Kirjoittaja Aihe: Twilight: Forks' Big Brother (K-11, luku 4 - 8.8.10)  (Luettu 28906 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
Authors: kjatri ja Tuhisija
Title: Forks’ Big Brother
Rating: K-11
Fandom: Twilight
Genre: draama, fluff, angst, (humour, romance), AU
Disclaimer: Houkutus sarja ja kaikki sen hahmot ovat Stephenie Meyerin luomia.  Paitsi me kuulumme itsellemme!  Emmekä omista Big Brotheriakaan!

Summary: Forksin BB!

A/N: Tällainen päätettiin yhdessä kjatrin kanssa toteuttaa :)  Saas nähdä, mitä tästä tulee... Kaikki ovat ihmisiä!


Traileri

Tänä vuonna pienessä sateisessa kaupungissa Forksissa, Washingtonin osavaltiossa, tapahtuu…

Useita ihmisiä eripuolilta Forksia, sen lähikaupungeista ja muualta haki tähän ohjelmaan…

…mutta vain kaksitoista pääsi sisään…

Kuinka nämä kaksitoista toisilleen tuntematonta selviävät kolme kuukautta eristettynä ulkomaailmasta?

”Moi, mä olen Alice!”
”Jacob.”

”Mistä te ootte kotoisin?”
”Suomesta.”
”Missä se on?”
”Ettekö te tiiä, missä Suomi on?”
”No ei.”

Tulevatko he toimeen keskenään?
”Sä olet tosi kiva.

”Mee pois!  Anna mun olla rauhassa!”

Syntyykö riitoja…
”Sä teet sen aivan väärin!  Anna mä näytän.”
”Näpit irti!”

”Kuule, voi-”
”Mä en puhu sulle!”

…vai kenties lempeä?
”…”
”Mm…”

”Tiedätkö, sä olet tosi söpö, kun sä olet vihainen.”

”Kato nyt noita!”
”Joo.”
”Koko ajan kiinni toisissaan!”

Luovuttaako joku?
”Mä en jaksa enää!  Mä haluan pois täältä!”
”Hei, älä nyt.  Kyllä sä jaksat, mä tuen sua.”

Sujuvatko tehtävät…
”Jes!  Hyvä, hyvä!  Jaksa vielä!”

…vai epäonnistuvatko talon asukkaat?
”Ei!  Eikä!”
”Voi ei, miksi mä en pitänyt suutani kiinni?”
”Nyt me ei saada mitään!”

Ketkä selviävät pudotuksista?

Ketkä putoavat?

”Mä en halua lähteä vielä!  Mä en voi pudota vielä.”

”Heippa, kaikki!  Olkaa vahvoja, kyllä te pärjäätte.”

”Mä toivon, että sä voitat.”

Entä ketkä jäävät viimeisinä taloon?

Kuka voittaa?

Forksin BB – Tulossa!



A/N: Kommenttia? :D
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 22:26:27 kirjoittanut Beyond »

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Forks' Big Brother | Traileri - 09.09.
« Vastaus #1 : 09.09.2009 16:17:59 »
Odotan innolla,sillä oon lukenu jotain saman tapasta .mikä ei kyllä ollu forkisin bb,mutta uskon että tää on parempi kai?
If you can live forever what do live for? Twilight<3

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Forks' Big Brother | Traileri - 09.09.
« Vastaus #2 : 09.09.2009 16:22:42 »
Kuulostaa hyvältä! Jatkoa odottelen! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Forks' Big Brother | Traileri - 09.09.
« Vastaus #3 : 09.09.2009 16:32:40 »
Mielenkiintosta (:
Jatkoa odotellessa (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Forks' Big Brother | Traileri - 09.09.
« Vastaus #4 : 09.09.2009 16:58:35 »
Ja taas. Kuinka monta ficciä sinulla oikein on? Tietysti tämä on kjatrin kanssa tehty yhdessä, mutta kuitenkin.

Kuulosti upealta, varmasti luen. Mielenkiintoinen. Äh, en tiedä mitä sanoisin, toivottavasti ekaa lukua saataisiin pian.  ;)
another stranger

entinen vohveli

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Forks' Big Brother | Traileri - 09.09.
« Vastaus #5 : 09.09.2009 17:24:31 »
AWWWWWWWWWWWWWWS RAKAS TEETTE JUST SITÄ MITÄ PITÄÄKIN <3<3<3<3


Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Forks' Big Brother | Traileri - 09.09.
« Vastaus #6 : 09.09.2009 18:30:12 »
Kiitos kommenteistanne! Minun ja Tuhisijan puolesta :D

Eltsu, kiitos! :) Toivotaan, että tämä on mielestäsi parempi, saa nähdä..
katriqqq, kiitos! :D
Jaima, kiitos! :)
vohveli, kiitos! :D Tuhisijalla on tällä hetkellä 4 ficciä menossa ja ne kaikki on monilukuisija.. :D Mahtavaa, että haluat lukea tätä jatkossakin. Tässä on tämä prologi :)
Mutanttiorava, kiitos! :D

Tässä on jatkoa!

Enjoy!

