Kirjoittaja Aihe: Twilight: Forks' Big Brother (K-11, luku 4 - 8.8.10)  (Luettu 28905 kertaa)

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #40 : 13.09.2009 20:38:12 »
Tää oon hyvä:D,mutta caius raukka ei saa kohta enään lapsia.Bellan on pakko purkaa se diilinsä jotta se ja edward vois niinku lähentyä:Djatkoa vaan
If you can live forever what do live for? Twilight<3

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #41 : 13.09.2009 21:02:02 »
Lainaus
’’Mitä vittua?’’ Katri ponnahti ylös. ’’En mä vittu oo tehny mitään!’’
Niiiiiiiiin perus bb-puhetta :D Kauheeta kiroilua ja sillee :D
Mutta siis asiaan: Vitsi mä tykkään tästä! On kivaa, että ootte kirjottanu puhevuorot niinku puhekielellä. :D Ku yleensä ficeissä käytetään kirjakieltä. Se on toooosi tylsää :(
Haluun tietää kuka joutuu häätöäänestykseen, mitä sviitissä tapahtuu tuleeko Rose ja Jasper taloon, (jos, niin koska?) millaisia suhteita tulee... Lista jatku loputtomiin!
Joten siis sitä jatkoa! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #42 : 13.09.2009 22:16:44 »
Ei häätö-äänestystä!!! :'(
Katri ei ainakaan saa tippua, pitäähän joku olla tappamassa lähentelijöitä! ;D
Jatkoa!!!!!!!!! ;D

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #43 : 13.09.2009 22:57:57 »
AHAH!  tää on kyl nii hauska!
jatkoaa!!!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #44 : 14.09.2009 15:01:32 »
En kato BB;tä, mutta tää sait mut kiinnostumaan..
Luin muuten enkuksikin tämmöistä BB;tä, tosin siis erilaista.
IHANA!! JASPER TALOON!!
Bellalle ja Edille suhde, jooko? )::
Kiitos.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #45 : 14.09.2009 16:20:30 »
Huaaa, mä rakastan tätä!!! Muuta en sano ku JAZZY-SPAZZY TALOOON!!

olen puhunut.

~Vaivaiskoivu

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #46 : 17.09.2009 17:00:29 »
Ooh! Pitääkin perehtyä sun ficceihin tarkemmin. Odotan Jasperia taloon, ellei hän ole Big Brother itse... oo  :o
Tämä on loistava ja hahmot ovat omia itsejään, kuitenkin tuo Jacobin suora hyppy Jessican syliin oli... omituista. Jatkoa please.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #47 : 04.10.2009 17:11:43 »
kjatri ja minä kiitämme kaikkia kommenteista!  Kiitos!


Rassermus, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäsit.  Jatkoa on tulossa, olemme jo jotain saaneet aikaiseksi, mutta katsotaan nyt, milloin koko luku on valmis.

JasminCullen, kiitos kommentistasi :)  Saadaan varmaan valotettua sviitin tapahtua ensi luvussa :D 

_Joutsen_, kiitos kommentistasi :)  Kyllä, jo nyt, mutta kukaan ei lähde kuitenkaan ihan vielä.  Jaa-a, saattavat tullakin :)

Mutanttiorava, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.

essss, kiitos kommentistasi :) Niin lähtee, muttei kuitenkaan ihan vielä (eli ensi luvussa kaikki ovat kuitenkin vielä tallella).  Kiitos, mukavaa, että tykkäät.

Annoy, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.  Haha, niinhän Caius taitaa menettää ellei se ala käyttäytyä kunnolla ;D

Neavaan, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.

Eltsu, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että pidät.  Hih, poor Caius.

katriqqq, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.  Joo, puhekieleen päädyimme, se sopii tähän.  Voi, tässä on suunniteltukin kaikkea.

Sini(tiainen), kiitos kommentistasi :)  Niin, häätöäänestykset ei toisinaan ole kivoja, mutta pakkohan joku on aina tiputtaa (mut tilalle saattaa toki tulla kiinnostavia tyyppejä :D).

Kotitonttu, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.

Liinalotta, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että kiinnostuit.  Uudet lukijat eivät koskaan ole pahitteeksi!  Katsotaan miten päätämme hahmoilla leikkiä..

Vaivaiskoivu, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että sinäkin pidät (oikein rakastat) tästä.

Ayos, kiitos kommentistasi :)  Jessica vähän houkutteli, hih..  Kiitos.


Jatkoa ei ole kuulunut kolmeen viikkoon, mutta ei hätää, sitä on tulossa jossain vaiheessa.  Lukua on kirjoitettu, se on aika hyvin kasassa, mutta vielä kesken.  Kiireitä koulun ja muun suhteen on ollut, joten ymmärrätte varmaan.

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #48 : 04.10.2009 19:51:08 »
Uuuuhh!Vähän hyvä ficci!Jatkoo ootan innolla! :)
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

Hiroya

  • ***
  • Viestejä: 46
  • Hammaspeikko
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #49 : 19.10.2009 00:02:07 »
Hihii!! ^^
Tää oli ihana!! Rakastan tätä ficciä!! Kannatan kans sitä et Jasper taloon! :D
Nauroin kyl noille Katrille ja Johannalle niin paljon xP
Jatkoa tulemaan? :)
Cute things kill people..

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #50 : 19.10.2009 18:47:12 »
Vähän tä on hyvä! itse en olisi varmaan keksinyt mitään tällaista. :D
Emmet on kyllä söpöin. <3 Sille ja Johannalle pitää tulla jotain sutinaa. ;)
Nii joo, tuleehan Rose ja Jasper taloon??
Harmi, että nyt jo on häätöäänestys, mutta eihäsn sille voi mitään.
Jatkoa odotan. :)

Karkkiunelma
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

tonkss

  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #51 : 20.10.2009 00:11:07 »
heheh, mä en tykkää BB'stä myöskään yhtään, mut tää vaikuttaa ihan mielenkiintoselta, paljo paremmalta ku se telkkarista tuleva roska :D mä kans mietin et tuleekohan jasper ja rosalie ohjelmaa mukaa myöhemmin, tuntu vaa jotenkii nii tyhjältä ku ne on aina hengaillu joka ficissä (mitä oon ite siis lukenut) mukana. Johanna vois lähtä :D
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #52 : 30.10.2009 16:38:13 »
Koskas tulee jatkoo? ;P
Odottelen innolla ;) Toivottavasti pian on jo tulos
Kiitos ♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #53 : 09.11.2009 17:57:43 »
Tuhisija ja kjatri kiittävät kommenteistanne! :)

saltsu, kiitos! Sitä jatkoa on varmaankin tulossa piakkoin! :D

Jazmii, kiitos! Parempi kuin Suomen BB??? Ei nyt ehkä, mutta yritämme parhaamme.. Saa nähdä tuleeko Alicesta ja Emmettistä pari?? :D

Hiroya, kiitos sinullekkin! Katsotaan asteleeko Jasper taloon vai pysyyko hän erossa koko ficistä.. :)

Karkkiunelma, kiitos.. :D No pitää antaa vain hieman mielikuvituksen lentää, ni tulee hauskoja/outoja/mielenkiintoisia ideota.. :D Emmett on söpö, ehkä heille tulee jotain pientä supinan poikasta ken tietää, kun ei itse kirjoittajatkaan.. :S Rosalie ja Jasper taloon? Saa nähdä, tulevatko vai ei. :D No niin, mutta eivät häätöäänestyksessä olevat henkilöt vielä tipu, mutta joku/jotkut kyllä lähtevät.:D

tonkss, kiitos! Mä ite dikkaan kattoo BB:tä, mutta sekin on vain mielipidekysymys.. Mielenkiintoinen ja vielä paljon parempi kuin televisiossa oleva? *nauraa* En kommentoi, enää.. :D Tulevatko he vai ei, sen näkee.. :P Johanna vois lähtee?? No saa nähdä onko hän häädössä! :P

NiNNNi, jatkoa tulee niin pian kuin saadaan luku purkitettua.. :D Mutta kiitos!


Kiitos siis kaikista kommenteista, yritämme laittaa jatkoa niin pian kuin mahdollista. Koulu ja omat ficcimme hidastavat tätä hieman, eli pyydän vielä hieman kärsivällisyyttä! :)

Love,
~kjatri ja Tuhisija

« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:00:15 kirjoittanut kjatri »
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 3 - 9.11.
« Vastaus #54 : 09.11.2009 20:17:16 »
Luku 3


Katri asteli päiväkirjahuoneeseen ja istahti suurelle valkovihreälle nojatuolille, jonka selkänojaa vasten hän nojautui.  Häätöäänestys ja kahden asukkaan nimeäminen oli tullut kaikille täytenä yllätyksenä.  He eivät olleet odottaneet sitä vielä, eivät näin alussa.  Siispä asukkailla oli hankaluuksia keksiä, kenet he nimeäisivät, mutta Katri tiesi heti, kenelle antaisi kaksi pistettä.

”Katri, ketkä olet päättänyt nimetä?” Big Brother kysyi Katrin istuskeltua hetken aikaa hiljaisena tuolissa.
”Annan kaks pistettä Caiukselle.  En kestä enää, kun se lähentelee.  Sitten yhen pisteen annan Leahille.  En oo saanu siitä mitään irti.”
”Kiitos, Katri.”

Tyttö poistui huoneesta, ja seuraavaksi sinne meni Bella, joka mutristeli huuliaan epävarmana.  Hänellä ei ollut varmuutta siitä, kenet nimeäisi.  Hän ei olisi halunnut vielä nimetä ketään, eihän hän tuntenut ketään asukkaista niin hyvin.

”Bella, ketkä sinä olet päättänyt nimetä?”
Bella kohautti olkiaan istuessaan nojatuolilla kädet rinnalle ristittyinä. ”No, tuota… Vaikka kaksi pistettä Caiukselle, mä en tykkää siitä, kun se on niin ällöttävä.  Ja yhen pisteen”, Bella piti pienen tauon ja huokaisi, ”Edwardille.  Mä en haluu, et se tajuu, kuka mä oon, koska mä oon tavannu sen joskus jossain chatissa.”

Bellan jälkeen huoneeseen asteli Emmett, joka hymyili iloisesti ja hyräili jotain laulua.  Nuorta miestä ei tuntunut huolettavan nimeäminen ja sen vaikeus näin alussa.

”Emmett, ketkä olet päättänyt nimetä ensimmäiseen häätöäänestykseen?”
”Sanotaa vaikka, että kaks pistettä Leahille, koska se on ku jääkalikka ja kun se vaikuttaa friikiltä.  Ja Tylerille yks piste, kun se vaikuttaa hieman oudolta, vaikka hyvä jätkä onki!”

Emmett poistui huoneesta hymyillen, ja Johanna tuli seuraavaksi sisään ilmeettömänä.  Tyttö istahti nojatuoliin ristien jalkansa ja tuijotellen ympärilleen.

”Ketkä aiot nimetä tänään, Johanna?”
”Kaks pistettä Caiukselle, kun se ei tajua, ettei Katria kiinnosta.  Ja yks piste Alicelle, mut vaan siks ku… mä en oikein tiiä siitä mitään.  Eikä tää liity mitenkään siihen, et se nukku nallekarhun vieressä!”

Tyttö hymähti itsekseen ja nousi nojatuolista kadoten pikaisesti huoneesta.  Hänen jälkeensä huoneessa kävivät loput asukkaat, jotka antoivat ääniä melko lailla samoille henkilöille kuin Katri, Bella, Emmett ja Johanna.  Mutta ketkä saivat eniten ääniä?  Ketkä joutuisivat äänestykseen?

”Miks mä en tajunnu, et näinki voi käydä?” Leah puuskahti näpräten harmaan hupparinsa naruja istuskellessaan ruokapöydän ääressä. ”Et eka häätöäänestys vois alkaa jo nyt!”
”Nii-i, sanopa muuta”, Bella totesi ja naputti pöydän kantta sormillaan.

”Tämä on Big Brother.  Asukkaat, asettukaa sohville istumaan.”

