Kirjoittaja Aihe: Ginga Nagareboshi Gin, Kirsikankukka | sallittu  (Luettu 992 kertaa)

billieboy

  • *
  • Viestejä: 1
Author: billieboy
Title: Kirsikankukka
Genre: raapale, romance
Raiting: sallittu
Fandom: Ginga Nagareboshi Gin
Pairing: Cross / Benizakura
Disclaimer: hahmot kuuluvat Yoshihiro Takahashille.
Summary: Cross on Shikokussa Benizakuran seurana

A/N: on tullut sekä katsottua että luettua Ginga Nagareboshi Giniä viime aikoina, joten oli pakko kokeilla, että pystyykö siitä kirjoittamaan fanfictionia. Ensimmäisen Hopeanuoli-fanficin lisäksi tämä on myös ensimmäinen raapaleeni.

Kirsikankukka

Kepeä etelätuuli hyväili kalliolla nukkuvaa vaaleaa salukia. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja merituulen mukanaan tuomat vienot tuoksut saivat pään pyörälle.

Suolaiseen tuoksuun sekoittui makeahko ja tuttu haju, jonka Cross tunnistaisi jopa, no, unissaan.

“Benizakura?” saluki avasi silmänsä ja näki kuinka ruskea taistelukoira revittyine korvineen kävi makuulle hänen viereensä.

“Onko kaikki hyvin?”
“On.”
“Saanko olla tässä?”
“Saat.”
“Tykkään sinusta.”
“Minäkin sinusta.”

Koirien kuonot koskettivat. Molemmat hymyilivät ja katsoivat toisiaan. Crossin silmät loistivat onnesta, eivätkä Benizakurankaan silmät tyytymättömiltä näyttäneet.

“Cross”, Benizakura sanoi ja ojensi Crossille vaaleanpunaisen kirsikankukan. “Haluaisin, että jäisit kanssani tänne. Shikokuun.” 

Cross otti kukan vastaan ja hymyili. “Tietenkin jään.”
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 02:49:52 kirjoittanut Yukimura »
loves you
- loves you not

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 572
  • 707
Vs: Kirsikankukka
« Vastaus #1 : 15.06.2010 21:58:17 »
Tämä on varmaan ensimmäinen GNG ficcini minkä luen, vaikka itse sarja onkin tullut tutuksi jo lapsesta saakka! Oikein mukava pikkuraapale, joskin Benizakuran ja Crossin parittaminen olikin hieman erikoista, mutta se kuitenkin toimi ihan hyvin.  :) Parituksen vieroksuminen voi tosin johtua siitäkin, että olen vain kymmenen vuoden aikana tottunut ajatukseen, että Cross on Benin.

Kuitenkin tykkäsin tästä pätkästä ja kirsikankukan antaminen Crossille oli jotenkin suloinen, Benizakuraan, kun verrataankin punaisia kirsikankukkia (anime, benizakuran kuolema).

Anteeksi, kun ei tullut kovin rakentavaa, mutta kirjoita toki jatkossakin GNG-ficcejä!  ;)
Odd kiittä ja kuittaa.
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Sacrifice

  • Vieras
Vs: Ginga Nagareboshi Gin, Kirsikankukka | sallittu
« Vastaus #2 : 02.11.2012 14:38:42 »
Mua harmittaa tosi paljon, ettei GNG- tai GDW-ficcejä ole täällä kamalasti, näiden fani kun olen... ;D Ja kun tällainen tulee vihdoin vastaan, totta kai tartun tilaisuuteen lukeakseni sen, ja aika hyväksihän tämä osoittautuikin! Vaikkakin, täytyy myöntää, että paritus kummastutti hiukan.

Ei tästä nyt rakentavaa tule, en osaa kommentoida ficciä muuten kuin että suloinen oli parituksesta huolimatta!

Lainaus
“Tykkään sinusta.”
“Minäkin sinusta.”

hihi :3
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 19:23:19 kirjoittanut Sacrifice »