Prologi


’’Tervetuloa seuraamaan Forksin Big Brotheria, minun nimeni on Esme ja juonnan Big Brotheria tänä vuonna’’, Esme sanoi oman juonto repliikkinsä. Hänellä oli päällään lyhyt musta mekko, jossa oli selässä avara v-aukko. Hänellä oli jaloissaan kymmenen senttimetriä korkeat korkokengät ja hänen hiuksensa olivat kauniisti kiharoilla.  ”Hakijoita oli tuhansia, mutta vain kaksitoista valittiin ensimmäisten joukkoon. Heitä haki Forksista, sen lähikaupungeista ja muualta. Kaukaisimmat tulevat jopa Suomesta, joka sijaitsee Ruotsin ja Venäjän välissä.  Eikö olisi aika jo päästää ensimmäinen asukas sisään?’’ hän kysyi katsomolta.
’’Joo!’’ katsomo vastasi iloisesti.

’’Ensimmäinen asukas on Emmett McCarty. Hän on 24-vuotias ja kotoisin Pohjois-Dakotasta. Emmett harrastaa kuntosalilla käyntiä ja on töissä urheilukaupassa. Onnea taloon, Emmett!’’  

Kookas, karhumainen mies, jonka kiharat ruskeat hiukset tuntuivat hurmaavan yleisön, käveli studioon astellen kohti liukuovia, jotka avautuivat päästäen hänet menemään ensimmäisenä BB-taloon.  Ennen katoamistaan hän vinkkasi silmää yleisölle.

’’Toisena taloon pääsee Alice Brandon. Hän on 22-vuotias ilopilleri, hän on kotoisin Jacksonvillestä. Alice harrastaa lukemista ja hän työskentelee parturi-kampaajana. Onnea taloon, Alice!’’

Pienikokoinen, lyhyt nainen tanssahteli kepein askelin sisään hymyillen iloisesti.  Hennot kädet vilkuttivat yleisölle naisen pomppiessa innokkaasti viimeiset metrit taloon.

’’Kolmantena taloon pääsee Edward Masen. Hän on 23-vuotias ja hän pyrki Englannista asti, hän asuu Lontoossa. Hän harrastaa kuntosalilla treenausta ja työskentelee baarimikkona Lontoon yössä. Onnea taloon, Edward!’’

Yleisössä naiset huokailemaan saanut Edward asteli sisään heilauttaen kättään.  Kuparinruskeat hiukset ja vihreät silmät sulattivat jopa juontaja Esmen, joka katseli ihaillen yleisön mukana miehen katoamista taloon.

’’Neljäntenä taloon pääsee Isabella Swan. Hän on 19-vuotias ja kotoisin Los Angelesista. Hän harrastaa joogaa ja on vielä opiskelemassa. Onnea taloon, Bella.’’

Ruskeahiuksinen nuori nainen käveli epävarmoin askelin kohti liukuovia, jotka avautuivat.  Hän hymyili, vilkutti yleisölle ja oli kaatua päästyään liukuoville, mutta hän nousi pystyyn nopeasti vilkaisten yleisöön posket hieman punehtuneina.

’’Seuraavana taloon pääsee Angela Weber. Hän on 18-vuotias ja asuu Pasadenassa. Hän harrastaa kuntosalilla käyntiä ja hän on myös vielä opiskelija. Onnea taloon, Angela!’’

Mustahiuksinen tyttö käveli nopeasti studion poikki oville.  Hän vilkuili ympärilleen, ilmeisestikin hän etsi jotakuta yleisöstä ja löysi, sillä hän alkoi hymyillä ja vilkuttaa ennen taloon astumistaan.

’’Seuraava asukas on Jessica Stanley. Hän on 24-vuotias ja on kotoisin Portlandista. Hän harrastaa shoppailua ja hengailua kavereiden kanssa. Hän toimii myyjänä Diorin myymälässä. Onnea taloon, Jessica!’’

Ruskeat hiukset hulmusivat naisen astellessa napakoin askelin sisään.  Hampaat paljastava hymy lumosi osan miehistä yleisössä.  Nainen vilkutteli innokkaasti katsellen ympärilleen ja suorastaan juoksi sisälle taloon vaikuttaen kovin innostuneelta.

’’Seuraava uhri on Tyler Crowley. Hän on 19-vuotias ja asuu Los Angelesissa. Hän harrastaa kuntosalilla käyntiä ja hänkin on opiskelija. Onnea taloon, Tyler!’’

Melko pitkä, tumma poika hymyili vilkutellen.  Yleisössä seisoskeli joukko tyttöjä, jotka vilkuttivat hänelle huutaen innostuneesti.  Poika vinkkasi silmää heille ja katosi taloon.

’’Seitsemäntenä taloon astelee Jacob Black. Hän on 19-vuotias ja asuu Grand Rapidsissä. Hän harrastaa kuntosalilla käyntiä. Hän on myös yksi opiskelijanuorista.’’

Leveästi hymyilevä nuori poika asteli sisään sukien lyhyitä mustia hiuksiaan, mutta lopetti sen ja alkoi vilkutella yleisölle, jonka naiset viheltelivät.  Poika pysähtyi liukuoville, kääntyi ympäri ja väläytti upean hymyn.

’’Kahdeksantena taloon tulee Caius Bower. Hän on 20-vuotias ja asuu Lontoossa. Hän harrastaa rumpujen soittoa ja hänen ammattinsa on bändäri. Onnea taloon, Caius!’’

Hyvin vaaleat, olkapääpituiset hiukset omaava nuori mies hymyili salaperäisesti kävellessään studion poikki.  Hän nosti kätensä tervehtiäkseen yleisöä juuri ennen taloon astumista.

’’Seuraava asukkaamme tulee kaukaa Suomesta. Asukkaan nimi on Johanna Momsem. Hän on 18-vuotias ja asuu Raaseporissa, Suomessa.  Hän harrastaa pianon soitto ja lukemista, hän on vielä opiskelija, mutta toimii myös mallina. Onnea taloon, Johanna!’’

