Kirjoittaja Aihe: Twilight: Been there, Done that, K-11, 12. osa 31.5 | Bella/Edward, VALMIS  (Luettu 33502 kertaa)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Been there, Done that, K-13, 5. osa 17.5
« Vastaus #40 : 19.05.2009 19:55:13 »
Kiitusta taas.

Kuudes osa - Flyygeli

En ollut koskaan nähnyt mitään niin kaunista. Suuri, massiivinen talo oli vihreän lehtiverhon takana jättimäisine ikkunoineen. Talo oli ulkoa vuorattu puisella paneelilla, ja sitä koristi valkoiseksi rapatut seinät. Mukulakivinen polku johti suoraa päätä ovelle, jossa seisoikin jo erittäin ystävällisen näköinen nainen, jolla oli yli olkapäiden pituiset kiharat hunajankultaiset hiukset. Hänen oli pakko olla Esme, ellei Edwardilla ja Alicella ollut vielä kuudetta salaista sisarta.
  ”Voi Bella, tule sisään!”


Talo oli sisältä yhtä kaunis kuin ulkoa, ellei kauniimpi. Korkeat valkoiset ikkunat koristivat melkein jokaista seinämää, ja osat seinistä oli tapetoitu, osat maalattu ja toiset paneloitu. Parkettista lattiaa suojasi monet paksut valkoiset villamatot, ja vaaleita harmonisia huonekaluja oli aseteltu sinne tänne. Esme todellakin osasi sisustaa.
  ”Vau, se on kaunis”, oli ainut mitä sain suustani ulos katsellessani suurta taloa ympärilläni.
  ”Kiitos, niin minustakin. Olen käyttänyt tämän kunnostamiseen aivan tuhottomasti aikaa. Kun muutimme tänne, tämä oli käytännössä vain kasa pölyä, voit varmaankin kuvitella millainen työtaakka tässä on ollut”, Esme sanoi ja katseli itsekin ympärilleen.
  ”Uskon”, sanoin ja katseeni nauliutui flyygeliin keskellä lattiaa. Se oli selvästi huoneen kohokohta, sillä se oli korotettu pienelle korokkeelle keskelle lattiaa. Katsoessaan flyygelin pintaa, siitä saattoi nähdä oman peilikuvansa – niin puhdas se oli, ja hohti kilpaa puhtaiden ikkunoiden kanssa.
  ”Soitatko sinä?” kysyin ja katsahdin Esmeen. Esmestä olisi helposti saanut väännettyä soittajan, joten ei olisi ihme, mikäli hän soittaisi.
  Hän käännähti ja huomasi katseeni nauliutuneen mustaan flyygeliin. ”Minäkö? En, en tietenkään”, Esme sanoi ja kuulin huvittuneisuutta hänen äänestään, kun hän laski käsistään jotain papereita pöydälle. ”En minä, mutta Edward.” Suuni loksahti auki, en ollut koskaan kuullut Edwardin edes mainitsevansa mitään sellaista. Tosin, olihan paljon muitakin juttuja, joita en hänestä tiennyt.
  Musiikki oli ollut aina lähellä sydäntäni, ja olin harjoituttanut sitä jo asuessani Phoenixissä. Vuoroin pianoa, vuoroin laulua, kitaraa.. lista oli loputon. Piano oli kuitenkin muokkautunut tärkeimmäksi niistä, enkä soittanut kuin käytännössä sitä enää.
  ”Sinä? Mikset ikinä kertonut?” tönäisin Edwardia varovasti käteen, ja esitin muka loukkaantunutta. Hänen mahtoi olla mahtava soittaja, kun onnistui kaikessa muussakin täydellisesti.
  ”Et ikinä kysynyt”, Edward sanoi ja hymyili aivan vastustamatonta hymyä, joka muistutti paljon Alicen hymyä. Hymähdin ja katsoin takaisin Esmeen, joka näytti aivan siltä, kuin odottaisi jotain.
  ”No, Edward. Soita jotain!” Esme sanoi innoissaan ja taputti käsiään – tämäkin muistutti paljon Alicea.
  ”Itse olet aina sanonut, ettei pidä rehvastella”, Edward mumisi napatessaan käteni ja johdatellessaan minut pianopenkille viereensä.
