Kirjoittaja Aihe: Twilight: Let's break up! K11, Houkutus, spoilaa Aamunkoita!  (Luettu 27325 kertaa)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
//: B/E EROAA. Draama/humor/Fluffy(/angst) prologi+8/? KASI ON TULLUT! 23.7!!
Author: Liinalotta
Fandom: Twilight, Aamunkoin jälkeiseen aikaan perustuu.
Pairing: Suurin piirtein normiparitukset, mutta ne muuttuvat prologissa. Ehkä. :-D Siis JOLLAIN tavalla muuttuu.
Rating: K11..
Genre: Draama/angst/fluffy (voikohan huumoria olla angstin kanssa, se katsotaan nyt.)
Warnings: Kaikkien aikojen lempiparitus eroaa (mutta yhteenpalaamisesta en sano mitään.. sen päätän itse, kihihi), kiroilua, SPOILAA AAMUNKOITA!!
Disclaimer: Mahtava Stephenie Meyer omistaa kaiken again. Jos joitain hahmoja ette tunnista, niin se on ihan allekirjoittaneen omaa käsialaa.

Summary: Bella päättää lähteä vähäksi aikaa omille teilleen.

A/N: Joo siis.. Vitsi että mä ihan hihkun innosta AINAKIN prologin tekemisessä.. Tää on hauskaa kirjoitettavaa. Hope you like it. SIIS SPOILAUS AAMUNKOI! Tapahtumat on siis ennen Volturien tuloa/ennen Irinan näkemistä/jälkeen Nessien syntymisen/Bella on vampyyri.

//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon

Prologi – Again and again

APOV (yes, Alicepov)


” Taasko he tappelevat ”, Emmett kysyi tylsistyneesti. Tätä vaihetta on ollut jo.. monia kuukausia. Bella ja Edward ovat tapelleet hyvin pitkään.

Kohta kukaan ei jaksaisi tätä enää.

Nyökkäsin tylsistyneesti.

Istahdin Jazzien syliin, ja aloin leikkiä hänen hiuksillaan. Kuulin ikkunan räsähdyksen ja sen, kuinka joku juoksi pakoon. Katsahdin ikkunaan ja näin Bellan juoksevan puun taakse. Bella pysähtyi ja näytti kieltä Edwardille.

Tirskahdin. Emmett katsahti myös ulos, ja nauroi.

” Anna kamera ”, Emmett sanoi Rosalielle.

Rosalie ojensi Emmettille kameran, ja Emmett näpsäytti kuvan Bellan ilmeestä.

” On pikkusiskollani kyllä ilmeet.. ” Emmett mutisi katsoessaan kuvaa.

Emmett laittoi kameran pois, ja keskittyi peliin.

” Jazzie, saanko letittää hiuksesi? ” Kysyin häneltä miettien jo kampausta.

Jasper katsoi minuun pelästyneenä, ja asetti minut lattialle. ” Et ”, hän sanoi.

” Miksii? ” Valitin polkien jalkaani.

” Alice, sinä näytät päivä päivältä enemmän satuhahmolta kuin vampyyriltä ”, Edward sanoi hiljaa.

Muut kääntyivät häntä kohti.

” Samaa vanhaa ”, hän sanoi istahtaen nojatuoliin.

” Ajatelkaa jotain muuta, idiootit ”, Edward mutisi.

Carlisle oli töissä, ja Esme oli metsästämässä. Bella oli vienyt Nessien aikaisemmin päivällä Jacobin luokse.

Kuulin auton käynnistyvän, ja se lähti nopeasti. Bella varmaan lähti ajelulle, ajattelin hajamielisesti. Bella käy aina ajamassa autolla riitojen jälkeen.

Edward murahti. ” Hiljaa, Emmett! ”

Katsoin Emmettiin, ja hän näytti nolostuvan.

” Jazziee.. ” Pyysin Jasperilta. Tai itse asiassa anelin on parempi sana.

Jasper huokaisi. ” Mikset pyydä Rosalieta? ” Hän valitti.

” Koska Rosalie ei halua Alicea hiuksiinsa ”, Rosalie sanoi vierestä.

Edward huokaisi ja näytti kärsivältä. Jollakin tavalla minun kävi sääliksi veljeäni. Hän oli aina tuollainen kun oli riidellyt Bellan kanssa.

Tuhahdin. ” Olisipa edes Nessie täällä ”, mutisin ääneen.

Edward kohottautui. ” Voithan sinä hakea hänet ”, Edward ehdotti.

Piristyin, ja suhahdin Edwardin eteen. ” Saanko? ” Kysyin häneltä uskomatta korviani.

Hän nyökkäsi, ja lähdin nopeasti autolleni. Aukaisin Porschen oven, ja nousin sisään.

Käynnistin auton, ja ajoin La Pushiin. Suunnistin suoraan Jacobin talolle, ettei minun tarvitsisi hengittää paljoa koirien tuoksua.

” Nessie! ” Huusin, ja löysin hänet ja Jacobin pihalta leikkimästä.

” Alice! ” Nessie huudahti. Jacob mutristi huuliaan. ” Joko nyt Nessien täytyy lähteä? ” Hän valitti.

Nyökkäsin tomerasti, ja nostin tytön syliini. ” Nessie, vilkutapa Jacobille! ” käskin Nessietä vilkuttamaan. Nessie hymyili söpöä hymyään ja vilkutti. Jacob vilkutti takaisin.

” Hei hei.. ” Jacob mutisi mennessämme autolle.

Nostin Nessien autoon ja ajoin kotiin.

**

” Ja valmis! ” Huudahdin. Sain Nessien kampauksen valmiiksi.

” Oletpas sinä pikku söpöliini ”, Jasper kujersi Nessielle. (A/N2: Eli siis oikeastaan lässytti. :-D )
” Niin, Nessie on todellakin söpö lapsi ”, sanoin Jasperille.

Samassa ovi aukesi, ja Esme ja Carlisle tulivat sisään.

Carlisle höpisi jostain uudesta röntgenlaitteesta, joka sairaalaan oli tulossa.

Esme huomasi Nessien, ja nosti hänet syliinsä.