Pitkä, vaalea tyttö asteli sisään studioon hymyillen ja vilkuttaen.  Vaaleat hiukset ylettyivät hieman yli olkapäiden, vihreät silmät tuikkivat yhdessä ujon hymyn kanssa.

’’Seuraava asukas on myös Suomesta. Hän on Katri Greene. Hän on 19-vuotias ja asuu Kuopiossa. Hän harrastaa lukemista, laulamista ja lenkkeilyä, hänkin on myös opiskelija. Onnea taloon, Katri!’’

Tyttö asteli sisään studioon iloisesti ja vilkuttaen. Hänen vaaleat hiuksensa ulottuivat keskiselkään asti, siniset silmät hymyilivät ja tuikkivat ilosta.

’’Viimeisenä taloon pääsee Leah Clearwater. Hän on 20-vuotias ja asuu Queensissä, New Yorkissa. Hän harrastaa lenkkeilyä ja opiskelee vielä. Onnea taloon, Leah!’’

Nuori, tummahiuksinen nainen käveli sisään reippaasti, hiukset heiluen.  Iloinen, mutta hieman vaarallinen hymy muodostui naisen huulille.  Hän vilkutti nopeasti yleisölle ennen kuin katosi liukuovien taakse.

’’Nyt ovat kaikki asukkaat talossa. Kuten näitte, he ovat aivan erilaisia. Jotkut ovat varmasti diivoja ja taas toiset vähän hiljaisempia tyyppejä’’, Esme kuulutti.  ’’Te voitte katsoa telkkarista 24/7:ää, jos haluatte tietää, mitä talossa tapahtuu jo tänään tai sitten huomenna katsotte jaksosta koosteen ja muistakaa myös BB-Extra. Myös netti-tv:ssä on 24/7.  Big Brotherin nettisivuilta löytyy uusimpia uutisia talon tapahtumista.  Big Brother on tänä vuonna aivan erilainen, he juhlivat pari päivää, ja sitten Big Brother tekee mullistuksen. Talo jaetaan kahtia, toiset on slummin asukkaista, ja toiset ovat paratiisilaisia. Asukkaat eivät tätä tiedä vielä. Tässä taisi olla tämän viikon lähetys. Nähdään ensi viikon sunnuntaina, hei, hei!’’ Esme heitti juontolaput ilmaan.

Nyt talossa oli kaksitoista asukasta, miten käy?  Kuka luovuttaa, kuka itkee tai kuka tappelee? Sen saatte tietää, jos seuraatte Forksin Big Brotheria!



Kilpailija tiedot:

Emmett McCarty:

Ikä: 24 vuotta
Syntymäaika: 15.03.1985
Horoskooppimerkki: Kalat
Kotikaupunki: Pohjois-Dakota
Ammatti: Urheilukaupan väline myyjä
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Kuntosalilla käyntiä
Tupakoitko: En
Pituus: 185 cm
Paino: 80 kg

Alice Brandon:

Ikä: 22 vuotta
Syntymäaika: 21.2.1987
Horoskooppimerkki: Kalat
Kotikaupunki: Jacksonville, Florida
Ammatti: Parturi-kampaaja
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Lukeminen
Tupakoitko: En
Pituus: 164 cm
Paino: 50 kg


        Edward Masen

Ikä: 23 vuotta
Syntymäaika: 15.05.1985
Horoskooppimerkki: Härkä
Kotikaupunki: Lontoo, Englanti
Ammatti: Baarimikko
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Kuntosali
Tupakoitko: Kyllä
Pituus: 185 cm
Paino: 75 kg


Isabella ’’Bella’’ Swan

Ikä: 19 vuotta
Syntymäaika: 09.04.1990
Horoskooppimerkki: Oinas
Kotikaupunki: Los Angeles, CA
Ammatti: Opiskelija
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Jooga
Tupakoitko: Kyllä
Pituus: 163 cm
Paino: 49 kg

      Angela Webber    
 
Ikä: 18 vuotta
Syntymäaika: 21.09.1990
Horoskooppimerkki: Neitsyt
Kotikaupunki: Pasadena, California
Ammatti: Opiskelija
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Kuntosali
Tupakoitko: En
Pituus: 169 cm
Paino: 52 kg
Jessica Stanley

Ikä: 24 vuotta
Syntymäaika: 09.08.1985
Horoskooppimerkki: Leijona
Kotikaupunki: Portland, Maine
Ammatti: Myyjä
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Shoppailu ja hengailu kavereitten kanssa
Tupakoitko: En
Pituus: 155 cm
Paino: 45 kg


Tyler Crowley

Ikä: 19 vuotta
Syntymäaika: 5.12.1989
Horoskooppimerkki: Jousimies
Kotikaupunki: Los Angeles
Ammatti: -
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Kuntosali
Tupakoitko: Kyllä
Pituus: 170 cm
Paino: 62 kg


Jacob Black

Ikä: 19 vuotta
Syntymäaika: 11.02.1990
Horoskooppimerkki: Vesimies
Kotikaupunki: Grand Rapids, Michigan
Ammatti: Opiskelija
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Kuntosali
Tupakoitko: En
Pituus: 173 cm
Paino: 62 kg


Cauis Bower

Ikä: 20 vuotta
Syntymäaika: 22.11.1988
Horoskooppimerkki: Skorpioni
Kotikaupunki: Lontoo, Englanti
Ammatti: Bändäri
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Rumpujen soitto
Tupakoitko: Kyllä
Pituus: 173 cm
Paino: 61 kg


