Kirjoittaja Aihe: Malfoy söi kotiläksyni [Harry/Draco, K-11]  (Luettu 6674 kertaa)

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Malfoy söi kotiläksyni [Harry/Draco, K-11]
« : 26.06.2009 13:52:45 »
Title: Malfoy söi kotiläksyni
Author: Shute
Pairing: Draco/Harry
Rating: K-11
Disclaimer: En omista henkilöitä, paikkoja jne, ne ovat J.K.Rowlingin.

A/N: Ensimmäinen H/D ficcini, joten älkää ihmetelkö : ) Tästä tuli tällänen aika humor tarina, mutta päätin kuitenkin sijoittaa sen Hunajaherttuaan..


Malfoy söi kotiläksyni Osa 1

Monta asiaa on muuttunut Tylypahkassa tämän talvisen kuukauden aikana. Ainakin minun, Harry Potterin, kohdalta. Ja tottakai poikaystäväni Draco Malfoyn kohdalta. Ensimmäiseksi, selkäni takana minua kutsutaan Häiriintyneeksi Harry-Homoksi. Joudun usein selittämään etten ole homo, sillä Draco on itseasiassa melkein tyttö. Poika ei tietenkään ihastunut sanoihini. Minä sanon itseäni, krhm, melkein-heteroksi, vaikka Dracon mielestä on yksinkertaisempaa sanoa homo.

Toiseksi, minun ei tarvitse enää tehdä läksyjä. Koska jokaiselle opettajalle riittää kun sanon "Malfoy söi kotiläksyni". Joten opiskelu on muuttunut sangen mukavaksi, Draco-parka joutuu nykyään tekemään myös minun läksyni, sillä Kalkaros määräsi niin. Kolmanneksi, Ron Weasley ei enää ole minun ystäväni. Hän suuttui kun aloin pussailla Dracon kanssa julkisesti, eikä ole sen jälkeen puhunut minulle. Toisaalta, minä viisveisaan Ronista, sillä Hermione on vielä ystäväni. Hermione suhtautuu suhteeseeni odottamattoman innokkaasti, mutta minä epäilen että vain sen takia että on itsekkin ihastunut Dracoon. Jokatapauksessa, Hermione on vallan mainio suhdeapulainen, ja tietää tarkalleen mitä kannattaa antaa kuukausipäivänä lahjaksi.

Neljänneksi, minä joudun käymään sairaalasiivessä melkein jokatoinen päivä. Dracolla on katsos niin tiukat lihakset ja päättäväiset huulet, että minun alahuuleni on ollut jo monta viikkoa turvoksissa. Viidenneksi ja viimeiseksi, olen alkanut kirjoittaa tätä päiväkirjaa. Monet ovat ihmetelleet sitä, mutta olen selittänyt että olen melkein-hetero, jonka takia voin aivan hyvin kirjoittaa päiväkirjaani.

Dursleyt eivät suhtautuneet asiaan kovin hyvin, kun Draco kirjoitti heille kirjeen jossa hän kertoi minun olevan melkein-hetero. Kaiketi he luulevat että alan raahata velhoja Likusteritielle kesälomilla ja suudella heitä keskellä katua. Silloinhan naapurit luulisivet Dursleyden olevan friikkejä, vaikka he jo ovatkin. Dracon vanhemmat taas olivat iloisia kun kuulivat uutisen. He olivat pelänneet että Draco seurustelisi vielä pitkäänkin lehmä-Parkinsonin kanssa. Lucius ja Narsissa kutusuivat minut jo kartanoonsa jouluksi. Odotan innolla pääsyä Dracon kotiin. Muuan toisluokkalainen kysyi, mitä me teemme aina iltaisin. Minä vastasin että istumme Pohjoistornin oikealla sivukäytävällä surullista Irlantilaistyttöä esittävän talulun vieressä olevalla penkillä. Toisluokkalainen kauhistui, että miten me uskallamme olla kummituskomeron lähellä. Hän ei näköjään tiedä ettei kummituskomerossa oikeasti kummittele, ensimmäisellä luokalla oleva tyttö vain kuuli eräänä iltana kun minä ja Draco olimme komerossa ja pidimme hieman kummallisia ääniä, ja lähti kirkuen selittämään koko koululle että komerossa oli kamala kummitus. Sen jälkeen minä ja Draco emme ole käyneet siellä.