” Isoäidin kullanmuru! ” Hän huudahti ja pyöritti Nessietä. Nessie hihitti.

Edward aloitti Bellan laulun. Kuulin kuinka hän huokaisi aloittaessaan sitä.

Ovi aukesi uudemman kerran, ja Bella astui sisään.

Emmett käänsi katseensa pois televisiosta, ja virnuili. ” Sinullapas on erittäin hienot ilmeet, siskokulta! ” Hän huudahti ja näytti Bellan irvistelykuvaa. Bella hymyili pienesti.

” Missä hän on? ” Bella kysyi vaikkei hänen olisi tarvinnutkaan. Rosalie osoitti ylöspäin sormellaan.

” Bella.. Älä satuta häntä ”, Jasper sanoi, mutta Bella oli kerennyt lähteä jo.

BPOV

Menin Edwardin viereen istumaan pianojakkaralle, ja laskin pääni hänen olkapäälleen.

” Meidän täytyy puhua ”, kuiskasin hiljaa.

Edward nyökkäsi ja lopetti soiton.

” Kuule.. Olen pahoillani tämänpäiväisestä.. Ja eilispäiväisestä.. Ja sitä edeltävästä päivästä.. Tai no, olen pahoillani kaikista riidoistamme ”, aloitin puheeni.

” Mutta minusta minun pitäisi käydä Italiassa. ” (A/N3: Nyt siis puhutaan siitä Bellan menosta Volturien luo.)

Edward pudisti päätään. ” Eikä pitäisi. ”

” Kyllä pitäisi. ”
” Ei pitäisi. "
” Kyllä pitäisi. ”
” Ei. ”

” KYLLÄ!! ” Huusin hänelle. ” Haluatko sinä että he tulevat tänne, ja tappavat kaikki? ” Kuiskasin hänelle. ” Tappavat Renesmeen.. ” Niiskaisin kuuluvasti.

Hyppäsin pois pianojakkaralta.

” Bella, ei meillä ole mitään hätää. Tulevat jos tulevat ”, Edward sanoi huolettomasti.

” Onpas! Juuri tämä onkin hätä! ” Huudahdin hänelle.

” Eikä ole ”, Edward sanoi.

Murahdin hänelle, ja Edward nousi jakkaralta.

Läpsäisin häntä päähän niin että tuntui.

Edward älähti, ja hieroi päätään.

Pian alkoi pikku käsirysy.

EMPOV (Emmettpov, kyllä vain)

Yläkerrasta kuului aluksi hiljaista puhetta, jota me kaikki kuuntelimme. Puhe voimistui, ja pian Edward älähti. Tirskahdin. Oletettavasti Bella oli lyönyt häntä.

Pari sekuntia kului, ja kuulimme kuinka alkoi nahina.

” Pitäisiköhän meidän viedä Nessie pois? ” Esme kysyi huolestuneena.

Carlisle nyökkäsi, ja Esme ja Rosalie lähtivät vieden Nessien mukanaan.

” Minne he menevät? ” Alice kysyi.

” Varmaan jonnekin leikkipuistoon ”, Carlisle mutisi.

Kuuntelimme vielä lisää ääniä, kun nahina yhtäkkiä katkesi, ja kuului kauhea räsähdys.

” Anna.. Anna anteeksi, Edward! Olen pahoillani.. ” Bella soperteli.

Juoksimme yläkertaan ja huomasimme, että Edwardin piano oli mennyt rikki!

Bella halasi Edwardia, ja Edward oli jähmettynyt.

” Rakkaansa menettäminen on kova paikka ”, kuiskasin kuuluvasti.

Edward rypisti kulmakarvojaan, ja huitaisi Bellaa vahingossa päähän.

” MINÄ PYYDÄN SINULTA ANTEEKSI JA SINÄ VAIN HUIDOT MINUA! ” Bella huudahti ja hyökkäsi hänen kimppuunsa.

Carlisle meni heidän väliinsä, mutteivat he lopettaneet.

” BELLA! EDWARD! ” Hän huusi, muttei mikään tehonnut. Hän nyökkäsi minulle ja Jasperille.

Jasper sitoi Edwardin kädet, ja minä otin Bellan kädet. Bella nyki vieläkin, ja pyysin Alicea auttamaan. ” Bella. Lopeta ”, Alice kuiskasi.

Bella lopetti nykimisen, ja irrotti itsensä. Hän katsoi Edwardin naarmuista ihoa, ja juoksi pakoon itkien ilman kyyneliä.

Jasper päästi Edwardin irti. Edward hieroi olkapäätään varovasti, ja siirsi katseensa pianoonsa. ” Täytyy varmaan ostaa uusi ”, hän mutisi.

Alice suuttui. ” EDWARD ANTHONY CULLEN! SELVITÄ ONGELMASI VAIMOSI KANSSA! OLEMME LOPEN KYLLÄSTYNEET KINASTELUUNNE! ” Hän huusi.

Edward nyökkäsi, ja mutisi jotain; ” siitä ei tule helppoa.. ”

Jätimme hänet rauhaan.

Suurin piirtein viisi tuntia myöhemmin

Nessie leikki rauhallisena lattialla, ja hän hihitti jollekin nukelleen.

Nessie tökki nukkea silmään. ” Sattuuko? Sattuuko nyt? Entäs nyt? ” Hän mutisi ja hihitti itsekseen.

Katsoin häntä kummastuneena, ja Rosalie tökkäsi minua käsivarteen. ” Anna tytön leikkiä ”, hän sanoi hymyillen.

Bella suhahti sisään ovesta näyttäen häpeävältä.

” Anteeksi, että.. että olen ollut teille vaivaksi ”, hän sopersi hiljaa.

” Mutta Bella, ethän sinä.. ” Esme aloitti.

” OLENPAS! ” Hän huudahti ja meni Nessien luokse.

” Renesmee.. Olen pahoillani ”, hän sanoi ja halasi Renesmeetä.

Renesmee halasi äitiään, ja Bella irrottautui halauksesta.

” Sovin asiat Edwardin kanssa.. Jotenkin ”, hän mumisi ja lähti yläkertaan.