Johanna Momsem

Ikä: 18 vuotta
Syntymäaika: 09.03.1991
Horoskooppimerkki: Kalat
Kotikaupunki: Raasepori, Suomi
Ammatti: Opiskelija /malli
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Pianon soitto ja lukeminen
Tupakoitko: En
Pituus: 172 cm
Paino: 55 kg

Katri Greene

Ikä: 19 vuotta
Syntymäaika: 26.06.1990
Horoskooppimerkki: Rapu
Kotikaupunki: Kuopio, Suomi
Ammatti: Opiskelija
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Lukeminen, laulu ja lenkkeily
Tupakoitko: En
Pituus: 164 cm
Paino: 51 kg

Leah Clearwater

Ikä: 20 vuotta
Syntymäaika: 20.11.1989
Horoskooppimerkki: Skorpioni
Kotikaupunki: Queens, New York
Ammatti: Opiskelija
Siviilisääty: Sinkku
Harrastukset: Lenkkeily
Tupakoitko: Ei
Pituus: 168 cm
Paino: 54 kg
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 21:18:46 kirjoittanut kjatri »
I love you
♥MUSE 19/7/2010

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Forks' Big Brother | Traileri & Prologi - 09.09.
« Vastaus #7 : 09.09.2009 19:48:15 »
Tää vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta.

Mut *myrts* miksei Mike päässyt sisään...

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Forks' Big Brother | Traileri & Prologi - 09.09.
« Vastaus #8 : 09.09.2009 20:17:00 »
Ei juma! <3

Olen muuten ihan koukussa taas vaihteeksi Big Brotheriin (siis siihen oikeaan, Suomen) ja sitten kun olen viikon poissa Finistä sen takia kun olin kipeä, tänne on ilmestynyt tällainen. Ei hitsit, olen nyt tosi iloinen. Tosi kiva juttu kun Twilightistakin tehdään Big Brother. Itselläni kävi pari päivää sitten mielessä myös sellainen, että olisi hauskaa katsella Twilightin tyyppien oleskelua talossa ja nyt toiveeni toteutui. Jipii. Ja vielä kun kirjoittajina olette te, ei lopputulos voi olla kauhea.

Mutta mitä ihmettä, Edward polttaa? Hui kauhea. :D

Mutta siis joo. Pidin trailerista ja pidin prologista.

Ensimmäistä lukua odotellessa.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Forks' Big Brother | Traileri & Prologi - 09.09.
« Vastaus #9 : 09.09.2009 20:57:52 »
Mielenkiintoisia asukkaita! Odotan innolla ensimmäistä lukua. Mitään luovaa en keksi (yllätys yllätys) mutta yhden kysymyksen kuitenkin esittäisin. Kun tässä BB:ssä on kaksi suomalaista. Katri ja Johanna, niin olisiko tässä kirjoittajien omat nimet käytössä? :D Kjatri on melko varmasti oikealta nimeltään Katri, mutta onko Tuhisija Johanna? :D Jäi hämäämään.
Jatkoa!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Forks' Big Brother | Traileri & Prologi - 09.09.
« Vastaus #10 : 10.09.2009 11:29:25 »
Hei aivan mahtavaa. pakkohan tätä on jäädä seuraamaan! tähän jää koukkuun varmaan niinkun oikeeseen BB:hen! Mä pyydän Toooooooooosi paljon tosi tosi ihania romansseja. Mistä ihmiset oikesti keksii näitä fiicejä? Pitää olla tosi hyvä mielikuvitus kun osaatte. mä oon jo kauan ajatellu että kuvitelkaa bella  ja kumppanit BB:ssä. en tajunnu että vois kirjottaa ficinkin siitä.
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Forks' Big Brother | Traileri & Prologi - 09.09.
« Vastaus #11 : 10.09.2009 14:47:26 »
Ei jumalauta... kohta mä tapan itteni.

BB on siis todella idioottimainen ohjelma, ihmiset meneen ihan pokkana nolaamaan itsensä. En ole ikinä tajunnut sen ideaa tai miksi ihmiset edes katsovat sitä.

Mutta, en menetä kaikkea toivoa, koska sinä kirjoitat tätä ficciä. Voisinhan seurata tätä ainakin aluksi ja katsoa että pystynkö lukemaan. Onko tämä muuten all human-ficci?
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Forks' Big Brother | Traileri & Prologi - 09.09.
« Vastaus #12 : 10.09.2009 15:29:10 »
aijj <3 TYKKÄÄN! jatkoa!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Traileri & Prologi - 09.09.
« Vastaus #13 : 10.09.2009 15:57:03 »
Pixie, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että traileri + prologi pistivät kiinnostumaan.  Mikea kaipaat?  Voii, saattaahan olla, että pukkaamme Miken tai jonkun muun taloon ficin edetessä :D

jaina, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että pidit.  Jee, saatiin jonkun toivekin toteutettua jollain tapaa :D  Toivottavasti lopputulos ei ole kauhea, yritämme parhaamme.  Kyllä, Edward polttaa (samoin Bella).   Juup, paraikaa työstämme ensimmäistä lukua.

katriqqq, kiitos kommentistasi :)  Kyllä, saatiin vähän "vampyyreita", "ihmissusia" ja niitä ihmisiä (tosin kaikki ovat tässä ihmisiä!).  Mukava kuulla, että odotat innolla ekaa lukua (joka alkaa olla kasassa pikku hiljaa).   Minä, Tuhisija, olen Johanna, kyllä :D

_Joutsen_, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että jäät seuraamaan.  Juu, romansseja/parituksia luvassa :D   En itse asiassa muista, mistä tämä lähti.  kjatri taisi mesessä sanoa Forksin BB tai jotain vastaavaa :)

Annoy, kiitos kommentistasi :)  Älä tapa, älä missään nimessä.  Se on sellasta viihdettä, jonka on ajateltu kiinnostavan ihmisiä.  Mukavaa, että jäät seuraamaan ainakin joksikin aikaa :) (ja en toki kirjoita tätä yksin, vaan yhdessä kjatrin kanssa).  Juu, on.  Kaikki ovat ihmisiä.

