Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 50065 kertaa)

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Oikeestaan kaikki, mitä mulla oli sanottavana, on jo sanottu. Tämä on ollut ehdottomasti yksi upeimpia ja taidokkaimpia ficcejä ikinä, sulla on oikeesti taito hallussa. Kateelliseksihan tästä tulee.

Epilogi oli niin sanoinkuvaamattoman upea, että ei mitään. Kuvailut oli niin todentuntuisia, että oikeasti pystyi tuntemaan sen tuskan. Jasper-raukka... :'(

Kaiken kaikkiaan en osaa muuta sanoa, kuin että sä oikeasti osaat tän homman. Hiljaseksi vetää.

Kiitos tästä. <3
~Vaivaiskoivu 

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
ääääääää! :'( jos mulla olis meikkiä ollu ni oisin itkun takii saanu aikamoisen sotamaalauksen  :D :'( vaikkaki arvasin että tää loppu päättyis näin mutta silti! mut en voi sanoilla oikee kuvata miten hyvin ja ihanasti kirjotit ja kuvailit tekstissäsi!<3 mahtavaa työtä! etenki toi luvun 13 ihan loppu oli ihana ja tietenki surullinen, ja sitten tos epilogissa aloin oikee kunnolla vollottaa :( ja miks alicenki piti kuolla! nii pieni, ihana ja viaton :( jasper-parka :'( <3 no joka tapauksessa oli aivan ihana fic enkä voi ku kiittää nääääääääääin suuresti että jaksoit sen kirjottaa! <3

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

E_Bella

  • Vieras
ääh.... nyt tuli sellanen loppu missä bella ja edi ei saanu toisiaan...  :'(
höh... nyt se sit loppu...
oli mahtava lukea, vaikka en toivonut että tässä kävis näin...    :O


kiittäen,
~~E_Bella~~

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Ohhoh. Ei hitto, miten joku osaa kirjottaa tällästä tekstiä? Aikaisemmissakin luvuissa oli todella hyvin kuvailua ja lukiessani sain kauheita ilon-, surun-, vihan- ja rakkaudentunteita. Mutta nää viimeset. Ei, niitä ei voi ees kuvailla! Aivan mahtavaa! En tiedä miten mä voisin ylistää sua ja sun tekstiä! :D
          Ja mä rakastin sitä, että tää loppu surullisesti. Meinaa tulla korvista ulos nuo "ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti plää plää." Tietty oli ihan kauheeta, miten Jasperin kävi. Ja tietty koko perheen, mutta hän jäi ilman elämänsä rakkautta.
          Mutta silti tässä oli jotakin, mikä vaan iski muhun. Tunteita, suuuuria tunteita.
          Jotenkin tykkäsin kauheesti siitä, kun oli aika karusti kerrottu, miten Alicelta revittiin pää irti ja tällasta. Kuulostan joltai psykopaatilta, mutta tykkään lukea erilaisia tekstejä^^
          Pakko myöntää, vesi nousi silmiin lukiessani. Ja mä en kauheen usein itke kun luen. Joten tää oli vahva teksti!

Kiitos kun oot meitä viihdyttäny ja itkettäny, on ollu kaiken arvosta!
Katri kiittää ja kumartaa!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Täytyy sanoa että nää on ollu tosi ihania ja koskettavia nää teidän kommentit! Saatte lähteen kyyneliin. :o :)

Smile^: Kiitos! :) Sait hymyn huulilla. Tää on just tällästä. :) Ja olen, mä todella olen ylpeä! :) Niin, aina kaikki ei voi päättyä onnellisesti. Ja mä oon tämmönen pieni melankolisti ja tykkään kirjottaa surullista (ja tää ehkä kävi ilmi tän ficin aikana. :D) Ja se vielä että ihana oli kuulla että kosketti, sitä juuri tavoittelinkin. :) Kiitos paljon tästä ja kaikista aiemmistakin kommenteista! :)

omputin: Kiitos. :) Ihana kuulla että kosketti, tunnen onnistuneeni! :)

Tattinen`: Kyllä, rupean kirjoittamaan uusia ficcejä, saatte varmasti kärsiä niistä. ;) Kiitoskiitoskiitoskiitos itsellesi. :)

mariamo: Kiitos kommentista. :) Niin, aina ei eletä "happily ever after", joskus sattuu tälläistä.