Eilen oli meidän kuukausipäivämme. Minä olin laittautunut huolella, ja Hermione oli neuvonut lahjaksi Hugo Bossin partaveden. Kun olin matkalla eteisaulaan jossa minä ja Draco tapaisimme, Lavender Brown tuli sanomaan että oli kuullut Dracon hankkivan kuoron laulamaan minulle. Kun menin aulaan, ei siellä näkynyt kuitenkaan kuoroa. Mutta heti kun Draco näki minut, hän alkoi laulaa serenaadia 'Lemmenjuomaa keitän sulle'. Minä nolostuin totaalisesti. Suurimmanosan mielestä, olisi ollut romanttista jos poikaystävä olisi laulanut. Mutta minä epäilen, että kovin moni ei olisi ilahtunut, jos poikaystävä laulaisi värisevällä äänellä mollista, vaikka laulu oikeasti menisi duurista. Kun Draco vihdoin oli lopettanut, annoin hänelle lahjani. Hän oikein pomppi ilosta saadessaan uutuus partaveden ja suihkutteli sitä niin paljon, että puolet luokasta joutui menemään sairaalasiipeen, minä mukaanlukien. Historiantunnilla professori Binns ihmetteli hieman, kun avoimesta ikkunasta lensi sisään parvi kyyhkysiä, jotka laskeutuivat minun pulpetilleni ja jokaisella oli nokassaan punainen ruusu. Ennen kuin kyyhkyt lähtivät ne kävivät nokkimassa Ronia. Ron ei näyttänyt iloiselta. Illalla minä ja Draco kiikaroimme tähtiä, ja se oli hirveän mahtavaa. Huuleni turposivat vielä enemmän sitten myöhemmin.

Mutta nyt minun pitää mennä, Rakas päiväkirja, Dracolla on asiaa!

A/N: typerä ficci, tiedän. Kuitenkin, kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 24.11.2014 23:36:57 kirjoittanut Unohtumaton »
Shute

^veerä^

  • ***
  • Viestejä: 105
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #1 : 26.06.2009 14:25:03 »
HAHA HAAAAAH!!! *REPS*


Lainaus
Ensimmäiseksi, selkäni takana minua kutsutaan Häiriintyneeksi Harry-Homoksi. Joudun usein selittämään etten ole homo, sillä Draco on itseasiassa melkein tyttö.


Lainaus
Toiseksi, minun ei tarvitse enää tehdä läksyjä. Koska jokaiselle opettajalle riittää kun sanon "Malfoy söi kotiläksyni". Joten opiskelu on muuttunut sangen mukavaksi, Draco-parka joutuu nykyään tekemään myös minun läksyni, niin Kalkaros määräsi.


Lainaus
Neljänneksi, minä joudun käymään sairaalasiivessä melkein jokatoinen päivä. Dracolla on katsos niin tiukat lihakset ja päättäväiset huulet.




Lainaus
Muuan toisluokkalainen kysi, mitä me teemme aina iltaisin. Minä vastasin että istumme Pohjoistornin oikealla sivukäytävällä surullista Irlantilaistyttöä esittävän talulun vieressä olevalla penkillä. Toisluokkalainen kauhistui, että miten me uskallamme olla kummituskomeron lähellä. Hän ei näköjään tiedä ettei kummituskomerossa oikeasti kummittele, ensimmäisellä luokalla oleva tyttö vain kuuli eräänä iltana kun minä ja Draco olimme komerossa ja pidimme hieman kummallisia ääniä, ja lähti kirkuen selittämään koko koululle että komerossa oli kamala kummitus. Sen jälkeen minä ja Draco emme ole käyneet siellä.



Lainaus
Kun Draco vihdoin oli lopettanut, annoin hänelle lahjani. Hän oikein pomppi ilosta saadessaan uutuus partaveden ja suihkutteli sitä niin paljon, että puolet luokasta joutui menemään sairaalasiipeen, minä mukaanlukien.



