Kirjoittaja Aihe: Twilight: Endless Love, K-11, 13. osa 22.6  (Luettu 43124 kertaa)

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #40 : 06.06.2009 19:38:47 »
ilmoittaudun lukijaksi. : )  edelliset luvut oli toosi hyviä. : D aika mielenkiintoset noi bellan raivarit ja repesin aina välillä.
mut sit tähä lukuu. mulle tuli tippa linssii.  :'( joteki tos lopus vaa, se oli nii koskettava. mut ne ei saa erota. !
joo, jatkoo pian. jäin koukkuu. : D
kiitos.
and paradise comes at a price

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #41 : 06.06.2009 20:11:41 »
Joo, niin haikeaa. ;(

Toivon uusia, jänniä parituksia yms. Mutta, toivon myös onnellista loppua.  ;D Pliis! Vaikka joku sitä surullista loppua haluaisi, minä en itse sitä varmaan kestäisi.

Ihanaa, surullista. Jatkoa nopeasti!  ;)
another stranger

entinen vohveli

Minsk

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #42 : 06.06.2009 20:12:05 »
Ihana taas:) Niin kuin toi essss sanoikin, tippa tuli linssiin viimesintä lukua lukiessa.
Tuosta lopusta saisi minun mielestäni tehdä ainakin kohtuullisen onnellisen. Ei mitään "ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti plääplääplää..." mutta kuitenkin jotain. En tiedä. Ihan sama se loppujen lopuks on. Mahtava ficci tää kuitenkin on!

Kiitus tästä ja jatkeles taas kun ehdit:)
"I think she's having hysterics, maybe you should slap her."

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #43 : 06.06.2009 20:42:22 »
Vau. Avioero. En ois ikinä uskonu. Carlisle varmaan hankkii tosi hyvän asianajajan:D Laitathan jatkoa piakkoin?
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Hihhulihei

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #44 : 06.06.2009 21:22:56 »
Ihana luku jälleen kerran. :D Mutta surullinen. On kivaa ku on vaihteeks erilainen ficci, ei aina sitä samaa et Bella pitää Edwardia tyyliin Jumalanaan. :D

Mä en toivoisi loppuun mitään erityisen surullista tai onnellista loppua, vaan sillee niiden väliltä. Et ne ei eroa, mut aloittaa kokonaa alust tai jtn. Äh, en minä tiedä. :D

Nojoo, mutta kuitenkin silleen onnellisen ja surullisen lopun väliltä. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan? :D

liinau

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #45 : 06.06.2009 21:29:47 »
tosi hyvä ficci, jatkoa odottelen innoissani. ois kiva jos päättyis kuitenki hyvin.  ;)

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #46 : 06.06.2009 21:32:37 »
tee onnellinen loppu!!!!!!!!!1 :-*

marru

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #47 : 06.06.2009 22:04:13 »
Siis aivan mahtavat noi bellan raivarit..mut pliis laita onnellinen loppu ja että edward ja bella palaa takas yhteen,koska oon lukenu liikaa onnettomia loppuja...joten pliis onnellinen loppu!!!!!!

On muuten ihan sairaan hyvä ficci!!!!!:)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #48 : 06.06.2009 22:14:01 »
OIH!  taas jatkoo ♥ voi Edward parkaa :'(
tee lopusta semmonen et  bella lähtee pois ja et ne eroo tai jotai (surulliset loput on kivoi)
Jatka pian ♥
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #49 : 07.06.2009 10:49:26 »
Onnellinen loppu monien mutkien kautta olisi ihan kiva :D
Tää osa oli aivan ihana. Surullinen tosin, mutta mitäs siitä. Kirjotat tosi hyvin.
Toivottavasti saadaan jatkoa pian.

