Kirjoittaja Aihe: Fruits Basket: Pojat, jotka puhuvat sinusta • S • Kyo  (Luettu 821 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 549
  • 707
Nimi: Pojat, jotka puhuvat sinusta
Fandom: Fruits Basket
Genre: draama
Hahmo(t): Kyo (Kyo/Tooru)
Ikäraja: Sallittu
Vastuunvapaus: Kunnia Natsuki Takayalle!

A/N: Minä olen vasta mangan osassa 4, mutta jotenkin sydämeni jätti lyönnin väliin, kun Kyo meni "väliin" poikien puhuessa, kuten tässä ficin alussa Toorusta. Se oli niin coolia, vaikka tässä fandomissa olisi niin paljon potenttiaalia muihinki shippeihin! Tuosta kohtauksesta kuitenkin syntyi ensimmäinen Furuba-ficcini! ♥ Haasteeseen Ficlet300 (19.   Haaveilija) ja Idän temppelin paluu (Fruits Basket).

Ps. Otsikko ei istukaan ihan niin hyvin kuin luulin sen istuvan, mutta. Mitäs pienestä!

HOX! Olen tosiaan vasta mangan osassa 4, joten ei spoilereita! :) Olen katsonut osan alkuperäisestä animesta ja lukenut aikoinani vähän pidemmälle mangaa, mutta jännitykset jääköön tulevaan, kun saan käsiini nuo loput mangat. :D



Pojat, jotka puhuvat sinusta

“Tuo tyttö suostuisi kaikkeen. Hölmöt tytöt ovat parhaita”, poika sanoi vaivautumatta kuiskaamaan. Tooru ei tietenkään tajunnut mitään. Kyon sisällä kiehui, eikä hän ymmärtänyt itsekään, miksi meni väliin.

*

Kyo harjoitteli entistä ankarammin. Lihaksia poltteli, mutta lyönti, lyönti, lyönti ja potku, potku, seurasivat toisiaan. Kyo tunsi, miten hikikarpalot valuivat otsalla ja niskaa pitkin. Tooru haaveili liikaa!

Lopulta Kyon keho ei enää jaksanut. Ilta alkoi jo hämärtää ja hän oli tullut metsään harjoittelemaan jo ennen kuin Tooru tai kukaan talossa oli noussut. Kyo mietti, oliko Tooru etsinyt ja kutsunut häntä kouluun. Siitä oli tullut tapa, että he menivät yhdessä kouluun, vaikka rottakin oli mukana.

Kyo ei saanut mielestään ajatuksia, mitä ne pojat, jotka puhuivat Toorusta tekisivät tytölle. Hölmölle Toorulle, joka kykeni vain haaveilemaan. Kyo pudisti ajatukset mielestään ja mietti, miksi asia vaivasi häntä niin paljon.

Lopulta Kyon mielikään ei enää jaksanut. Hän oli ajatellut liikaa ja mietti, millaisia ne pojat olivat. Ne olivat itseään täynnä olevia mänttejä, Kyo kihisi kiukusta, mutta joutui myöntämään poikien olevan myös tavallisia. Eivät osa mitään sirkusta, jossa Kyo tunsi olevansa, vaikka ei kuulunutkaan samalla tavalla kahteentoista.

Kyo ei voisi koskaan halata Toorua, mihin ne pojat pystyisivät. Pojat, jotka halusivat vain Toorun kehoa omaksi huvikseen, eikä -

Turhautuminen sai Kyon pään särkemään. Keho oli liian väsynyt jatkamaan harjoituksia ja mieli tuntui tukkoiselta kaikista ajatuksista. Kyo tiesi, ettei ajatellut täysin selkeästi, kun kyse oli Toorusta.

*

Kyo näki, kuinka yksi pojista käveli Toorun luokse ennen kuin hän ehti väliin. Kyo lamaantui paikalleen ja katsoi, miten poika jutteli Toorun kanssa. Jopa pojan asento oli ylimielinen, eikä Kyo siitä huolimatta saanut itseään liikkeelle. Kyo näki, miten uneksinut Tooru hymyili säteillen ja punastui.

Lopulta Tooru pudisti päätään ja poika lähti pois.

“Häirisitkö tuo poika sinua?” Kyo meni kysymään.

“Ei”, Tooru pudisti päätään ja hymyili Kyolle lämpimästi. Kyota ärsytti, että Toorua häirittiin koulussa eikä tyttö edes tajunnut sitä itse.

“Hän pyysi minut treffeille”, Tooru sanoi hiljaa. Kyon niskakarvat nousivat pystyyn. Treffeille?

“Mitä?” Kyo älähti kovempaa kuin oli aikonut.

“Kieltäydyin”, Tooru totesi lyhyesti ja Kyo katsoi häntä hölmistyneenä, kun Tooru otti yhden hupaisimmista ilmeistään. Vakavan naaman.

“Pidin puoleni, kuten neuvoit”, Tooru naurahti ja palasi takaisin uneliaaksi omaksi itsekseen. Kyon sydän jätti lyönnin väliin.

“Mennäänkö?” Tooru kysyi ja hymyili niin säteilevästi, että Kyo tunsi punastuvansa. Tooru tarttui Kyon käteen eikä Kyo vastustellut, kun he kävelivät läpi käytävän pidellen toisiaan käsistä kiinni.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2021 23:37:57 kirjoittanut Odo »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 632
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Fruits Basket: Pojat, jotka puhuvat sinusta • S • Kyo
« Vastaus #1 : 30.05.2021 12:04:56 »
Minä täällä taas lukemassa fandomeista, joista en oikeesti tiedä juuri mitään 😅 Vaikka mulla on jostain 13-vuotiaasta lähtien ollut Furuba-faneja kavereina, en itse ole koskaan siihen tarttunut, ja yllättävän vähän siitä tiedänkin. Mut Kyon tunnistaisin ulkonäön perusteella kyllä unissanikin (ja on mul joku haisu siitä sarjan eläinkuviosta).

Ja hyvä tätä oli lukea! Kyo on tässä jotenki niin söötti ja sympaattinen, kun selvästi välittää Toorusta suuresti ♥ Ja on valmis menemään väliin tätä puolustamaan, kun Tooru itse ei tajua tilanteen päälle (ainakaan Kyon mielestä).

Lainaus
Kyo pudisti ajatukset mielestään ja mietti, miksi asia vaivasi häntä niin paljon.
HHMMMMM, miksiköhän... taitaa Kyo itsekin olla aika hölmö ;D Match made in heaven Toorun kanssa tai jotain. Hyvä että hän noudattaa Kyon neuvoja eikä suostu treffeille muiden kanssa (kunhan vain ei noudata sitä silloin kun ehkä joskus Kyo itsekin tajuaa ehdottaa treffejä).

Lainaus
Ps. Otsikko ei istukaan ihan niin hyvin kuin luulin sen istuvan, mutta. Mitäs pienestä!
Oikea asenne ;D Mulla on kans joskus käynyt tota, että oon saanut otsikkoidean jo ennen kuin koko fici on valmis, ja sitten se ei enää tunnu istuvan lopputulokseen kovin hyvin. Mutta ei sitä vaihtaakaan raaski. Ja kyllä tuokin otsikko sopii tälle ainakin tarpeeksi hyvin, sopii aiheeseen ja niin pois päin.

Vähän mietin et pitäiskö lopulta itsekin yrittää tutustua Furubaan ihan kunnolla, ku sitä on tässä ympärillä niin paljon pyörinyt monessakin muodossa ;D Jos ei muuta niin vaikka ainakin Kyon takia :D (ja siinä uudessa animesovituksessa on niin hyvä seiyuu-lista et aaaa en ehkä kestä)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 549
  • 707
Vs: Fruits Basket: Pojat, jotka puhuvat sinusta • S • Kyo
« Vastaus #2 : 30.05.2021 12:29:00 »
Moikka jälleen Larjus ja huippukivaa, että sukellat vieraampiin fandomeihin (se on ihan parasta välillä kurkistella jonnekin, mistä ei tiedä juuri tuon taivaallista). :D ♥ Tämä pohjaa tosiaan vahvasti canonin alkupäähän, josta tuo alunkeskustelu tosiaan on aika suoraan peräisin ja sen keskustelun jälkeen Kyo pitää "puhuttelun" Toorulle, että älä haaveile ja siitä myös lopun vakava naama. Kyo on kyllä aivan huippu hahmo ja oon kuullut, että se 2019 vuoden anime osuu ja uppoaa, kun seuraa ilmeisesti mangaa. Suosittelen siis tsekkaamaan!!