  Pian ilmaan kohosikin niin kaunis sävelmä, etten voinut uskoa sitä kahden käden soittamaksi. Edwardin sormet pikemminkin tanssivat kuin soittivat koskettimilla sen luodessa kauniita sävelmiä ilmaan. Soitto kuulosti oikeasti siltä, kuin se olisi tullut nauhalta, eikä Edwardin soittamana. Hänhän soitti kuin enkeli.
  Yhtäkkiä hän lopetti ja nosti jalkansa polkimelta ja katsahti minuun.
  ”Esmen lempisävellykseni, vaikka ei mitenkään ihmeellinen”, hän sanoi vaatimattomasti.
  ”Se oli kaunista”, henkäisin viimeinkin päästyäni transsistani, ”en ole koskaan kuullut kenenkään soittavan noin hyvin. Ja kuule, olen kuullut aika monen soittavan – opistolla kuulee sitä sun tätä pimputusta aika ajoin.” Edward naurahti, mutta vakavoitui melkein heti.
  ”Opistolla? Soitatko sinäkin?” Uskomatonta mutta totta; Edward näytti menneen melko hämilleen.
  ”Tavallaan. Aloitin siellä muutama vuosi sitten, sitä ennen soittelin kotona ihan huvikseni. Charlie ei oikein tykkää vieläkään, kun soittoa kuuluu vielä yölläkin. Silloin kuitenkin on minusta paras soittaa, en tiedä miksi”, vastasin aivan kuin se olisi ollut jonkinlainen itsestäänselvyys.
  Edward katsoi minua vielä enemmän hämillään, ennen kuin avasi suunsa. ”Tavallaan?” oli ainut mitä hän kysyi.
  ”Niin tai siis..” olin aikaisessa jatkaa, mutta joku ylienerginen keijukainen keskeytti minut.
  ”No, Bella, soita meille. Edward, väistä vähän”, Alice sanoi ja melkein tönäisi Edwardin penkiltä alas istuessaan viereeni.
  ”Hei!” Edward huudahti ja käveli viereeni ja nojasi pianoon.
  ”Itse olit tiellä”, Alice naurahti ja viittoi minua alkamaan.
  Kaivelin muististani monia säveltämiäni lurituksia vuosien varrelta, kunnes muistin yhden. Olin kirjoittanut sen joskus muutamia vuosia sitten, mutta parannellut sitä aina välillä uusien ideoiden tullessa päähäni. Se oli ehdottomasti yksi lempikirjoituksistani, vaikka paljon materiaalia olinkin säveltänyt.
  Molemmat, Alice ja Edward, katselivat odottavasti sormieni liukumista koskettimilla. Pianoa soittaessani tunsin selvää värähtelyä, aivan kuin Edwardin kosketus olisi vieläkin liidellyt koskettimien päällä.
  Kuulin Alicen huokaisevan vieressäni, ja Edward vaihtoi painoa jalalta toiselle lopettaessani.
  ”Bella”, Edward sanoi silkkisellä äänellään.
  ”Tiedän, tiedän, en ole mikään hyvä, vaikka olenkin harjoitellut koko ikäni.” Alice huokaisi uudelleen, en ollut koskaan kuullut jonkun huokaisevan niin monta kertaa peräkkäin.
  ”Bella, sinähän olet loistava”, Edward sanoi ja teki jotain arvaamatonta; halasi minua tiukasti.
  ”Kiitos, vaikka en minä nyt niin loistava ole”, sanoin irrottauduttuani Edwardista.
  ”Bella, teistähän tulisi loistava duetto! Tiedätkö, sinuna minä oikeasti alkaisin harjoitella Edwardin kanssa, te molemmat olette enemmän kuin loistavia!” Alice huudahti ja taputti käsiään innokkaasti.
  ”Bella, olisiko kauhea vääryys riistää sinulta tämä ”iloinen” hetki Alicen kanssa? Tahtoisin näyttää sinulle jotain”, Edward kysyi, ja kuulin lainausmerkit hänen äänestään.
  ”Ei, ei kai.” Näin selvästi silmäkulmastani Alicen naaman venähtävän. ”Alice, tulen juuri takaisin. En katoa minnekään.”
  ”No selvä sitten”, Alice sanoi ja Edward johdatti minut portaikkoon.

A/N: Ja kuinka lupailinkaan sitä äksöniä, se olisi vain tuntunut tyhmältä lisätä se kohta tähän.. Anteeksi, toivottavasti jaksatte kuitenkin lukea.

