Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Moving to 1600 Pennsylvania Avenue K-11 (VALMIS)  (Luettu 229660 kertaa)

Allu-Pallu

  • Pupumainen pupunen
  • ***
  • Viestejä: 70
  • Tekno pupu
Mihin se meiän ihana suomentaja katosi?ei kai hän ole hylännyt koko ficin suomennosta?
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Kiitoksia kamalasti kommenteista. Niitä on tullut tosi paljon. :)
En ole kadonnut täältä minnekään, mutta seuraava luku on vielä betalla, jolla on paljon kesätöitä, joten hän ei ehdi
paljoa tarkastelemaan näitä lukuja. Kyllä se beta ne varmaan tässä parin päivän kuluessa ehtii lukemaan ja lähettämään takaisin. Laitan ne sitten heti tänne kun ne tulee. :D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Tuhisija

  • Vieras
Nyt vihdoin sain luettua nämä kaikki ja tämä on tosi ihana!  Joissakin luvuissa ihan itkin (väsymyksen+väliaikaisen ja hyvin oudon herkkyyden+tämän ficin tuotosta(ko?) )..  Suomennat tätä hyvin ja en malta odottaa jatkoa!  Ehkä hipsin vilkaisemaan englannin kielisestä, että mitäs seuraavaksi mahtaa tapahtua.  Mutta odottelen jatkoa.

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
millons saadaan jatkoo?=) en pysy enää housuissani o.o :D:D
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

empö

  • ***
  • Viestejä: 29
millons saadaan jatkoo?=) en pysy enää housuissani o.o :D:D
niin millon tulee jatkoa?:o
how can i miss you?

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
kauheet vieroitusoireet! :D

jools

  • Vieras
AAAAARRRGH!! Kauan tassa via kestaa >:(

kuigg^^

  • ***
  • Viestejä: 6
AAAAARRRGH!! Kauan tassa via kestaa >:(
niinpääääää...

- Edward -

  • Vieras
AIVAN IHANA ! ..olen nyt lukenut kaikki luvut ja vaikka en ole joutunut odottamaankaan seuraavaa lukua toivon että saamme sen nopeasti koska haluan tietää miten tässä käy !...suuret kiitokset sinulle käännöksestä, koska tämä on mahtava !  ;D ::)

ffake

  • ***
  • Viestejä: 4
Joskus kuukausia sitten, keväällä, mun kaveri linkitti mulle tän suomennoksen. No, kävi niin, että mä luin neljä ensimmäistä lukua, ja enempää muistaakseni ei ollut vielä ilmestynyt. Mä en kuitenkaan mitenkään jaksanut venata, että jatko ilmestyisi (olin heti jo jäänyt tähän koukkuun) ja oli pakko lukea koko ficci sitten englanniksi. :D Heti perään luin sen jatko-osankin, ja nyt olen tässä pari kuukautta aina vain odotellut, että jatko-osaan tulisi jatkoa (onneksi sinne on tullut).

Tää oli kuitenkin ihanin ficci, minkä oon IKINÄ lukenut. Siksi mun oli aivan pakko lukea tää uudestaan. En vain jaksanut taas englanniksi, kun oon hitaampi lukemaan englanniksi kuin suomeksi. Joten nyt tässä neljän päivän aikana luin nämä suomennetut luvut läpi. :D Pakko sanoa, että tää koko ficci on vaan paras. Tää on niin hyvin kirjotettu, ja juoni on todella hyvä.

Ja mun on myös pakko sanoa, että sä oot suomentanut tän todella hyvin! Teksti on tosi sujuvaa, ja noi vitsit on vieläkin yhtä hyviä suomeksi luettuna kuin englanniksi.

