Kirjoittaja Aihe: Free!: Mereen verrannollinen | Rin/Haruka, ficlet, S  (Luettu 760 kertaa)

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • monokkeli huurussa
Mereen verrannollinen
fandom: Free!
paritus: Rin/Haruka
ikäraja: S
genre: makrilli crackifluff

yhteenveto: Todellista rakkautta on syödä yhdessä makrilleja.

A/N: Facepalmaan taas vaihteeksi siihen malliin, että kohta on reikä päässä. Tämä paritus on ollut mielestäni tosi tylsä ja mielenkiinnoton, mutta nyt kaikenmaailman pölöilyn myötä olen tainnut löytää sisältäni pienen RinHaru-shipperin. Valitettavasti  ;D 







Haruka pitää Rinistä. Hyvin paljon. Siitä hän on varma.

Hän pitää hyvin paljon Makotostakin, ja Nagisasta ja Reistä, mutta se ei ole lainkaan samanlaista pitämistä. Siitäkin hän on täysin varma, vaikkei osaa eroa edes itselleen selittää. Toisaalta ei hän ole koskaan yrittänytkään, ei sellaiseen ole ollut tarvetta. Samalla tavalla kuten vesi on vettä, oli se sitten lämmintä tai kylmää, altaassa tai ammeessa, siten myös pitäminen on pitämistä, vaikka välillä vivahteet poikkeaisivatkin toisistaan.

Se on riittänyt tähän asti, tähän nimenomaiseen hetkeen.

Tällä nimenomaisella hetkellä Rin itkee. Koska hän pitää Harukasta. Pitääpitää. Eikä Haru kuulemma vain tajua.

Haruka ei tajua, mitä hänen pitäisi tajuta, mutta sentään hän tajuaa olla kysymättä sitä. Sen sijaan hän yrittää selittää oman kantansa uudelleen, tällä kertaa niitä ammeita ja altaita esimerkkinä käyttäen pelkän ykskantaan toteamisen sijaan, mutta ei sekään kovin hyväksi vedoksi osoittaudu, sillä Rinin tukahtuneet kyyneleet kasvavat täysimittaiseksi parkumiseksi.

“Hitto, Haru, minä en halua olla mikään allas vaan kokonainen valtameri!”

Aa. Merellä ja altaalla on kieltämättä jo eroa, ammeesta nyt puhumattakaan.

Paljon eroa.

Kaikki maailman ero.

Ja kun Haruka katsoo Riniä, mereen vertaaminen käy täydellisesti järkeen. Kuten merellä, hänelläkin on monet kasvot, tyynet ja myrskyävät, auringossa kimaltava pinta ja tummat tutkimattomat syöverit. Merellä ei ole rajoja. Merta ei voi ennakoida.

Meressä on vettä enemmän kuin missään muualla.

Tällä nimenomaisella hetkellä Rin on myös kyyneleistä suolainen. Kuten meri. Ja hänen hampaansa tuovat mieleen hain. Haruka pitää siitä, ehkä jopa pitääpitää, mutta sen sanominen tuntuu vähän väärältä. Sitä paitsi hän pelkää, ettei ehkä sittenkään ole tajunnut. Hän yrittää muistaa, olisiko edesmennyt isoäiti aikoinaan sanonut jotain tähän tilanteeseen sopivaa. Mitään ei tule mieleen. Sen pohtiminen, mitä Makoto tekisi — Makoto on hyvä tällaisissa jutuissa, ainakin paljon parempi kuin Haruka — ei sekään auta.

Haruka ei ole koskaan ajatellut, että voisi kiintyä keneenkään siinä mielessä, sellainen kuulostaa ihan liian vaivalloiselta. Ja oudolta. Sellainen ei vaikuta olevan häntä varten. 

Nyt hän kuitenkin haluaisi Rinin lopettavan itkemisen, eikä halua sitä edes tilanteen vaivalloisuuden tai outouden vuoksi, vaan ihan vain Rinin itsensä tähden. Ja hän haluaa olla se, joka saa surun loppumaan. Ei sen syy. Ei ikinä.

Hän haluaa —

“Rin.”

“Mitä?”

“Ota makrilli.”

“...täh? Voi helvetti, et voi olettaa, että —”

“Älä itse oleta. Vaan kuuntele”, Haruka sanoo ja ojentaa eväsrasiaansa Rinille. “Ota makrilli. Syödään ne yhdessä.”

Rin tuijottaa häntä kuin hänelle olisi yhtäkkiä kasvanut evät. (olisikin)

“Sinä... haluat syödä makrilleja. Yhdessä.”

“Niin. Minä haluan syödä makrilleja. Yhdessä. Sinun kanssasi.”

Rin niiskaisee. Nauraakin, kai. Tulee lähemmäs. Laskee kätensä Harukan kädelle.

“Okei, syödään yhdessä makrilleja. Mutta... ennen sitä... jos... jos vain saan...”

Ja vaikkei Haruka ole koskaan ihan ymmärtänyt, minkä suutelemisessa oikein pitäisi viehättää, hän ei vetäydy kauemmas Rinin koskettaessa huulillaan ensin hänen poskeaan, suupieltään ja lopulta huuliaan, sulkee vain silmänsä ja yrittää tasata hengityksensä samaan tahtiin Rinin kanssa. Ajattelee merta, sen mukanaan vieviä virtauksia, saalistavien suurten kalojen hampaita. 

Harukan ensisuudelma on märkä. Hyvin märkä.

Se ei ole oikeastaan lainkaan hassumpaa.

Jälkeenpäin aiheesta puhuttaessa Rin väittää, ettei enää siinä vaiheessa itkenyt, mutta ei sillä ole niin väliä. Haruka kyllä muistaa.

Sitä paitsi kukaan ei usko Riniä kuitenkaan.
sano mua rovastiks

Beyond

  • Kamui
  • ***
  • Viestejä: 1 873
  • op HaX
Vs: Free!: Mereen verrannollinen | Rin/Haruka, ficlet, S
« Vastaus #1 : 20.07.2015 00:16:17 »
Repesin jo genremerkinnälle ihan kohtalaisesti! :"D

Olen jo tykännyt kovasti otteestasi RinHaruun muissakin teksteissä, joissa paritus on ollut sivuroolissa, mutta näin päätähtenä parituksen hulvattomuus pääsee kyllä täysiin oikeuksiinsa. Jotenkin Rinin täyttä turhautuneisuutta on kerrassaan ihanaa seurailla, minkä lisäksi lollauttaa kovasti se, että Haruka on.. Noh, Haruka, joka on vähintäänkin hieman pimeä heebo ja täysin omanlaisellaan ajatusmaailmalla varustettu murunen. :') Ei ole kyllä ihmekään, että Rin kokee tarvetta kyynelehtimiselle, koska kyllähän tuollainen kumppaniehdokas on nyt vähän mahdoton tapaus. :D

Lainaus
“Sinä... haluat syödä makrilleja. Yhdessä.”

“Niin. Minä haluan syödä makrilleja. Yhdessä. Sinun kanssasi.”

*huutonauruitku*

:"D

Tuo makrillikeskustelu oli vain ihan puhdasta kultaa! :') Anteeksi siitä, että tällä kerralla järkevän sivuun vietyäkään kommenttia ei irtoa, mutta makrilli nyt on tainnut syödä ne vähäisetkin kommenttitaidot, joita allekirjoitteneella on koskaan ollut. :"D Rinin ja Harukan romanttinen keskustelu repsauttaa kyllä silti ihan täysillä kerta toisensa jälkeen! <3

Ota lisää sydämiä! <3 <3 <3  Kyllähän tuo jään rikkonut makrillikeskustelu toimi varsin näppärästi! Huh, tässä kyllä päästiin niin hyvin hahmojen ehdoilla ensisuudelmaan, että ei aikoihin. :')

Kiitoksia kovasti riemastuttavasta setistä! ^^ <3
Hellät sanat pilaavat ruman maailman,
johon tahdot kuulua ja tappaa Jumalan.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Free!: Mereen verrannollinen | Rin/Haruka, ficlet, S
« Vastaus #2 : 21.07.2015 21:08:17 »
Absurdiksi vedetty fluff on loistava tekstilaji! <3 Ja sopii tälle paritukselle, tästähän tuli jopa kiinnostava paritus tällä otteella. o_O RinHaru on mullekin tähän mennessä näyttäytynyt aika tylsänä, mutta tällaista lukisin ehdottomasti lisää!

