjoitat todella mukavasti ja sitä on mukava lukea!

Olisin halunnut kuulla sen Bellan runon loppuun, mutta sitä voin miettiä tuolla ajatuksissani.. :DD

En osaa sano mitään, virheitä en huomannut ja  ja ja  jatkathan pian! <3

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #56 : 10.01.2010 15:21:54 »
Tää luku oli ihana, ja se oli ihanempaa kun tää oli näin pitkä! Sehän on just hyvä eikä huono asia. ;'DDD

Ja sit noi Emmettin jutut oli niin parhaita x)))

Lainaus
” Emmett-setä on ilkeä! Hän ei alvosta lahjaani yhtään! ”
Voi kun Nessie on niin sulonen tossa. ((= Lahjaansa...

JATKOA PIAN
~kkaro
but that's none of my businness..

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #57 : 10.01.2010 15:54:50 »
En nyt muista mihin lukuihin olen kommentoinut, mutta näin yleisesti ne mihin olen jättänyt kommentoimasta. Ihania lukuja ja ne ovat myös hyvin hauskoja.
Sit tää vika luku. Ihana luku voi miten nauroin joillekkin kohdille varsinkin Emmetille ja Nessi oli aivan ihanan sulonen. Noi bellan reaktiot olivat myös todella hauskoja.
Jatkoa.
-omputin
<br /> kkaro ♥

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #58 : 10.01.2010 19:01:29 »
A/N: Kiitos kommenteista, jatkoa tulee just nyt. Ei niin pitkänä kuitenkaan kuin edellinen. Tässä(kin) tapahtumat pomppii niin hurjaa vauhtia, että tuskin kukaan tykkää, mutta olkoon. Nyt sitten tulee taukoja, kun pitää pantata hieman enemmä energiaa kouluun, että.. :p viikonloppuna ehkä kerkeän kirjoittaa. Mutta tässä on viides luku!

Viides luku – Is this true, or are you kidding with me?!

BPOV


Katsahdin heihin kaikkiin, ja huomasin tyttäreni kinastelevan Emmettin kanssa runoistani.
” Emmett-mitä-sinä-olet-sanonut-Renesmeelle-runoistani? ” Kysyin häneltä nostaen Renesmeen syliini.

” Sanoin vain, että se mikä oli omistettu Edwardille, oli hienoin.. ” Hän mutisi, mutta katsahdin häneen hätääntyneenä.
” Jos sinä sanoit hänelle RIVINKIN siitä runosta, niin revin pääsi irti ”, varoitin häntä, ja tyttäreni käänsi katseensa minuun.

” Emmett-setä sanoi siitä ainakin.. ” Renesmee keskeytti lauseen laskien sormillaan montako lausetta Emmett sanoi.
” Sata.. Kuusituhatta.. Miljardi.. Biljardi.. Kuusisataakuusikymmentäkuusi.. Kuusi.. Viisi.. Kaksisataa.. ” Hän mutisi keskittyneenä.
” Emmett-setä sanoi minulle viisisataakuusikymmentämiljoonaakaksisataakaksikymmentäyksituhatta ja seitsemänsataakahdeksankymmentäkuusi sanaa siitä! ” Hän huudahti.

” Ethän sinä osaa edes laskea.. ” Emmett murahti väistellen katsettani. Siristin silmiäni.
” Revin pääsi irti sitten, kun Renesmee ei enää pidä sinusta ”, sanoin hänelle, ja Emmett nyökkäsi.

**

” Onko täällä helmitaulua? ” Pärähdin muille hetkisen sen jälkeen, kun olin aloittanut opettamaan Renesmeetä laskemaan.

” Katso nyt, Renesmee.. ” Sanoin hänelle osoittaen etusormeani, joka oli pystyssä.
” Yksi ”, toistin hänelle, ja Renesmee toisti sanan.
” Yksi. ”

Nostin toisen sormeni pystyyn. ” Kaksi ”, sanoin hänelle. Renesmee pyöritti päätään. ” Viisisataakuusikymmentä miljoonaa! ” Hän huudahti.

Puristin hampaitani yhteen. ” Pidätkö sinä Emmett-sedästä kovin paljon, kultaseni? ” Kysyin häneltä jo miettien Emmettin nirhaustapaa. Renesmee nyökkäsi.