Ei kai mulla sitten muuta. Paitsi, että jatkoa vaan kehiin (vaikka tiedänkin, mitä jatkossa tapahtuu :D)!
do i dazzle you ?

not all fairytales have happy endings.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Ihana! Ihanaihanaihana! <3 Aloitin tämän lukemisen englanniksi monta kuukautta sitten. Vaikka englantia täysin ymmärränkin, oli se niin paljon hitaampaa kuin suomen lukeminen, ja tekemistä aivan liikaa että ehtisin lukea. Sen takia kiitän, kiitän kiitän kiitän, sinu A-nuu! On ollut ihana lukea tätä! <3 Nyt vain jäin niin pahasti koukkuun, että on pakko jatkaa lukemista englannin kielellä. :D ei väliä kuinka hidasta on! :)


Kiitos, kiitos vielä kerran! <3  :-*
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Tämä on niiiiiiiiin ihana! <3 yks mun favorite.
Luin jo englanniksi, mutta pakko tämä on suomeksikin lukea!  :D

Sitten olis kiva, ku tää on suomennettu, ni suomentaisit sen jatko-osan.  ;D *koiranpentu ilme*

Mutta, nyt odotan vain sitä seuraavaa lukua. ;)
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

millix

  • ***
  • Viestejä: 26
Mistä löytäisin sellasia ficcejä joita ei ole vielä suomennettu?  ???
Haluisin ite kokeilla jonkun korkeintaan 10 lukuisen ficin suomentaa, mutten sellaista jokaon jo suomennettu...  ::)
Perfectionism is a Gift... and a Curse

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Koita millix jotain tuosta samasta paikasta kuin A-nuu.

http://www.fanfiction.net/book/Twilight/

sieltä pystyt etsimään millaisen ficin haluat :) esim. pistämällä genreksi romancea, raten K->K+, annat kielen olla englanniksi, sitten laitat sanamääränköhän >10,000, henkilö A:ksi Bellan ja henkilö B:ksi Edwardin, laitat ficin "valmiiksi" ja maailman kirjaksi, sit painat go, ja ekana ficcinä tulee tälläinen

1. Red Moon » by Lil-Rahl reviews
Four months after Edward and the Cullens leave. Bella's vampire bite starts acting up in strange ways. Without the help of the Cullens, Bella is left alone to deal with what may happen. FRIST ATTEMPT AT TWILIGHT. BxE Complete

Ja tämä siis esimerkkinä. :)Sieltä löydät sopivasti millasta ficciä haluat. :) (tosin niistä suomennoksista kai pitäisi ilmoittaa ficin kirjoittaneelle..?

Itse en siis ole suomentanut, tälläinen vain tuli mieleen. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

evildoer

  • *
  • Viestejä: 2
koska mahtaa tulla taas jatkoa? tää on niin ihana tarina :)

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Ootko sä unohtanu meidät? ):

Etkai  sä vaan oo jättäny tätä kesken?  :o ???

Jatkoa nopeeesti, liikaa viekkareita! >8(

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

TiiTa

  • ***
  • Viestejä: 34
Jatkoo äkkiä! : (( En jaksa enään oottaa :D

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
T/N: Tässä tulee jatkoa. Tämä on betaamaton verio, sillä en ole saanut tätä takaisin betaltani. Enkä enää jaksanut odottaa. Olen pahoillani, että kesti näin kauan. Seuraavassa ei todellakaan tule kestämään kovin kauaa, laitan senkin tänne betaamatomana, jos en saa sitä takaisin. :)

Kahdeskymmeneskahdeksas luku: Fragile

EPOV:

Näin Bellan juoksevan pois ja näin kuinka hän pyyhkäisi kyyneleet silmistään. Aioin juosta hänen peräänsä – lohduttaa häntä, auttaa häntä järjestelemään asiat – kun tunsin käden olallani. Käännyin ympäri.

”Vau. Tuo oli… erilaista”, Lisa sanoi ja tiesin hänen puhuvan minun ja Bellan tanssista. ”Paljon enemmän tunteita kuin viime vuonna, kun sinä tanssit minun kanssani!” hän sanoi iskien silmää.

”Lisa… minulla ei ole aikaa tähän… minun täytyy…” jätin lauseen kesken, kun hän pudisti päätään.

”Ei sinun täydy”, hän sanoi hymyillen. Olin hämmentynyt.

