Kirjoittaja Aihe: Twilight: Forks' Big Brother (K-11, luku 4 - 8.8.10)  (Luettu 28904 kertaa)

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #20 : 10.09.2009 22:20:31 »
oih, tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta. sinänsä big brother ei oo koskaan kiinnostanu sen pahemmin, mutta twilight-versio tuntuu hyvin mielenkiintoselta. on se vaan aika jännä, että jostain sellasesta tuppumaasta kuin suomi on päässy tollaseen maailmanlaajuiseen juttuun jopa kaks osanottajaa? aika epätodennäköstä sinänsä joo, mutta pidän siitä silti. voin kuvitella, kuinka emmettillä menee hermot, kun ei tajua mitä ihmiset puhuu. :D

bella oli oma kömpelö itsensä (noloksikin voisi sanoa...), ja edward, alice ja emmett olivat minusta hyvin semmoisia, kun pitää. muutki twilight-hahmot kyllä, mutta nuo piti nostaa jostain syystä vielä paremmin esiin.

kirjotusvirheettömältä ja muutenki todella hyvin toteutetulta vaikuttaa, että pistäkääpäs sitten vain jatkoa, kun ehditte.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #21 : 10.09.2009 22:23:46 »
Heh, big brother  ;D
Emmett (ja muut) ei tiiä missä on Suomi? Nyt kyllä oon vihanen sille!!!  >:(
Onko toi Caius se volturien Caius? (joo, tyhmä kysymys pitää varmistaa)
Jatkoa!!! :D

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #22 : 11.09.2009 14:27:00 »
Hahaa, hauska osa. Oikeeta BB:tä en seuraa, mutta tätä vois alkaa lukeen. Hahmot on hauskoja ja näin, draamaa varmasti riittää : D

jatkoa oottelen : )

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #23 : 11.09.2009 15:29:19 »
Aaaws, vähän tää on sulonen!  :D
Pakko kyl nyt sanoo, et miettisin, jos alottasin kirjottaa tälläst Forks BB:t, mut aattelin sit et en jaksa  ;D
Joo, mut hei! Lisää tätä <3

XOXO Jasmin

hansk`

  • *
  • Viestejä: 2
  • The Vampire Diaries ♥
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #24 : 11.09.2009 15:32:37 »
Tää on ihana! Olin itte ajatellu et olis kiva jos joku kirjottais BB:st  :)
Toivottavsti tulee kaikkii ihanii romanssei ja juonenkäänteit...
Jatkoa nopeesti pliis!

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #25 : 11.09.2009 15:40:34 »
mielenkiintoselta vaikuttaa. ;) mäkään en liiemmin tykkää oikeasta BBstä, mutta tää uppoo ihan hyvi. Välillä tuli vähän sellanen olo, että näitä hahmoja on liikaa, eikä pääse tutustumaan niin helposti niihin erikseen. Mutta sehän tietysti helpottuu, kun niitä alkaa lähteä kotiin. : D
mutta hyvä ficci, tykkään kovasti. ;)
and paradise comes at a price

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #26 : 11.09.2009 16:16:46 »
Oikeasta BB:stä en tykkää mutta tämä iskee muhun. Tykkään varsinkin Johannasta ja Katrista.

Hah, Emmett sai nenilleen. Kaikkihan tietää missä Suomi on!

Noh, voisin alkaa seurata tätä.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #27 : 11.09.2009 20:57:02 »
Cath, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että kiinnostaa, vaikka oikea BB ei sinuun purekaan.

Lindsey., kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.  Juu, yritämme tässä jatkoa työstää parhaamme mukaan.

Lyn, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.  Kirjoittaessakin kirjakieli tuppaa päälle, mutta päätimme kjatrin kanssa, että käytämme puhekieltä.  Juu, talon kuvaamista tulossa kyllä, ei hätää ja kyllä me noihin henkilöihin syvennytään sitten, kun saadaan sellaisia kohtia, joissa kaikki kaksitoista eivät ole paikalla (eli tuo ihmismäärä vähän vaikeuttaa, mutta yritämme parhaamme).  Jasper ja Rosalie, hmm.. saas nähdä :)

Neavaan, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät tästä.  Katsotaan, keiden välille syttyy jotain, ehkäpä B/E:tä tulossa?

Mutanttiorava, kiitos kommentistasi :)  Jooh, lisää yritämme työstää.  Mukavaa, että tykkäät (ilmeisesti).