Salla: Niin, tämä ficci loppui aikasta surullisesti. Sellaista sattuu. :/ Vai että kunniamaininta. :D Kiitos. Ja niin, elämänviisaus. Ehkä vähän kliseinen, mutta tätä mieltä olen, ainakin osittain. Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? Lähde sanoo :) Mä olen aika järkyttynyt tästä sun kommentista. Siis kiitoskiitos oikein paljon, melkeen liikutuin ku tätä luin, mutta silti. Meyer, Rowling, Tolkien? Ei kai sentään, ei todellakaan! Ja niin. Olen surua kohdannut mutta en mitään näin voimakasta, onneksi. Yritän vain miettiä miltä tuollainen tuska tuntuisi, ja siitä teksti syntyy. :) Kiitos vielä kerran!

Vaivaiskoivu: Kiitos! Olen otettu, todella. Yksi taidokkaimpia ja upeimpia ficcejä? Epäilen. Kiitos kuitenkin paljon! :)

minnamoi: Niin. Kiitos! Olen aikasta ylpeä itsestäni. :) Kiitän nääääääääääääin suuresti kommentistasi! :)

E_Bella: Kiitos. No, välillä pitää näinkin käydä. :/ Kiitos. :)

katriqqq: Joo, tää on tätä mua. Tykkään surullisista lopuista. Toki täytyy myöntää, että tämän ficin kohdalla mietin pitkään mitä tehdä: tappaakko vai jättääkkö tappamatta? Olen tyytyväinen että päädyin tähän vaihtoehtoon! Järkyttävän ihanaa kuulla että herätti vahvoja tunteita. En uskonut koskaan, että saisin näin paljon kommentteja, ja että ihmiset pitäisivät tekstistäni näin paljon. Kiitos kaikista kommenteistasi! :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Astralberry

  • Vieras
Ihana ficci kaikenkaikkiaan ja tätä oli kyllä ilo seurata loppuun asti, sillä jännitys säilyi koko ajan. Oli kyllä itku lähellä noissa kahdessa viimeisessä luvussa.  :'(
Mutta kaikesta huolimatta olet hyvä kirjoittaja ja tämä ficci oli ihana! <3

JasminCullen

  • Vieras
vou, tä oli kyl niin hemskatin kaunista, koskettavaa, yllättävää, kaunista, surullista ja kaunista tekstiä ♥
tosiaan yllätyin lopusta, mutta oikeestaan iha mukavaa et kirjotit tollasen vähän surullisemman lopun, ku ei sellasii yleensä pääse lukemaan ja yleensä sitte vaa ajattelee et: "Joo, kyl tää täst viel hyväks kääntyy..." ja blaablaa.

Ite aattelin just tolleen yllä mainitusti, ja ku sitä sitte älyski et ei tuu sitä omaa oottamaa happy endingii ni tuli hämmentyny olo. En tiiä muist, mut itel tuli ainaki. Jaaa en ite oo lukenu sellasii ficcei mis tulee just hämmentyny tunne, et hyvä et sain kokee senkin  ;)

Tykkäsin iha hirmu paljo tavasta miten kuvailet asioita (jatka samaan malliin!) ♥

Pidin kans siit kohdast mis Emmett muisteli Edii, et Em rehenteli et se voittaa sen viel kyl joskus juoksus ja sit Ed sano sen replan, et yhtä varmasti ku Bella lukis Edwardin ajatuksia. Aaw, se oli niin sulone. Ku toine lukiessaa tätä itkee hervottomast ja sit tulee toi pien lause ja lukija hymyilee siin kohtaa kyyneleet poskil, aeva kaunista  :)

Uuh, voisin jatkaa noist yksitoiskohdist varmaa seuraavaa vuosituhanteen saakka mut sormet puutuu varmaa  :P
mmm, mitä viel.. Ai juu nii!

Kiitos tässä mielettömän kauniista(joo mä tiiän et oon hokenu sanaa "kaunis" jo kakstuhatkolmesataaviiskyt kertaa mut ei voi vaa mitään!) ficistä, jota olet jatsanut raapustaa! (PLUS vielä kiitokset sun betalles, joka teki tekstist virheetöntä ♥)

XOXO Jasmin

p,s tää on mun pisin kommentti minkä oon koskaa tänne kirjottanu. Pienet sille!  ::)