” Emmett-setä näyttää minulle miten painitaan! ” Hän sanoi iloisena.
” Pa-painitaan? ” Toistin sanan hitaasti. Kaikki katsoivat Emmettiä.

” Emmett! Nessie on vasta pieni lapsi! ” Rosalie kiljahti, ja irrottautui Emmettistä. Emmett katsoi Renesmeetä siristäen silmiään.

” Sen piti olla vain salaisuus ”, Emmett sanoi Renesmeelle osoittaen itseään, ja sitten Renesmeetä.

” Mutta minun täytyy keltoa äidille kaikki mitä tiedän! ” Hän puuskahti, ja laittoi sievät kätensä puuskaan mutristaen huuliaan.

” Niin sinun täytyykin, kultaseni ”, mutisin hänelle, ja nousin ylös risti-istunnasta.

” Olet pilannut lapseni laskutaidon! ” Ärähdin Emmettille.
” Lapsemme ”, Edward korjasi sohvalta. Huitaisin kättäni.
” Niillä kaikilla piirretyillä.. ” Minä mumisin ja menin takaisin Renesmeen luo, jota Edward yritti opettaa laskemaan.

” Viisi biljoonaa! ” Renesmee pamautti Edwardille. Edward puuskahti.
” Kuuntele nyt tarkkaan, Nessie.. Numerot menevät näin: yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi, kuusi, seitsemän, kahdeksan, yhdeksän ja kymmenen! Sinä et tarvitse miljoonia tai biljoonia vielä pitkään aikaan! ” Edward sanoi, ja Renesmee näytti ymmärtävän.

” Yksi, kaksi, kolme, kuusi, kahdeksan, kolmesataa, viisisataa, biljoona, kaksi, kuusi.. ” Renesmee alkoi mutista, kuin tolkuttaen numeroita päähän.

” EI, Renesmee! ” Kiekaisin hänelle. ” Kuuntele nyt isääsi välillä ”, puuskahdin hänelle, ja rojahdin sohvalle istumaan, jossa istui Alice ja Jasper.

Ummistin silmäni, ja Alice alkoi udella minkä rangaistuksen Carlisle minulle antoi. Esme ja Carlisle olivat menneet metsästämään, jättäen meidät taloon.

” Rangaistuksen ”, mumisin hänelle. Minunkin olisi pitänyt mennä metsästämään, mutta ehkä se oli tärkeämpää huolehtia tyttärestäni, kun en ollut ollut hänen kanssaan kahteen viikkoon.

” Pitikö sinun kirjoittaa viisikymmentä kertaa ’en enää aja ylinopeutta’ siihen pergamenttiin – tai mikä nyt onkaan? ” Jasper uteli.

” Kaksikymmentäviisi ”, puuskahdin heille.
” Kuusi.. Oho. Nessie nukahti kesken opetuksen ”, Edward sanoi yhtäkkiä, ja vei Renesmeen sänkyynsä nukkumaan.

” Niin vähän? Epäreilua! ” Emmett narisi, ja aukaisin silmäni.
” Hän antoi minulle vielä lisärangaistuksen kuin vain kirjoituksen.. Vaikka olisin paljon mieluummin kirjoittanut vielä kaksikymmentäviisi kertaa lisää kuin ottanut tämän rangaistuksen ”, mumisin katsoen Emmettiin. Edward tuli alas istahtaen nojatuoliin.

” No mikä tämä rangaistus on? ” Rosalie kysyi.
” Varmasti miljoona kertaa pahempi kuin teidän kaikkien yhteensä ”, puuskahdin heille.
” Ei voi olla ”, Emmett sanoi yhtäkkiä vakavoituen.

” Sanoiko Carlisle laittavan Nessien adoptioon? ” Emmett kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen.
” Ei hän voisi pistää Renesmeetä adoptioon ilman minun lupaani ”, sanoin hänelle katsoen Emmettiä kuin tärähtänyttä.
” Tai ilman minun lupaani ”, Edward tarkensi.

Emmett rentoutui. ” Hyvä. En ole vielä opettanutkaan Nessielle oikeaa alakoukkua.. ” Hän mutisi.