Amanecer, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että Twilight versio kiinnostaa, vaikka oikea ei (itsekin seurailen oikeaa silleen pääasiassa lehdistä, toisinaan tv:stä).  Jooh, kaksi, aika epätodennäköistä, kyllä, mutta Emmettiähän ne mukavasti kiusaavat :D  Hyvä, että olemme osanneet (ainakin vielä) pitää hahmot melko hyvin itsenään.

Sini(tiainen), kiitos kommentistasi :) Ei, Emmett ei tiiä, missä on rakas Suomemme.  Juu, Caius on Volturien Caius.  Juups, sitä on tulossa.

Vaivaiskoivu, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, jos jäät seurailemaan.  Khyllä, draamaa varmasti tulee.

JasminCullen, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.  Noh, me toteutimme ideasi puolestasi ;D (vaikkemme tienneet, että jollain muullakin oli ollut sama idea).

hanks`, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.  Juu, eiköhän niitä tule riittämään :)

essss, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että kiinnostuit ja tykkäät.  Kaksitoista hahmoa, mutta koetamme saada tilanteita, joissa on kerrallaan vain osa heistä, jotta saamme syventyä paremmin hahmoihin. 

Annoy, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tämä versio iskee.  Khyllä, Emmett sai nenilleen (suomalaiset kiusaa!).    Kivaa, jos alat seuraamaan, lukijat ei koskaan ole pahitteeksi.


Kiitos kaikille kommenteista, kjatri ja Tuhisija kiittävät :D

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #28 : 11.09.2009 21:32:37 »
oi että :D<3 tykkäsin. On se kyl. Toivottavasti jaksat sit kans kirjottaa. Ku tää on semmone aihe, mistä tulee tekstii.
Joo. Kirjotat tosi hyvin ja sutjakkaasti. Tykkäsin.<3 jatkoa vaan<3

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #29 : 11.09.2009 21:37:46 »
tää on aika mielenkiintosta, vaikken tästä ihan oikeasta BB:stä tykkääkkään.

Jatkoa!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Cabro

  • ***
  • Viestejä: 22
  • < bellatrix >
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #30 : 12.09.2009 12:09:38 »
heeeij where is jasper?
I Killed Sirius Black .

bansku

  • addikti
  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #31 : 12.09.2009 17:45:41 »
heeeij where is jasper?
ihmettelin ihan samaa, mutta mulla on sellanen kutina palleissa, että se tulee tähän myöhemmin, uuden asukkaan muodossa kenties? <:.. Hyvältä vaikuttaa, ei muuta kun lisää jatkoa vaan (sori vähän lyhykäinen vastaus) :)
"näin murtuu minun mieleni hauras eikä palaa enää ennalleen auta nyt vielä viimeisen kerran tai hiljaa vaan kaikki katoaa.."
http://www.youtube.com/watch?v=x7Xel9jFNAs

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #32 : 13.09.2009 16:23:04 »
Kitos kommenteistanne! :D Tuhisijankin puolesta! :)

Rassermus, kiitoos! :D Eli minä (kjatri) ja Tuhisija kirjoitetaan tätä kahestaa, ja kyllä me jaksetaan, vaikka meillä on vielä omat ficcimme menos.. :D Mutta mukava kuulla, että dikkaat.
Kotitonttu, kiitos! :D Moni ei taija oikein syttyä aijosta BB:stä : )
Cabro, kiitos! :) Niii-i.. Missä Jasper on? Se olkoon arvoitus.. :D
bansku, kiitos! :D Jossain se on, mutta missä.. :D
 
Tässä on sitten jatkoa! :D

Enjoy!

Luku 2


Pirteän punaiset seinät tervehtivät aamulla BB-talon asukkaita, jotka pikku hiljaa alkoivat heräillä.  Suuri sänky useine tyynyineen ja peittoineen oli mahduttanut kaikki kaksitoista asukasta nukkumaan vierekkäin, enemmän tai vähemmän lähekkäin.

Asukkaat olivat pelanneet pullonpyöritystä vielä pitkään ja jutelleet sen jälkeen, mutta lopulta vetäytyneet nukkumaan.
Nukkumapaikoista, siitä kenen vieressä kukin nukkuisi, ei ollut tullut kauheaa riitaa.  Emmett oli aluksi halunnut ottaa Alicen viereensä, mutta koska nainen ei ollut suostunut siihen, oli hän sitten maanitellut suomalaisen Johannan kainaloonsa. 

”Mhmm?”