BPOV

Koputin Edwardin huoneeseen varovasti, ja astuin sisään. Edward istui sohvalla ja luki kirjaansa.

” Edward.. ” Aloitin varovasti. Edward laski kirjansa ja nousi ylös.

Menin hänen luoksensa, ja halasin häntä.

” Olen hyvin pahoillani kaikesta. Mutta.. asiat eivät toimi.. ” Keskeytin lauseeni.

Edward nyökkäsi kehottaen minua jatkamaan.

Kohotin katseeni, ja katsoin häntä silmiin. ” Joten.. ”

” Ajattelin, että.. että.. Että minä lähtisin joksikin aikaa. Yksikseni. Jonnekin ”, sanoin nopeasti.

SAMAAN AIKAAN ALAKERRASSA (3. PERSOONA POV)

” Ajattelin, että.. että.. Että minä lähtisin joksikin aikaa. Yksikseni. Jonnekin ”, Bella sanoi nopeasti.

Emmett näytti hämmästyneeltä, jonka jälkeen ilme muuttui suruksi.

Alice tuijotti mitään näkemättömänä eteensä.

Rosalie leikki hiuksillaan, ja näytti surulliselta.

Jasper katsoi Alicen tavoin mitään näkemättömänä eteensä.

Esme ja Carlisle katsoivat toisiaan, ja Nessie vain hihitti nukeilleen.

Takaisin BellaPOV ;iin

” Ajattelin, että.. että.. Että minä lähtisin joksikin aikaa. Yksikseni. Jonnekin ”, sanoin nopeasti.

Edward katsoi minuun surullisena. ” Bella.. Etkö sinä rakasta minua? ” Hän kysyi.

” Tietysti rakastan, mutta.. Emme voi elää riidellen. Asia ratkeaa sillä tavalla, että minä lähden ”, nyökkäsin tomerasti, vaikka tosiasiassa sydämeni särkyi triljooniksi palasiksi.

” Tiesin että tämä vaihe tulee ”, Edward mutisi irrotautuen otteestani.

” Tiesin sen. Tiesin sen. TIESIN SEN! ” Hän huusi ja rikkoi tavaroita. Edward juoksi ovesta ulos.

Istahdin sohvalle odotellen Edwardin paluuta.

” Bella.. Lähdetkö sinä oikeasti? ” Alice kysyi mutristaen suutaan. Nyökkäsin.

” Kuinka pitkäksi aikaa? ” Emmett kysyi.

” Riippuu vähän.. Ehkä vuosiksi ”, mutisin hiljaa. Huomasin kaikkien tulevan huoneeseen – paitsi Edwardin.

” Mutta.. Mutta.. Ethän sinä näe Nessien kehitystä sitten ”, Jasper sanoi hämmentyneenä.

” Näenpäs. Otan hänet mukaan ”, sanoin hänelle.

Edward syöksyi takaisin huoneeseen.

” Etpäs ota! ” Hän sanoi synkistyen entistä enemmän.

” Otanpas! ” Huudahdin.

” Etpäs.. ” Keskeytin Edwardin.

” Huomaatteko nyt? Ehkä tämä todellakin on parempi ajatus ”, sanoin.

” Minä tulen mukaasi, Bella! ” ” Ja minä! ” ” Minä myös! ”

” Ette todellakaan tule. Kyseessä on oma reissuni, ja menen sinne yksin ”, tuhahdin Alicelle, Emmettille ja Jasperille.

” Mutta.. Entä jos.. ” Alice aloitti.

Pyöritin silmiäni. ” Ei minulle satu mitään ”, väitin heille.

” Etkä ota Nessietä mukaan ”, Edward sanoi.

” OTANPAS! ” Huudahdin.

” Renesmee on MINUN lapseni! ” Huusin hänelle.

” Hän on myös minun! ” Edward huusi.

” Riita poikki, Edward ja Bella. Ehkä on parempi ettette kumpikaan ota häntä.. Minä voin huolehtia Nessiestä ”, Esme sanoi.

” Mutta.. ” Minä aloitin.

” Ei mitään muttia ”, Esme sanoi.

Nyökkäsin.

Vedin kilpeni pois, ja ilkuin Edwardille; Heippa vaan, mammanpoika!

Edward ärähti. Näytin hänelle kieltä, ja juoksin alakertaan.

” BELLA! ENTÄS VAATTEESI? ” Alice huusi perääni.

” PASKA! ” Kirosin kovaan ääneen.

------------------------------------------------------------

A/N4: Mitäs piditte? :-D Vähän pitkä, mut tuskin ketään haittaa.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 06:05:43 kirjoittanut Kaapo »
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #1 : 02.12.2009 15:56:00 »
Tää on hyvä  ;D
Jatkoa ehdottomasti! :D Toivottavasti ne saa sovittuu :D
Joo, mut laita jatkoo tuleen vaan piakoin. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Sindoria Lilyénia

  • Lover of tradition
  • ***
  • Viestejä: 36
  • Slytherin Pride
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #2 : 03.12.2009 19:49:24 »
Ihanaa! :) IÄLLISTYTTÄVÄÄ!! :DIHMEELLISTÄ!!! ;D
Ei oo totta ne EROO?!  :o
JATKOO JA VÄHÄN ÄKKII!!!!! (Ei vaan sitä mukaa kun jaksat kirjottaa) :P
Mut ei kuitenkaa mitää etana vauhtii.  ::)

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #3 : 03.12.2009 20:35:55 »
Ei hitto! Mä nauroin koko prologin ajan ;''DDDDDD Ihan mahtava idea! ;D En voi sanoa muuta, laita Alice Bellan mukaan ;) Mutta jatkoa nopeasti! :D

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #4 : 03.12.2009 21:24:52 »
Täääää on mahtava!
Nauroin ihan hirveesti. Tässä on erinlainen mitä olen lukenut ja siksi pidän siitä.
Muuta en sano kun en osaa, mut jatkoa odotan innolla.
-omputin