Neavaan, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäät.  Jatkoa työstämme, sitä on siis tulossa ;)


Kiitti kaikille kommenteista, Tuhisija ja kjatri kiittävät! :D

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #14 : 10.09.2009 17:32:02 »
Luku 1


Forksin BB-talo oli tyhjillään, siellä ei ollut vielä ketään, mutta ensimmäisen asukkaan askeleet saattoi kuulla, jos oli tarkka.
Ne lähestyivät, valkoinen ovi raottui, ja ensimmäinen talon asukas astui sisään taloon.  Mies, Emmett, kiharine hiuksineen katseli ympärilleen leveästi hymyillen, mikä onni, että hän oli päässyt tänne!

Hän lähti tutkimaan taloa innostuneena, eikä huomannut, että ovi avautui pian uudestaan, ja lyhyt, hennolta näyttävä nuori nainen, Alice, tanssahteli sisään.  Tämä vilkuili ympärilleen, seinät olivat pirteän vihreät ja sointuivat mukavasti vaaleanvihreään sohvaan.

Alice käännähti ympäri nähdäkseen Emmettin, joka tuli häntä kohti kädet levällään ja kaappasi hänet yhtäkkiä halaukseen.
”Emmett.”
”Alice.  Sähän olet… iso!”

Emmett hymyili oven avautuessa heidän vieressään.  Sisään asteli pitkähkö, kuparinruskeat hiukset omaava nuori mies, joka väläytti vinon hymyn kaksikolle.

”Moi, mä olen Edward”, mies sanoi ojentaen kätensä, johon Alice ehti tarttua pienellä, vaalealla kädellään.
”Alice.”
”Emmett.”

Edward oli aukaisemassa suutaan, kun ovi aukesi taas, ja sisään käveli talon seuraava asukas.  Ruskeahiuksinen tyttö asteli epävarmoin askelin sisälle, mutta kompastui oven kynnykseen lennähtäen päin Edwardia, joka nappasi hänet kiinni.

”Varovaisesti”, Edward naurahti tytön noustessa omille jaloilleen puna poskillaan. ”Edward.”
”Bella”, tyttö mutisi ja katsahti Aliceen ja Emmettiin, jotka hymyilivät. ”Hei.”
”Mä olen Emmett, ja tämä keijukainen tässä on Alice.”
”Mä mikään keijukainen ole!”
”No oothan.”

Alice risti kätensä puuskaan ja käänsi selkänsä Emmettille, mutta kääntyi pian ympäri ja hymyili ilkikurisesti tälle viidennen asukkaan astuessa sisään.

”Moi.”

Tummahiuksinen tyttö, Angela, hymyili kaikille neljälle, jotka sanoivat heipat ja esittelivät itsensä.  Pian taloon saapui myös viides asukas, Jessica, joka vinkkasi silmää pojille hymyillen.

”Sulla on ihanat hiukset!” Jessica tuumasi tarkasteltuaan Edwardia hetken. ”Tosi kivan väriset!”
”Niin myös sulla”, kuului ääni hänen takaansa.  Tumma poika hymyili ja ojensi kätensä vuorotellen kohti jokaista. ”Mä olen Tyler, kiva tavata.”
”Samoin”, Bella sanoi oven avautuessa, ja nuoren miehen astuessa sisään suloinen hymy kasvoillaan. ”Moi.”
”Terve.”
Alice hypähti esiin innokkaasti Emmettin takaa ojentaen kätensä kohti miestä. ”Moi, mä olen Alice!”
”Jacob.”

Jessica tarkasteli Jacobia päästä varpaisiin ja väläytti sitten hymyn tälle, kun ovi aukeni taas, ja seuraava asukas asteli sisään.  Vaaleilla, olkapäihin ylettyvillä hiuksilla varustettu mies hymyili varautuneena, mutta tervehti iloisesti kaikkia esittäytyen samalla.

”Caius.”
”Moi.  Edward.”

Caius nyökkäsi kuultuaan kaikkien nimet ja lähti hieman kiertelemään ympäriinsä Angela perässään.  Osa muista meni istuskelemaan sohville, osa jäi seisoskelemaan lähelle ovea, jonka takaa kuului askelia.  Vaalea, melko pitkä tyttö asteli taloon ujosti hymyillen, antaen katseensa kiertää pitkin huonetta.

”Alice”, Alice esittäytyi hypähtäen tytön eteen.
”Johanna”, tämä esittäytyi tarttuen Alicen käteen nopeasti.
”Moi!”

Toinen vaaleahiuksinen, Johannaa hieman lyhyempi, tyttö oli ilmestynyt taloon hymyillen iloisesti.  Hän tervehti nopeasti kaikkia paikallaolijoita.