Sängyn toisella laidalla nukkunut Katri kääntyi selälleen ja tuijotti vielä unisena, mutta silti ihmeissään Caiusta, joka oli aivan hänen vieressään.  Hän räpäytti silmiään, mutta nuori mies ei kadonnut, tämän kasvot pysyivät edelleen lähellä hänen omiaan.

”Mitä helvettiä?”

Katri alkoi työntää Caiusta ja onnistui saamaan tämän hieman kauemmas itsestään miehen mutistessa jotain nukkumisen häiritsemisestä.

”No ei sun tartte nukkua mun vieressä!”
”Et sä mua yöllä estelly.”
Katri hymähti. ”Mua ehkä väsytti!”
”Älä nyt, sä olit silloin vielä aika hyvin hereillä”, Caius väitti hivuttautuen lähemmäs tyttöä, joka yritti työntää häntä pois. ”Hei, rauhoitu, ei sulla oo mitään hätää mun vieressä.  Tiedätkö, se meiän eilinen suudelma oli aika… mahtava.  Mä tykkäsin.”  Caius hymyili hieman Katrin puristaessa valkoista peittoa. ”Sä olet tosi kiva.”
”Hmph, mee pois, Caius!  Anna mun olla rauhassa tässä!”

Mies naurahti toisten alkaessa heräillä kunnolla heidän kiistelynsä takia.  Hän hipaisi Katrin kaulaa sormellaan, silitti hieman tämän hiuksia ja selitti, kuinka mukavaa olisi tuntea tämä paremmin.  Katri ei selvästi pitänyt tästä, joten hän läppäisi Caiusta poskelle ja potkaisi peiton alla tätä jalkoihin ennen kuin kierähti tämän päälle painaen polvellaan tämän haaroväliä.

”No, nyt sä ainakin tiedät mut vähän paremmin!”
”Mitä tääl tapahtuu?”

Emmett nosti päätään nähdäkseen, mistä nahistelun ja voivottelun äänet oikein tulivat.  Johannakin nousi käsivartensa varaan ja naurahti.  Edward ja Bella kohottautuivat istumaan juuri, kun Caius pomppasi pois sängystä tuskan sävyttämä ilme kasvoillaan.

”Caius-parka”, kuului Leahin ääni Johannan läheltä.
”Joo, kannattaa ilmeisesti varoa noita suomalaisia”, Jacob tuumasi hiljaa noustessaan istumaan.  Punavalkoinen tyyny lennähti hänen päähänsä hänen selkänsä takaa. ”Kuka se oli?”

Kukaan ei tunnustanut, joten Jacob heitti tyynyn sinne, mistä se oli tullut, ja Jessica veti hänet takaisin viereensä.  Muut asukkaat nousivat omaan tahtiinsa pystyyn jutellen viime illan ja yön tapahtumista, pullonpyörityksestä.  Ja keskustelu jatkui aamupalalle saakka.  Kaikki olivat päässeet vihdoin ylös ja kerääntyneet keittiöön, jonka pääväreinä toimivat sinisen eri sävyt.  Suuri, vaaleansininen pyöreä pöytä oli asetettu lähelle korkeita, suorakulmaisia ikkunoita, jotka ylettyivät lattiasta kattoon saakka.

Ruokapöydän keskellä oli erilaisia tarjoiluja, muun muassa erilaisia hedelmiä, kahvia, teetä, tuoremehua, leipää, hilloa, muroja ja maitoa. Kaikki söivät aamupalansa kiltisti ja puhuivat edellisen illan tapahtumista. Bella ja Edward pitivät nyt toisiinsa hieman eroa, Bella selvästi vältteli häntä jotenkin. Olikohan Edward kertonut jotain, mitä Bellan ei olisi pitänyt tietää? Jessica taasen kosketteli koko ajan Jacobin jalkaa kädellään. Ei ollut epäselvää, etteikö Jessicalla ja Jacobilla ollut jotain meneillään.

’’Tämä on Big Brother. Jessica, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?’’ Big Brother kuulutti.
’’Selvä’’, Jessica sanoi ja nousi aamiaispöydästä.  Hän saapui päiväkirjahuoneen oven luo, laittoi mikkinsä naulakkoon, ja kun summeri soi, hän astui sisään huoneeseen.
’’Vieressäsi on kirjekuori.’’
’’No surprise, mä nään sen.’’
’’Et saa avata kuorta ennen kuin ilmoitan.’’
’’Okei, oliko viel muuta? Ku pitäs saaha lakattuu kynnet.’’
’’Voit poistua, mutta kokoa kaikki sohvalle ennen kuin aloitat kynsiesi lakkaamisen. Onko asia ymmärretty?’’
’’Joo. Siis, hei daa, luuletko sä, et mä oon tyhmä?’’ Summeri soi, ja Jessica poistui huoneesta.

