Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 49598 kertaa)

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #20 : 15.09.2009 19:37:37 »
Oohh! jännää, niin jännää.

SPOILR!
Kerrankin on näin päin, että Bella jättää Edwardin. Kun Uusikuussa se on niin kauheaa. Tuli tuossa muuten mieleen- kun Bella jätti Edwardin- niin ihan Uusikuu. Ajattelin alussa, että miksi ihmeessä se Bella jättää Edin, mutta sitten välähti. Ei tullut sitten mieleekään, että joku kiristäisi Bellaa!

No jooh, toivottavasti tuosta sai jotain selvää, itselläni on aina kauhea ongelma lukea tuollaista pientä tekstiä.  ;D

Toivon auliaasti jatkoa.

// Ohops, ei tuosta spoilerista tullutkaan niin pientä tekstiä, no jaah...
another stranger

entinen vohveli

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #21 : 16.09.2009 19:58:19 »
Eltsu: Kiitos. :) jatkan kyllä, nyt jo hiukan jatkoa aluilla, saa nähdä josko jo tänään postaisin. :)

_Joutsen_: Kiitos kommentista. :) hih enpäs paljasta kuka tuo herra x on. ;)

Jasmin: kiittää. :) ja joo, pitäis vissiin oikeen miinaharavan kans haravoida noi ficit läpi, mulla tulee aina ongelmia näitten "sanoo niin ja niin ja näin" kanssa. ehkä se tästä. :) kerrankin kirjoitan hiukan mystisempää tekstiä, ja tämä on itsestäkin kutkuttavaa. :) yritän pitää saman linjan. :)

Kotitonttu: jatkuu kyllä. :)

vohveli: Kiitos kommentista. :) juu jatkoa lupaan ja laitan pian. :) hih, tykkään itsekin ideasta. :)


Elikkäs, kiitos kommenteista, jatkoa tulossa mahdollisimman pian! :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 19.9
« Vastaus #22 : 19.09.2009 23:39:27 »
A/N: ja täältä pesee jatkoa. :)

3.luku

Käsi vyötäisilläni veti minua rajusti itseään vasten. Pyristelin ensin vastaan, automaattisena reaktiona, kunnes antauduin hänen valloilleen. Hänen vuokseen, hänen vuokseen, hänen vuokseen. Toistelin itselleni pakonomaisesti. Yritin sävähtää pois kun käsi lipui paitani alle. Miksi?

"Oles tyttö kunnolla", ääni mumisi. Toivoin hetki hetkeltä enemmän, että hän napsahtaisi. Että minuun koskeminen olisi liikaa, että punastuisin ja hän ei kestäisi sitä. Että loppuni tulisi. Mitä tahansa kuin tätä. Tai, melkein mitä tahansa kuin tätä.

Hänen kätensä puristivat liian voimakkaasti käsivarsiani, tunsin mustelmien painuvan ihooni. Yritin riuhtaista itseni pois hänen otteestaan, mutta sormet painautuivat tiukemmalle.

Nielaisin. "Minun täytyy lähteä kouluun." kuiskasin ja yritin uudelleen irroittautua otteesta. Hän veti minut vielä lähelleen ja lipaisi kielellään kaulaani. Sen jälkeen hän työnsi minut sängystäni lattialle.

"Muista poika", hän ärähti. Ihan kuin voisin unohtaa. Satutin ihmisiä lähelläni.

"Bella!" isä huusi jälkeeni.

"Mitä?" kysyin ääni kuulostaen tympääntyneeltä ja ärsyyntyneeltä. Todellisuudessa nielin kyyneleitäni.

"Nuori neiti, sinä et mene minnekkään. Alas, tule tänne. Nyt
heti!"

"Isä, minä en jaksa tapella. En ole enää Edwardin kanssa. Muutan pois. Haluan aurinkoon. Olen kyllästynyt tähän kylmään läävään!" Ilkeitä, ilkeitä sanoja. Valheet kuulostivat korvissani ontoilta, mutta kun käännyin rappusissa näin Charlien murheen murtaman ilmeen.

"Bells, et viitsisi. Minä tarvitsen sinua täällä. Meillä on mennyt niin hyvin. Et sinä voi lähteä."

Voi kuinka olisin halunnutkaan juosta halaamaan häntä. Käänsin kuitenkin selkäni ja jatkoin portaiden nousemista.

"Charlie, kyllä sinä tiedät. Olen jo aikuinen. Eiköhän ole aikani itsenäistyä", ääneni oli kylmä, saatoin tuntea sen jäätävyyden. Ja se viilsi minua. En ikimaailmassa olisi halunnut puhua tällä tavalla isälleni.