Kaikki kaksitoista asukasta laahustivat pöydän äärestä ja makuuhuoneesta vaaleanvihreille sohville istumaan.  Emmett kaappasi Alicen syliinsä, ja Johanna vilkuili heitä tuon tuosta toiselta sohvalta Bellan vierestä.  Katri istuskeli heidän vieressään yrittäen vältellä Caiusta, joka oli asettunut istumaan sohvan käsinojalle ihan vain hänen kiusaukseen.

”Mee pois”, Katri sihahti huuliensa välistä, mutta Caius oli kuin ei olisi kuullutkaan sitä ja asetti kätensä tytön hartioille.  Tämä tarttui käteen, vei sen miehen polvelle, muttei saanut kättään irti hänen kädestään.  Se oli lukittuna miehen käteen. ”Hmph.”

Sen sijaan Edward tyytyi katselemaan Bellaa kauempaa hieman miettiväisen näköisenä.  Tytön yhtäkkinen etäisyys mietitytti häntä vieläkin.

”Asukkaat, olette nimenneet häätöäänestykseen seuraavat asukkaat.”

Hiljaisuus laskeutui taloon, kaikki vilkuilivat toisiaan.  Kukaan heistä ei halunnut tulla potkituksi ulos talosta alkuvaiheessa, mutta jonkun olisi pakko lähteä.  Tosin kukaan heistä ei tiennyt, milloin joku heistä lähtisi.

”Leah.”

Tummahiuksinen tyttö huokaisi ja painautui selkänojaa vasten.

”Angela.”

Toinen tummahiuksisista tytöistä pysytteli hiljaa ja vain nyökkäsi.

”Tyler.”

Tumma poika pudisteli päätään epäuskoisena.  Hänetkö oli nimetty yhdeksi mahdolliseksi lähtijäksi?

”Ja viimeinen häätöäänestykseen joutuva on…”
”Toivottavasti Caius”, Katri mutisi.
”…Caius.”
”HAA!” Katri kiljaisi vetäisten kätensä irti Caiuksen omasta. ”Jes!  Jes, jes!”
”Big Brother toivottaa mukavaa päivän jatkoa.”
”Anna se käsi takas”, Caius pyysi Katrin pompatessa pystyyn ja hymyillessä vahingoniloisena.
”Unissas!”

Johanna ja Bella nauroivat sohvalla Katrin hypiskellessä edestakaisin huoneessa hyvin iloisena Caiuksen joutumisesta häätöäänestykseen.  Mies itse ei ollut hyvillään asiasta, hän näytti hitusen myrtyneeltä, kuten Tylerkin, joka kuitenkin yritti lohdutella miestä sanomalla, että tuskinpa kumpikaan heistä joutuisi lähtemään.
Caius tarttui Katrin käteen, kun tämä seuraavan kerran pyyhälsi hyppelehtien hänen ohitseen.  Hän vetäisi tytön syliinsä hymyillen pirullisesti ja lähti viemään tämä makuuhuoneeseen Katrin kirotessa suomeksi.

”Mitä se sanoo?” Emmett kysyi ihmetellen, mutta kukaan ei vastannut. ”Hei?”
”Opettele suomee, nii tiiät”, Johanna vastasi kuulostaen hieman tylyltä.  Hän nousi sohvalta ylös ja vinkkasi Bellaa mukaansa lähtiessään kohti terassin ovea.
”Opettaisitko sä sitten mua?” Emmett vinkkasi silmää.  Hänen äänensävynsä kuulosti vihjaavalta, mutta Johanna ei lämmennyt ajatukselle.
”Sori, en oo mikään opettaja”, tyttö tuumasi ykskantaan kääntäessään selkänsä miehelle, ”mut Alice vois varmaa mielellään opettaa sua, jos se osais suomee.”

Hän ja Bella katosivat terassille, ja Emmett lähti heidän peräänsä jättäen Alicen Edwardin seuraan sohvalle.  Mies ilmestyi terassille uteliaan näköisenä, katse Johannassa, joka oli istahtanut ylimmälle rappuselle.