”Minun – ei täydy?” kysyin ja hän nyökkäsi.

”Bella tarvitsee hiukan aikaa… Anna hänen selventää asiat ja vietä minun kanssani hiukan hauskaa”, hän sanoi hymyillen. Minä pudistin päätäni.

”En ole nyt sillä tuulella”, mumisin ja katsoin taas ovelle.

”Voi älä viitsi… Vähän hauskaa! Tanssitaan! Sinä lupasit minulle viime vuonna toisen tanssin, mutta me emme ikinä tanssineet”, hän sanoi hymyillen.

”Öh… Viime vuosi oli erilainen”, sanoin ja annoin hänen vetää minut tanssilattialle.

”Voi niin… niin oli… Ja anna minun myöntää, että pidän tästä uudesta Edwardista paljon enemmän? Luoja! Viime vuonna sinä olit vain yksinkertaisesti pelottava!” hän sanoi pyöräyttäen silmiään. Minä nauroin ja vedin hänet lähemmäs.

”Hidasta valssia sitten”, huokaisin ja aloin tanssia. Hän hymyili minulle ja silitti poskeani vasemmalla kädellään.

”Tiedätkö, sinä olet todella suoloinen, kun olet huolissasi”, hän sanoi ja minä nauroin.

”En ole varma, onko se hyvä vai huono asia, kun sinä sanot sen”, sanoin ja hän alkoi nauraa samalla kun nojasi päällään olkaani vasten.

”Tiedätkö, miksi rakastan tanssia sinun kanssasi?” hän kysyi ja minä pudistin päätäni.

”Koska kaikki katsovat meitä kuin olisimme täydellinen pari”, hän selitti.

”Niin… se on hassua”, nauroin ja hänen kätensä laskeutui rinnalleni.

BPOV:

Minä istuin pöntönkannella ja tuijotin kattoa. Se oli outoa. Joka kerta, kun Edward tuli lähelle, minä juoksin pois. Mitä oli tekeillä?

Mutta minä tiesin, mitä oli tekeillä. En halunnut joutua satutetuksi enää. Toisaalta meidän tämänpäiväinen tanssimme oli niin – intensiivinen, että luulin voivani pyörtyä sinne tanssilattialle.

Pudistin päätäni epäuskoisena. Minulla oli vieläkin toiveet korkealla. Olin niin idiootti. Edward oli… kiva… hyvännäköinen… mutta siinä se oli! Hän ei ollut kaikkea, mitä ajattelin… Hän ei voinut. Hän ei vain voinut.

Minulla oli vieläkin laukku kädessäni. Minä avasin sen ja löysin sieltä nenäliinan. Minä hymyilin. Esme oli uskomaton. Otin sen ja olin kuivaamassa silmiäni, kun näin jotain kirjoitusta siinä. Minä nauroin ja katsoin viestiä, jonka Esme oli kirjoittanut.

Rakas Bella,

Jos sinä tarvitset nenäliinaa tänään, me molemmat tiedämme, mitä on tekeillä!

Olet luultavasti hämmentynyt eikä sinulla ole ketään jolle puhua –

Toivoisin, että voisin olla kanssasi nyt, mutta…

No… He odottavat minun olevan näissä tyhmissä tansseissa.

Joten nyt sinä varmaan haluat tietää, miksi minä kirjoitin sinulle tämän typerän viestin

nenäliinaan!

Hyvä kysymys oikeastaan!

No… Minä tiedän, mitä on tekeillä… mitä sinä tunnet… koska usko tai älä –

kaksikymmentä vuotta sitten minä olin kauniissa mekossa istumassa

tyttöjen vessassa itkemässä.

Voi kyllä, Carlisle oli aivan samanlainen kuin Edward on nyt.

Minä tiedän, mitä ajattelet… mutta katso nyt minua! Minä tein sen. Minä kävelin ulos tyttöjen vessasta ja –

löysin tulevan aviomieheni oven vierestä.

Hän katsoi minua intensiivisesti (luultavasti tiedät) ja veti minut sitten luokseen ja suuteli minua.