’’Voisko kaikki tulla tänne sohville?’’ Jessica kysyi.
’’Kuka nyt on tehny jotain?’’ Edward kysyi.
’’Ei tietoo, mulle annettiin vaa tää kirjekuori.’’
’’Tämä on Big Brother. Jessica, voit avata kuoren!’’
Jessica avasi kuoren ja rupesi lukemaan tekstiä.
’’Lue tämä ääneen. Katri, olet rikkonut talossa sääntöjä. Sääntöjen rikkomisen takia sinulle on rangaistus. Sinä ja Caius vietätte loppupäivän sviitissä heti, kun Big Brother ilmoittaa. Terveisin Big Brother.’’
’’Mitä vittua?’’ Katri ponnahti ylös. ’’En mä vittu oo tehny mitään!’’
’’Etkö muka? Etkö muista aamusta?’’ Caius vihjaili.
’’Painu vittuun, en mä sulta kysyny! Johanna, teinkö mä jotain?’’
’’No, puolustit ittees, ku toi lähenteli.’’

***

Jessica ja Jacob olivat taas hävinneet makuuhuoneeseen. Angela, Leah, Tyler ja Caius juttelivat ruokapöydän ääressä rangaistuksesta. Emmett, Edward ja Alice jäivät juttelemaan sohville. Johanna ja Katri istuivat ulkona, myös Bella liittyi heidän seuraan.
’’Ei helvetti oikeesti! En varmasti oo siellä yötä sen kanssa, mullaha menee pinna’’, Katri valitteli.
’’No joo, menis mullaki. Se vaikutti alus tosi kivalta, mutta nyt…’’, Johanna sanoi.
’’No niinpä!’’
’’Moi?’’ Bella sanoi, se kuulosti kysymykseltä.
’’Moi’’, Johanna ja Katri sanoivat yhteen ääneen.
’’Miks sä et oo Edwardin kanssa?’’ Johanna kysyi.
’’No, ei mua oikein huvita, se on ehkä enemmän sellane player.’’
’’Ymmärrän.’’
Tytöt juttelivat pojista jonkun aikaa.
’’Miten ois, tehdäänkö lupaus, että ei suhteita BB-talossa?’’ Bella kysyi.
’’Mä oon ainaki messissä!’’ Katri sanoi.
’’Johanna?’’ Bella kysyi.
’’Joo, messis oon!’’
Tytöt laittoivat kädet keskelle ja hurrasivat sen jälkeen.

Jessica ja Jacob touhusivat taas omiaan makuuhuoneen puolella. Jessica istui hajareisin Jacobin päällä ja kosketteli tämän rintalihaksia.
’’Oltaspa me päästy sinne sviittiin’’, Jessica sanoi.
’’Niinpä. Caius on iha onnessaan, ku pääsee sinne’’, Jacob sanoi.
’’Jep, mut voidaan me täälläki vehtailla. Annetaan niille kunnon katottavaa.’’ He rupesivat nuoleskelemaan toisiaan, ei siitä sen enempää.

Ruokapöydässä puhuttiin rangaistuksesta ja vartaloista.
’’Caius, taidat olla iha onnessas, ku pääset sviittiin?’’ Leah kysyi.
’’Joo, mut seura vois kyl olla paljo laadukkaampaa.’’
’’Vielä tappaa sut sinne, ei niist suomalaisist tiiä’’, Tyler sanoi.
’’No, ei ne vaikuta väkivaltasilta’’, Angela sanoi.
’’Eikö? Se toinen vei multa melkein isyyden!’’ Caius sanoi.
’’No, iteppä sä sitä ahistelit.’’
’’Mut se kerjäs sitä.’’
’’No, en tiiä, sä oot vaa täynnä ittees.’’
’’Pakko olla. Hei, Ang, säki oot paljo kauniimpi ku harppu!’’ Silloin Angela punastui ja katsoi pöydän pintaa.

Alice, Edward ja Emmett olivat sohvilla ja juttelivat niitä näitä.