<br /> kkaro ♥

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #5 : 04.12.2009 14:25:34 »
A/N: Ah, ihanaa saada kommentteja.. Ensimmäinen luku tulee tänään (hieman myöhemmin, sain siihen ideoita aikas paljon..), ja varmaan sitten sunnuntaina (omien synttäreitteni kunniaksi, hihii) päivitän melk. kaikki ficit jotka olen aloittanut. :-DD

NiNNNi : Jaa-a, enpä ole varma sopiiko Bella/Edward ollenkaan. *viheltelee* Mutta hei, se jääkö B/E eloon päätetään sitten myähemmin. Tai siis minä päätän. :-D Mutta otan toki kommentoinnit huomioon, että ehdota vain jotain.. Kiitos kommentista. (-:
Sindoria : Ne eroo, mutta ne ehkä palaa yhteen.. *vinkvink* Mutta luota muhun, niin Bella ja Edward 'törmäävät' toisiinsa aina välillä.. Ihan vain tunnelman piristämiseksi. ;D ..Ja välillä tulee myös EPOV. Välillä. ;D
kjatri : Kiitos ideasta, keksinkin vaikka mitä metkuja jos Alice tulisi Bellan mukaan.. Ja sen taidankin tehdä. :-D Kiitos kommentista. Alice lähteköön Bellan matkaan siis..
omputin : Jepjep, yritinkin saada jotain harmaata näihin sateenkaaren värisiin tarinoihin. Jotenkin alkoi vaan kyllästyttää E/B.. siksipä tämä. Kiitos kommentista.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #6 : 04.12.2009 17:00:48 »
Aikamoinen idea juu! :)
Yksi lainaus:
Lainaus
” Isoäidin kullanmuru! ” Hän huudahti ja pyöritti Nessietä. Nessie hihitti.
Sisäistin vasta nyt sen, että Esme on oikeasti mummi! tai oikeasti ja oikeasti, mutta kuitenkin! :D Esme on kuitenkin nuori ja kaunis ja rypytön ja...
...vampyyri :D
Äh, en keksi muuta sanottavaa taaskaan XD
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #7 : 04.12.2009 17:37:30 »
Tietenkään en ole lukenut [vieläkään!] Aamunkoita, joten en uskalla tätäkään lukea.  :'( Mutta vaikutti aivan mahtavalta, mitä nyt parisenkyymentä riviä luin. Laitan tän muistiin,  heti Aamunkoin jälkeen katselen tätä taas.  ;) Toivottavasti vain saan sen kirjan nopeasti käsiini... >)

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #8 : 04.12.2009 19:08:51 »
hoo tää on ihan mahtava! :D
Nessie tökki nukkea silmään. ” Sattuuko? Sattuuko nyt? Entäs nyt? ” Hän mutisi ja hihitti itsekseen.

aww toi oli jotenki niin sulonen kohta, mut sit nauroin sille kans ! :) (mitä mä selitän? )
okei mut joo siis en keski mitää sanottavaa ku et laita nopeesti jatkoa ;)

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #9 : 04.12.2009 21:50:25 »
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIII
Hehe..
On mulla ehkkä vähän omaa kivaa...
Mut toooooooooooosi hyvä ficci!!!!
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #10 : 04.12.2009 21:50:45 »
Uuu.. :)

Tämäpä vaikutti lupaavalta. Twilightissa kannatan tietysti paritusta Bella/Edward (mm.. olisipa tiia eli jaina/edward mahdollinen.. hih), mutta on mukava, kun he riitelevätkin välillä. Meyerillä oli paha tapa olla laittamatta kirjoihin yhtäkään kunnon riitaa näiden kahden välille.

Olen lukenut vain kerran aikaisemmin Bella-ja-edward-riitelee-ja-ne-on-vampyyreitä, ja pidin siitäkin ficistä (Annabellen yks ficci, nimeä en muista), joten luonnollisesti myös tämä oli mieleeni.

Kunnon kirjoitusvirheitä en löytänyt, mutta ulkoasu muuten voisi olla hieman siistimpi. Esimerkiksi:

Lainaus
” Kyllä pitäisi. ”

” Ei pitäisi. ”

” Kyllä pitäisi. ”

” Ei. ”

Nuo olisivat voineet olla:

Lainaus
”Kyllä pitäisi.”
”Ei pitäisi.”
”Kyllä pitäisi.”
”Ei.”

En tarkoita sitä, että koko teksti pitäisi olla yhtä pötköä, sillä sekään ei olisi kamalan kivaa, mutta tarkoitan nyt siis sitä vain, että tuollaisia kohtia voisi laittaa noin yhteenkin, ettei tarvitsi jokaisen lauseen jälkeen olla kaksi enter-väliä. Ääh, olen selittäjä.fi <3

Joka tapauksesa, jatkahan tätä. Vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta, ja parastahan on, että Edward & Bella palaisivat lopussa yhteen (tai edward pokaa jonkun aivan ihanan jaina-nimisen nuoren naisen.. heh. okei, nyt lopetan nämä jutut).
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

NuuhkuHoney

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #11 : 04.12.2009 22:20:05 »
Oooooo!!! Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, että ei muuta kuin jatkoa ;D
Don`t drink and drive, just smoke and fly!

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #12 : 05.12.2009 14:30:29 »
katriqqq : Nii-in, sitähän minäkin alussa ihmettelin, että miten ESME (tai CARLISLE, omgh) voi olla isoäiti/isoisä.. Kun ne ovat niin kauniita.. ja vampyyrejä. :d Mutta kiitos kommentistasi.
A.M.Charlotte : No, toivottavasti saat kirjan piakkoin käsiisi. :-D Kiitos kommentoinnista.
-jjassuu : Ajattelin tökätä jotain Nessie söpöilyä siihen eroaikeisiin väliin ettei koko ajan ole jotain 'erotaan, erotaan, erotaan' (..vaikka nyt kun tarkemmin ajattelen niin kakkosluku on juuri semmoinen! RAAH!! mutta pianpa sinäkin näet sen..) juttua. Mutta to be hearing about Nessie, trust me.
culliina : Kiitos kommentistasi. :D
jaina : Stephenie on luultavasti varjellut lukijoita riidoilta, hmmhmm. Korjasin tuon sanomasi ns. 'virheen', mutta uskon että niitä on paljonpaljon lisää. Jos virheet alkavat tökkiä liikaa silmään, niin sano vaan. :-D Kiitos kommentistasi. Katsotaan nyt, päätyykö Bella/Edward lopussa yhteen.. Katsotaan.
NuuhkuHoney : Kiitos kommentista. (-:

A/N: Julkaisu myöhästyi (anteeksiii), koska piti leipoa pipareita. :-D Mutta ideoita on vaikka millä mitalla.. Tässä luvussa Bella on vasta lähdössä ’reissulleen’, ja liitin tähän Edward angstia kun Bella lähtee. Otsikko varmaan kertoo kaiken. Siis luvun otsikko. (-:

Ensimmäinen luku – Goodbye to everyone

BPOV


Olin pakannut kaikki tavarani sysimustaan matkalaukkuuni, ja olin juuri metsästämässä. Mikäli olin lähdössä pitkälle matkalle, piti minun olla hyvissä voimissa!

Lopetin erään puuman, ja join sen veret. Eläimen tappo sujui kuin itsestään – parien harjoitusten takia.

**

” Bella? Voimmeko puhua? ” Edward kysyi kun olin juuri tullut talolle. Pysähdyin ja nyökkäsin.

” Ei täällä ”, sanoin hänelle kireästi. En tiennyt mitä hän tunsi minua kohtaan.

Hän nyökkäsi ja lähti johdattamaan minua metsää kohti. Juoksimme noin pari minuuttia, kunnes hän pysähtyi.

Hän kääntyi puoleeni, ja otti kädestäni kiinni.

” Mitä teemme suhteellemme? ” Hän kysyi robottimaisesti. Ehkä lähtöni on hänelle kova paikka, ajattelin hieman hajamielisesti.

” E-en tiedä ”, änkytin.

” Enkö voisi.. saada miettiä asiaa yksikseni? ” Kysyin häneltä vältellen hänen silmiään. En kestänyt katsoa niihin, sillä olisin muuten varmasti perunut lähtöni.

Lähtöni oli jo niin epävakaalla pohjalla, etten saisi riskeerata sitä enää – vaikka sydämeni särkyisikin palasiksi, niin tämä tekee hyvää molemmille.

Tämä tekee hyvää molemmille, ajattelin vahvasti.

Edward laski käteni. ” Hyvä on. ” Hän sanoi, ja kääntyi lähteäkseen pois. Hän suhahti kohti kotia.

Laskeuduin alas epätoivoisesti. Miten voisin ikinä tehdä tämän? Aloin nyyhkiä, mutta suutuin kun muistin etten voinut itkeä.

Potkin puita, ja kuului kauhea räsähdys, kun yksi puista halkesi.

Ehkä minun pitäisi ottaa Alice mukaan.. Samassa kuului riemunkiljahdus, ja ihmettelin mistä se tuli.

Jos Alice tulisi mukaan, hän voisi pitää minut erossa Edwardista – ja saada ajatukseni muualle.

Ehkä ero voisi tehdä hyvää molemmille, ajattelin saavuttaessani taloa.

Alice oli ovella vastassa. ” BELLA! MINÄ LÄHDEN MUKAASI! ” Hän kiljui iloisesti. Alice alkoi pomppia paikoillaan.

” A-Alice.. Enhän ole vielä päättänyt sitä! ” Huudahdin kun astuin sisään.

” Mutta minä näin kun me lähdimme. ” Alice toisti kuin puhuisi pikkulapselle.

Emmett oli vastassa, ja hänellä oli kädet puuskassa. ” Miksen minä pääse mukaan? ” Hän kysyi murjottaen.

” Emmett.. Tarvitsen tytön seuraa. Tietääkseni sinä et ole tyttö ”, sanoin kohottaen kulmakarvaani.

” Mutta.. Mutta.. ” Emmett mutisi.

” Ei muttia ”, sanoin olkani yli kun menin yläkertaan tarkistamaan tavarani.

” MINÄ VOIN MUUTTUA! ” Emmett huusi.

Tuhahdin hänelle.

Alice tuli perässäni. ” Bella.. Eikö sinun pitäisi hyvästellä Charlie? ” Hän kysyi varovaisesti.

Pysähdyin, ja Alice törmäsi selkääni, koska olin pysähtynyt äkisti. Kuvat alkoivat vilistä mielessäni.. Charlie, Jacob, Renee..

Heidät piti hyvästellä ennen kuin lähtisin. Ainakin Charlie ja Jacob. Ja tietenkin Renesmee ja muut Cullenit.

Minun pitäisi varmaan kertoa Alicen lähdöstä mukaani, mietin mielessäni.

Menin ruokapöydälle istumaan, ja pyysin kaikkia tulemaan sinne.

Muut tulivat parissa sekunnissa, ja istahtivat viereeni.

Alice pysyi yläkerrassa, ja kuulin hänen mutisevan itsekseen; ” t-paita.. hansikkaat.. mekko.. toinen mekko.. ” ja muita vaatteita.

” Asia on sillä tavalla, että.. ” Sanoin pyöritellen sormustani.

” VALMIS! ” Alice huusi yläkerrasta.

” ..Että Alice lähtee mukaani ”, sanoin kuiskaten.

Jasper näytti tuskaiselta, ja hänen katseensa liikkui kaikkialle. Hän nousi ylös, ja juoksi yläkertaan Alicen luo.

”.. Mutta minun on mentävä! Bella tarvitsee minua! ” Kuulin Alicen sanovan ja polkaisevan jalkaansa.

Esme antoi minulle halin, ja näytti surulliselta. ” Menetänkö minä kaksi tyttöäni samalla kertaa? ” Hän mutisi.

” Jäähän sinulle Rosalie.. Ja Renesmee ”, sanoin hänelle.

Jasper laskeutui portaat alas kireästi, ja hän kantoi neljää Alicen vaaleanpunaista matkalaukkua.

Katsoin matkalaukkuja pöyristyneenä. ” ALICE! Et voi ottaa noin paljon.. ” Aloitin saarnani, mutta Alice tuhahti. ” Otin sinulle vaatteita mukaan, höpsö! ” Hän sanoi heilauttaen kättään.

” Minulle riittää yksi laukku ”, sanoin synkistyen.

Alice näytti syylliseltä. ” Tuota.. Minä TAVALLAAN katsoin mitkä vaatteet otit mukaan, ja minä TAVALLAAN vaihdoin vaatteet ”, hän sanoi katsoen maahan.

Purin hampaani yhteen, ja laskin hitaasti kymmeneen. Hengitin syvään.

” Sinä TAVALLAAN.. ” Aloitin kun siirryin lähemmäs häntä, ” TAVALLAAN vaihdoit vaatteitani?! ” Kysyin häneltä. Alice nyökkäsi.

” Mutta.. Siihen oli syy! Ne olivat niin.. rumia! ” Alice värähti – luultavasti inhosta.

Hän näki ilmeeni ja muutti ilmeensä anovaksi.

” Bella-kiltti? Älä vaihda vaatteita enää! Luota minuun! ” Hän anoi näyttäen todella kärsivältä.

Vihani haihtui kuin savuna ilmaan, ja aloin hymyillä. ” Luotan sinuun ”, sanoin hänelle.

**

Koputin oveen, ja pian kuulin askelia.

” Bella? ” Charlie kysyi avatessaan oven. Levitin käteni ja halasin häntä.

” Minä ”, sanoin hänelle ja menin sisään.

” Kuule, Charlie.. ” Aloitin hänelle. Miten muotoilisin asiani? Että minä ja Edward erosimme, joten lähden? Äskenhän olin niin varma suhteestamme..

” Minä lähden pariksi vuodeksi muualle ”, sanoin hänelle. Hänen ilmeensä muuttui tyrmistyneeksi.

” Mutta.. Mutta.. Entäs Nessie? ” Hän kysyi.

” Hän jää Esmen luo. Voit tavata häntä vielä ”, yritin tapailla hymyä, mutta epäonnistuin siinä.

” H-h-hyvä on. Kaikkea hyvää ”, Charlie sanoi tukahtuneesti ja sulki oven.

Olisipa Edward mukana, että tietäisin mitä hän ajattelee, ajattelin harmistuneesti.

**

” Renesmee? ” Kysyin tytöltä kun tämä heräsi.

Renesmee haukotteli syvään, ja nousi ylös.

Otin syvään henkeä – vaikken sitä tarvinnutkaan – ja aloin puhumaan hänelle hitaasti.

” Tiedäthän sinä, kun.. Kun ihmiset riitelevät? ” Kysyin tytöltä. En voisi selittää tätä asiaa liian monimutkaisesti.

Renesmee nyökkäsi. ” No, minä ja isäsi.. Olemme.. Tai antaa olla. Olemme riidoissa, ja äiti on lähdössä vähäksi aikaa pois ”, sanoin hänelle yrittäen hymyillä.

Renesmeen ilme värähti, ja se muuttui surulliseksi. Ehkä tyttö ymmärsi mitä sanoin.

Renesmee alkoi itkeä, ja nostin hänet syliini. Heijailin häntä sylissäni, ja hän rauhoittui.

Tyttö nukahti syliini, ja laskin hänet takaisin sänkyynsä.

Katsoin omaa lastani, jonka joutuisin hylkäämään pariksi vuodeksi – miten paljon hän muuttuukaan!

Huokaisin surullisesti, ja menin alakertaan.

Alice tarkasti kaikkia vaatteitamme, ja nähdessään minut hän nosti katseensa ja hymyili iloisesti.

” Bella! Pian me lähdemme! ” Hän huudahti innoissaan.

Nyökkäsin ajatuksiini vaipuneena.

**

Muut Cullenit katsoivat lähtöämme surullisina, ja Alice halasi kaikkia. Otin hänestä mallia, ja halasin myös kaikkia.

” Pidä itsestäsi huolta ”, Esme kuiskasi korvaani.

” Heihei pikkusisko ”, Emmett kuiskasi.

” Pidän Nessiestä huolen ”, Rosalie kuiskasi.

” Pidäthän silmällä Alicea? ” Jasper kuiskasi korvaani.

” Muista, että voit aina tulla takaisin ”, Carlisle sanoi halatessani häntä.

Viimeisenä oli.. Edward. Huokaisin syvään, ja halasin häntä. Katsoin hänen ihaniin silmiinsä, ja uppouduin niihin. ” Rakastan sinua, Bella ”, Edward kuiskasi korvaani.

” Minäkin sinua ”, sanoin hänelle irrottautuen halauksesta.

Astuin askeleen taaksepäin, ja katsoin käsiini. Muistin sormukseni. Siitä mieleeni muistui ja Edward – ja suhteemme!

Vedin kilpeni pois, ja ajattelin; Tule yläkertaan heti!

Juoksin yläkertaan ja hän tuli perässä. Menin tarkoituksella eri huoneeseen missä Renesmee oli; en halunnut herättää häntä.

” Niin.. Olen miettinyt.. ” Aloitin sanani hitaasti.

” Olen miettinyt.. Ja.. Tuota.. Mielestäni olisi parempi, jos pitäisimme.. Taukoa ”, sanoin lopun sanan kuiskaten.

EmPOV

Tämä alkaa mennä jo traagisuuden puolelle; menetän kaksi siskoani SAMANA PÄIVÄNÄ!

Edward ja Bella halasivat, ja he vaihtoivat nopeat rakkauden tunnustukset. Bella irrottautui otteesta, ja astui askeleen taaksepäin.

Hän katsoi käsiinsä, ja ilmeisesti muisti niistä jotain – sillä seuraavassa hetkessä Edward ja Bella menivät yläkertaan.

” Mitähän he siellä tekevät? ” Kysyin miettivästi.

” Jäähyväishoito? ” Ehdotin muille, mutta kukaan ei vastannut.

Jasper ja Alice olivat uppoutuneet toisiinsa, Rosalie leikki hiuksillaan ja Esme ja Carlisle tuijottivat toisiaan.

” Niin.. Olen miettinyt.. ” Bella aloitti. Kaikki terästäytyivät hieman, ja kuuntelivat tarkemmin.