”Moi, mä olen Alice.”
”Katri.”
”Ootteko te ulkomailta?” Emmett kysyi mietteliäänä. ”Teiän nimet kuulostaa hieman oudoilta.”
”Joo, ollaan me”, Katri vastasi.
”Mistä te ootte kotoisin?” Alice uteli innokkaasti.
”Suomesta.”
Emmett kurtisti kulmiaan. ”Missä se on?” hän ja Alice kysyivät yhteen ääneen.
”Ettekö te tiiä, missä Suomi on?” Johanna naurahti.
”No ei.  Kertokaa nyt, missä se Suomi on!”
Katri ja Johanna vilkaisivat toisiaan ja alkoivat puhua oudolla kielellä, jota toiset eivät ymmärtäneet. ”Onko se vähän tyhmä?”
”Joo, on se.  Sillä on isot muskelit ja pienet aivot.”
Emmett katsoi vuorotellen kumpaakin tyttöä pöllämystyneenä. ”Mitä?  Mitä noi puhuu?  Hei, puhukaa niin, että muutkin ymmärtää!  Missä se Suomi oikeen on?”

”Euroopassa”, kuului nuoren naisen ääni heidän takaansa.  Kaikki loivat katseensa ovelle, viimeinen asukas oli saapunut taloon. ”Kai sä nyt Suomesta olet kuullut, iso mies?”
”No, totta kai oon!”
”Niin varmaan”, Johanna mutisi suomeksi Emmettin vilkaisten häntä uteliaana.
”Sori, sä tulit juuri keskelle sotaa Suomesta”, Alice sanoi naiselle, joka katseli ympärilleen. ”Mä olen Alice.”
”Leah, mukava tavata.”

Kaikki menivät sohville istumaan. Ne sopivat hyvin muuhun sisustukseen, jossa useimmat pöydistä ja muista huonekaluista olivat pyöreitä. Bella ja Edward istuivat vierekkäin ja olivat ilmeisesti löytäneet yhteisen sävelen. Jessica flirttaili Jacobille hyvin innoissaan.  Caius kuunteli uteliaan näköisenä Jessicaa ja varmaankin toivoi, että tämä olisi flirttaillut hänelle. Alice saapui, hän oli todella energinen, hän jutteli Katrin kanssa hyvin innoissaan.  Emmett piti seuraa Johannalle, joka katsoi häntä kuin halpaa makkaraa. Leah löysi Angelan, ja heillä alkoi juttu luistaa, he kummatkin olivat aika hiljaisia tyyppejä. Tyler meni juttelemaan Jessican ja Jacobin kanssa, mihin myös Caius liittyi mukaan.

’’Niin, missä se himputin Suomi nyt sijaitsee?’’ Emmett kysyi hieman ärtyneenä.
’’No, se on Ruotsin ja Venäjän välissä oleva valtio. Yhdysvaltoihin verrattuna pieni, koska siel asuu vähä päälle viis miljoonaa ihmistä’’, Johanna sanoi nopeasti.
’’Pakko myöntää, että Emmett on tyhmä ku kapakala’’, Katri sanoi Johannalle suomeksi ja hän rupesi nauramaan.
’’Mitä sä sanoit musta?’’ Emmett kysyi.
’’Että sä vaikutan tosi mukavalta tyypiltä’’, Katri vastasi silmät tuikkien.
’’Puhutko totta?’’
’’Totta se puhuu’’, Johanna vastasi ja vinkkasi Katrille silmää.

’’Täällä Big Brother, varastohuone on nyt auki’’, kuului kaiuttimista.  Kaikki ryntäsivät varastohuoneelle, ja Bella kaatui Edwardin syliin ennen kuin tämä edes kerkesi nousta sohvalta ylös. Hän katsoi miestä ja pyysi anteeksi.
’’Hei, me saatiin alkoholia!’’ Jessica huusi iloisesti.
’’Mä en juo alkoholia’’, Katri ilmoitti.
’’Etkö?’’ Edward kysyi.
’’En, ku en mä hyödy siit mitenkää, niin miks mä sitä joisin?’’
’’Mä kyllä tiiän, mitä tarkotat, mutta juon silti’’, Johanna sanoi.
’’Eli muille enemmä!’’ Emmett hihkui.

***

Kaikki olivat jo ihan humalassa, paitsi he jotka eivät juoneet.  Ja heitä oli loppujen lopuksi kaksi, Angela ja Katri.
Tarjottavana oli mietoja alkoholijuomia, kuten viinejä, kaljaa, siideriä ja lonkeroa.  Jessica ja Jacob olivat kadonneet jo makuuhuoneeseen. Angela, Leah ja Tyler olivat ulkona istumassa pyöreillä sohvilla.

’’Mitä mieltä ootte niistä suomalaisista?’’ Leah kysyi.
’’No ihan mukaviltahan noi vaikuttaa’’, Angela sanoi.
’’Sillä pitemmällä on hyvä perse’’, Tyler kommentoi.
’’Ty! Ei me niiden kropista puhuttu’’, Leah sanoi nopeasti ja otti Tylerilta siideritölkin ja joi siitä.
’’Tyler, mä oon sun kanssa samaa mieltä’’, Emmett sanoi, kun liittyi keskusteluun.
’’Me ei edelleenkään puhuttu niiden kropista’’, Leah sanoi, mutta pojat eivät ilmeisesti enää kuunnelleet, koska olivat ruvenneet keskustelemaan syvällisemmin asiasta.