” Et opeta hänelle enää mitään painia, mitä se minuun tulee! ” Ärähdin hänelle.
” Tai saat kohta maistaa minun vasenta JA oikeaa alakoukkua ”, jatkoin sähisten kuin villikissa.
” Hyvä on, hyvä on.. Ness tulee kyllä pettymään.. ” Emmett sanoi hiljaa.

” No, mikä se rangaistus on? ” Alice jatkoi uteluaan. Voihkaisin. Eivätkö he ikinä irrottaisi tästä aiheesta?

Vedin kilven pois päältäni, ja ärähdin ääneen. ” Kiskurit.. ”
Minun – anteeksi, siis meidän – täytyy leikkiä onnellista perhettä viikko. Ja vielä erillisessä talossa! Ajattelin, ja tuhahdin lopussa. Vedin kilven päälleni.

Edward tirskahti, ilmeisesti ajatus miellytti häntä.
” Mitä? Ei siinä ole mitään hauskaa! ” Sanoin hänelle rypistäen kulmiani.
” Mutta minä vielä karistan sinut kannoiltani.. ” Jatkoin miettien suunnitelmaa.

” Entä jos siellä on kamerat? ” Edward kysyi kohottaen toista kulmaansa.
” Tuskin on ”, sanoin hänelle katsoen kynsiäni.

” Kertokaa meillekin! ” Emmett vaati. ” Minulla ei ole teille mitään kerrottavaa ”, murahdin heille.

” Asia koski vain Edwardia, ei muita ”, sanoin heille hymyillen pienesti heidän tietämättömyydelleen.

Alicen silmät muuttuivat etäisiksi, ja hän sai näyn. Alice alkoi hymyillä näylle, ja pian alkoi nauraa.

” Vai semmoista.. ” Hän ehti sanoa naurunsa välistä.
” Bella, saanko anteeksi jos varoitan sinua yhdestä asiasta? ” Alice kysyi naurunsa lakattua.
Katsoin häneen kysyvänä.

” Riippuu vähän asiasta ”, mutisin, ja Alice nousi ylös vetäen minut mukanaan.
” Me menemme metsästämään ”, Alice ilmoitti muille raahaten minua mukanaan.

” Ahaa? Ja nyt vasta minulle kerrot? ” Kysyin häneltä kohottaen kulmiani.
” Mutta entä Renesmee? En halua jättää häntä Emmettille ”, sanoin irvistäen, kun huomasin, että Rosalie liittyi seuraamme. Jasper ja Edwardkin meinasivat tulla.

” Jazzie ja Eddie, te jäätte Emmyn kanssa katsomaan Renesmeetä ”, Alice komensi, ja Jasper ja Edward lysähtivät takaisin alas.

” Hei! Osaan minäkin hoitaa Renesmeetä! ” Emmett sanoi loukkaantuneena.
” Epäilen vähän.. ” Mutisin mennessäni ovesta ulos.

**

Jatkoimme juoksemista siihen asti, kunnes tulimme Forksiin.
” Emmekö voisi mennä edemmäs? ” Kysyin irvistäen, kun huomasin paikan.

Alice nyökkäsi, ja lähdimme juoksemaan. Tulimme Kanadan rajalle, ja siihen sitten jäimme. Olimme juosseet pari tuntia, ja janoni vain yltyi. Metsästin yhden puuman.
” Niin, Bella.. Se varoittamani asia ”, Alice aloitti kun olin juonut puumalta veret.

” Minusta sinun kannattaisi varoa Ness- siis Renesmeen kylvetystä – ainakin silloin jos Edward tulee mukaan ”, hän sanoi istuen puussa.

” Miksi? ” Kysyin rypistäen kulmiani. ” Näin semmoisen näyn, jossa sinä ja Edward olitte meidän varatalossamme täällä Brasiliassa, ja kylvetitte Nessietä yhdessä. Teille tuli jostain pientä kinaa – tai en tiedä, oliko se kinaa -, ja Nessie nukahti. Te aloitte.. hmmh.. Tekemään lisää vauvoja ”, Alice sanoi tyrskähtäen lopussa.

Minä nyökkäsin iloisena. ” Kiitos, Alice! ” Sanoin hänelle. Janoni alkoi tyyntyä, mutta join vielä yhdeltä peuralta veret.

” Lähdetään ”, sanoin Alicelle ja Rosalielle.

**

” Bella.. Saammehan me anteeksi? ” Alice kysyi Rosalie vierellään. Pysähdyin äkisti halaamaan heitä.
” Tietysti. Mutta niille muille.. Enpä taida antaa anteeksi. En ainakaan Emmettille ”, puuskahdin irrottauduttuani halauksesta.
” Opettaa Renesmeetä painimaan! Ihmekös hän on ollut niin villi.. ” Alice mutisi.

Jatkoimme juoksemista, ja pian aloin kuulla muiden ääniä.
” EI, NESSIE! ” Joku kiljui, ja muutenkin kuulimme kiljumista, ja tavaroiden hajoamista.
Syöksyimme sisään, ja huomasimme seiniä pirstaleina, tv;n rikki, sohvan hajonneena, ja Emmettin ja Edwardin toistensa kimpussa. Jasper piteli sylissään rimpuilevaa Renesmeetä, ja yritti varmaan rauhoittaa tilannetta. Kaikilla pojilla oli pinnejä ja rusetteja sun muita rimpsuja päässään.

Mitä IHMETTÄ oli tapahtunut?

EPOV (sitä ennen)

Tytöt vilkuttivat meille, ja lähtivät metsästämään. Nessie nukkui vieläkin, ja Jasper, Emmett ja minä löhösimme sohvilla.

” No, Eddie, mikä se Bellan rangaistus oli? ” Emmett kysyi hetken päästä. Minä tirskahdin.
” Bellan ajatusten mukaan meidän pitää leikkiä viikko perhettä. Erillisessä talossa ”, sanoin heille, ja Emmett alkoi nauraa.

” Lähteekö Renesmeekin? ” Hän kysyi hetken päästä huolestuneena. Pyöritin silmiäni.
” Tietysti. Hänelle tekee hyvää olla molempien vanhempiensa kanssa ”, Jasper sanoi Emmettille.

Pian kuulimme pienen haukotuksen, ja ryntäsin yläkertaan. Nessie oli herännyt.
Nostin hänet syliini, ja hän painoi pienen kätensä poskelleni. Hänellä oli nälkä.

” Ruokaa Nessielle ”, huikkasin alakertaan. Kävelin hitaasti alakertaan, ja pöydällä odotti Nessien tuttipullo täynnä maitoveri-sekoitusta.

Istutin Nessien pöytään, ja laitoin hänelle ruokalapun. Nessie alkoi juoda juomansa.

Hetken päästä Nessie röyhtäisi, ja laittoi pullon pois. Nostin hänet pois ottaen ruokalapun irti. Kannoin hänet sohvalle, jossa Emmett istui.

Nessie alkoi tökkiä Emmettiä silmiin. ” Emmy-setä? ” Hän kysyi tökkimisen välissä.
” Mitä? AU ”, Emmett sanoi.

” Ei mitään ”, Nessie sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen. Nessie jatkoi Emmettin tökkimistä, ja alkoi myös nipistää Emmettiä kädestä.

Emmy-setä pitää älsyttää, Nessie ajatteli. Tirskahdin hieman. Viimeksi, kun Nessie oli ärsyttänyt Emmettin, Emmett oli riehunut kuin raivopää. Ehkä Nessie halusi nähdä ilmaista tv-ohjelmaa.

” Mitä sinä teet, Ness? ” Emmett kysyi.
” En mitään ”, Nessie vastasi hiljaa, ja katsoi kirkkain silmin Emmettin silmiin.

” Emmy-setä? ” Nessie kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen.
” Niin? ” Emmett sanoi hiljaa.
” Miten kiljoitetaan Emmy-setä on tyhmä? ” Nessie kysyi.
” Se kirjoitetaan näin: E, m, m, y, viiva, s, e, t, ä. Väli. O, n. Väli. T, y, h, m.. HETKINEN! EN MINÄ OLE TYHMÄ! ” Emmett sanoi nopeasti. Nessie hihitti.