” Olen miettinyt.. Ja.. Tuota.. Mielestäni olisi parempi, jos pitäisimme.. Taukoa ”, Bella sanoi kuiskaten lopun.

Kaikki tuijottivat toisiinsa kauhistuneina; eihän näin voinut käydä! Kaikkien aikojen söpöin pari – anteeksi vain, Alice ja Jasper – eroavat!

BPOV

” Olen miettinyt.. Ja.. Tuota.. Mielestäni olisi parempi, jos pitäisimme.. Taukoa ”, sanoin lopun sanan kuiskaten.

Edward tuijotti järkähtämättömänä eteensä, ja aloin ajatella oliko hän seonnut.

” Edward? ” Heilutin kättä hänen kasvojensa edessä. Mitään ei tapahtunut.

Otin pois sormestani molemmat sormukset, jotka olin saanut Edwardilta, ja laitoin ne hänen käteensä. Puristin hänen nyrkkinsä kiinni, ja aloin nyyhkiä.

Juoksin alakertaan, ja huomasin muiden jähmettyneet ilmeet.

Ilmeisesti he olivat kuunnelleet joka sanan.

” Tule Alice, lähdetään ”, sanoin hänelle, mutta Edward tuli eteeni. (A/N2: Tässä kohdassa mua alkaa itkettää ainakin, en tiedä teistä. Kun vain ajattelen tätä mitä kohta kirjoitan.. Niin sekin riipaisee jo syvältä. Vaikka kyseessä onkin vain fantasiahahmo. Mutta kuitenkin.)

” Bella.. Älä lähde ”, Edward aneli. Tuijotin häntä surullisena, ja astuin hänen ohitseen.

” Tule, Alice ”, sanoin Alicelle.

” Bella. Älä lähde ”, Edward toisti pyyntönsä. Hän laskeutui polvilleen eteeni.

” Anteeksi, Edward.. ” Sanoin hänelle.
” Mutta minun on pakko lähteä ”, lopetin lauseeni.

” Älä lähde ”, Edward aneli.

” Se tappaa minut. ”

” ALICE! ” Huusin kauhuissani. Ei tätä, ei nyt..

Muut Cullenit tuijottivat meitä kuin olisimme TV-sarja. Ei minkäänlaista yksityisyyttä.

” Bella? ” Edward kysyi katsoen silmiini surullisena.

” Jää luokseni. Jää Nessien vuoksi. Tai Charlien. Tai Jacobin. Kunhan vain jäät ”, Edward aneli.

” ALICE! ” Polkaisin jalkaani.

” Eivätkö rakkauden tunnustukset tarkoittaneetkaan mitään? Tai suudelmamme? Tai häämme.. ” Edward kysyi kiihkeästi.

” Oliko se kaikki vain valetta? ” Hän kysyi nopeasti.

Pudistin päätäni itkuisena.

” Muistatko kun minä jätin sinut? Haluatko, että minulle tulee samanlainen olo? ” Hän kysyi katsoen silmiini.

Välttelin hänen katsettaan, ja kuvat alkoivat vilistää mielessäni. Hyppy kalliolta. Moottoripyörä ajelut Jacobin kanssa. Laurent. Ihmissudet.. Tuska josta en koskan päässyt. Nielaisin ja pudistin päätäni.

Ehkä minun pitäisi sittenkin jäädä.. Ei. Pudistin päätäni vahvasti. Tämä on hyväksi meille molemmille.

” Jää luokseni, Bella ”, Edward aneli.

” En voi. Anteeksi, Edward ”, kuiskasin hänelle. Lähestyin häntä ja suutelin häntä huulille. Edward vastasi suudelmaan himokkaasti, ja vetäydyin hänestä irti. Minun on pakko lähteä.

Juoksin pakoon.


CPOV (CarlislePOV, jees söör)

Tuntui erittäin pahalta nähdä oma poikansa anelemassa tyttöä jäämään.

Edward aneli anelemistaan, kunnes Bella lähti. Aivan kuin olisin nähnyt kuinka Edwardin sydän murtui.

En voinut puuttua asiaan mitenkään, mutta se tuntui pahalta vain katsoa vierestä – Edwardista se varmaan tuntuu vielä pahemmalta!

Edwardin katse jumittui lattiaan, ja menin hänen luokseen. Laitoin käteni hänen olkapäälleen.

” Olen pahoillani ”, kuiskasin.

Alice halasi Edwardia pikaisesti, kun kuuli Bellan huutavan.

” Edward, soita minulle ”, hän sanoi.

” Alice, soita minulle – joka päivä! ” Jasper huusi Alicen perään. Alice nyökkäsi, ja vilkutti.

Kuulimme auton lähtevän, ja kaikki jäivät paikoilleen. Kuulin vieläkin Bellan katkonaisen nyyhkytyksen – ilmeisesti tilanne oli ollut hänellekin surullinen.


EPOV

” Olen miettinyt.. Ja.. Tuota.. Mielestäni olisi parempi, jos pitäisimme.. Taukoa ”, Bella sanoi lopun lauseen kuiskaten.

Taukoa? Tarkoittiko se.. Nielaisin. Eroa?

Entä kaikki se, mitä olimme kokeneet yhdessä? Eikö se merkinnyt hänelle mitään? Ilmeisesti ei merkinnyt.

Kaikki ne rakkaudentunnustukset. Kaikki ne suudelmat.. Valetta. Kaikki se oli valetta.

Valetta. Luulin että Bellalla ja minulla oli jokin erityinen side.. Valetta.

” Edward? ” Bella katsoi minua varovaisesti, ja heilutti kättään kasvoni edessä.

Hän otti käteni, ja laittoi siihen molemmat sormukset, jotka olin antanut hänelle. Bella laittoi nyrkin kiinni ja lähti alakertaan katkonaisesti nyyhkien.

En tiennyt, mitä tein, mutta olin jo suhahtanut alakertaan hänen perässään, ja aloin anella häntä jäämään. ANELLA.

Ajattelin koko ajan että nyt pitää lopettaa… Mutta aivoni eivät totelleet! Jatkoin Bellan anelemista, ja hän alkoi näyttää tuskaiselta.

