Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämää K-11 B/E+muut VALMIS | 02/05/2010 | Houkutus  (Luettu 66149 kertaa)

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #20 : 09.08.2009 21:10:30 »
Kiitos kommenteistanne, :)

Tuhisija, : ) Niimpä, aika näyttää.. ::  D
Am Cullen,  kiitos, minä en ehkä ole mikään 100%  fani, mutta en myöskään 12 vuotias : D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #21 : 09.08.2009 21:23:18 »
Tää on kiva niinku oon jo vissiin maininnukki.Mäkin odotan myös sitä miten E/B paritus käynnistyy hei pliis yks toive:älä sekota Tanyaa tähä koska sitte se muistuttais likaa esim:the cullen Brothersia ym.Mutta juu tykkään nopeesti jatkoa vaan.
If you can live forever what do live for? Twilight<3

Milky

  • Blöndi Ballerina
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Dude. This is a really bad idea... LETS DO IT!
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #22 : 09.08.2009 21:26:14 »
Ihan mukavahan tämä, olen kyllä pikkuisen kyllästynyt näihin Twilight ficceihin joissa joku on kuuluisa, mutta menköön sillä verukkeella että kerrankin Bella on valokeilassa. Ja sitten tuota noin, pakkohan tässä nyt vielä mainita että tästä Bellan kaksoiselämästä tulee kyllä ihmetyttävästi mieleen disneyn Hannah Montana-sarja (ei sillä että sita katsoisin, okei joskus pikkusysterin seurana), katsos kun vaalea peruukki ja itse kaksoiselämä ja koska olen niin pirun realistinen ihminen mietin aina kun Hannah Montana-sarja tulee, että miten on mahdollista elää kaksoiselämää, kun on kaikki väestönrekisterijärjestelmät ja ennenpitkään kuuluisuuden myötä henkilöllisyyden on pakko tulla selville, mutta siitä ei sinun kannata välitää, ficcissä on kaikki mahdollista.
Lainaus
’’Bella, tässä on sinun huone’’, Alice sanoi ja aukaisi oven.
Tuossa "huone"-sanassa hiukan pätkäisi ja olisi lukijalle ehkä miellyttävämpi jos se kumminkin olisi huoneesi, vaikka välillä sanotaankin puhekielessä ihan vaan huone.
Jos tuosta biisin pätkästä huomauttaisin huonolla kieliopillani että luultavasti sayin on tarkoitus olla saying (voi tietysti olla että tässä on joku juttu jota en perus englannillani tajua. Luultavasti minun tuurillani tässä onkin joku juttu jota en nyt tajua... 8)
Kiitos ja kumarrus lukuhetkestä.
If you’re starhokeyplayer don’t just wanna start to be a breakdancer for a living. Or something. Unless you’re really good at it! I don't know... Do what you do. –Maika Maile
---
ava by Laaksokukka, kiitos

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #23 : 10.08.2009 00:24:54 »
Kiitos kommenteistanne,

Eltsu, en ajatellut laittaa/tunkea Tanyaa ollenkaan.. :: D Mutta kiitos!
Milky, kiitos! :D En osaa sanoa tuohon onko minun pitänyt kirjoittaa ''huoneesi'' vai ''huone'' : ) Josta kopion nuo laulun sanat siellä oli tuollein, että en sitten sitä tiedä miten sen pitäisi olla.. :: D

Toinen luku tulee, sitten kun saan sen valmiiksi ja laitan sen betalleni. : )
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #24 : 10.08.2009 00:39:08 »
On tuo sayin' ihan oikein, koska siinä on tuo heittomerkki.  Useimmiten englanninkielisissä laulujen lyriikoissa saatetaan jättää verbien lopusta g pois ja korvata se heittomerkillä.

(offii juu hieman...)