’’Musta se on tosi nätti. Siis tiiäks sä, mitä mä tarkotan?’’ Emmett selitti iloisesti,
’’Joo, musta Leah on kans, mut se vaikuttaa vähä kylmältä’’, Tyler sanoi.
’’Ai että vähä? Tyttö on ku jääkalikka!’’ Pojat rupesivat nauramaan todella hyvälle vitsille.
’’Millekäs ne pojat nauraa?’’ Alice kysyi uteliaana.
’’Ei millekään, teidän keijukaisuutenne’’, Emmett sanoi.
’’Mä en oo mikään vitun keiju!’’
”Tiedätkö, sä olet tosi söpö, kun sä olet vihainen.”
’’Suksi suolle Emmett McCarty!’’ Ja Alice läimäisi Emmettiä avokkaalla naamaan.
’’Tämä on Big Brother. Alice, tulisitko käymään päiväkirjahuoneessa?’’

Alice lähti kävelemään kohti päiväkirjahuonetta, joka sijaitsi makuuhuoneen vieressä. Huone oli verhoiltu pirteällä vihreällä ja ruskealla. Tuolina toimi valtavankokoinen nojatuoli, jossa oli valkoista ja vihreää.
’’Alice, mitä sinä teit Emmettille?’’ Big Brother kysyi.
’’Öö.. Annoin bitch läpsyn’’, Alice sanoi nauraen.
’’Aivan. Väkivaltahan on Big Brother talossa kiellettyä, joten tästä seuraa rangaistus.’’
’’Niin?’’
’’Sinun täytyy pyytää Emmetiltä julkisesti anteeksi, kaikkien asukkaiden edessä.’’
’’Okei.’’
’’Voit poistua.’’ Oven summeri rupesi soimaan. Alice nousi tuolilta ketterästi ylös ja käveli olohuoneeseen.

’’Voisivatko kaikki tulla tänne?’’, hän kysyi.
’’Noh, mitä nyt?’’ Jessica kysyi hieman tukka sotkussa, kun tuli makuuhuoneesta Jacobin kanssa.
’’Minä tein jotain, josta sain rangaistuksen.’’
’’Alice!’’ Edward sanoi.
’’No, mutta se ei koske teitä muita.’’
’’Mitäs keiju on tehnyt?’’ Emmett vinoili Alicelle.
’’Annoin Emmettille bitch läpsyn, kun hän ärsytti minua ja minun pitää pyytää sulta julkisesti anteeks.’’ Huone hiljeni odottaen Alicen anteeksipyyntöä.
’’Joten Emmett olen todella, todella pahoillani siitä, mitä tein!’’ Alice halasi Emmettiä.
Kaikki taputtivat heille, jotkut jopa vislasivat.

’’Bella, voisitko tulla päiväkirjahuoneeseen!’’ Big Brother ilmoitti. Bella meni päiväkirjahuoneeseen.  ’’Vieressäsi on kirjekuori.’’
’’Okei.’’
’’Älä avaa sitä vielä, vasta sitten, kun annan luvan. Kokoa asukkaat yhteen, ja sitten kun annan luvan aukaista kirjekuoren, lue sisältö.’’
’’Joo.’’
’’Voit poistua.’’  Summerin ääni kuului taas, ja Bella meni olohuoneeseen.

’’Hei kaikki, tulkaa sohville!’’
’’Mitä vittua taas!’’ Jessica tuli Jacobin kanssa makuuhuoneesta. Kun kaikki vihdoin tulivat sohville, niin Big Brother ilmoitti, että kuoren voisi nyt avata.
’’Tehtävä, pullonpyöritys. Kaikille lienee ohjeet selvät?’’ Bella kysyi.
’’Joo, on ne!’’ Leah sanoi.
Kaikki asettuivat rinkiin lattialle, ja Bella sai olla kunnian olla ensimmäinen pyörittäjä. Pullo osui ensimmäisenä Edwardiin.
’’Totuus vai tehtävä?’’ Bella kysyi.
’’Tehtävä.’’
’’Suutele Angelaa.’’ Angela kauhistui, Edward katsoi häntä anteeksi pyytäen ja liitti huulet suudelmalla.
’’Hyvä hyvä hyvä!’’ Alice hihkui.
Edward pääsi takaisin paikalleen ja pyöritti pulloa, joka osui Emmettin.
’’Totuus vai tehtävä?’’
’’Tehtävä.’’
’’Suutele sitä ketä panisit tässä talossa.’’

Emmett lähti liikkumaan kohti Alicea, hänen kasvonsa oli lähellä tämän kasvoja, mutta naisen silmistä näkyi viha, joten Emmett ei suudellutkaan tätä vaan vieressä istuvaa Johannaa, joka kaatui taaksepäin, kun Emmett suuteli häntä. He makasivat maassa päällekkäin.  Kun Emmett nousi ylös, Johanna sanoi suomeksi: ’’Hemmetti, toiha osaa suudella!’’ Katri vain nauroi, kaikki katsoivat häntä huvittuneesti.

’’Mitä se sano?’’ Edward kysyi.   
’’No, että Em ei osaa suudella.’’  Johanna ja Katri rupesivat nauramaan entistä enemmän. Emmett meni aivan punaiseksi, otti pullon ja pyöritti sitä, se osui Johannaan.
’’Totuus vai tehtävä?’’
’’Totuus.’’
’’Suutelenko mä oikeesti huonosti?’’
’’Et.’’
’’Mä tiesin tän!’’ Emmett hihkui iloisesti Johannan tarttuessa pulloon hymyillen.  Tyttö pyöräytti sitä, se pysähtyi osoittamaan Jacobia, jonka hiuksia Jessica hiplasi.
”Totuus vai tehtävä, Jacob?”
Poika näytti tuumivan hetken. ”Te- totuus!”
”Mitä te tuol makuuhuoneessa oikeen teitte Jessican kaa?”