- Annabelle
« Viimeksi muokattu: 28.05.2009 15:49:56 kirjoittanut Annabelle »

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Been there, Done that, K-13, 6. osa 19.5
« Vastaus #41 : 19.05.2009 20:26:54 »
Aivan ihana, olet taas tehnyt mahtavaa jälkeä. ;)

Luulin ensin, että tämä on lähes kopio oikeasta kirjasta, mutta yllätit minut mukavasti, kun kävi ilmi, että Bella osaa soittaa pianoa yhtä hyvin kuin Edward, eikä ole aina "alakynnessä" niin pahasti. On vaihteeksi kiva lukea sellaistakin, jossa Bellakin osaa tehdä jotain, eikä vain manaa vieressä, kuinka Edward on aina niin täydellinen ja osaa tehdä kaikkea.

Lainaus
”Tavallaan. Aloitin siellä muutama vuosi sitten, sitä ennen soittelin kotona ihan huvikseni. Charlie ei oikein tykkää vieläkään, kun soittoa kuuluu vielä yölläkin. Silloin kuitenkin on minusta parhain soittaa, en tiedä miksi”, vastasin aivan kuin se olisi ollut jonkinlainen itsestäänselvyys.
Minä kirjoittaisin "paras". En sinänsä tiedä, onko "parhain" kieliopillisesti oikein, mutta minä olen pyrkinyt välttämään sitä.

Lainaus
”Bella, olisi kauhea vääryys riistää sinulta tämä ”iloinen” hetki Alicen kanssa, tahtoisin näyttää sinulle jotain?” Edward kysyi, ja kuulin lainausmerkit hänen äänestään.
Tuo lausahdus kuulosti vähän oudohkolta. Tai siis, sen voisi muotoilla jotenkin paremmin, kuten: "Bella, olisiko kauhea vääryys riistää sinulta tämä "iloinen" hetki Alicen kanssa? Tahtoisin näyttää sinulle jotain", Edward sanoi ja kuulin lainausmerkit hänen äänestään. – Teet toki niin kuin näet parhaaksesi.

Tuossa ainoat kohdat, joita jäin miettimään. Muuten minulla ei ole mitään pahempaa kommentoitavaa. Kiitos taas. :)

Jatkoa odotellen.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 14:50:44 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Been there, Done that, K-13, 6. osa 19.5
« Vastaus #42 : 20.05.2009 14:56:43 »
Aivan ihana, olet taas tehnyt mahtavaa jälkeä. ;)

Luulin ensin, että tämä on lähes kopio oikeasta kirjasta, mutta yllätit minut mukavasti, kun kävi ilmi, että Bella osaa soittaa pianoa yhtä hyvin kuin Edward, eikä ole aina "alakynnessä" niin pahasti. On vaihteeksi kiva lukea sellaistakin, jossa Bellakin osaa tehdä jotain, eikä vain manaa vieressä, kuinka Edward on aina niin täydellinen ja osaa tehdä kaikkea.

Lainaus
”Tavallaan. Aloitin siellä muutama vuosi sitten, sitä ennen soittelin kotona ihan huvikseni. Charlie ei oikein tykkää vieläkään, kun soittoa kuuluu vielä yölläkin. Silloin kuitenkin on minusta parhain soittaa, en tiedä miksi”, vastasin aivan kuin se olisi ollut jonkinlainen itsestäänselvyys.
Minä kirjoittaisin "paras". En sinänsä tiedä, onko "parhain" kieliopillisesti oikein, mutta minä olen pyrkinyt välttämään sitä.

Lainaus
”Bella, olisi kauhea vääryys riistää sinulta tämä ”iloinen” hetki Alicen kanssa, tahtoisin näyttää sinulle jotain?” Edward kysyi, ja kuulin lainausmerkit hänen äänestään.
Tuo lausahdus kuulosti vähän oudohkolta. Tai siis, sen voisi muotoilla jotenkin paremmin, kuten: "Bella, olisiko kauhea vääryys riistää sinulta tämä "iloinen" hetki Alicen kanssa? Tahtoisin näyttää sinulle jotain", Edward sanoi ja kuulin lainausmerkit hänen äänestään. – Teet toki niin kuin näet parhaaksesi.