”Mitä sä meinaat?” Emmett kysyi, mutta Johanna pysyi hiljaa. ”Nii, mitä?”
”Bella, istu alas”, tyttö kehotti ruskeahiuksista tyttöä, joka istahti hänen viereensä.
”Et sä puhu mulle?”

Johanna ei vastannut vieläkään, hän vain nosti polvet koukkuun ja kietoi kätensä niiden ympärille.  Bella vilkaisi Emmettiä, joka oli käynyt istumaan heidän taakseen pienoinen hymy kasvoillaan.

”Hei, sä oot tosi nätti”, Emmett sanoi hiljaa sipaisten Johannan vaaleat hiukset tytön korvan taa, jolloin tämän posket alkoivat punoittaa marjapuuron punaisina.  Emmett naurahti hiljaa, ja tyttö näytti hänelle keskisormea kääntymättä katsomaan häntä.

’’Beibe, älä viitti.’’
’’By the way en oo sun beibes!’’
’’Jo, äläs nyt, sä oot tosi ihana, ku suutut.’’
’’Em, varotan sua vikan kerran. Kohta voi olla, että et oo kenenkää papi ikinä.’’
’’Joo, joo. Relaa hei vähä.’’ Emmett häipyi terassilta ja jätti tytöt rauhaan.
’’Se tykkää susta’’, Bella sanoi samalla, kun poltti tupakkaansa.
’’Se ei tykkää ku sen isoista lihaksistansa, mikä hormoni-Heikki onki’’, Johanna sanoi ja rupesi nauramaan. Bella ei voinut pidätellä nauruansa.
’’Voi olla.  Minne se Katri jäi?’’
’’Caius varmaan päätti, et siitä tulee sen lasten äiti.’’

Tytöt jäivät juttelemaan vielä terassille ja nauttimaan auringosta, kun taas Jacob ja Jessica nauttivat toisella lailla seurastansa isossa turkoosin värisessä säkkituolissa, joka sijaitsi omassa pienessä nurkassaan. Angela, Leah ja Tyler olivat ruokapöydän ääressä.

’’Mä en ymmärrä tätä! En mä voi olla äänestykses!’’ Tyler dramatisoi.
’’Ty, siin on joku sekaannus, mut hei, jos lähetään, lähetään yhes’’, Leah sanoi ja suuteli Tyleria.  He suutelivat ja suutelivat ja suutelivat kenties viisi minuuttia. He irtaantuivat toisistaan vasta, kun he tarvitsivat happea. Emmett vislasi ja taputti, mutta Leah ja Tyler hävisivät jonnekin. He lähtivät yläkerran neliön muotoiselle sohvalle, se näytti aivan korilta ja oli väriltään pirteän pinkki. Ja kun yläkerrassa melkein revittiin vaatteita pois päältä, niin alakerran makuuhuoneessa ei oltu mitenkään rakastavaisten oloisia.

’’Caius mä en halua, et sun limaset huulet koskee muhu’’, Katri huusi.
’’Mut sun huulet näyttää niin sulosilta, anna yksi pieni pusu.’’ Caius laittoi huulensa törrölleen, mutta Katria se ei tainnut kiinnostaa.
’’Caius, laita silmäsi kiinni.’’
’’Miksi?’’
’’Kohta saat kokea unelmasi, mutta sinulla on ihan liikaa vaatteita.’’
’’Selvä!’’ Caius rupesi tuumasta toimeen. Kohta hän seisoi alasti huoneessa, jossa hän oli yksin.

Katri hipsi pikku hiljaa terassille, missä Bella ja Johanna olivat.
’’Ei kenties teillä ois kameraa mukan?’’ Katri sanoi.
’’Ei sattunu matkaan.  Miten niin?’’ Johanna kysyi.
’’No, Caius päätti leikkiä Aatamia.’’
’’Mut susta ei tainnu tulla Eevaa?’’ Bella kysyi.
’’Ei tainnu tai en mä tiiä kuka siel ny on.’’