En-nu

  • Vieras
mie itkin  :'(

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Astralberry: Kiitokset kovasti kommentistasi! Kiva että tykkäsit. :)
JasminCullen: Kiitos. Hauska kuulla että yllätti, ja etenkin se oli mukavaa, että sait kokea uusia tunteita, tuon hämmennyksen. :) Oli pakko saada (tuon Emmettin ja Edin avulla) hieman jotain iloistakin tähän loppuun. Niin teidän lukijoiden ja betani tuen avulla olen jaksanut (ja tässä kohtaa beta kiittää myös kommentistasi hänelle. :)) Kiitos vielä kerran tästä, ja kaikista aiemmistakin kommenteistasi. :)
En-nu: Kiitos kommentista. Ihana kuulla että kosketti. :)



Ja kaikille vielä tiedoksi, että jos siltä tuntuu, niin haastakaa ihmeessä! :) Jos on idea mistä haluaisitte mun kirjottavan, niin kertokaa toki, otan haasteita mielelläni vastaan. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

UntenLaiva

  • A Musketeer
  • ***
  • Viestejä: 175
  • "Every man for himself"
Kiitos vaan, sait mut itkemään oikeen kunnolla!!!  :'(
Mielettömän surullinen loppu ja sitä korosti kivasti viel seki et voicelta tuli just samaan aikaan The Fray - Heartless <3
Voih, oli kyllä hyvä juoni, liian surullinen loppu. Kirjota vaan jatkossaki jotain, kyllä lukijoita aina riittää  ;)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Eeih. Nyt mä itkeä pillitän.
Odotin kuitenkin että onnellinen loppu tulisi, kaikesta huolimatta...
Mutta, kaunis oli kuitenkin... huh...

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
UntenLaiva: Kiitos itsellesi kommentista. :) Musiikki kyllä vaikuttaa todella paljon! Itsekin kyyneleitä aina tirauttelen (ehkä tähän vaikuttaa myös hiukan herkkä luenne) jos kuuntelen surullista musiikkia ja luen surullista tekstiä. Varmasti kirjoitan. :) Kiitos vielä!

Ayos: Mukava että herätti surullisia tunteita. Kiitos. :) Niin, aina ei voi saada onnellista loppua... Ehkä ensi kerralla ;) Kiitos vielä kerran!
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Mä itkin iha hillittömästi! :'(
tää oli tosi hyvä! :)
Kiitti! :)

            ~Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
En minäkään voi kuin mukailla muita. Ja kuules, ei näin surullista saa tehdä.

Mä itkin 13.luvussa ja epilogissa melkein koko ajan. Alicelta revittiin pää irti. EI. Edward tuhottiin. EI. Bella makaa maassa kuolleena, vahingoittuneena. EI. Jasper täysin murtunut. EI.

Miten sä pystytkään? Mä en kestäis kirjottaa mtn näin surullista.

Nuo kohdat, mitkä kirjotin tuonne vähän ylemmäs, koski munkin sydäntä. Tää oli niin aidon tuntuinen ja muutenkin, että uppouduin tähän ihan kokonaan. Ettäkö se ihana keijumainen Alice on kuollut? Eieieiei. Se oli kaikista hirveintä! Yks mun suosikki Twilightissa. Sitä ei saa tappaa. Mä pystyin sen Volturi-kohdan kuvittelemaan liian helposti. Ne ilmeet, ne tunteet... Kaiken.
Ja Jasper ei saa tappaa itseänsä. Se ei pysty elämään ilman Alicea, mutta kuitenkin...

Muttajoo. Kerrassaan ihana ficci. Luin kaikki 13. lukua + prologin yhteen putkeen, mutta tänään kerkesin vasta kommentoimaan. Hyvin kirjoitat, virheitä ei osunut minun silmiini missään vaiheessa. Eli siis täysin sujuvaa oli, ei töksähdellyt. Siis tästä voisi tehdä kirjan! Joten harkitsepa.  ;)

Ja nyt pari lainausta viimeisistä luvuista. Muutkin luvut totta kai hirveän ihania ja surullisia. Niissäkin herkkiä ja loistavia kohtia, mutta en jaksa tehdä tästä kommentista mitään järkyttävää romaania. Sinäkään, Lähde, et varmasti jaksaisi lukea tätä sitten.
Mutta nyt minun on pakko purkaa tunteeni tätä ficciä kohtaan sinne, minne tunteeni kuuluvatkin. Eli siis kommaukseen.
Lainaus
Jane väänsi käsiään, ja valtavan voimakkaan, korvia ja selkää riipivän repeävän äänen mukana, siskoni pää irtosi.