"Muutama päivä", jatkoin vielä ovellani, "sitten muutan."

"Bella kiltti, miettisit vielä. Annan sinulle vapautta, ei sinun tarvitse muuttaa me voimme-"

"Ei. Anna jo olla Charlie!" ja löin oven kiinni. Nappasin tyynyn lattialta ja itkin siihen. Edwardin tuoksu oli haihtunut ja tilalla oli jo toinen makea tuoksu. Heitin tyynyn pois ja painoin pään polviini.


Juoksin ulos talosta. En ikinä enää pystyisi asumaan täällä. Tässä talossa. Huoneessani. Enkä asuisi tämän päivän jälkeen.

Koulun piha. Hopeanhohtoinen volvo ajoi ohitseni, ja sydämeni jysähti kipeästi paikoilleen. Puristin käsilläni rattia, rentoutin itseni ja astuin ulos autosta. Kestäisin tämän päivän. Viimeinen päiväni täällä. Hänen vuokseen. jatkoin toistamista.

Mike odotti minua. Väänsin pakotetun hymyn huulilleni ja tartuin hänen käteensä. "Voi Bellaseni", hän huokaisi ja minua ällötti. Hän suuteli poskeani ja yritin olla väistämättä huulien alta. Edward ja Alice kävelivät ohitsemme ja näin Alicen kietovan käsivartensa Edwardin ympärille. Hän kääntyi minua kohti mutisten jotain mitä en kuullut. Yritin niellä kyyneleitäni, vaikka Mike ei edes huomannut niitä.

Biologia. Kävellessäni kohti luokkaa tunsin kuinka sydämeni hakkasi ja käteni hikosivat. Mike piti kättä harteillani aivan kuten oli koko päivän pitänyt. Yritin hidastaa vauhtiamme, mutta ehdimme juuri ja juuri tunnille.

"Koita kestää kultanen." hän hymyili minulle ja yritin hymyillä takaisin.

Katsoin pöytääni. Meidän pöytäämme. Tunsin kivun rimpuilevan sisälläni. Edward ei katsonut minuun. Tunsin käsieni tärisevän kun kävelin pöydälle ja istuin mahdollisimman kauas hänestä.

Herra Banner aloitti tunnin. Minun oli pakko, minun täytyi vilkuilla Edwardia. Hän istui jäykkänä vieressäni, hän ei liikahtanutkaan. Tunsin kuinka surun murtama hän oli. Hän ei voisi koskaan piilottaa sitä minulta. Näin kuinka hänen kulmansa olivat vetäytyneet yhteen ja silmänsä haaleat, aivan kuin hän olisi itkenyt. Opettaja sammutti valot. Sillä hetkellä Edward nosti katseensa.

Herra Banner sammutti valot.

"Ei taas", voihkaisin koko muun luokan mumistessa innostuneesti.

"Mkä hätänä?" kysyi Edward hymy huulilla. Hänkään ei kestäisi tuntia, tiesin sen. Kosketin Edwardin jalkaa pöydän alla.

"En kestä yhtään tällaista tuntia." kuiskasin kun filmi lähti pyörimään.

"Mikset kestäisi?" hän kysyi virne huulillaan. Punastuin.

"Tämän takia?" hän kysyi, ja liikutti kättään niin että kätemme hipoivat toisiaan ja ihoni väreili. Niin, ihonikin väreili kosketuksen kaipuusta.

"Niin", kuiskasin, "saatko meidät pois tunnilta? Kiltti?"

Edwardin ilme tummeni. "Ehkä ei pitäisi. Saatat joutua vaikeuksiin."

"Älä ajattele tuolla tavalla! En kestä olla koskematta!" kuiskasin jo kauhuissani.

Edwardin käsi viipyi reidelläni, ja sitten hän nosti sen viitatakseen opettajan huomiota.

"Bella tuntuu kuumeiselta," hän kuiskasi Bannerin annettua vastausvuoron, "ja ajattelin että voisin viedä hänet kotiin lepäämään."

Ja niin istuimme autossa. Katsoin Edwardin kimaltaviin silmiin. Hän nosti minut syliinsä ajajan paikalle ja suuteli huuliani. Intohimoisesti, hitaasti, pyörryttävästi...


Kultaiset silmät tuijottivat minua surullinen ilme niissä. Aneleva. Kylmät väreet juoksivat selkääni ja hän aukaisi suunsa mutta sulki sen. Tunsin kyynelten pakkautuvan silmiini ja jouduin kääntämään pääni pois. Olen pahoillani. Teen tämän sinun vuoksesi. Vain ja ainoastaan sinun vuoksesi. Rakastan sinua. On tyhmää väittää mitään muuta. Vain sinua.