’’Tämä on Big Brother! Caius ja Katri, siirtykää sviittiin!’’
’’Ei oo mun syy, jos toi ei tuu tuolt elävänä takas!’’ Katri huudahti Johannalle suomeksi ennen kuin he menivät sviittiin, ja toiset jäivät katsomaan heidän peräänsä.
”Se ei tuu sieltä elävänä”, Emmett totesi hypistellessään varovaisesti Alicen lyhyitä hiuksia.
”Katri vai?” nainen ihmetteli. ”Mä luulen kyl, että Caius ei tuu elävänä takas.”
”Sitä mä tarkotinkin.  Mä on täysin samaa mieltä sun kaa, keiju.”

Alice vilkaisi varoittavasti Emmettiä, joka virnisti.  Edward pudisteli päätään katsellen ikkunasta ulos punaisille sohville, joilla Bella ja Johanna istuskelivat.  Häntä mietitytti, miksi Bella oli alkanut vältellä häntä heti aamusta asti?  Oliko hän tehnyt jotain väärää?
Bella kääntyi vilkaisemaan sisälle ja hymyili pienesti Edwardille, joka hymyili takaisin Alicen ja Emmettin kinatessa tämän vieressä.

***

Yläkerran sviitissä oli hiljaista.  Katri istuskeli parisängyllä nojaten päätään violettia seinää vasten ja tarkkaillen Caiusta, joka katseli häntä sänkyä vastapäätä olevasta nojatuolista käsin.  Hän ei pitänyt siitä, hän halusi miehen kääntävän katseensa muualle.

”Tää on itse asiassa aika kiva rangaistus”, Caius sanoi yhtäkkiä noustessaan tuolista.  Hän istahti sängyn reunalle. ”Sua pitää ärsyttää useammin.”
”Hmph, sä näköjään tosiaan haluut päästä eroon isyydestäs”, Katri puuskahti ristien kätensä rinnalleen. ”Sopii mulle.”
”Älä nyt.  Sut häädettäis pois, jos sä alkaisit oikeen väkivaltaseks.”  Caius hivuttautui keskelle sänkyä katse tytössä, joka näytti myrtyneeltä. ”No, meil on vaikka kuin paljon aikaa olla tääl, joten miten me kulutettas sitä aikaa?”

Katri kumartui lähemmäs Caiusta läppäistäkseen tätä, mutta mies ehti väistää.

”Tutustutaan?”
”Tutustu yksinäs, mä en jaksa sua.”

Tyttö painautui seinää vasten tuijottaen tiiviisti vain eteensä, kun Caius yritti kysellä häneltä asioita, udella hänestä tietoja.  Hän ei kuitenkaan vastannut uteluihin, miksi hän olisi?

”Kuule, pidä se pääs kiinni!”
Caius huokaisi. ”Oisit nyt vähän yhteistyökykyisempi!  Mä yritän keskustella sun kanssa.”
”Talk to my hand.”  Katri nosti kättään.
”Mut sun käsi ei osaa vastata.”
”Tyhmä”, Katri mutisi suomeksi laskien kätensä alas. ”Tehäänkö niin, että mä esitän kysymykset, ja sä vastaat?”

Caiuksen ei tarvinnut miettiä kahdesti, hän nyökkäsi heti ja hymyili perään leveästi. 

***

”Tulisiks sä nukkuu mun viereen?”

Emmett katsoi koiranpentuilmeellä Johannaa, joka oli juuri tullut makuuhuoneeseen Bellan kanssa.  Tyttö vilkaisi Bellaa ja pudisti sitten päätään pahoittelevasti hymyillen.

”Miks?  Nukuithan sä viimeki yönä.”
”Se oli viime yö se”, Johanna totesi istahtaessaan sängyn reunalle. ”Pyydä vaik se Alice vierees, sä tunnut viihtyvän sen seuras hyvin.”
”Mut ei se tuu mun viereen, joten sä tuut.”  Emmett hymyili lempeästi ja istui Johannan viereen. ”Tuu!”

Silloin Alice ilmestyi huoneeseen Edward perässään nauraen iloisesti, mutta hiljeni hoksattuaan Johannan anovan katseen, joka oli suunnattu hänelle.

”Mä en nuku sun vieressä”, tyttö sanoi painokkaasti Emmettille noustessaan ylös.
”Mut mä tartten jonkun mun viereen!”
”Mä nukun sun vieressä.”