” Äiti sanoi sinua henkisesti lapsen ikäiseksi. Voitaisiinko me sitten leikkiä nukeilla? ” Nessie kysyi.
” Jos kelta olet henkisesti lapsi, niin sinä valmaan haluaisit leikkiä minun kanssani? ” Nessie jatkoi, ja katsoi anovalla ilmeellään Emmettiin.
” En minä osaa leikkiä nukeilla! ” Emmett kiljaisi.

” Osaat sinä ”, Nessie sanoi.
” Enkä osaa! ” Emmett väitti vastaan, ja Renesmee mutristi huuliaan.

” Hyvä on. Koska olet noin uppiniskainen, te kaikki olette minun eläviä balbinukkejani! ” Nessie kiljaisi hetken päästä. Luoja. Ilmeisesti Alicen ja Rosalien intohimo kauneuteen on tarttunut lapseenekin?

**

” AU! Nessie, älä töki sillä silmään! ” Jasper kiljui, kun Nessie laittoi hänen ripsiinsä ripsiväriä.

” Nyt hiljaa, Jaspel-setä! Tämä on kaikkein vaikein vaihe! Sulje silmäsi ”, Renesmee sanoi, ja Jasper totteli vastahakoisena. Nessie laittoi hänen luomiinsa vaaleanpunaista luomiväriä kieli keskellä suuta.

” Jazzie-setä on valmis! ” Nessie sanoi hetken päästä.

Jasperilla oli hiuksissa erilaisia pinnejä, rusetteja ja kimalletta. Hänen silmissään oli mustaa ripsiväriä, vaaleanpunaista luomiväriä ja sinistä huulipunaa. Hänellä oli myös punaista poskipunaa.

Nessie katsoi Jasperia tyytyväisen näköisenä. ” Sinun nimesi on Jaspelella ”, hän sanoi hetken päästä. Jasper yskähti yllättyneenä.

” Jasperella? Olen mies! ” Hän karjaisi, ja Nessie pudisti päätään. ” Et ole. Sinä olet nainen ”, hän sanoi.

” Menen pesemään nämä pois! ” Jasper sanoi nopeasti, mutta Renesmee katsoi häneen koiranpentu katseellaan – oliko hän oppinut sen Alicelta?
” Hyvä on.. ” Jasper heltyi, ja istahti alas sohvalle. Emmett nauroi kippurassa toisella sohvalla.

” Mitäs Emmy-setä siellä naulaa? Nyt on sinun vuolosi!! ” Renesmee sanoi iloisena, ja Emmett nousi istumaan.
” M-mitä? ” Hän kysyi. ” Pysy nyt siinä ”, Nessie sanoi, ja katsoi meikkejä joita oli tuonut alakertaan. Hän otti keltaista ripsiväriä, räikeän vihreää luomiväriä ja mustaa huulipunaa. Sen lisäksi hän otti yhden blondeista peruukeista.

Renesmee lähestyi Emmettiä, ja Emmett katsoi ympärilleen.
” Turha yrittää pakoon ”, ’Jasperella’ murahti, ja lukitsi Emmettin aloilleen. Renesmee laittoi Emmettille ensiksi luomivärin, ja sen jälkeen ripsiväriä.

” EI SAA TÖKKIÄ! ” Emmett kiljui joka välissä. Renesmee tökkäsi vielä viimeisenä Emmettin päähän peruukin, ja perääntyi hieman.

” Lotalie-täti tykkää sinusta valmasti, kun olet nyt vaaleahiuksinen ”, hän sanoi kallistaen päätään.
” Emmy-setä muuttuukin Emma-tädiksi! ” Hän sanoi taputtaen käsiään yhteen, ja vei käyttämänsä meikit takaisin kasaan.

” Jasperella-täti ja Emma-täti.. ” Sanoin nauraen heille. Renesmee käänsi katseensa minuun.
” Isi..? Saanko minä meikata sinutkin? ” Renesmee kysyi anoen. Hän muistutti niin paljon Bellaa..