Tytöt jäivät istumaan terassille ja paistattelemaan päivää. Bella otti tupakan askista ja kysyi, ettei muita haittaisi, jos hän polttaisi. Edward ilmestyi parvekkeelle ja kysyi tahtoisiko Bella tulla hänen kanssaan päiväkirjahuoneeseen.  Tytön posken alkoivat näyttää paloautolta, joten Katri päätti puuttua asiaan.
’’Totta kai Bella tulee, vai mitä Johanna?’’
’’Siis sure!’’ Johanna sanoi ja naurahti samalla, kun Bella tumppasi tupakkansa ja näytti tytöille kieltään.  Tämä nousi hieman horjuen pystyyn ja lähti Edwardin perään sisälle Johannan ja Katrin jäädessä terassille kahdestaan.  He vilkaisivat taakseen, terassin ovelle, ja hymyilivät. ”Bellan lupaus ei kyl tuu pitää.  Se taatusti vajoo Edwardiin.”
”Nii.  Mut jos niin käy, mä vedän ne erillee.  Tai kattoo nyt.  Niistä vois tullaki jotain söpöö.”

Johanna kohautti olkiaan ja painoi päänsä polviaan vasten.  Jos Bella saisi lupauksesta huolimatta juosta Edwardin perässä, miksei hän voisi tehdä samoin?  Ei tietenkään Edwardin kanssa vaan erään toisen miehen.  Tosin se mieshän tykkäsi keijukaisista.

Pöh, ihan sama.  Mokoma hormoni-Heikki…

”Et kai sä aio vajota siihen Emmettiin?”
”Mitä?  No en tietenkään”, Johanna vastasi päätään pudistellen. ”Miks mä vajoaisin?”
”En mä tiedä, mut hei, se on vaa joku muskelimies.  Nii, se on vaan mies.  Mihin me niitä tarvitaan?”  Katri tuumasi kietoen kätensä puuskaan. ”Hmm, eiks sulla oikeesti oo kameraa mukan?”
Johanna pudisti päätään. ”Ei, sori.”

***

Alakerran makuuhuoneessa vaatteita oli hujan hajan lattialla, ja yksi peitoista oli mytyssä sängyllä.  Mytty liikahteli hieman, sen sisältä kuului huhuilua ja kysymyksiä.

”Katri?  Missä sä oot?  Hei, tää ei oo kivaa!”

Miks mä oikeesti huhuilen sitä?  Miks mä en pue vaatteita päälle ja mee etsii sitä?  Mytty liikahti kohti sängyn reunaa, peitto valahti peittämästä Caiuksen päätä.  No, Katri kyl tulee varmaan kohta takas.  Kyl se tulee, mä luotan siihen.

Caius vilkuili makuuhuoneen ovelle ja odotti, että se avautuisi, mutta mitään ei tapahtunut, ovi pysyi kiinni.  Hän kävi selälleen sängylle peitto päällään ja oli yhtäkkiä kuulevinaan askelia, jotka lähestyivät huonetta.

Katri?

Caius oli nousemassa istumaan, kun kaiuttimista kuului äkkiä Big Brotherin ääni, joka käski miestä tulemaan päiväkirjahuoneeseen.  Caius ihmetteli käskyä hetken, mutta nousi sitten sängyltä aikomuksenaan pukea vaatteensa nopeasti päälle ennen päiväkirjahuoneeseen menoa, mutta hänen yllätyksekseen makuuhuoneen ovi avautui juuri silloin, ja jokin räpsähti.  Kirkas valoi sokaisi Caiuksen hetkellisesti, sai nostamaan kädet kasvoilleen.

”Mitä helv-”
Kuului naurua. ”Haha!   Jätkä hei, miks sä oot sun syntymävaatteis?”

Caius vetäisi äkkiä peiton sängyltä käsiinsä ja kietoi sen ympärilleen Emmettin nauraessa äänekkäästi pieni hopeinen kamera kädessään.  Hän nappasi vaatteitaan lattialta ja käänsi selkänsä Emmettille ja alkoi pukea nopeasti vaatteita päälleen yrittäessä samalla pitää peittoa päällään.