Minä en hirmuisesti tykkää Toorusta ja samaan aikaan tykkään siitä ihan hirmuisesti, kun se on tuollainen "pöhkö" ja niin hyväsydäminen. Yleensä tykkään tuommoisista kiivaammista, kuten Kyo, mutta Toorussa tavallaan oma viehätyksensä, kun se on niin naiivi. :D Haluaisin shipata Kyota, mutta jotenkin sen suhde Tooruun pakottaa canon-shippiin, vaikka en olekaan ihan varma, kuinka näiden sitten lopuksi käy? Furubassa on hirmuisesti kivoja hahmoja ja tykkään, miten paljon vakavampi manga on vs. se alkuperäinen anime, mistä katsoin aikanaan osan! Siksi aloitin myös tuon toisen Zodiac-mikroficci sarjan, mikä kokoaa hahmojen suruja! Kyota kyllä vielä jemmailen, mutta muutamia oon jo kirjoitellut. ;)

Otsikot on kyllä vaikeita! Tämän siis piti alunperin painottua enemmän siihen, mihin nuo pojat "pystyvät" ja Kyo ei, kun se muuttuu kissaksi halatessaan vastakkaista sukupuolta, mutta en sitten halunnut rämpiä noissa "ilkeissä pojissa" vaan tästä tuli paljon lempeämpi. Toivottavasti Tooru ei anna pakkeja myös Kyolle canonissa tai ficeissä, kun Kyo joskus uskaltautuu pyytämään treffeille. ;D

Kannatan kyllä varsinkin Kyon takia katsomaan!! Myös muita ihan huikeita hahmoja on ja sellainen ihana trio, jotka oli myös koulukavereita ja nyt canonissa aikuisia, joista niin haluaisin kirjoittaa polyamoriaa! Shigure/Ayame/Hatori -shippi siis, koska ne on nii !!! ja niin on kyllä moni muukin hahmo. ♥ Odotan innolla, että etenen mangassa ja pääsen tutustumaan kaikkiin! ...Miten nää mun kommenttivastaukset sulle venähtää aina näin pitkiksi? ;D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 632
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Fruits Basket: Pojat, jotka puhuvat sinusta • S • Kyo
« Vastaus #3 : 30.05.2021 12:35:22 »
...Miten nää mun kommenttivastaukset sulle venähtää aina näin pitkiksi? ;D
Saahan ne venyä, ei se väärin oo (ja siis ootko nähny miten pitkii kommenttivastauksia minä joskus kirjoitan, varsinkin Otayureihini) ;D  Meidän "kohtalo" on selkeesti höpötellä toisillemme kommenttien välityksellä, mut mun mielestä se on vaa kivaa! Vuorovaikutuksellisuus on vaa kiva juttu, ei sen mun mielestä tarttekaan olla niin, että aina vaa kirjoittaja kuittaa saamansa kommentit lyhyillä kiitoksilla ja that's it. Höpöttely on hyvästä 👍👍

että se 2019 vuoden anime osuu ja uppoaa, kun seuraa ilmeisesti mangaa.
Furubassa on hirmuisesti kivoja hahmoja ja tykkään, miten paljon vakavampi manga on vs. se alkuperäinen anime, mistä katsoin aikanaan osan!
Joo oon kuullu samaa, että nyt meno olisi uudessa animesovituksessa mangan mukaisesti vakavampaa ja muutenkin enemmän mangan mukaan etenevää. Mikä on kyllä mielestäni hyvä juttu (senhän takia mä esim. en koskaan kyennyt katsomaan Fullmoon wo Sagashitea muutamaa jaksoa pidemmälle kun se alkoi sooloilemaan liikaa ja meno/tunnelma oli muutenkin ihan vääränlaista).
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 549
  • 707
Vs: Fruits Basket: Pojat, jotka puhuvat sinusta • S • Kyo
« Vastaus #4 : 30.05.2021 12:41:41 »
Ymmärrän, itse silloin "paremman puutteessa" tykkäsin esim. FMA:n alkuperäisestä animesta, mutta tosiaan, sittemmin luettuani mangan loppuun ja varsinkin Brotherhoodin ilmestyttyä, eipä oo hirmuisesti kuin nostalgianälässä kiinnostanut FMA:n alkuperäinen. :D Hyvä muuten tietää tuosta Full Moonista, koska itse miettinyt sen katsomista. Tykkäsin aikoinaan mangasta, mutta oon tainnut vuosien saatossa hukata mangani ja miettinyt sitten, katsoisiko animen.

Oot muuten oikeassa, että vuorovaikutus on hauskaa ja kohtalo on hyvä! :D Nyt kyllä ruettava opiskelemaan, koska oon vältellyt sitä lahjakkaasti koko "aamun", vaikka muka piti aloittaa hyvissä ajoin! Nyt jos viimein...

Furubaa katsoisin kanssa itsekin animena, mutta Crunchyssa ei ole tälle alueelle sitä 2019 versiota, joten tyydyn kirjastolainoina mangaan. Sain viimein 10. osaan asti lainattua, että hold my beer ja kohta Furubaa Fini täynnä. :D Toki ne kaikki muutki fandomit... (Otin tosiaan Crunchyn uusiksi, joten myös YoI!!! tullee valmiiksi joku päivä. ;) Sitten Otayurin kimppuun...! ♥)
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”