” Hyvä on ”, sanoin hänelle, ja kaduin heti sanojani. Renesmee meni hakemaan meikkejä, enkä edes kiinnostunut niiden väreistä. Renesmee kampasi hiukseni hienosti jakaukselle alaspäin, niin kuin tytöillä. Sitten hän alkoi sutia luomiini mustaa luomiväriä, ja punaista ripsiväriä. Sen jälkeen hän laittoi vielä huuliini violettia huulipunaa.

” Isi on valmis! ” Hän sanoi. ” Hmm.. Edwald.. ” Nessie mumisi, ja hieroi silmiään.
” Sinun nimesi on tästä edespäin Eliza ”, hän sanoi lopulta. Nousin ylös. ” Eliza? ” Kysyin häneltä, ja hän nyökkäsi. Nessie katsoi asujamme.

” EI! Te olette naisia! ” Hän parahti, ja meni yläkertaan. Pian hän saapui mukanaan yksi balettihame ja toppi, tummanpunainen mekko, ja oranssi mekko.

” BALETTIHAME JA TOPPI! ” Emmett kiljaisi varaten sen itselleen.

Nessie pudisteli päätään.
” Minä päätän mitä te pistätte päällenne ”, hän sanoi tarkastellen meitä, ja sitten asuja.

” Emma-täti saa olanssin mekon ”, hän sanoi ojentaen sen Emmettille. Mekko oli lyhyt, ja siinä oli v-kaula-aukko. Mekossa oli halkio sivulla.

” Kenen mekko tuo on? ” Kysyin tirskahdellen.
” Rosalien ”, Emmett sanoi tunnistaessaan sen. Mekko sopi nipinnapin Emmettille.

” Jaspelella-tädille tulee balettihame ja toppi ”, Nessie sanoi ojentaessaan ne Jasperille. Jasper puki ne ylleen, ja hame risahti uhkaavasti.

” Elizalle jää tummanpunainen mekko ”, Renesmee sanoi lopulta, ja ojensi mekkoni. Mekko oli pitkä ja yksinkertainen, mutta sen selkä oli avoin. Sain mekon aika hyvin päälleni, tosin se oli hieman pieni hartioista.

” Edward on varmaan ennenkin käyttänyt mekkoja! ” Emma hihitti huomatessaan miten hyvin mekko mahtui minulle. Nessie alkoi pomppia paikoillaan.

” Minä haluan painia! ” Hän kiljui pomppien sohvalla.
” Mutta.. Emme me voi nämä päällä painia! ” Emma sanoi, mutta Nessie pudisti päätään.
” Voittepas! Minä olen sitä paitsi aina halunnut nähdä, kumpi on vahvempi, sinä vai isi! ” Nessie sanoi.

” OTTELU! OTTELU! ” Jasperella alkoi huutaa, ja aloimme painia Emma-tädin kanssa.
Kierimme yhdessä mytyssä television luo, ja se pamahti rikki. Nessie pomppi edelleen sohvalla, ja huusi meidän nimiämme vuoronperään.

” ISI! ISI! ISI! ” Nessie kiljui kiihkeästi, ja pian rysäytimme toisen seinistä rikki. Esme ei tulisi pitämään. Nessie pomppi sohvalla voimakkaasti, ja pian se räsähti rikki. Jasper nosti Nessien syliinsä.

” Tanssi balettia, Jaspelella! ” Nessie kehotti. Toinen seinä meni rikki.

” Enkä! ” Jasper sanoi, ja Nessie alkoi nykiä häntä hiuksista. ” EI, NESSIE! ” Jasper kiljui, ja pian kuulimme tyttöjen tulevan ovelle.

” MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU? ” Alice huusi, ja kaikki pysähtyivät.

BPOV

” MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU? ” Alice huusi, ja kaikki pysähtyivät. Edward ja Emmett nousivat ylös. Heillä oli mekot päällä! Aloin hihittää, ja Alice ja Rosaliekin huomasivat ne. He alkoivat nauraa. Jasper laski Nessien sylistään.

” Hei äiti! Hei Lotalie-täti! Hei Alice-täti! ” Nessie sanoi, ja kaikki katsoivat häntä.
” Mitä täällä oikein tapahtui, kultaseni? ” Kysyin häneltä hiljaa.