A/N: ja kommentia kiittäisin kovasti. :)
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 20:37:26 kirjoittanut lähde »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #23 : 20.09.2009 00:25:01 »
Vihdoin ehdin lukaista tämän!  Oli surullinen, silmät kostuivat :(  Miksi Rosalie?  Miksi Mike?  Onko niillä joku salaliitto?  Voi Bellaa, voi Edwardia..

Mitenköhän tässä käy?

Jatkoa odottelen.

Edward and Bella

  • Team Edward <3
  • ***
  • Viestejä: 22
  • ~You are my only reason to stay...alive.
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #24 : 20.09.2009 00:36:07 »
Liian surullista!  :'( Jatkoa. kiitos.

 ~I'm here and I love you. I have always loved you and I will always love you.

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #25 : 20.09.2009 11:07:21 »
Voi, voi, voi...
Ihan tässä tulee tippa linssiin  :'(
Jumatsukka, sun täytyy nyt kertoo mitä täs oikeen tapahtuu! En kestä tätä kidutusta!  ;D
Eli jatkoa tas pyytelen  ;)

XOXO Jasmin

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #26 : 20.09.2009 20:16:35 »
Tuhisija: jatkoa tulossa jossain vaiheessa. :) nyt vain koeviikko painaa päälle joten aikaa voi vierähtää. :/ kiva kun luit ja kommentoit. :)

Edward and Bella
: kiitos kommentista. :) kuten yllä mainittu, jatkoa jonkin ajan kuluttua.

JasminCullen: Kiitos kommentista sullekin. :) enpäs kerrokaan vielä. :D kyllä se järkyttävä salaisuus vielä paljastuu. :D (okei, en voi liian järkyttävää tehdä, muuten tapatte mut. :D) jatkoa tulee yllämainitusti. :)

Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #27 : 21.09.2009 14:58:44 »
Voieiii, taas mä itken!

oi kauheeta, tää on NIIN surullinen!! Yhyy, itkettää.

Kaunis tarina, ihanaa kun jatkat.

~Vaivaiskoivu

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #28 : 21.09.2009 19:26:31 »
Vaivaiskoivu: Tuhannet kiitokset, piristit päivään ihanalla kommentillasi! :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #29 : 22.09.2009 20:44:40 »
Sä sait joutsenen itkemään. :'( Tää on ihana ja surullinen. Nyt en saa unta moneen yöhön kun mietin kuka toi ihme herra X on. Vihaan sua ja sun arvoituksia! (no tsoukki, tsoukki, rakastan sua kun teet tätä niin ihanaa ja surullista ficciä) Errrr... Ei näin voi ihminen tehdä toiselle ihmiselle. Ja voi Edward parkaa. Ja Rosalie parkaa kun mä tuun ja löylytän sen oikeen kunnolla. Se katuu päivää jollon on syntyny! Se toivoo että olis kuristanu ittensä napanuoraansa. Voi ei, nyt joku loukkaantuu ja pahasti kun mä möläyttelen jotain mitä ei sais möläytellä. Mutta Rose ansaitsee sen. Jatka nopeesti, ei niillä kokeilla ja läksyillä niin oo välii... ;D Mutta tee hyvin ja harkitusti ja hienosti. KIITOS!!! Pelastit mun päivän!
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #30 : 23.09.2009 11:46:50 »
aivan IHANA! melkein itkin :'( alussa menin vähän sekasin et mitä tapahtu missäki kohtaa... mut sit tajusin koko jutskan! (:

jatkoa jos saan pyytää! (:
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #31 : 23.09.2009 15:29:27 »
nyyhkistä.

sain melkein tipan linssiin. aivan ihanaa, kiitos.

toivon pian jatkoa, koska haluan saada tietää kuka hirveys on tuhonnut bellan ja edwardin suhteen. minä en tiedä miksi minulta tuntuu tältä, mutta luulen, että se voisi olla emmett. siis, tämä on arvaus. kun eikö rosalie sanonut bellalle siitä jättämisestä, niin jos rose oli pakottannut emmettin tosi toimiin. se kyllä tuntuu mahdottomalta, koska emmett on niin ihana iso nallekarhu.  :D
another stranger

entinen vohveli

Smile^

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #32 : 23.09.2009 20:34:15 »
Kaunista jälkeä taas kerran, kiitos tästä :)
Säälitti Bellan ja Edwardin puolesta, ku ne pakotettiin eroo. Ja se Mike! I don't like this :(
Jatkoa pian, please!!!<3 :)



lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #33 : 25.09.2009 21:58:20 »
A/N: Kiitos kaikille kommentoineille! :)  :-* Nyt juuri ei ole aikaa kiittää ja vastata henkilökohtaisesti kaikille, mutta saatte mut hyvälle tuulelle! Kiitos siis vielä kerran!  :-*