Tuossa ainoat kohdat, joita jäin miettimään. Muuten minulla ei ole mitään pahempaa kommentoitavaa. Kiitos taas. :)

Jatkoa odotellen,
- Noora.

Pakko jälleen turvautua nooran lainaamiseen. Huoh... ((:
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Been there, Done that, K-13, 6. osa 19.5
« Vastaus #43 : 20.05.2009 16:05:05 »
Jee, taas jotain mahtavaa! Vaikka Noora nyt jotain sieltä huomasi, niin minä huonona oikolukijana en mitään nähnyt. Hyvää tekstiä. Eikä se äksönin puuttuminen haitannu, nyt vaan odottaa, että mitä Edward näyttää Bellalle?
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Öttimönkijäinen_

  • ***
  • Viestejä: 45
Vs: Been there, Done that, K-13, 6. osa 19.5
« Vastaus #44 : 20.05.2009 16:47:46 »
Ahh.. Tää on ihana!
Ihan MAHTAVA!
Ihmettelin kyllä, miten Edward sanoi ton - et se on vampyyri - niin suoraan, mut IHANA!
Yks parhaimmista Twilight ficeistä ikinä (Mitä nyt oon lukenu ;D)
Mutta, no en muuta sanottavaa keksi, kun IHANA!
:D

Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Been there, Done that, K-13, 6. osa 19.5
« Vastaus #45 : 20.05.2009 17:01:25 »
Ihanan sulonen luku, mahtavaaa!!! Kiva lukea tämmöstä joka ei oo suoraan Houkutuksesta, että on enemmänki eroja. Mukavaa luettavaa, jatkoa odotellen.. : D

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Been there, Done that, K-13, 6. osa 19.5
« Vastaus #46 : 20.05.2009 21:12:22 »
Tuo alku oli kuin Houkutuksesta, mutta sehän tässä on vähän ideanakin! (varmaan) :D Muutama lausahduskin taisi olla otettu kirjasta, tai sitten itse ne vaan keksit!  esim. tämä :
  Pian ilmaan kohosikin niin kaunis sävelmä, etten voinut uskoa sitä kahden käden soittamaksi.
Tai enhän ole nyt ihan varma siitä, mutta jos ei ole, niin muistini vaan pettää.  ;D
Bellan upea soittotaito oli kiva lisä ja suuri yllätys, ei olisi tullut ensimmäisenä mieleen. ;) Nyt jäi kiinnostamaan mitä se Edward aikoo näyttää Bellalle! Ensimmäisenä tuli mieleen, että Edward antaisi jonkun korun Bellalle! ;D
Jatkoa innolla odotellen!
another stranger

entinen vohveli

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Been there, Done that, K-13, 6. osa 19.5
« Vastaus #47 : 20.05.2009 22:27:53 »
Noora.: Kiitoksia virheiden korjailuista, kaippa pitäisi se beta jossain vaiheessa hankkia.. Ajattelin, että nyt te kaikki lynttäätte mut aivan, kun laitan Bellan soittamaan käytännössä kun enkeli, mutta kiitoksia!
Vohveli: Oh no, en kai mä nyt noin ennalta-arvattava ole? ;)

Kiitoksia muillekin, teidän kommentit antaa mulle lisää puhtia kirjoittaa, ja niitä on aina ihana lukea.

Seitsemäs osa - Oman onnensa seppä


”Bella, olisi kauhea vääryys riistää sinulta tämä ”iloinen” hetki Alicen kanssa? Tahtoisin näyttää sinulle jotain”, Edward kysyi, ja kuulin lainausmerkit hänen äänestään.
  ”Ei, ei kai.” Näin selvästi silmäkulmastani Alicen naaman venähtävän. ”Alice, tulen juuri takaisin. En katoa minnekään.”
  ”No selvä sitten”, Alice sanoi ja Edward johdatti minut portaikkoon.