”Hei, mitä tääl tapahtuu?” kuului heleä naisen ääni yhtäkkiä. ”Em, miks Caius on kietoutunu peittoon?”
”En mä tiedä.  Mut vaa käskettii tänne kameran kanssa”, Emmett vastasi naurunsa keskeltä lyhyelle Alicelle, joka yhtyi nauruun mukaan. ”Taisin saadaki hyvän kuvan.  Katsotaas…” Emmett tutkiskeli hetken kameran nappuloita ennen kuin löysi oikean ja sai äsken ottamansa kuvan esille. ”No todellaki!  Ha-”
”Täällä on Big Brother”, kuului taas kaiuttimista. ”Emmett, toisitko kameran päiväkirjahuoneeseen?”

Mies huokaisi ja sulki kameran poistuessaan huoneesta Alice perässään.  Caius puki vielä paitaansa ja oli pudottanut peiton lattialle.  Hänen aivoissaan raksutti, mitä ihmettä sille kuvalle tehtäisiin?  Oliko Katri huijannut häntä?  Miksi?

Miks Emmett käskettiin tänne ottaa musta kuva?  Oliks se Katrin idea?  Ei kai?

”Kato, etkö sä jaksanukaa leikkii Aatamia?”


A/N: Jooh, vihdoin ja viimein saimme tätä jatkoa tänne :D  Pöh, kommenttia otetaan vastaan, ihan kaikenlaista.  Ja koetamme saada seuraavan luvun nopeammin tulemaan, mutta meillä on tässä tosiaan omatkin ficcimme + koulu, ym.

vesimeloniAnkka

  • Aino-Tati
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Lostpropherts - Rooftops
Vs: Forks' Big Brother | Luku 3 - 9.11.
« Vastaus #55 : 09.11.2009 20:40:42 »
Ahaha , Tää on loistava , vaikken tosta alkuperäsestä bb'stä kauheesti oo tajunnu 8 DDD

Jessica <3 Jacob on söpöt yhes <3 haha 8 DD

 ja Em ja Tuhisija - Johanna ja Alice , mikä helvatun kolmiodraama siitäki tulee 8 DDDD


- Ankka Kiittää ja Kuittaa -
"The girl's best friend?"
"Pepperspray?"

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Forks' Big Brother | Luku 3 - 9.11.
« Vastaus #56 : 09.11.2009 20:50:05 »
hahha. hajosin. : DDD tää on niin paras. Caius on ihan paras. : DD nyt se tais kyl loukkaantuu Katrille :D

joo mutta ihana tää on, kiiiiitos paljon ! jatkoa? ;)
and paradise comes at a price

Illusi

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Forks' Big Brother | Luku 3 - 9.11.
« Vastaus #57 : 09.11.2009 20:50:49 »
Uusi lukija ilmoittautuu!! Mä tykkäsin ihan sikana (enkä missään nimessä odota että jasper tulee mukaan^^)
Jatkoo pyytäisin!
-Illusi-

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Forks' Big Brother | Luku 3 - 9.11.
« Vastaus #58 : 09.11.2009 22:05:22 »
Vitsi tää on hyvä! :) Mun mielestä tää idea vaan on niin loistava! Ja kun siellä on suomalaisia ja vampyyreja ja koiria! (Vaikka tässä ficissähän kaikki ovat ihmisiä. Mutta kuitenkin!!!! )
Ihan oikein oli tuo temppu Caiukselle! Finiläisiä ei kiusata! :D
Ja Emmett oli kyllä jotenkin niin oma itsensä :D Iha helmi!!!
Toivottavasti taloon tulisi uusia asukkaita jossakin vaiheessa tai vaikkapa joku kiva asukasvaihto! ^^ Nii, ja kai me jossakin vaiheessa saadaan hirveitä kolmiodraamoja ja mustasukkaisuuksia ja itkemisiä päiväkirjahuoneessa?!?! Saadaanhan? :)
Nyt sitä jatkoa! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Forks' Big Brother | Luku 3 - 9.11.
« Vastaus #59 : 09.11.2009 23:14:25 »
Hihiii^^ Tykkäsin hirmuisesti.
Jooo. Toivottavasti tulis jatkoo pian^^
Tää on hyvin kirjotettu ja jne^^ Joo :D