Ja jatkan mahdollisimman pian, nyt jo samaan aikaan vähän väännän jatkoa koneelle. :) saa nähdä jos se tästä viikonloppuna taas jatkuisi niin voisi sen jälkeen hyvillä mielin lukea kokeisiin. :D

Kiitos! ♥

-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

amorgirl

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #34 : 26.09.2009 00:00:40 »
Oi, tää on ihana. jatkoo ootan.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #35 : 27.09.2009 00:26:37 »
A/N: Ja täältä teille jatkoa. :) toivottavasti tykkäätte. :)


4.luku

Viivyttelin. Edward oli jo poissa. Olin nähnyt kuinka hän oli epäröinyt vierelläni, mutta sitten kiirehtinyt ulos.

En halunnut vielä lähteä. Halusin viipyä tässä hetken. Muistoissa.

Nousin lopulta ylös ja keräsin kirjani. Luokka oli jo tyhjä, lukuunottamatta Mikeä, joka odotti ovella. Tästä alkaisi sydänten särkeminen. Väärin.Tästä jatkuisi sydänten särkeminen.

Menin Miken luo ja hän tarttui minua kädestä.

"Olen niin onnellinen," hän huokaisi kävellessämme parkkipaikalla.

Nyt oli aika. Halusin tästä pois mahdollisimman pian. En pystynyt katsomaan Edwardin tummiin kasvoihin.

"Mike kulta, muistatko kun sanoin, että saattaisin muuttaa pois? Lähden Floridaan." Tunsin kyyneleiden pistelevän, ja huuleni väräjävän.

"Mutta Bella, luulin että se olisi… Et kai sinä… Bella…," Mike sopersi.

"Mike, minun täytyy mennä. Voithan sinä tulla katsomaan minua," yritin. Valheita. Kuin kukaan voisi enää koskaan tavata minua. Nielin kyyneleitäni ja nostin katseeni käsistäni.

Tietenkin. Tietenkin Edwardin piti katsoa. Kyyneleet valuivat poskilleni. Siirsin katseeni Mikeen, vaikka lausuinkin sanani Edwardille.

"Rakastan sinua," kuiskasin. Se oli virhe. Vilkaisin Edwardia ja näin kuinka se oli satuttanut häntä. Mitä minä tein!? Kyynel tipahti poskelleni ja jatkoin, "Minun tulee kammottava ikävä. Mutta en vain voi jäädä tänne. Minä kaipaan äitiä. Kaipaan aurinkoa. Ja heidät minä näen. Anna anteeksi."

"Bella, totta kai annan! Minä tulen käymään luonasi! Joka viikonloppu jos vain otat minut vastaan!" Mike huudahti.

"Tiedän," kuiskasin. Katsoin Edwardia kohti joka tuijotti meitä. Silloin Mike yllätti minut ja suuteli intohimoisesti. Häkellyin täysin, mutta pakotin itseni vastaamaan suudelmaan. Tämä olisi viimeinen lahjani hänelle.

Päästin irti, ja istuin autooni.

Vasta peruuttaessani, katsoin Edwardiin. Hänen kätensä puristi auton ovea. Mutta hänen silmänsä. Tummat kultaiset silmänsä, olivat täynnä tuskaa.

"Bella?" Edwardin ääni kuului heleänä korvaani.

"Niin," kysyin varautuneena. Ääni ei ennustanut hyvää.

"Rakkaani," hän aloitti ja tuli vierelleni suudellen hellästi tietään kaulaltani huulilleni. Huohotin ääneen.

"Uhm," vastasin hamuten hänen hiuksiaan, upoten hänen kultaisiin silmiinsä.

"Pysy rauhallisena kultaseni. Tämä on vain ehdotus," hän piti tauon ja tuijotti tiiviisti silmiin, "Ajattelin että voisimme lähteä tanssiasiin Alicen ja Jasperin kanssa."

Voihkaisin. "Edward…," aloitin.

Samassa Alice pyyhälsi liidellen Edwardin huoneeseen.

"Hän suostuu," Alice ilmoitti iloisesti hymyillen.

"Enhän suostu!" mutisin vihaisesti. Hänen hymynsä kuitenkin paljasti kaiken.

"Älä nyt Bella. Pilaat ilon kaikilta, jopa itseltäsi." Alice nauroi.