Nyyh. Älyttömän julmaa. Alice on viaton, kiltti ja ties mitä muuta. Tässä siis munkin sydän alkoi hakkaamaan tosi lujaa. Alice kuollut? Ei. En uskonut aluks, mutta sitten se iski muhunkin jollain julmalla tavalla...

Lainaus
Muisto ei ollut tuottanut toivottua tunnetta. Jasper tajusi olevansa jälleen polvillaan, haukkovansa terävästi happea. Miksi juuri Alice? Miksi hänen Alicensa?

Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Pystyin kuvittelemaan Jasperin tässä liian selvästi. Jasper mun lempihahmo, niin totta kai tämä sattui. Ja tuo punaisella merkitty on lempikohtani koko ficcissä. Siitä tuli erittäin haikea olo.

No niin. Jos lopettaisin tämän itkuni tähän ja kiittäisin vain lopuksi.

Joten iso kiitos kauniisti kirjoitetusta ficcistä, kirjoitapa lisää jostain tämän tyylisestä. Mutta muista se loppu sitten onnellisemmaksi.  :)
Tulisin taatusi lukemaan lisääkin.

Chew

Ps. Voisitko joskus kirjoittaa Rosalien ja Emmettin "elämän"? Siinä voisi olla jtn surullista, tietenkin. Olet niin älyttömän hyvä tekemään angstia.

Eihän se olisi liikaa pyydetty?  :-*
« Viimeksi muokattu: 11.01.2010 16:02:36 kirjoittanut Chewy »
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Beauxx

  • ***
  • Viestejä: 8
Ooi ei. Tää oli AIVAN ihana ja kamala samalla kertaa. Toi loppu, nyyh. <3 Arvaa kuka itki lopussa? ;>

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Mä luin tän kokonaan kerralla XD
Mut äää, en oo aikoihin lukenu mitään näin surullista :(
Toi Jasperin suru sai mut oikeesti itkemään ihan sairaasti :(
Tää oli ihana, vaikkakin surullinen.
Kiitti tästä :)<3
Cullenismi<3

pinkutti

  • maailmanvaltias
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Let the Flames begin...
yhyhyhyhyyyy....... ei voi muuta sanoo... :'(
"Se on kaikki sinusta kii, tää on viimeinen valitusvirsi kun kukaan ei jaksa enää"

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Anaid: Kiitokset! Mukava että kosketti. :)

Chewy: Kiitos!  :-* Todella paljon. Kommenttisi oli niin ylistävä että melkein punastuttaa. Todella ihana kuulla että herätti tunteita, se oli tarkoituskin. Loppu oli aika raaka, tiedän sen, ja surullinen. Myönnän että itkin itsekin, ja paljon, tätä ficciä kirjoittaessa. Jotenkin tähän sai loistavasti purettua kaiken ikävän ja kurjan olon. Ja niin, ehkä voisin joskus kirjoittaa Rosalien ja Emmettin elämästä. :) Ilmoittelen sitten kyllä jos sellaista aloitan. :) Kiitos vielä kerran!

Beauxx: Minä ainakin. :D Kiitos kommentista ! :)

SabSab: Kiitos kommentista. Kiva kun herätti tunteita. :)

pinkutti: Sekin riittää, kiitos!


No niin, näin tässä taas kunnostauduin ja vastasin teidän kommentteihin. :) Ficcejä ei ole syntynyt lisää, mutta yhtä angstioriginaalia kirjoittelen parhaillaan. Kiitos kaikille!  :-*


-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Miz

  • Vieras
Kolme sanaa:
Ihana, ihana, ihana!!!

Tietenkin aika surullinen, mutta ei jokaisessa tarinassa aina tarte olla onnellista loppua.. :( Itkin hysteerisesti, kun kuvailit Edwardin tunteita kun hän näki Bellan kuolleena.
Kumminkin sait kaikkien henkilöiden luonteet mielestäni hyvin esille etkä ollut muokannut niitä erillaisiksi kirjoista. Olen siihen hyvin tyytyväinen, koska sain eläydyttyä tarinaan hyvin enkä jäänyt miettimään erillaisuuksia..

TOSI HYVÄ!! :D


Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Kiitos sulle! Aivan ihana tarina, todella surullinen, mut ihana. Oot ihan sairaan hyvä kirjottaja ja sanon vaan, et oon sinäänsä aika tunteeton. En oo vielä ikinä itkeny kenenkään tarinan vuoksi, mut nyt itkin. Tä oli ihan sairaan kaunis tarina <3 Rakastin sitä, vaikka se olikin niin surullinen.  :'(
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko