Kirjoittaja Aihe: The Vampire Diaries: Teenage Dream (S)  (Luettu 2032 kertaa)

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
The Vampire Diaries: Teenage Dream (S)
« : 10.08.2013 16:55:11 »
Nimi: Teenage Dream
Kirjoittaja: Black Pearl
Betat: Upeat perunamieheni Swizzy ja KatieB
Fandom: The Vampire Diaries
Ikäraja: S
Genret: Romance, fluffy ja songfic
Paritus: Jeremy/Roosa
Vastuuvapaus: Jeremy kuuluu täysin TVD:n käsikirjoittajille, omistan kuitenkin (toivottavasti) itseni. Ficissä käytetty kappale kuuluu Katy Perrylle. Enkä saa siis senttiäkään tästä, huvikseni kirjoittelen.
Haasteet: Parita itsesi fiktiiviselle hahmolle II

A/N: Olin siis jonkin aikaa sitten ilmoittautunut kyseiseen haasteeseen hetken mielijohteesta ilman minkäänlaista inspiraatiota ja yritin väkisin saada jotakin aikaiseksi. Sitten eräänä iltana mieleeni vain tuli kyseinen Katy Perryn kappale, ja sitten alkoi aivoissa todella raksuttaa. Aluksi minun piti osallistua haasteeseen kolmiodraamalla, mutta siitä ei sitten tullutkaan mitään. Mutta tässä nyt on ficcini, jonka sain aikaiseksi ja toivon, että pidätte siitä. Kommentit ovat myös aina hyvin tervetulleita. :) Enjoy!


Olin ihastunut Jeremyyn jo vaihto-oppilasvuoteni ensimmäisenä koulupäivänä Mystic Fallsissa. Aluksi hän oli ollut vain saavuttamattomissa ollut unelma, joka oli ollut niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Olin katsonut alakuloisena vierestä, kun hän oli suudellut vuoronperään eri tyttöjä, Vickiä, Annaa, Bonnieta… mutta ei ollut koskaan edes huomannut minun katseitani. Nyt asiat kuitenkin olivat muuttuneet.

Istuin vaalean avoauton kyydissä ja katselin ohikiitäviä maisemia. Viileä iltatuuli hulmutti mukavasti tukkaani ja sai olon tuntumaan raikkaalta. Jeremy istui vieressäni ja ohjasi tottuneesti uutta autoaan. Painoin pääni hänen olkapäälleen, suljin silmäni ja kuuntelin radiosta kuuluvaa musiikkia. Muuten oli täysin hiljaista. Huokaisin tyytyväisyydestä. Hetki oli täydellinen.

Yhtäkkiä Jeremy pysäytti auton ja avasin hämmentyneenä silmäni. Hän tuli avaamaan minulle oven, ja kun astuin ulos autosta, hän kaappasi heti minut syliinsä ja lähti juoksemaan tien vieressä olleelle niitylle kantaen minua sylissään.

”Hei, mitä sinä nyt teet?” kysyin naurahtaen mutta samalla hieman hämmentyneenä.

”Shh”, Jeremy kuiskasi ja laittoi kätensä lempeästi suuni eteen. ”Ole kärsivällinen.”

”Okei”, minä sanoin ja hymyilin vähän kireästi. Minua ei ollut luotu kovinkaan kärsivälliseksi. Halusin aina kaiken nyt heti.


You think I’m pretty without any make-up on
You think I’m funny when I tell the punch line wrong
I know you get me, so I let the walls come down, down
Before you met me, I was alright
But things were kinda heavy, you brought me to life
Now every February, you’ll be my Valentine, Valentine
Let’s go all the way tonight
No regrets, just love
We can dance until we die
You and I, we’ll be young forever


Jeremy pysähtyi keskelle niittyä parinkymmenen metrin päähän tiestä ja laski minut hellästi maahan. Hän tuli makaamaan viereeni kukkasten sekaan, mutta kierähti sitten ylleni konttausasentoon. Huultemme välissä oli vain parisenkymmentä senttiä, ja halusin kovasti kuroa tuon pienen välimatkan umpeen. Hillitsin kuitenkin haluni tehdä niin. Vaikka tämä oli jotain käsittämättömän huumaannuttavaa, silti tämä tuntui jotenkin väärältä.

”Jeremy, emme me voi tehdä näin”, sanoin vastentahtoisesti, sillä pelkäsin kuollakseni kiinnijäämistä. Oikeasti aivoni sanoivat jotain aivan muuta.

”Rentoudu nyt ja ota kaikki ilo irti tästä hetkestä, Roosa”, Jeremy huokaisi ja silitti sormillaan poskeani. ”Tätähän sinä olet aina halunnut, eikö niin?”

”Niin”, minä vastasin ja yritin nauttia tilanteesta, mutta katseeni kiertyi kuitenkin koko ajan tielle päin. ”Mutta mitä jos vaikka Bonnie ajaa tästä ohi ja näkee meidät täällä? Tai Elena?”