"Minä vihaan sinua," murisin, niin Edwardille kuin Alicellekin. Vain Edward näytti huolestuneelta.

"Tule,valmistelen sinut. Puoli tuntia ja olemme valmiit." Alice yritti saada minut huoneesta. Edward kuitenkin tarttui käteeni ja veti minut lähelleen. Hän tuijotti hetken silmiini ja suuteli sitten kiihkeästi.

"Yh, Edward, jätä tuollaiset iltaan." Alice sanoi kärsimättömästi ja veti minua jo kädestä.

Kiirehdin perässä antaen hänen tehdä minulle mitä ikinä halusi.

Kun kävelin meikattuna, puettuna ja kaikin puolin laitettuna portaita alas, jouduin pysähtymään ja henkäisemään. Edward oli pukeutunut mustaan pukuun, ja valkoinen kauluspaita näytti uskomattoman hyvältä hänen päällään.Laskeuduin portaat mahdollisimman elegantisti ja kurkotin suutelemaan häntä.

"Näytät komealta," kuiskasin ja suutelin hänen poskeaan.

"Sinä näytät vielä kauniimmalta," hän kuiskasi takaisin ja suuteli huuliani.

Ajoimme tanssiaisiin. Edwardin käsi lepäsi harteillani. Jasper ja Alice kuhertelivat takapenkillä.

Ajoimme pihaan, ja Jasper ja Alice katosivat heti väenpaljouteen.

"Olet niin kaunis." Edward kuiskasi korvaani kun auttoi minut autosta. Väristykset kulkivat selkääni pitkin ja hänen sormensa juoksivat paljaalla ihollani, niskalla hiusteni alla. Ummistin silmäni ja nojauduin tahtomattani kättä kohti. Edward painoi päänsä hiuksiini ja veti syvään henkeä. Hän pyöräytti minut syliini ja tanssitti hyräilemänsä tuutulaulun tahdissa. Suutelin hellästi hänen huuliaan.

Pitkän ajan kuluttua Edward johdatti minut Alicen ja Jasperin rinnalle. Tanssimme, tanssimme ja tanssimme. Alice hymyili minulle voitonriemuisesti kun nojasin päätäni Edwardin rintaan ja iski silmäänsä liidellen pois.

"Rakastan sinua," kuiskasin Edwardin rintaan.

"Bella," hän huokaisi ja toi minut vieläkin lähemmäs itseään.Tiukensin otettani hänestä. En ikinä päästäisi irti.

Alice liukui ohitseni ja hipaisi kättäni.

Minun perheeni.


Alice rimpuili Jasperin otteessa. Hän oli raivoissaan. Hän tuijotti kuin haluaisi tappaa minut. Voi kun hän vain tietäisi!

Edward katsoi silmiini, loi katseen. Hän halusi vastauksen. Hän oli pettynyt. Hän oli ahdistunut. Niin surullinen.

Purskahdin itkuun. Lähdin. Pois hänen luotaan. Jättäen hänet turvaan, jättäen hänet kotiin.

Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? MINÄ SANON! MINÄ SANON!
 
Ja lysähdin ovea vasten itkien lohduttomasti.




A/N: ja siinä taas yksi pätkä. :) pian aletaankin pääsemään loppuhuipennuksiin. :D tai noh, ei nyt vielä kiirettä pidellä. ;)
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 20:38:12 kirjoittanut lähde »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

amorgirl

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #36 : 27.09.2009 01:29:32 »
Oii tää on niin ihana, jatkoo vaan pian. toivottavasti se ei sit jätä sitä kuitenkaan.  :o

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #37 : 27.09.2009 02:05:14 »
Tästä ei tule järkevää kommenntia, kun väsyttää!

Mut oli hyvä jatko.  Hitsin Mike!   >:(  Oon vihanen sille, murr..  Toivottavasti se saa opikseen (vampyyrit tappaa sen ;D).  Poor Edward  :-\

Jatkoa odottelen.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #38 : 27.09.2009 12:27:19 »
amorgirl: niin, samaa toivon minäkin mutta ei sitä koskaan tiedä mihin mieli vie. ;) kiitos kommentistasi. :)

Tuhisija: Se on noiden iltojen huono puoli. :D Toki tuttu juttu mullekin. :D ei saa mikelle vihoitella. :D se ei tiennyt asiasta mitään. :D

Jatkoa latelen taas ehkäpäs viikon päästä. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #39 : 27.09.2009 14:39:21 »
mä meen ja pistän Edwardin ja Bellan takas yhteen. <3
ihana ficci.
kiitos.
and paradise comes at a price