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 534
  • Hannibalin täti
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #25 : 10.08.2009 01:19:32 »
Löytyi näköjään taas B/E ficci, jota jään seuraamaan. Avasin sattumalta ja jäin lukemaan. Nyt janoankin lisää tätä ja pian jos saisi.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

TiiTa

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #26 : 10.08.2009 02:16:12 »
Ficci on ollu tosi hyvin kirjoitettu ja muutenkin hyvä. :)
Tulisko äkkiä jatkoo? En malta oottaa ;D

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #27 : 10.08.2009 08:06:39 »
Oi, lisää jatkoa!! :) Ihana ku oli pitempi luku :) Ja muutenki hyvä luku. Nyt kun Bella on jo perillä, niin romanssit ja mutkat ja kiemurat ja salaisuudet ja kaikki sellaiset alkaa :D
Jatkoa!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #28 : 10.08.2009 10:08:04 »
Mä hypin täällä, kun mikäkin mangusti, sydän hakkas tuhatta ja sataa, mä en vaa tiedä tää on niin HYVÄ! Parempi niin, että Bella on kuuluisa, kun joku Edward... Jännittää hirveesti mitä nyt tapahtuu.. ääk! Jatkoa pian, pliis

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #29 : 10.08.2009 10:46:47 »
Kiitos kommentista! : P

Sinikeiju, :  ) kiva että jäit!
TiiTa, kiitos! :)
katriqqq, kiitos! : ) Niinhän ne alkavat.. :  P
Naxone, kiitos :) :: D

Toinen luku voi tulla jo tänään, mutta viimeistään huomenna! : )

btw, Tuhisija=pelastus enkeli :: )

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #30 : 10.08.2009 11:53:05 »
Juu, eihän tässä vielä paljon mitään kummempaa tapahtunut, mutta silti odotan seuraavaa lukua jo kärsimättömänä. Minustakin tuo "huone" kuuluisi olla "huoneesi" -muodossa. Niin se kuulostaisi paremmalta ja taitaa olla ihan kieliopillisestikin oikein (?). Muita samankaltaisia "virheitä" oli aina jossain. Pahempia kirjoitusvirheitä ei kai ollut.

Kiitos ekasta luvusta. Mittaa voisit vähän pidentää, jos on mahdollista, vaikkei tämäkään nyt sinänsä kauhean lyhyt ollut. :D
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #31 : 10.08.2009 13:54:45 »
Kiitos kommentistasi,

Amanecer kiitos! : ) No voisi sitä ehkä, mutta pituus riippuu mitä luvussa tulee tapahtumaan :)

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

sarqq

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #32 : 10.08.2009 18:28:59 »
vai että bella on julkkis, mielenkiintoista. ;) tykkään kovasti, jatkoa jatkoa !

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #33 : 10.08.2009 22:27:13 »
Kiitos kommentistasi,

sarqq, kiitos! : ) Jatkoa tulee viimeistään huomenna.. :)

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #34 : 11.08.2009 17:25:37 »
Jaa... mielenkiintoinen alku ainakin : D Pitää alkaa seuraan...

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #35 : 11.08.2009 21:07:28 »
Tuleeko sitä jatkoa tänään?? Kun mun mielestä lupasit, mutta sulla tietysti on omat kiireeet.
Oon aika kärsimätön, oon käyny täällä monesti, vaan kattomassa,että onko tähän tullut jatkoo, alan tulla riippuvaiseksi.. heh ::)
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #36 : 11.08.2009 21:44:28 »
Lainaus
Matkapuhelimien pitää olla kiinni koko lennon ajan
tuo kuullostaisi paremmalta jos lukisi 'Matkapuhelimien tulee olla suljettuina koko lennon ajan'

ihan kiva ficci.. jatka ihmeessä : )
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #37 : 11.08.2009 22:28:54 »
Kiitos kommenteistanne,

Vaivaiskouvu, kiitos : )
Naxone, niin lupasin. Olen pahoillani, jos en saa toistalukua tänään valmiiksi. Olen miettinyt sitä siitä lähtien kuin tulin taikaisin kotiin. Mutta minä yritän! :) Kiitos! : )
Kotitonttu, kiitos : ) Voi olla, mutta en muistanut tarkkaan mitä lennolla sanotaan niin, jotain yritin keksiä : ) Kiitos! :)

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #38 : 12.08.2009 16:58:27 »
Kiittäkäämme Tuhisijaa, joka pelastaa minut!  : ) love ya!