Emmett vilkaisi Aliceen, joka oli astellut hänen luokseen hienoisesti hymyillen.  Hän hymyili lyhyelle naiselle iloisesti ja vetäisi tämän syliinsä naurahtaen.  Johanna vilkuili sivummalta näitä kahta hieman apeannäköisenä.

Olishan se ollu kiva nukkua nallekarhun vieressä, mut… Hän vilkaisi Bellaa, joka katseli häntä mietteliäänä. No jaa, mitä välii?

***

”Miks ne ei oo viel tullu pois?” Johanna pohti ääneen kaikkien, paitsi kahden, istuskellessa ruokapöydän ääressä syömässä aamiaista. ”Huolestuttavaa.”
”Katri on tappanu sen Caiuksen ja nyt se kätkee ruumista”, Tyler totesi virnistäen.
”Eipäs!” Emmett puuttui keskusteluun. ”Katri tajus, et Caiukses ei oo mitää vikaa, ja ny ne ei haluu tulla pois, kun ne on sovussa.  Ehkäpä ne pääs oikein hyviin väleihin.”

Johanna, Bella ja Leah mulkaisivat Emmettiä, joka nauroi Alicen kanssa yhteen ääneen sviitin oven avautuessa.  Kaikki pöydässä istujat kääntyivät uteliaina katsomaan, minkälaisissa väleissä Katri ja Caius tulisivat alas.  Katri asteli edeltä alakertaan ilmeettömänä, Caius seurasi häntä väsyneen näköisenä.  Emmett ja Alice supattivat keskenään naureskellen hiljaa heidän asettuessa pöydän ääreen.

”Kukaan ei kuollu”, Jacob totesi vihjaavasti hymyillen.
”Ei”, Katri sanoi lyhyesti tarttuessaan maitopurkkiin.
”Ootteks te sovussa?” Leah kysyi.
Katri ja Caius vilkaisivat toisiaan. ”Joo kai.”
”Tosin oli se aika lähel”, Caius sanoi hiljaa, Emmett virnisti. ”Siis mun kuolema.”
”Ai, mä ku luulin, et-”

”Tämä on Big Brother, olkaa hyvä ja kuunnelkaa.  Ensimmäinen häätöäänestys käynnistyy tänään.  Käytte kohta jokainen vuorotellen päiväkirjahuoneessa nimeämässä kaksi henkilöä, joiden haluaisitte saavan häädön.”
”Mitä?” Emmett, Bella ja Johanna huudahtivat yhteen ääneen.

Taloon laskeutui syvä hiljaisuus, kaikki vilkaisivat toisiaan yllättyneinä, hämmentyneinä.  Ensimmäinen häätöäänestys olisi jo nyt, näin aikaisin?


------------
Kommentteja? : )
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #33 : 13.09.2009 16:34:57 »
Hihi. Tahtoo tietää enemmä mitä siel sviitis tapahtu :D
Joo. Tykkäsin hirmuisesti. <3
Jatkoa vaan lisää ja äkkiä^^

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #34 : 13.09.2009 17:01:54 »
Uihj, kuulostaa mielenkiintoselt!  ;)
Mäki tahtoisin tietää mitä siel sviitis tapahtus  ::)
JATKOAJATKOAJATKOA !
XOXO Jasmin

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #35 : 13.09.2009 17:07:00 »
Häätöäänestys jo nyt? Mua häirittee kun rose eikä jazz oo tuol. kai ne tulee myöhemmin? JAtka samaan malliin.
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #36 : 13.09.2009 18:24:13 »
Jatkoo!!!!!
Aah <3<3<3<3<3

Ihana <3

En osaa kirjottaa....
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #37 : 13.09.2009 18:49:17 »
joku lähtee jo :o  toivottavast se ei ois ainakaa Katri tai Caius. :Dd
joo, mut hyvä luku taas kerran. hyvin kirjotatte, enkä huomannu virheitä?

kiitos. jatkoa?
and paradise comes at a price

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #38 : 13.09.2009 19:43:50 »
Taidanpa syödä sanani. Tämä on oikeasti hyvä, vaikken BB:stä tykkää.

Caius menettää kohta isyytensä... :D Suomalaiset on aika pelottavia.
Hah, Emmett on jo ihan lääpällään Johannaan. Tehkää pliis niille oikein mehevä suhde.

Suuret kiitokset tästä osasta ja jatkoa mahdollisimman pian.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Forks' Big Brother | Luku 2 - 13.09.
« Vastaus #39 : 13.09.2009 20:18:33 »
oiii<3 aivan ihana :) tulispa äkkiä jatkoa!