Käytävä oli täynnä lukemattomia erilaisia ovia huoneisiin pienen välimatkan välein. Käytävä tuntui jatkuvan ikuisuuden, kunnes viimein Edward pysähtyi ja avasi käytävän päässä olleen huoneen oven ja astui sisään.
  Seurasin hänen äänettömiä askeliaan, ja yritin samaa, mutta se sai käytännössä askeleeni kuulostamaan vieläkin äänekkäimmiltä. Miten joku pystyikin olemaan niin täydellinen?
  Edward käveli huoneen päähän ja kyyristyi jonkun lipaston eteen. Katsellessani ympärilleni huomasin huoneen mukailevan aivan samaa kaavaa kuin muuallakin talossa. Huoneen seiniä täyttivät suuret ikkunat ja lattiaa koristi se samainen parketti, joka oli alakerrassakin. Hyllyt pursusivat erilaisia CD-levyjä ja nuottikirjoja sekä – papereita. Hän mahtoi ottaa soittamisen melko tosissaan, ja harjoitteli varmasti päivittäin. 
  ”Bella”, Edward sanoi ja hätkähdin, kuinka lähellä hän loppujenlopuksi oli. Edwardilla oli kädessään kaunis kaulakoru, jonka hän äkkiä napsautti kaulani ympäri ja koru valahti solisluilleni.
  ”Se on kaunis”, sanoin näprätessäni korua sormieni välissä.
  ”Lukko kuvastaa ikään kuin sinua, ja avain minua. Bella, et tiedä kuinka kauan olen odottanut sinua”, Edward sanoi hitaasti ja otti kasvoni kylmiin käsiinsä.
  ”Et voi edes arvata. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan sellaista rakkautta, kuin nyt.” Katsoin Edwardia hämmästyneenä, hänkö oli rakastunut minuun? Rakastunut?
  ”Kaikki nämä vuodet olen virunut yksin, kunnes näin sinut. Bella,” hän sipaisi kasvoilleni valahtaneen suortuvan takaisin korvani taakse, ”sinä olet nyt elämäni.” Ja siinä samassa hän painoi jäiset huulensa omilleni.
  ”Edward” sanoin irrottauduttuani suudelmasta, ”selitä minulle tämä koko asia. Koko vampyyrijuttu.” Katseeni kierteli Edwardin kasvoissa, joissa vallitsi lämpö ja rakkaus.
  ”Arvasin, ettei sinun aivosi rekisteröi kaikkea mitä minä sinulle selitin”, Edward sanoi ja naurahti. ”No, anna kun yritän.”

  ”Olet siis elänyt 1901 vuodesta lähtien?” kysyin yrittäen vetää keskustelumme punaiset langat yhteen. Edward oli kertonut koko elämäntarinansa alusta alkaen – vampyyriajastaan sekä kaiken minkä muisti ihmiselämästään.
  ”Kyllä, joka ikisen päivän.” Edward sanoi ja hymyili.
  ”Se selittää kaikki nuo ikivanhat CD-levyt hyllyssäsi, mutta en vieläkään tajua, miten voitte mennä ulos ja kestää ihmisten verta?” Tuo kysymys oli painanut mieltäni siitä lähtien kun kuulin Edwardin ja hänen perheensä olevan vampyyreita.
  ”Tarua. Ikivanhat myytit nyt uskottelevat vähän kaikenlaista. Näytän sinulle sitten joskus, miltä näytän auringonvalossa.” Edward huokaisi ja katsahti vieressäni olevaan hyllyyn. ”Jokainen meistä on kehittänyt oman tapansa hillitä janonsa. Se on välttämätöntä, emme voi menettää itsehillintäämme ihmisten keskuudessa tai tavallaan hirviö ottaa hallinnan sinusta.” Edward selvästi inhosi puhua olevansa vampyyri.
  ”Et sinä ole hirviö”, sanoin ja tartuin kiinni Edwardin kasvoista.
  ”Bella, minut on luotu tappamaan. Olen tappanut ihmisiä ennenkin, joten pystyn tekemään sen uudestaankin. En ole ikinä tahtonut ihmisverta eläessäni näin paljon, kuin nyt.” Hän siirsi katseensa minuun.
  ”Eläminen vain eläimenverellä on kuin ihminen eläisi tofulla; pitää sinut hengissä, muttei koskaan tyydytä täysin. En voisi ikinä menettää itsehillintääni kanssasi, mutta ymmärräthän sen, että veresi on minulle kuin huumetta. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos joutuisit kestämään sellaista kipua takiani.”
  Edwardin sanomiset jäivät leijumaan ilmaan ja välillemme syntyi pieni hiljaisuus, ja kummatkin vain katselivat seiniä.
  ”Kuule – tuota. Miksi sitten vihasit minua niin paljon?” Edward naurahti kysymykselleni, vaikka minusta siinä ei ollut mitään hauskaa.
  ”Bella, minä en vihannut sinua. Veresi houkutteli minua niin paljon, että olisin voinut siltä istumalta hyökätä kimppuusi ihan minä hetkenä vain. Sekä Alice tarkoituksellisesti ärsytti minua tutustumalla sinuun, sillä hän kuulemma näki kyvyllään, että meistä tulisi pari.” Edward naurahti taas, enkä minäkään voinut muuta kuin nauraa Alicelle.
  ”Alice osaa joskus olla aika tarmokas, vaikka ei edes yritäkään, vai?”
  ”Voi kyllä.”
 