Luku 2

Heräsin siihen, kun kännykkäni värisi. Katsoin näyttöä, se vilkutti Charlien nimeä.  Ai niin, Charlie!
”Bella”, vastasin nopeasti. En halunnut huutoja, en juuri nyt.
’’Olin huolissani sinusta. Meinasin jo soittaa Carlislelle ja kysyä, oletko edes tullut perille’’, hän sanoi huolissaan.
’’Unohdin ja sitten olin aivan uupunut. Vähän niin kuin konsertin jälkeen’’, sanoin kuiskaten. Mistä tietää, jos tässä talossa seinilläkin oli korvat.
’’No, pääasia, että olet kunnossa’’, hän sanoi jo hieman iloisemmin.
’’Isä, minun pitäisi valmistautua illalliselle’’, sanoin ja yritin kuulostaa vähemmän iloiselta, mitä olin.
’’No, menehän kaunistautumaan. Soitellaan’’, hän sanoi.
”Soitellaan”, kerkesin sanoa ennen kun hän sulki puhelimensa.

Minulla ei ollut minkäänlaista hajua, miten pitäisi pukeutua illalliselle. Yleensä kun minä ja Charlie söimme, minulla oli college housut ja liian iso huppari päälläni. Mieleni olisi tehnyt kysyä Alicelta apua, mutta en kehdannut.  Päädyin laittamaan mustat legginsit, vartalon myötäisen tuubimekon, joka oli korallinvärinen ja ylettyi puoli reiteen ja jossa oli hieman paljetteja ja jalkaani laitoin mustat ballerinat.  Harjasin hiukseni ja jätin ne auki. Korjasin meikkiäni ja lisäsin hieman ripsiväriä.
Katsoin vielä peiliin ennen kuin lähdin kohti ruokailuhuonetta. Avasin huoneeni oven ja törmäsin johonkin kovaan, ja kaaduimme. Hän jäi alleni, ja minä hänen päälleen hajareisin. Vieläpä juuri siihen kohtaan?, toivoin vain, että se ei olisi kukaan pojista.
’’Voisitko ystävällisesti nousta päältäni?’’ hän kysyi. Se oli juuri se ääni, jota en halunnut kuulla. Katsoin alaspäin ja siinä oli Edward.
”Anteeksi”, sanoin hiljaa ja nousin aivan tulipunaisena ylös. Lähdin nopeasti kävelemään kohti alakertaa.
Minun onnekseni löysin ruokailuhuoneen Alicen naurun avulla.

’’Bella, miksi olet noin punainen?’’ Alice kysyi ihmeissään.
’’Hän hyökkäsi syliini ja kaatoi meidät vielä maahan."  Se oli juuri se ääni, jota en olisi halunnut kuulla. Helahdin ihan tulipunaiseksi ja mittani oli täysi. Edward taisikin olla täysi ääliö, joka luulee itsestään liikoja.
’’Ei se noin mennyt’’, sain pihistyä hampaitteni välistä.
’’Eikö, Bella?’’ Emmett kysyi ihmeissään, ja juuri nyt olisin voinut lyödä häntä avokkaalla. Hän nauroi minulle päin naamaa.
”Ei”, sanoin ja kävelin sivistyneesti paikalleni. Juuri kun olin menossa Edwardin ohi, hän puristi persettäni. Käteni heilahti salamannopeasti hänen poskelleen, ja löin häntä niin kovaa kuin jaksoin.
”Auts”, kuulin Emmettin sanovan. Edward piteli oikeaa kättään punaisella poskellaan ja antoi minulle murhaavan katseen.
’’Hyvä Bella!’’ Alice hihkaisi innoissaan. Väläytin hänelle hymyn.
Puhuimme siitä jonkin aikaa ennen kuin Carlisle ja Esme liittyivät seuraamme.