Nämä kohdat tekivät minulle varmana mahtavat vatsalihakset :P
Jatkoa? :D (mä ainakin haluan tietää mitä asiaa dracolla oli ;D)
Voldemort is my bitch <3333

jjanitää^^

  • Vieras
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #2 : 29.06.2009 14:08:32 »
todella ihana fic!!!
tätä lukee mielellään!
ja toi "huulet turpos"
*reps* tää oli ihana kyllä jjeejee
(ja rakentavasta ei tietookaan!)

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #3 : 29.06.2009 15:54:57 »
Kiitos kommenteistanne ^veerä^ ja jjanitää^^ : ) Jatkoa taitaa tulla heti kun saan jotain aikaan. Mukavaa että tykkäsitte <3
Shute

Pöllölän Puuskupuh

  • Vieras
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #4 : 29.06.2009 16:39:56 »
Vähänkö hyvä ficci.  ;)

Hermionehh

  • Mudblood
  • ***
  • Viestejä: 149
  • "Believe in yourself, and go for it."
    • Emma Watsonin fanisivut
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #5 : 29.06.2009 21:35:18 »
Ihana ja hauska ficci... (: < 33
Dramione ♥  H/D ♥

"Be the change you want to see in the world."

www.emzwatson.webs.com

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #6 : 29.06.2009 23:08:05 »
Kiitos kamalasti kommenteistanne : D Pitäisikö kirjoittaa lisää Harry päiväkirjasta? vaaai : D
Shute

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #7 : 30.06.2009 01:38:49 »
Tää oli niiiiiiiiin ihana ja söpö ja se sai hymyn kasvoille!<3
Kirjota ihmeessä lisää. :D

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #8 : 02.07.2009 21:37:08 »
Kiitos kommenteistanne (:
Shute

eFFy

  • ***
  • Viestejä: 90
  • ;o
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #9 : 03.07.2009 16:16:29 »
Hihii, täähän oli hyvä.
Ficin nimi oli kiinnostava ja siksi oli pakko tulla lukemaan tämä. Mun piti kommentoida tätä pari päivää sitten, mutta sillon ei ollu oikeen aikaan, mutta nyt on. Harry parka ku sen huulet turpoo. (; Teksti on mukavan rentoa, jota on kiva lukea. Draco ja Harry yllätys, yllätys olivat suloisia. ;>
Anteeks, et alan nyt pilkunnussijaks, mut ku kerrankii löydän virheen, nii pitäähän se nyt sanoo, elikkä:
Lainaus
Muuan toisluokkalainen kysi, mitä me teemme aina iltaisin.
Varmaankin kysyi? Muita virheitä en löytänytkään, tai en edes katellut.
Lainaus
Ensimmäiseksi, selkäni takana minua kutsutaan Häiriintyneeksi Harry-Homoksi.
REPS* Häiriintynyt Harry-Homo<3 :P
Lainaus
Dracon vanhemmat taas olivat iloisia kun kuulivat uutisen. He olivat pelänneet että Draco seurustelisi vielä pitkäänkin lehmä-Parkinsonin kanssa.
Tuo kohta jäi hiukan mietityttämään, mutta kiva, että se menee joskus näinkin.
Nauroin paljon, joten kiitos tästä. Jatkoo vaan tulemaan, lukisin sitä mielelläni, lisänaurut kelpaa aina.  ;D

Effy: I got it. Freddie and JJ got it. That termite over there got it. But you’re not going to get it. Got it?
Cook: No, I'm confused.

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #10 : 08.07.2009 16:04:47 »
Kiitos eFFy <3 8D
Shute

Lew

  • ***
  • Viestejä: 163
  • © Eero Ettala
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #11 : 08.07.2009 18:16:17 »
Selkeästi kirjoitettu, ihan suhtkot hauska ficinpätkä <: otsikko veti huomioni:D

Neljänneksi, minä joudun käymään sairaalasiivessä melkein jokatoinen päivä. Dracolla on katsos niin tiukat lihakset ja päättäväiset huulet. Minun alahuuleni on ollut jo monta viikkoa turvoksissa.
hihi, tämä oli hauska <': kirjoittaisin kumminkin tuon, että "Dracolla on katsos niin vahvat lihakset ja päättäväiset huulet, että minun alahuuleni on ollut jo monta viikkoa turvoksissa."