Ah Harukan vesivertaukset kaikelle olivat jotenkin loistokkaita ja hahmolle sopivia, ja Rinin hainhampaat... joo, totta kai Haruka pitäisi jostain tuollaisesta, koska haista tulee kierosti meri mieleen.

Repesin makrillikeskustelulle ihan totaalisesti, tuli niin puskasta tuo tarjous ottaa makrilli... ja totta kai Rin itkee, kuinkas muutenkaan.

Hupaisuudestaan huolimatta myös pörröinen pätkä, kiitoksia tästä. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 786
  • Not killing people is really hard.
Vs: Free!: Mereen verrannollinen | Rin/Haruka, ficlet, S
« Vastaus #3 : 05.08.2015 02:36:08 »
En tiedä miksi oikeestaan ees avasin tän, koska en oikeastaan edes katso sarjaa (tai no oon katsonut muutaman jakson ja tarkoitus ehkä sitten joskus katsoa loputkin osat), enkä edes muista sarjan hahmojen nimiä että parituskaan ois osunut silmiin :'D mutta ehkä koska otsikko oli mielenkiintoinen ja no, miks ei kokeilla joskus sellaistakin fandomia josta ei tiedä about kaikkea (okei, Kuroshitsuji-innostukseni alkoi samalla tavalla eli ficeistä. apua.)! Plus koska jos kirjoittajan kohdalla lukee Verinen Paronitar, ei teksti voi koskaan olla huonoa. En ainakaan usko siihen.

Mutta joo okei, jos itse tekstiin sitten. Tää oli oikein kiva pikku välipala ja ai että, ihanan fluffyinen ja makrillinen! Ihan alkuun mun piti kyllä googlettaa että keitäs nää hahmot nyt olikaan, mutta sitten kun muistin niin hahah voi luoja. Ainakin Haruka on kyllä niin.... en tiedä, en ehkä ihan tällaista kuvaa hänestä ole sarjassa saanut, mutta tähän ficciin sopii kyllä kuin nenä päähän. Vähän hölmö mutta suloinen. Koska se ei tajua. Mutta onneksi se tajuaa olla kysymättä, koska noh, se voisi pilata tunnelman!

Lainaus
“Hitto, Haru, minä en halua olla mikään allas vaan kokonainen valtameri!”

Aa. Merellä ja altaalla on kieltämättä jo eroa, ammeesta nyt puhumattakaan.

AHAHAH ei luoja miten voi naurattaa näin paljon! Oon nyt lukenut tän kohdan varmasti valehtelematta ainakin viidesti ja tyrskähdän kyllä aina. Etenkin tuo "Aa.". Voi herranjumala sentään, yritätköhän sä tappaa mut nauruun?

Voi ei, makrillien syöminen yhdessä kuulostaa kyllä niin suloiselta. Ja todella fluffyiselta. Kai noiden pään päällä leijui vielä vaaleanpunaisia sydämiä Harukan puhuessa makrilleista? Ja vielä tuo söpö suudelma lopussa, aww. En tiedä, on jotenkin suloista tuo suudelman märkyys. En voi olla nauramatta vähän sillekin.

Tää otsikko oli kyllä niin hyvä tälle tekstille, tykkään, koska ihana oivallus ja no niin. Rakastan. Kiitos tästä söpöisestä makri--- eikun siis fluffyisestä pätkästä, tykkäsin kyllä kovasti!
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Tutitutie

  • Vieras
Vs: Free!: Mereen verrannollinen | Rin/Haruka, ficlet, S
« Vastaus #4 : 15.08.2015 21:51:31 »
OI OI OI! Mitäs täältä löytyikään! <3
Anteeksi ;D
Krhm, siis... HARU ON AIVAN ÄLYTTÖMÄN SÖPÖ! (ja Rin itkee niinkuin aina ;D)
Harulla on kyllä todella mielenkiintoinen ajattelutapa, vertaa kaikkea veteen tai kaloihin. Perus Haru. :P
Rakastin aivan erityisesti tekstissä ilmaistu "pitääpitää" Aivan kuin pikku Haru-chan olisi vielä päiväkodissa :-*
Uugh anteeksi etten saanut rakentavaa kommenttia aikaan, olen samaa mieltä muiden kommentoijien kanssa, makrillikohtaus oli söpö :3

Päivän hymyn saanut kiittää ja kumartaa

-Tutitutie