Jessica käänsi katseensa pois toisista nolostuneena, kun Jacob mutisi jotain, mistä toiset eivät saaneet selvää.  Edward tönäisi nuorta miestä ja kehotti tätä vain vastaamaan.

”Ei me mit-”, Edward tönäisi Jacobia uudestaan, ”hmph, no me tutustuttii vähän lähemmin…”
Emmett nauroi. ”Tutustuitte?  Mä en tiennyt, että sitä kutsutaa nykyään tutustumiseks!”
Jacob ei sanonut mitään, tarttui vain pulloon, jonka pyöräytti liikkeelle.  Se pyöri pyörimistään ennen kuin pysähtyi Katrin suuntaan. ”Totuus vai tehtävä?”
”No, tehtävä.”
Jacob vilkaisi ympärilleen nopeasti. ”Mä luulen, että toi blondi, Caius se tais olla, niin tarvitsis vähän seuraa. Mee viihdyttää sitä oikeen kunnon suudelmalla.”

Katri vilkaisi lievästi myrtyneenä Jacobia mutisten samalla suomeksi: ”Kosto on suloinen.”  Hän nousi pystyyn kävellen reippaasti sohvalle, jolla Caius istui yhdessä Tylerin kanssa ja istahti heidän väliinsä painaessaan huulensa Caiuksen omille hetkeksi.  Emmett, Jacob ja Tyler vislasivat ja nauroivat.
Johanna kuiskasi jotain Katrille tämän palatessa takaisin paikalleen.  Emmett vilkaisi tyttöjä mietteliäänä ja oli avaamassa suunsa, muttei kerinnyt, kun pullo pyörähti pysähtyen osoittamaan Caiusta.

”Totuus vai tehtävä?”
”Tehtävä”, Caius vastasi hitaasti tarkkaillen Katrin ilmettä, joka muuttui riemukkaaksi.
”Suutele Jacobia!” tämä käski nauraen yhdessä Johannan kanssa.  Alicekin alkoi nauraa, samoin Bella, Angela ja Leah. ”No, suutele nyt.”

Caius ja Jacob vilkaisivat toisiaan epäuskoisina, ei kai Katri ollut tosissaan?  He kuitenkin nousivat sohvilta, ja Caius asteli Jacobin luo suudellen tätä pikaisesti ja palaten sitten nopeasti Tylerin viereen.  Talon naiset nauroivat ihan hulluna, eivätkä Emmett ja Edwardkaan voineet pidätellä naurua.

”Niin, kosto tosiaan on suloinen”, Johanna tuumasi naurun keskeltä, ”tai ainakin yhtä suloinen ku Caius.”


A/N: Eka luku, hieman tutustumista, pullonpyöritystä.. Eiköhän tämä tästä starttaa!  Kommentteja? :D  Emme pure.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2009 21:41:12 kirjoittanut Tuhisija »

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #15 : 10.09.2009 19:01:51 »
Real-BB ei minuun pure, mutta tämä.. Jännää. ;)
to me you live in a world of chaos.

Lindsey.

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #16 : 10.09.2009 19:11:21 »
Päätin lukea tylsyyteeni. Yllätykseksi huomasin et täähän on vallan mainio ficci ! kiitos siitä oikein paljon molemmille =D
Itse en Suomen BB:stä välitä, mut tää oli oikein mukava ja kivaa lukea =) ja virheitäkään en löytänyt.

Toivottavasti jatkoa tulee pian :)

~Lindsey.

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #17 : 10.09.2009 20:41:50 »
Ooi, ihana fic <3 Minä(kään) en BB:stä oikeasti tykkää, mutta tämä oli aika hyvä. Hieman voisin jotakin sanoa, puhekieli otti minua hieman päähän, mutta luulen että siihen tottuu. :) Ja sitten kuvailua voisi olla hieman lisää, nyt tiedetään hahmojen ulkonäöt, mutta voisit kertoa talosta yms. Älä kuitenkaan liikaa, mutta vähän enemmän. Ja voisit myös kokeilla (jos se ei nyt liikaa ole) jonkun tietyn henkilön näkökulmaa, tai vaikka useampienkin, silläkin on mahdollista saada lisää syvyyttä tekstiin, eli siis tuomalla ajatuksia mukaan. Tai voit pitää saman kertojan, ja esim. kertoa silti ajatuksia:

Mutta... Miksi? Luulin että olimme ystäviä, Alice ajatteli.

Siis jollain tolla tyylillä. Mutta idea on hyvä, ja tykkään noista suomalaisista tuolla, mukavaa piristystä. Tämä olisi toiminut varmaan myös englanniksi, mutta hyvä näinkin. Ovatko Jasper ja Rosalie ilmestymässä jossain välissä?

Jatkoa odotellen

~Lyn
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #18 : 10.09.2009 20:52:38 »
ÄITII!! lisää :D Tää on muuten hyvä. Mä tykkäisin jotenki et tulis vähä Edward/Bella juttuja :))<33 ÄKKIÄ JATKOA!

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Forks' Big Brother | Luku 1 - 10.09.
« Vastaus #19 : 10.09.2009 21:42:45 »
LISÄÄ RAKKAAT LISÄÄ!!!!!!!!!


Repeilin ja olin aivan awwwwwwwwwwwwwwwwwws koko ajan xD
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!