’’Teillä on oikein kaunis koti’’, sanoin Esmelle hymyillen.
’’Kiitos! On mukavaa, että pidät siitä’’, hän sanoi.
’’Minusta on todella ystävällistä ottaa minut asumaan tänne’’, sanoin.
’’Minusta on mukava ottaa sinut tänne asumaan, Bella’’, Carlisle sanoi, ja minä vain hymyilin hänelle. 
’’Mitäs Charlielle kuuluu?’’ hän kysyi.
’’Ihan hyvää’’, sanoin ja hymyilin. Edward vilkuili minua oudosti.
’’Bella, me voisimme mennä joku päivä yhdessä shoppailemaan’’, Alice sanoi innoissaan.
’’Niin, se voisi olla mukavaa’’, sanoin.  Hänelle ei voinut antaa kieltävää vastausta.
’’Entä konsertti? Yksi kuuluisa pop-tähti esiintyy viikonloppuna yksillä festareilla’’, hän kysyi ehdotti
’’Kuka?’’ kysyin uteliaana.
’’Isa!’’ hän sanoi innoissaan.  Pysähdyin, hyvä jos sydämeni edes löi. Minä olin unohtanut oman keikkani. Käänsin katseeni Esmeen ja Carlisleen, jotka tuijottivat minua.  He ilmeisesti odottivat vastaustani.
’’Bella, lähdetkö? Minun, Rosalien, Jasperin, Emmettin ja Edwardin kanssa?’’ Hän odotti vastaustani innoissaan.
’’Minä näen silloin isän, hän tulee käymään täällä silloin. Ehkä joku toinen kerta’’, sanoin yrittäen kuulostaa pettyneeltä. Carlisle ja Esme hengitti taas rauhallisesti.
’’Minulla olisi ollut meille kaikille backstage-passit’’, Alice sanoi pettyneenä.
’’Mutta Alice, minä sovin sen jo isän kanssa, ehkä seuraavalla kerralla’’, yritin kuulostaa surulliselta.
’’Niin kai sitten’’, Alice sanoi ja väläytti ison hymyn.

Kun olimme ruokailleet, Carlisle halusi puhua kanssani.
’’Tuleeko Charlie käymään täällä?’’ hän kysyi ihmeissään.
’’Joo, hän on aina mukana konserteissani. Unohdinko minä kertoa?’’ kysyin.
’’Kyllä, mutta ei se haittaa’’, hän sanoi ja jatkoi. ’’Miten kauan Isa meinaa olla täällä?’’
’’Hän tulee ensiksi omalla jetillään ja sitten hän kävelee limusiiniinsä, ja se ajaa hotellille’’, sanoin.
’’Hyvä on, mutta tuo Charlie tännekin’’, hän sanoi iloisesti.

Menin omaan huoneeseeni ja huomasin, että oveni oli auki. Kävelin sisälle,  vaatehuoneeni ovi oli auki.
Kun kurkistin sisään, en ollut uskoa silmiäni. Alice tutki vaatteitani.
’’Alice, mitä sinä teet?’’ kysyin.
’’Ai hei, Bella.  Miksi et käytä tätä mekkoa? Minä olen nähnyt tämän jollain päällä."  Alice rupesi miettimään, ja katsoin verenpunaista paljettimekkoani, joka ylettyi polvien yläpuolelle. Sitten hän huudahti: ’’Isa!’’  Jäin tuijottamaan häntä suu auki.
’’Isalla? Missä muka?’’ kysyin. En minä halunnut hänen tietävän, että olin Isa, se tekisi kaikesta liian monimutkaista.
’’MTV Movie Awardsissa’’, hän sanoi itsevarmasti ja jatkoi sitten. ’’Bella mistä sinä tämän olet saanut?’’ hän uteli.
”Öööh”, sanoin, en voinut paljastaa, että minä olin Isa.
’’Bella, sinulla taitaa olla salaisuus’’, hän sanoi uhkaavasti. Minua oikeasti pelotti, hänestä tulisi hyvä kuulustelija. Hän lähestyi ja lähestyi, kunnes olimme nenät vastakkain.
’’Hyvä on, tunnustan. Minä olen Isa’’, sanoin pelokkaasti, ja Alicen suu loksahti auki. Tuota hän ei olisi halunnut välttämättä tietää, mutta en voinut mitään.
’’Mitä? Sinä olet Isa? Todista se’’, hän sanoi sekavana. Hänen tunteistaan tai ilmeistään ei saanut mitään selvää.
’’Miten?’’ kysyin.
’’Laula kappaletta Let’s get crazy.'' Alice todella luuli, että valehtelin, joten aloin laulaa.

Life is just a party so come as you are.
Dress it up or dress it down, never forget your guitar.
Just be courageous, this styles contagious
Everyone can rock out like a superstar.