  ”Voi luoja mitä kello on! Charlie varmaan on aivan hermona.” Olin menettänyt ajantajunnan täysin keskustellessani Edwardin kanssa vuorostani nyt omasta elämästäni, ja kello loi lähelle yhtätoista.
  ”Bella, Bella, Bella”, Edward naurahti ja nappasi minut vyötäröltä syliinsä ja kiiruhti autotalliin. Hän avasi kiiltävän auton oven ja kiiruhti kuskin puolelle – ja teki tuon kaiken alle sekunnin sadasosassa. Maisemat vain vilisivät ohitse, kun auto kiisi kilpaa tuulen kanssa kohti kotioveani, ja hetkessä olimmekin jo siellä.
  Edward nousi herrasmiesmäisesti avaamaan oveni, nosti minut varovasti autosta ja laski jaloilleni, mutta varoen, mikäli jalkani eivät oikeasti koskettaisikaan maata.
  ”Bella, lupaa minulle yksi asia”, hän sanoi ja katsahti minuun vakavasti, ”koita pysyä poissa ongelmista ainakin tämä ilta, ennen kuin aamulla haen sinut.” Naurahdin, miten muka voisin joutua vaikeuksiin nukkuessani?
  ”Bella”, Edward piti yllä vakaan äänensävynsä, ”lupaa.” 
  ”Lupaan, mutta miten voisin joutua vaikeuksiin nukkuessani?” Edward vain kohautti olkiaan, mutta jatkoi silti.
  ”Kävisikö huomenna baseball? Pääsisit pelaamaan kunnon peliä, Emmett varmasti odottaa sitä”, Edward sanoi ja naurahti mielessään varmasti jollekkin sisäpiiri jutulle.
  ”Käy se, mutta älä odotakaan, että minä pelaisin”, sanoin vakavasti, mutta Edward vain pudisti päätään ja sai pidettyä naurut sisällään vain niukin naukin.
  ”Rakastan sinua. Nuku hyvin”, Edward sanoi vielä ja suukotti minua otsalle.

  Aamulla herätessäni tunsin saaneeni uutta puhtia elämääni eilisestä. Musiikin lisäksi minulla oli nyt toinen syy nousta ylös aamuisin; Edward. Minua ei häirinnyt se että hän oli vampyyri tai niin sanottu hirviö, kuten hän itseään kutsui. Tärkeintä oli, että minulla oli hänet, muulla ei ollut merkitystä.
  Heräsin ajatuksistani ja käännyin nojatuoliani kohti, kun kuulin naureskelua takaani.
  ”Kas, kas, kukas se meillä siinä?”

A/N: Tämmöstä taas.. Koettakaapas pähkäillä, ketä siellä nojatuolissa on ;)

- Annabelle
« Viimeksi muokattu: 28.05.2009 15:49:26 kirjoittanut Annabelle »

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #48 : 20.05.2009 22:56:05 »
Voiii kauhistus! Tuo loppu kuulosti ihan kauhealta!!! Se on kuitenkin joku kauhea hirveä vampyyri!!  :o
No, minäpä arvasin oikein, koruhan se sieltä annettiinkin!  ;D Ihana luku suoraan sanoen! :D <3
No nyt ei ole mitään rakentavaa. En edes tiedä, mitä kirjottaisin! : D Tulin sanattomaksi kirjoituksestasi!  ;)
JATKOA?!
another stranger

entinen vohveli

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #49 : 21.05.2009 00:08:47 »
Oho, tänne olikin tullut kaksi osaa, enkä ollut huomannut :-D

Tästä ficistä sen verran, että minu mielestäni olisi todella kiva, jos keksisit tuota juonta vähän omasta päästäsi. Nyt se on melkein kuin kopiota kirjasta sinun kirjoittamanasi, jos ymmärrät mitä tarkoitan :-D Yhden virheen huomasin tuossa viimeisemmässä osassa:

Lainaus käyttäjältä: Annabelle
Koko vampyyri juttu.
vampyyrijuttu kirjoitetaan yhteen (:

Laitapas pian jatkoa ^^ Ja tuo loppu oli jännittävä :O

Minsk

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #50 : 21.05.2009 08:37:39 »
Hyi hyi,  voi sua minkä teit! Ei tollasiin kohtiin saa jättää! Nyt minä vaan hypin täällä paikoillani ja revin pian hiukset päästäni!