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #50 : 07.06.2009 14:10:02 »
Juu, onnellinen loppu ois kiva, mut ei sen tarvi olla sellanen et "yhdessä taas ja kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun asti", kunhan sopuun pääsevät : D

Mukava osa taas, ihanaa draamaa : D

Jatkoa odottelen : )

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #51 : 07.06.2009 16:11:16 »
On jäänyt lukeminun minulla vähälle, jo 3 osaa tullut lisää. ((:
Ensiksi, mä olen onnellisen lopun kannalla. Ei-onnellinen loppu tuntuisi jotenkin epätodellisenlta. (; Mutta sinähän sen päätät.
Ja pätkiin.
Ei. Avioero?! O.O
Nyt tekis mieli murjoa se Heidi, murjoa Bella ja taputella Edwardia selkään. : D
Ei avioeroa.
Ei ei ei.
Eeii.
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #52 : 07.06.2009 17:20:07 »
hei pliis ei mtn surullista loppua! :'( bella ja edward voi vähän aikaa olla muitten kaa mut niitten PITÄÄ palata sit toistensa luo! pliis!  :-*

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Endless Love, K-13, 6. osa 6.6
« Vastaus #53 : 07.06.2009 17:26:51 »
Kiitoksia tooosi paljon!

Onnellista loppua kaavailin itsekin, mutta eihän sen tarvitse olla sellainen, että Bella ja Edward elävät elämänsä loppuun saakka, vai pitääkö?

Seitsemäs osa - Jimmy Choot

”Pidä se, siinä on sinulle jokin muisto meistä. Tiedäthän kuitenkin, että rakastan sinua aina, vaikka meitä ei olekaan tarkoitettu yhteen”, hän sanoi ja tiputti kädelleni kultaisen kaulaketjun, jossa oli timanttisormus. Se kimalteli auringonsäteiden osuessa siinä oleviin läpinäkyviin timantteihin.
  ”Rakastan sinua”, Bella sanoi ja suuteli minua viimeisen kerran, ennen kuin lähti huoneesta ja sulki oven perässään.


BPOV


  Moneen päivään ei talossa sanottu halaistua sanaa. Jokainen vietti aikansa siellä sun täällä, eikä liiemmin naurua tai muutakaan puhetta kuulunut.
  Edward oli ilmeisesti sopinut äänettömästi, milloin kumpikin sai soittaa vaikka flyygeliä tai muuta. Se itse asiassa sopi minulle täydellisesti, sillä minulla ei ollut vieläkään ryhtiä katsoa Edwardia silmiin.
  ”Kuulkaas nyt”, Esme sanoi ja kaikki hätkähtivät, sillä kukaan ei ollut avannut suutansa moneen päivään, ”vaikka Edwardin ja Bellan tilanne onkin tällainen – istu alas Edward, tämä koskee myös sinua”, Esme sanoi ja Edward läsähti takaisin tuoliinsa.
  ”Niin, vaikka tilanne on tällainen, eli mitä epämiellyttävin ja surullisin, ei se silti lopeta meidän elämäämme. Se on vain normaalia, että kaikki eivät sovi yhteen, ja vaikka kuinka rakastan teitä kumpiakin”, Esme sanoi ja katsahti vuoroin minuun, sitten Edwardiin, ”tämä on selvitettävä. Vaikkapa sitten sen eron avulla.”
  Olimme jo kummatkin selvästi mielessämme eronneet toistamme, mutta virallista paperia ei oltu saatu aikaan. ”Minusta se olisi parasta hoitaa mahdollisimman nopeasti alta pois, tai siis, tarkoitan, emmehän me enää olla yhdessä”, sanoin ja Edward katsahti minuun, aivan kuin se olisi muka ensimmäinen kerta kun hän kuulisi sen.
  ”Tuo on totta. Se on parasta hoitaa mahdollisimman pian. Itse asiassa”, Esme sanoi ja haroi hiuksiaan hermostuneesti, ”uskon että Carlisle on nyt toimistossaan. Voitte mennä kysymään häneltä.”
  Pelko tukkiutui kurkkuuni; nytkö se tapahtuisi? Näin pian?
  Olin valmistunut siihen jo jotenkin henkisesti, vaikka totuus oli alkanut valjeta vasta muutama päivä sitten.
  ”Nyt?” Edward toisti, aivan yhtä kauhuissaan.  
  ”Niin, nyt, siis mikäli vielä tahdotte sen tehdä”, Esme sanoi yhtä hermostuneesti; hän toivoi varmasti, että tämä päätyisi paremmin.
  ”Parempi hoitaa alta pois. Tule, Edward”, sanoin ja lähdin kävelemään kohti Carlislen työhuonetta pitkää käytävää pitkin.
  ”Aiot siis todella tehdä sen?” Edward kysyi seuratessaan minua.
  ”Minä? Tarkoitat varmaankin me. Ja kyllä, minusta se on parempi myös tehdä selväksi, ettemme ole enää yhdessä, kerran kun näin kävi”, sanoin ja koputin Carlislen huoneen oveen. Ei mennyt kauaa, kun hän jo avasi oven ja viittoi meitä sisään. Outoa, yleensä hän käski vain tulla sisään.
  Kiusaantuneesti molemmat meistä istuivat työpöytää vastapäätä oleviin tuoleihin ja Carlisle tutkaili kumpaakin hetken.
  ”Olette siis päättäneet lopullisesti erota?” Carlisle kysyi vakavasti.
  ”Hitto, Carlisle, voit olla ihan normaali. Me tultiin tänne vain allekirjoittamaan ne hemmetin paperit”, huusin ja mulkaisin molempia ilkeästi.
  ”Ahaa, niin, selvä. Ömm”, hän sanoi ja kaiveli jostain pöydällä olevasta kansiosta miljoonien tekstien seasta yhden valkoisen paperin. Se oli täynnä mitä kummallisimpia lakiasetuksia ja perinnönjakoja, jotka eivät käytännössä olleet muuta kuin pelkkää pätemistä.
  ”Nimet tuohon ja tuohon”, Carlisle osoitti viivastoja paperilla, ”ja sitten mikäli ette tahdo jakaa omaisuuttanne keskenänne, mitä uskon tässä tapauksessa, paperit lähetetään virastoon, ja olette virallisesti eronneet viikon-kahden sisällä.”
  Carlisle ojensi minulle kuulakärkikynää, mutta Edward sieppasi sen ennen kuin ehdin reagoida, ja kirjoitti omat nimensä paperiin. Hän ojensi kynän minulle, ja allekirjoitin oman osuuteni.
  ”Kiitoksia, tässä taitaa olla kaikki”, Carlisle sanoi ojennettuani hänelle paperin ja kynän. ”Valitettavaa, että näin kävi. Lähetän paperin välittömästi eteenpäin”, hän jatkoi ja nousi tuoliltaan.
  ”Mutta nyt minun täytyy lähteä töihin, hirveä kaaos vieläkin. Nähdään myöhemmin, lapset.” Ja siinä samassa hän lähti ovesta.
  ”Joten, se on siis ohi nyt?”
  ”Ilmeisesti”, Edward sanoi ja nousi tuolistaan. ”Jännä juttu, sillä en ole ikinä uskonut tosirakkauteen, mutta kun näin sinut, tiesin että sekin on mahdollista. Näköjään kaikki voi muuttua”, hän sanoi ja lähti harppomaan kohti ovea.
  ”Näköjään”, toistin ja istuin vielä hetken Carlislen toimistossa.

  ”Bella, tajuatko yhtään kuinka kauan aikaa hukkasit virumalla Carlislen huoneessa? Nyt meillä ei ole enää kuin”, Alice vikisi ja katsahti kalliiseen rannekelloonsa, ”kaksi ja puoli tuntia valmistautua kouluun! Argh! Tämä on katastrofi!”
  ”Alice kuule, en näe tässä mitään katastrofia”, sanoin vain puoliksi kuunnellen häntä, ”meillä on reilusti aikaa.”
  ”Niin sinä luulet, niin sinä luulet! Oikeasti, miksi me tässä puhummekaan, pitäisi jo aloittaa!” Alice huudahti ja alkoi heitellä kenkälaatikoita ja vaatteita pitkin huonetta.
  ”Luoja, luoja, luoja! Emmett!” Alice huusi ja tarpoi lujaa vauhtia olohuoneeseen. Päätin nähdä parhaaksi seurata häntä, tästä tulisi jotain dramaattista. Vihdoin saisin jotain muuta ajattelua kuin avioeron ja Edwardin.
  ”Emmett McCarty Cullen! Mitä helvettiä olet tehnyt kengilleni?” Alice kirkui ja näytti kädessään olevaa mustaa avokasparia, joista näytti toisesta olevan korko poikki. Ne olivat Alicen lempikengät, Jimmy Choot, jotka olivat maksaneet satoja.
  ”Rauhoitu, sisko. Ja miksi ihmeessä sinä luulet, että juuri minä olen rikkonut lempikenkäsi?” Emmett kysyi ja esitti aidosti hämmästynyttä.
  ”Hah, se on ilmiselvää, Emmett! Ala selittää tai löydät pian tiesi syvimmästä helvetistä!” Alice huusi ja seisoi odottavan näköisesti.
  ”Kuule, se ei ollut minun syyni kokonaan. Edward ja Jasper-” Emmett ehti sanoa, ennen kuin Alice huusi suoraa kurkkua.
  ”Edward ja Jasper, heti tänne!”

A/N: Mitäs se Alice keksiikään? :D

- Annabelle

// PS. Noora. Amanecer, sulla on ihana nikki :D Tosi suloinen! Piti kirjoittaa siitä jo, mutta unohdin.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 21:33:25 kirjoittanut Annabelle »

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Endless Love, K-13, 7. osa 7.6
« Vastaus #54 : 07.06.2009 18:12:35 »
JEE jatk0o  ♥  hehe  alicen  korkkarit : DD 
no Edward ja bella eros sitte (en osaa sanoo oikee mitää : D )
jatka taas ♥
hei pistä Bella katumaa sitä et edward muutti sen vampyyriks
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

marru

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Endless Love, K-13, 7. osa 7.6
« Vastaus #55 : 07.06.2009 19:36:49 »
älä laita pliis bellaa katumaan vampyyriksi tuloa vaan tee mieluummin sillai et ne pikkuhiljaa alkaa taas seurustella ja jotenki sillai..ihanaa ku laitat noin nopeasti näitä lukuja..jatka samaan malliin!!!!!!

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Endless Love, K-13, 7. osa 7.6
« Vastaus #56 : 07.06.2009 21:29:54 »
Juu, että sellaista. Todella hyvä luku jälleen, kiitän. :)

Hah, loppu oli aivan parasta. Alice on huippu, ei siitä pääse yli eikä ympäri. :D

Hmmh, nyt käypi varmaan niin, että kommentoin seuraavia lukuja sitten yhtä aikaa, sillä seuraavan kerran pääsen koneelle vasta torstaina. Jos samaan tahtiin jatkat kirjoittamista, niin minulla onkin urakka. ;D

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Endless Love, K-13, 7. osa 7.6
« Vastaus #57 : 07.06.2009 21:36:21 »
Vau. Mikä Alicelle tuli? Ihana luku... Jatkoa laitathan, vaikka musta ei lähe tän enempää mitään kommenttia?
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Endless Love, K-13, 7. osa 7.6
« Vastaus #58 : 08.06.2009 01:34:27 »
ilmoittaudun lukijaksi! :D
sä osaat kirjottaa todella hyvin :D
pistä onnellinen loppu :D
jatkoaa :)

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Endless Love, K-13, 7. osa 7.6
« Vastaus #59 : 08.06.2009 10:04:01 »
Ne sitten erosivat...

Alicen korkkarit!  :D Mitähän Jasper ja Edward on oikeen ajatellut, jos ne edes olivat he. :)
Kaksi ja puolituntia aikaa valmistautua kouluun, varmasti kiirettä pukkaa!  ;D

Jatkoa tulee niin nopeasti, kiitos vaan!

Onnellisella lopulla ainakin itse enimmäkseen ajattelen niin, että Bella ja Edward palaa yhteen, mutta saat itse sen tehdä niin kuin haluat. Ja sehän myös riippuu miten muut sen haluvat mennä. Mutta itse toivon vielä syvästi, että Bella ja Edward palaa vielä yhteen. Toivossa on hyvä elää. ;)
another stranger

entinen vohveli