Lets get crazy.
Get up and dance
Take a swing, do your thing
If were taking a chance
Lets get crazy
Yeah just kick up your heels
Don't miss out, time to shout
Always keeping it real
Lets get crazy
Crazy

Hän rupesi pomppimaan innoissaan. Katsoin häntä aivan ihmeissään, mikä hänelle oli tullut? Ei hän nyt noin kova fani voinut olla.
'’Bella, sinä olet Isa’’, Alice sanoi aivan innoissaan.
’’Aivan, mutta Alice, sinä et saa kertoa kellekään’’, sanoin ja yritin painottaa juuri oikeita sanoja. Juuri silloin Rosalie astui sisään.
’’Mitä ei saa kertoa?’’ hän kysyi, ja Alice katsoi minua koiranpentuilmeellään, joka koitui kohtalokseni. Nyökkäsin vain päätäni, ja Alice hyökkäsi Rosalien kaulaan ja kuiskasi sen hänen korvaansa. ’’Mitä?’’ Rosalie kysyi.  ’’Bella, tämä on aivan mahtavaa.’’
Puhdistin päätäni, olin ollut Culleneilla vajaan päivän ja olin kertonut jo kahdelle salaisuuteni. Vielä tästä puuttuisi se, jos joku pojista? tulisi tänne.
’’Mitäs ne tytöt täällä tekee?’’ Emmett kysyi ovelta, kun olimme päässeet vaatekaapistani ulos. 
’’Ei mitään erikoista."  Kävelin huoneeni oven luokse ja mäiskäytin sen päin Emmettin naamaa. Harmi vain, että hänen varpaansa jäi oven väliin ja oven ulkopuolelta kuului kiroilua. Rosalie katsoi minua murhaavasti ja rupesi sitten nauramaan, minä ja Alice seurasimme häntä. Nauroimme varmaan puoli tuntia mahat kippurassa Emmettille.                                                                                                                                                                                 
’’Mitäs tehtäisiin?’’ kysyin innoissani. Vaikka en ollutkaan tuntenut Alicea ja Rosalieta edes päivää, tuntui siltä, että olisimme tunteneet toisemme ikuisuuden.
’’Mitä jos menisimme uima-altaalle, kun on näin kaunis ilma?’’ Rosalie kysyi, ja Alice oli aivan innoissaan.
’’Kyllä minulle käy’’, sanoin ja kävelin kohti vaatekaappiani valitsemaan sopivat bikinit. Valitsin valkoiset jossa oli paljetteja, rakastin paljetteja. Kun saavuin altaalle, Rosaliella oli päällään verenpunaiset bikinit, joissa oli valkeita kukkia, ja Alicella mustat, joissa oli valkoista pitsikuviota.

Koristelimme altaan ympäri punaisilla ja vaaleanpunaisilla tuoksukynttilöillä ja tiputtelimme punaisia ruusun lehtiä altaan reunalle. Kun olimme saaneet altaan koristelun valmiiksi, otimme kolme läpinäkyvää uimapatjaa ja menimme makaamaan patjojen päälle.
’’Minä rakastan teitä, ystävinäni. Saattaa olla, että on liian aikaista sanoa, mutta minä pidän teitä ystävinäni. Sielunkumppaneinani’’, sanoin, ja he nauroivat minulle iloisesti ja sanoivat yhteen ääneen: ’’Mekin sinua!’’

Ja sitten olimme altaassa.  Rosalie ja Alice kirkuivat, ja minä katsoin ihmeissäni sivulle, siellä näkyivät syylliset. Hyökkäsin Edwardin kimppuun, hän otti minut syliinsä ja kantoi minut pois altaasta. Yritin rimpuilla, mutta se ei näyttänyt auttavan, Edward oli liian vahva.
’’Edward, päästä minut alas", pyysin ja yritin olla tuijottamatta hänen ihania silmiään.
’’En ennen kuin suutelet minua’’, hän sanoi ja nojautui lähemmäs. Olin aivan hänen pauloissaan, ei häntä voinut vastustaa.

-------------
Olen pahoillani, jos asiat tapahtuu liian nopeasti! :) Mutta laittakaa kommenttia! : )

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

TiiTa

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #39 : 12.08.2009 17:40:41 »
Aivan ihana luku! Tykkään tästä ihan sairaana :)

Millon sais jatkoa? Jäin koukkuun  ;D