Polvistuin Bellan eteen.

Anelin anelemistani häntä jäämään, mutta hän vain pudisti päätään surullisena. Bella lähestyi minua, ja suuteli minua viimeisen kerran. Vastasin hänen suudelmaansa – luulin, että se tarkoitti että hän jäisi tänne. Bella vetäytyi varovasti irti minusta, ja tunsin kuinka sydämeni pirstoutui palasiksi.

Bella juoksi pakoon, ja katseeni jumittui lattiaan.

Joku tuli luokseni, ja kietoi kätensä ympärilleni ja sanoi olevansa pahoillaan.

Pian joku toinen halasi minua, ja lähti.

Hakkasin päätäni lattiaan. Tämä ei ole totta.. Tämä ei ole totta.. ” Tämä ei ole totta ”, mutisin hyvin hiljaa. ” TÄMÄ EI OLE TOTTA ”, huusin kovaan ääneen ja nousin pystyyn.

Heitin Bellan antamat sormukset lattialle, ja juoksin ulkoportaille.

” BELLAA! ” Huusin hänen peräänsä. Auto oli jo lähtenyt, ja kuulin kuinka joku nyyhki sisällä.

Elämäni valo oli sammunut.


***

A/N3: Hitto, että harmittaa. Kone hävitti tän ekan version – olin siihen niiin paljon tyytyväisempi kuin tähän!! Edwardin tunteet oli niin koskettavia siinä. )-:< Eli siis nyt kaikille sana: Kannattaa tallentaa kohta, johon on tyytyväinen. )-: en ite tehnyt sitä. Nyt kyllä harmittaa. :-D Mutta sanokaapa mihin olette tyytyväisiä/ mihin ette ole tyytyväisiä. Kommentoikaa ihan kaikesta taivaan ja maan välillä. Rakentavaa otetaan vastaan ilomielin. Kirjoitusvirheistä pitää ilmoitella. :-) KOMMENTTIA. Luvut muuttuvat ehkä iloisemmiksi seuraavasta eteenpäin. Ehdotuksia otan vastaan ilomielin, ja saatan toteuttaa osan ehdotuksista. Mikäli ne ovat hyviä. :–-D Kiitos ja kumarrus.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #13 : 05.12.2009 14:43:49 »
Hmm, koskettava luku! :) Minä tykkään todella kirjoitustyylistäsi, tai miten ilmaiset sen :) Mutta ihanaa kun Alice lähtee Bellan mukaan.. :PP Alice soittelee Edwardille, minne ne on aina menossa ja Edward ilmestyy sinne ;) Mutta jatkoa piakkoin! :)

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #14 : 05.12.2009 17:46:42 »
Voi vitsi mä tykkään sun teksteistä! Emmett ja Alice ovat niin IC. Ja tietty muutkin, mutta siis u know :)
Ainoa mikä oli vähän hassua, niin tuo Charlie. Hän vaan antoi Bellan lähteä. :o
Käy ihan sääliks Edwardia. Mutta sehän on tehnyt saman Bellalle, vielä julmemmin!
Kai me saadaan kakkosluku toosi nopeesti? :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #15 : 05.12.2009 18:38:40 »
kjatri : Kiitos kovasti, kiva jos tykkäät 'kirjoitustavastani', se kun on mitä on.. :D Itse asiassa tuosta Alicen soittelusta keksin fantastisen idean, jonka toteutan vähän myöhemmin (tai njaa.. mikäli en keksi mitään seuraavaan lukuun, niin se tulee sitten siihen), mutta sittenpä näät. (-:
Kiitos kommentista.
katriqqq : Mä mietin sen Charlien silleen, että se oli niin tuohtunut siitä Bellan lähdöstä, että paiskaisi oven kiinni hänen nenän edestä, mutta Charlie sopii asian vielä Bellan kanssa. Tai siis ehkä(?). Jepjep, munkin kävi kirjoittaessa sääliks Eddietä (..vaikka minähän sitä kirjoitan!! tyhmä minä..), mutta nyt on Edwardin vuoro kokea tuska. *mielipuolinen nauru, no ei* Ähh. Kyllähän Bellakin tuntee tuskaa jättäessään Eddien. Kakkosluvusta pitikin ilmoittaa se, että HUOMENNA saattaa tulla se. Mikäli saan sen valmiiksi. :-D Päivitän varmaan kaikki keskeneräiset ficcini mikäli keksin juonenpätkät niihin. Ihan vaan itsenäisyyspäivän ja synttärien kunniaksi. ;D Kiitos kommentista.

A/N:Kiitos kommenteista molemmille, huomenna varmaan tulee toinen luku (jos saan sen valmiiksi/eikä mene niin myöhään kuin eilen.. eilen illalla klo 23.oo rustasin tätä. Yöllä inspaa, jeesjees.).
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

E_Bella

  • Vieras
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #16 : 05.12.2009 18:52:42 »
löysin tän ficin jo 3 päivää sitten, mutta en oo päässy koneelee niin en oo voinu kommentoida...
    tää oli kauhean surullinen.. kauheeta ajatella Bella ja Edward riitelemässä...
 melkein itkin siinä, kun Edward alkoi anelemaan Bellaa jäämään..  ja toi loppu vielä: Elämäni valo li sammunut
voi vitsi, mä ootan jatkoon<3

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #17 : 06.12.2009 19:35:24 »
Vitsi tää on surullinen! :'(Mä itkin iha hillittömästi ku luin tätä! :'( Jatkoo äkkiä! :'(
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #18 : 06.12.2009 21:36:47 »
aaa... melkein aloin itkeen.. kuvailit niin hyvin ne kaikki. : )
Jatkoa ehdottomasti nopsaan.
Sori, ei tuu mitään rakentavaa kommenttii. : )
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Embuu

  • vammanaama
  • ***
  • Viestejä: 76
  • because you are the only exception ♥
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #19 : 08.12.2009 22:03:53 »
Oiii... Tää oli tosi hyvä ! Harmi vaan toi noitten riita   ja Eddien murtuminen  :-[
Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää Lisää...
daadaaadaaadaaadaa