” Minä meikkasin sedät ja isin ”, Nessie sanoi tirskahtaen hiljaa.
” Tuo tuossa on Jaspelella ”, hän sanoi viittoen Jasperiin, jolla oli balettihame ja toppi päällään.
” JASPER! ” Alice kiljahti, ja alkoi nauraa.
” Tuo on Emma ”, Renesmee sanoi osoittaen Emmettiin, jolla oli oranssi mekko päällään, sekä vaaleat hiukset.
” Emmett? ” Rosalie kysyi ikään kuin kysymyksenä. Emmett nyökkäsi vihaisena.

” Ja tuo tuossa on Eliza, minun isi ”, Renesmee sanoi lopettaen esittelykierroksen. Edwardilla oli tummanpunainen mekko päällään.

Minä, Alice ja Rosalie katsahdimme toisiimme ja aloimme nauraa.
” Ei kannata päästää Nessietä niskan päälle, pojat ”, Rosalie sanoi naurun lakattua.
” Esme nimittäin tappaa teidät, koska pilasitte olohuoneen ”, hän jatkoi viittoen seiniin, televisioon ja sohvaan.

” Mutta Nessie sen aloitti! ” Emmett kiljui, ja Renesmee katsoi heitä hämmentyneenä.
” Minä? Enhän! ” Hän sanoi katsoen suurin silmin Emmettiä.
” Te aloitte painia, ja minä ylitin estää teitä! ” Renesmee jatkoi. Emmett muuttui vihaiseksi.
” EIHÄN! ” Hän huusi. ” Eikö niin, Edward ja Jasper, ettemme aloittaneet painia? Nessie meidät yllytti! ” Hän kysyi Edwardilta ja Jasperilta, jotka nyökkäsivät.

” Jokatapauksessa te joudutte vastuuseen. Renesmee on pieni lapsi ”, Alice sanoi taputtaen Renesmeetä päähän. Jasper puuskahti.

” Minä menen ottamaan nämä pois! ” Hän huusi, mutta Renesmee esti hänen kulkunsa katsoen häntä anovin silmin.

” Kiltti Jazzie-setä? Älä ota niitä vielä pois? ” Hän pyysi hiljaisella, mutta anovalla äänellä.

” Hyvä on ”, Jasper puuskahti. Nessiellä oli suuri vaikutusvalta kaikkiin, se oli tiedetty jo heti ensimmäisestä päivästä lähtien.

**

” Niin, Bella, kuulimme Edwardilta rankaisustasi ”, Emmett sanoi virnistäen. He olivat vaihtaneet vaatteensa, ja ottaneet meikit pois.

” Ahaa? ” Kysyin kylmästi. Pian alkoi tulla pimeä, ja minun pitäisi mennä takaisin hotelliin.

Pojat olivat siivonneet olohuoneen parhaansa mukaan, lukuun ottamatta yhtä sohvaa, jonka heidän mukaansa oli rikkonut Renesmee.

” Alice näki rankaisusta jotain ”, Rosalie vihjasi vilkaisten minuun.
” Mutta sitä te ette saa tietää ”, puuskahdin muille, ja vedin kilven Alicen ja Rosalien pään yli.

Edward rypisti kulmiaan. ” Laitoitko kilven heidän päällensä? ” Hän kysyi, ja minä nyökkäsin.

Alice katsoi jäljellejääneitä meikkejä. ” Roskiin vain ”, hän mumisi.

” Olisi pitänyt ottaa kuva teistä naisina ”, Rosalie sanoi äkkiä.

” Ei olisi! En halua itsestäni kuvaa naisena ”, Jasper sanoi sävähtäen.

Renesmee heräsi sylissäni.
” Kuka suostuu seulaavaksi meikattavakseni? ” Hän kysyi hieroen silmiään.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #59 : 10.01.2010 19:28:48 »
Ihana jatko! :] <3

Ei edes haitannut, että se meni nopeasti. Miksi ihmeessä Alice paljastaa kaiken Bellalle??? Eikö olisi mukavaa, jos Bella ja Edward päätyisivät takaisin yhteen. Vai jättikö Alice kenties kertomatta jotain?? :] Ja sen saa seliville sitten joskus! :DD

Kirjoitteleppa taas, kun kerkijät!

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010