”Ei sillä ole väliä”, Jeremy kuiskasi ja kutitti minua sormillaan leukani alta. Kikatin hieman liian äänekkäästi. ”Minä haluan leikkiä nyt nimenomaan sinun kanssasi.”

”Onko tämä sinulle vain leikkiä?” kysyin heti, kun sain taas ilmaa keuhkoihini sen verran, että se riitti puhumiseen. Äänestäni kuulsi harmistuneisuus.

”Ei tietenkään”, Jeremy naurahti. ”En minä tunne mitään enää muita kohtaan, älä siitä ole huolissasi. Minä rakastan nyt sinua, Roosa."

”Minäkin rakastan sinua, Jeremy”, kuiskasin ja hymyilin onnellisena. Viimein tein päätöksen mielessäni. Kuroin huultemme välisen inhottavan pienen matkan umpeen ja sekunnin kuluttua tunsin Jeremyn pehmeät huulet omiani vasten.

Ensirakkaus. Se on jotain niin koukuttavaa, ettei sitä edes halua päästä pakoon.


You make me feel like I’m living a teenage dream
The way you turn me on
I can’t sleep, let’s run away
And don’t ever look back, don’t ever look back
My heart stops when you look at me
Just one touch, now baby I believe
This is real, so take a chance
And don’t ever look back, don’t ever look back
« Viimeksi muokattu: 10.08.2013 17:11:32 kirjoittanut Black Pearl »

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

ninagirl

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Ava by flawless
Vs: The Vampire Diaries: Teenage Dream (S)
« Vastaus #1 : 10.08.2013 18:55:57 »
Mmmm romanttista ja uskon, että sinä muruseni toivot,sen olevan totta!

-ninagirl-

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: The Vampire Diaries: Teenage Dream (S)
« Vastaus #2 : 10.08.2013 18:58:10 »
Kiitos kommentista :3 Ja joo, voit uskoa että kyllä todellakin toivon :D

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

Pomppupallero

  • Klaineriippuvainen
  • ***
  • Viestejä: 15
  • Don't call me Nymphadora!
Vs: The Vampire Diaries: Teenage Dream (S)
« Vastaus #3 : 10.08.2013 19:09:14 »
Olin katsonut alakuloisena vierestä, kun hän oli suudellut vuoronperään eri tyttöjä, Vickiä, Annaa, Bonnieta…

Okeii... Jeremyllä kyllä tyttöystäviä riittää, mutta tuo on kyllä jo outoa ;) Mielikuva vain näyttää todella tyhmältä :D

Hyvä tarina oli, vaikka olen vieläkin sitä mieltä, että Klaus olisi ollut parempi valinta ;D Tiedän kyllä, että tuo on sinun unelmasi. Olisi tämä tarina kyllä minusta pärjännyt aivan hyvin ilman tuota lauluakin.En kyllä tiiä johtuuks se siitä, että olen niin huono enkussa XD

Ja tossa taisi olla kaikki tärkeimmät sanottavat nyt tällä kertaa.
Ava by Black Pearl

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: The Vampire Diaries: Teenage Dream (S)
« Vastaus #4 : 10.08.2013 19:19:28 »
Ilkeä betaperunasi avaa suunsa. (koska en voi olla hiljaa)

Relax now and take all the pleasure from this moment, Roosa cx (inside? eheeei... )

Mut ääw tahtoo oman Jeremyn joka rakastaa mua. :D Huulten välisen matkan kurominen umpeen on jotenki ubersöpösti sanottu. Älä kysy miks...

Lainaus
Ensirakkaus. Se on jotain niin koukuttavaa, ettei sitä edes halua päästä pakoon.
awwww :"3 tosi nätisti sanottu muruseni.

Ja mä tiiiiän et sä haluut sitä rakentavaa. Btw toi biisi sopii tonne väliin ku kansi kattilaan wut. Ehkä vähän liian pitkiä ja pätkäs ton tarinan mut kivat silti :3 (en muistaakseni betausvauheessa huomauttanu tästä mut nyt pisti silmään.)

Kiiitos ihminen tästä supersöpöstä fluffypätkästä ja huulien yhteen kuromisesta ja Jeremystä ja ja lyhyestä teiniunelmasta :3

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: The Vampire Diaries: Teenage Dream (S)
« Vastaus #5 : 10.08.2013 19:35:05 »
Pomppupallero, kiitoksia :3 (Sun ei tarvii piileskellä meitä monstereita siellä, tuu tänne :D) Joo, siis todellakin toi lause antaa vähän sellasen kuvan et Jeremy tyyliin menee sänkyyn joka ikisen vastaantulijan kanssa (vaikka tiedämme ettei se oo niin XD)

Joo, Roolaus-ficci olis ollut aika hieno, mut ei käynyt silloin mielessä :D Ja oma on vikasi, kun et osaa englantia niin et saa kaikkea irti tästä, kun toi tarina perustuu aika paljon siihen lauluun ;) Hähähä >: D

KatieB, kiituksia muru <3 Kiitos kaikista kehuista ja ääww, no tota öö pus :-*


♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki