Kirjoittaja Aihe: Jamesin kolme salasuhdetta | K11  (Luettu 3143 kertaa)

thyone

  • ***
  • Viestejä: 191
  • Tylypahkan oikea ottelija
Jamesin kolme salasuhdetta | K11
« : 26.05.2011 13:56:27 »
Nimi: Jamesin kolme salasuhdetta || alaotsikko: K11, James/Teddy, James/Albus, James/Scorpius, raapalesarja
Kirjoittaja: thyone
Ikäraja: K-11
Genre: angst
Paritus: James/Teddy, James/Albus, James/Scorpius
Disclaimer: En saa tämän tekstin kirjoittamisesta mitään taloudellista etua, vaan kirjoitan täysin omaksi huvikseni. En omista Harry Potter -kirjoja enkä elokuvia enkä käyttämiäni hahmoja, vaan ne kuuluvat J. K. Rowlingille ja oikeudenomistajille.
Varoitukset: Incest.
Spoiler: Ei varsinaisia.
Tiivistelmä: James osaa sotkea asiansa.
A/N: Koska mun pitäisi kirjoittaa tällä hetkellä jotain ihan muuta, päätin osallistua 3 kertaa kun... -haasteeseen aiheella 3 salasuhdetta. James on ihme pukki, joten Jamesin kolme salasuhdetta oli ilmeinen ratkaisu. Kirjoitin raapalesarjan, koska halusin kokeilla pysyä tietyssä sanamäärässä. Annoin ittelleni armoa ja kirjoitin kolme 150 sanan raapaletta koska mulla on niin monisyinen juoni *köh*. Ei kai muuta, yritän vaan tehdä hyväksyttäväksi sen etten kirjoita sitä mitä pitäisi kirjoittamalla jotain muuta. Osallistuu myös One true something -haasteeseen.

Jamesin kolme salasuhdetta

Ensimmäinen salasuhde (150 sanaa)

Jamesilla on naisia. Kaikki tietävät sen. James tietää, että niin ajatellaan, ja on varsin tyytyväinen asiaintilaan sellaisena kuin se onkin. Hänellä on syynsä olla tyytyväinen, että puoli koulua pitää häntä kyltymättömänä naistennaurattajana, vaikkei se olekaan totta.

James kyhjöttää nelinkontin Teddyn päällä ja tuijottaa syvälle tämän silmiin. Vino hymy väreilee Teddyn huulilla, ja mies hengittää raskaasti. James miettii itsekseen, kuinka kauan hän on tätä odottanut. Hän silittää Teddyn hiukset pois tämän silmiltä ja painautuu lähemmäs miestä.
"Et kerro tästä kenellekään", Teddy sanoo hiljaa. James nyökkää ja suutelee.
Teddy on siinä, vihdoinkin ja kaiken jälkeen. James ajattelee, ettei ole ketään häntä onnellisempaa.

James rakastaa miestä nimeltä Ted Lupin, eikä hän ole edes katsonut yhtäkään niistä tytöistä tarpeeksi pitkään antaakseen ymmärtää. Mutta Tylypahkassa tarinat kiertävät ja muuttuvat tosiksi. James toivoo, että tarinat kiertävät tarpeeksi peittääkseen totuuksia, joita hän ei haluaisi osaksi omaa elämäänsä. Myös Jamesilla on salaisuuksia, vaikka hän saakin kaiken mitä haluaa.

Toinen salasuhde (150 sanaa)

"Minä en aio sanoa, etten halua tätä", Albus mutisee. "Sinun täytyy keksiä se itse."
James nyökkää ja painaa veljensä kiinni kylmään kiviseinään. Albus ähkäisee ja se kuulostaa siltä kuin joku huutaisi. James sulkee silmänsä ennen kuin painaa huulensa Alin huulille, kuvittelee, että se on kuka tahansa muu. Hän on humalassa, ei ajattele selkeästi, mutta muistaa liiankin hyvin Teddyn ja Victoiren, Victoiren joka on kaunis ja haluaa Teddyä, hänen Teddyään. Eikä Teddy sano vastaan, koska Teddy rakastaa Victoirea niin kuin James Teddyä.

Jamesin hengitys haisee viinalle ja Albus puristaa silmänsä kiinni. Paha olo kummittelee takaraivossa, se tulee sitten, kun James on lähtenyt. Itku painaa kurkkua, se ei ehkä koskaan pääse vapaaksi.
"Sinä et voi puhua tästä kenellekään", James kuiskaa ääni käheänä hänen korvaansa. Al puristaa kättään nyrkkiin niin lujaa, ettei enää tunne sormiaan. James häipyy ja Albus jää yksin. Hän yrittää olla ajattelematta Scorpiusta, mutta poika palaa itsepäisesti hänen näkökenttänsä reunoille.

Kolmas salasuhde (150 sanaa)


James makaa vieraissa lakanoissa ja tuijottaa kalpeaa, hikistä selkää edessään. Se on vieras selkä eikä hänen pitäisi olla siellä. Scorpius liikahtaa muttei käänny häntä kohti. James silittää hellästi Scorpiuksen kylkeä ja näkee, kun ihokarvat nousevat pystyyn.
"Minä en voi uskoa, että tein tämän", Scorpius sanoo hiljaa. "Sinä olet hänen veljensä."
James ei sano mitään. Hän painaa otsansa Scorpiuksen selkää vasten ja huokaisee hiljaa. Minä en voi uskoa, että tein tämän, hän ajattelee, eikä hän mieti Scorpiusta. Minä en voi uskoa, että olen tässä nyt, ja yritän saada mielestäni jotain sellaista. En voi uskoa, että tästä on tullut minun tapani selvittää asioita.
"Et sinä ole ainoa, joka on pettänyt."
"Älä kerro tästä kenellekään", Scorpius kuiskaa itku äänessään.

James ei aio kertoa kenellekään. Hänhän on naistenmies, tavoiteltava, haluttu. Hän toivoo, että hänestä tullaan aina ajattelemaan niin. Salaisuuksilla on kuitenkin tapana paljastua, ja James toivoo, ettei olisi sotkenut itseään niin syvälle omiin virheisiinsä.

« Viimeksi muokattu: 24.03.2015 08:17:16 kirjoittanut Beyond »
so I tried to surround myself with real love
you know, the kind that makes the wheels go 'round
I get so low I need a little pick-me-up
I get so high I need a bring-me-down