Historaintunnilla professoti Binns ihmetteli hieman, kun avoimesta ikkunasta lensi sisään parvi kyyhkysiä, jotka laskeutuivat minun pulpetilleni ja jokaisella oli nokassaan punainen ruusu.
Historian, ei historain* professori, ei professoti.

Ennenkuin kyyhkyt lähtivät ne kävivät nokkimassa Ronia.
Ennen kuin erikseen, lähtivät sanan jälkeen pilkku.

Hyvä ficci, joka kyllä kaipaa betausta.

Alias Moony
I'm sure I could face the bitter cold,
but life without you.. I don't know.

Kamsu

  • Vieras
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #12 : 09.07.2009 13:45:09 »
Oi tää on ihana tosi sulonen :D
Hieman betausta taitaa kyllä kaivata, mutta tarina on aivan ihana hyvin keksitty :D
Jatkoa kaipailen :)

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #13 : 09.07.2009 17:07:41 »
Jeps, kyllähän tämä oli ihana ficci  :) (niinkuin edellä on monesti mainittu).. Lukisin kyllä jatkoakin.. ;)

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #14 : 09.07.2009 17:19:18 »
Kiitos kommenteistanne <3 Jatkoa tulossa.
Shute

Kathy

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #15 : 11.07.2009 18:57:56 »
Heh, oon samaa mieltä kuin edellisetkin, eli tosi hauska ja rento ficci oli :D Nauroin. Oli oikeestaan "hyvä" että Ron ei enää puhu Harrylle :D Jotenkin odotettavissa Ronilta. Mutta että Hermy antaa silti suhdeneuvoja :)

Lainaus
Ensimmäiseksi, selkäni takana minua kutsutaan Häiriintyneeksi Harry-Homoksi. Joudun usein selittämään etten ole homo, sillä Draco on itseasiassa melkein tyttö.

Paras :D Dracohan on melkein tyttö.


Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #16 : 12.07.2009 21:03:56 »
Aivan ihana, tosi suloinen, ja sit hauska :D Onko noi virheet tossa tahallaan, kun eka ajattelin että ne on vahingossa, mutta sitten ne alko oleen niin hölmöjä virheitä, niin lukuisina, että kukaan ei voi tehä sellasia vahingossa. Eli onko ne niinku Harryn tekemiä virheitä, kun tää on sen päiväkirja? Se olis aika loogista, mutta se kannattais myös ilmottaa jossain, et kaikki ymmärtää.
Jatkoo pian :)



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #17 : 13.07.2009 16:33:34 »
tää oli kiva mutta olisi muutama parannus ehdotu.

Kun ykkös kappaleessa oli lueteltu paljon asioita ne olisi voinut laittaa erillisiin lukuihun, se olisi selkeyttänyt tätä huomasti

ja tuolla oli pieni kirjoitus virhe Muuan toisluokkalainen kysi, mitä me teemme aina iltaisin[
luunen että tarkoitit kysyi sanaa

eipä mulla sitten muuta tainnut ollakkaan. Tarkoitukseni ei tietenkään ollut marmattaa sillä virheistähän aina oppii

odotan jo lisää jatkoa tähän

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #18 : 13.07.2009 22:17:46 »
Tää oli ihana ja suloinen! :D

Hän ei näköjään tiedä ettei kummituskomerossa oikeasti kummittele, ensimmäisellä luokalla oleva tyttö vain kuuli eräänä iltana kun minä ja Draco olimme komerossa ja pidimme hieman kummallisia ääniä, ja lähti kirkuen selittämään koko koululle että komerossa oli kamala kummitus.
Tälle kyllä repesin.

Huuleni turposi vielä enemmän sitten myöhemmin.
Turposivat? Ei tuo mikään kamala virhe ollut, mutta sattuipahan silmään... ::)
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Malfoy söi kotiläksyni
« Vastaus #19 : 14.07.2009 19:11:18 »
Kiitos ihanista viesteistänne, lupaan ja vannon että kirjoitan jatkoa tässä piakkoin. Virheitä menen korjailemaan, eli niitten ei kuuluisi siellä olla : )
Shute