Hyvin osaat kirjoittaa:) Eikä tainnut olla paljoa virheitäkään.

Jatkoajatkoajatkoa, kiitoskiitoskiitos!
"I think she's having hysterics, maybe you should slap her."

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #51 : 21.05.2009 09:07:46 »
Ihanaa taas vaihteeksi, mut hui kamala mikä loppu... Kukahan siinä on?? ??? Mukavaa luettavaa, eikä kummempia virheitä ole silmiin osunut. Jatka samaan malliin, odotan innolla jatkoa!  :D

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #52 : 21.05.2009 10:50:14 »
Tää on niin ihana ficci, mutta tosi pelottavaa tuo "Kas, kas...", äää mitäköhän tapahtuu, nopeasti jatkoa tai lähetän tänne, joka kolmas minuutti viestin JATKOA!!! Että koeta nyt naputella äkkiä sinne jotain... (No ei tosi, väkisinkin tässä menee pää vähän pyörälle, että suoltaa viesteihin semmoista tekstiä, mitä ei pitäisi JATKOA!)

-Naxone ::)
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #53 : 21.05.2009 11:12:03 »
HEI! Tommoseen kohtaan jättäminen on rikos... :D

  ”Kaikki nämä vuodet olen virunut yksin, kunnes näin sinut. Bella,”

Tuon kohdan pitäisi kai olla "Kaikki nämä vuodet olen virunut yksin, kunnes näin sinut, Bella.

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #54 : 21.05.2009 12:29:42 »
HEI! Tommoseen kohtaan jättäminen on rikos... :D


Todellakin! :D

En osaa nyt mitää rakentavaakaa sanoa :D

Jatkoa odotellen,
Korsetti
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #55 : 21.05.2009 13:01:28 »
Vau again. Nyt alkaa jo mennä Houkutuksen kaa samaa tahtia, mutta muuten niin... Ihana. Sä todella osaat kirjottaa.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #56 : 21.05.2009 14:42:09 »
Pidän. (:
Mutta ehkä tapahtumat menevät liian nopeasti..?
Jatkoa, tahdon kuulla tämän.. Vaikea kuvitella Edwardia ajamassa harhaan.
Kommentoin siis kaikkia lukuja, periaatteessa, tulin lukemaan tämän vasta nyt. (::
Edwardin näkökulmasta kanssa, jos mahdollista.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #57 : 21.05.2009 15:29:56 »
jes, jatkoa!
Muutama juttu on aika samanlailla kuin houkutuksessa, esim tuo tofu-juttu. Melkein sanasta sanaan samnlailla.
Muutaman samantyylisen jutun bongasin tuolta, en nyt vaan niitä saa mieleeni.
Mutta hyvä pätkä, älä kiduta minua jättämällä tuollaiseen kohtaan...!
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

bbelamoi

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #58 : 21.05.2009 15:37:36 »
etenee tosi nopeasti, muuten tykkään tosi paljon : ) olisi kiva jos tarina ei menisi ihan houkutuksen mukaan, vaan keksisit jotain uutta.
tai siis olihan tässä uuttakin, mutta se James -jutun voisi kyllä jättää pois.. : D mutta enhän minä määrää tätä tarinaa ; )
"TEAM JASPER because everything is bigger in texas"

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Been there, Done that, K-13, 7. osa 20.5
« Vastaus #59 : 22.05.2009 16:10:40 »
joo, kyllä. : D tää on täs pari viime luvun aikana menny, aika nopeesti ja yht äkkii se Bella onki Edwardin kaa. :o ja sit meny vähä houkutukse mukaa. mut tykkään silti. :D

jäi kyl jännää kohtaa. : D eli jatkojatkoa. !
kiitos.
and paradise comes at a price