Niin, joten minä päädyin hänen kanssaan sitten naimisiin pari vuotta myöhemmin.

Bella, tämä on sinun käsissäsi.

Vain viimeinen vihje: tiesitkö sinä, että voit muodostaa ’Masen’ nimesi kirjaimilla?

Rakkaudella, Esme.

Minä istuin suu auki – aivan äimistyneenä. Eikä vain, koska en voinut ymmärtää, kuinka hän sai kaiken tämän nenäliinaan! Pyyhkäisin kyyneleeni pois kämmenselälläni ja nousin ylös. Kävelin peilille ja korjasin meikkini.

Minä hymyilin ja kävelin ovelle. Vedin sisään henkeä – valmistaen itseni tulevaan. Sydämeni alkoi hakata lujemmin ja minä hymyilin. Avasin oven ja astuin ulos huoneesta. Silmäni olivat kiinni – odotin Edwardin vetävän minut lähelleen, mutta mitään ei tapahtunut. Avasin silmäni ja näin olevani yksin. Kävelin tanssisaliin ja etsin häntä. Yhtäkkiä näin hänet tanssilattialla sen Lisa tytön kanssa. Silmäni suurenivat ja tulin vihaiseksi. Tyttö piti kättään hänen rinnallaan ja hymyili hänelle. Mikä ämmä!

Tömistelin heidän luokseen ja taputin Edwardia olkapäähän. Hän kääntyi ympäri ja päästi Lisasta irti – yllättyneenä. Käteni olivat puuskassa rinnallani ja minä katsoin Edwardia vihaisesti.

”Bella! En usko, että olet tavannut vielä Lisaa”, hän sanoi ja näytti siltä kuin ei olisi ollut varma, mitä oli tekeillä.

”Hei”, sanoin ilmeettömällä äänellä ja katsoin edelleen Edwardia ilkeästi.

”Öhm… Kiva tavata… sinä olet todella kaunis”, Lisa sanoi. Voi älä viitsi!

”Kiitti”, sanoin ja Edward katsoi minua hämmentyneesti.

”Oletko kunnossa?” Hän näytti siltä kuin ei olisi voinut peitellä huvittuneisuuttaan. Minä vilkaisin Lisaa ja huomasin hänen hymyilevän samalla kun tuijotti lattiaa.

”Meidän täytyy puhua. NYT!” melkein huusin ja tartuin häntä kädestä. Raahasin hänet pois tanssilattialta. Hän katsoi minua taas huvittuneesti.

”Joten?” hän kysyi. Olin sanomassa jotain, kunnes huomasin ihmisten tuijottavan.

”Ei täällä”, mumisin ja kävelin huoneesta hissiin. Me menimme sisään ja Edward oli entistä hämmentyneempi.

”Eikö sinun pitänyt olla klaustrofobinen?” hän kysyi ja oli lähellä, etten alkanut huutaa.

”Minä olen… mutta juuri nyt en helvetti välitä!” sanoin ja hissi pysähtyi. Kävelin huoneeseeni ja hän tuli perässäni. Suljin oven ja nojauduin sitä vasten. Edward katseli ympärilleen. Sitten hän otti puvuntakkinsa pois ja istui tuoliin voidakseen katsoa minua. Hänen ilmeensä sai minut raivostumaan. Aloin kävellä edes takaisin.

”Mitä-se-oli?” huusin ja vilkaisin häntä nopeasti. Hän vain avasi hihojensa nappeja.

”Mitä tarkoitat?” hän kysyi hymyillen minulle.

”Minä puhun siitä barbi-nukesta tuolla alhaalla!” huusin ja katsoin, kun hän rullasi hihojaan.

”Ai sinä tarkoitat Lisaa?” hän sanoi vieläkin hymyillen. Hänen hymynsä teki kaiken vielä pahemmaksi.

”Niin… Mikä tahansa hänen nimensä onkaan…” sanoin.

”Hän on Miss Florida 2008”, hän sanoi ja nojautui taakse – pitäen hauskaa katsellessaan minun kävelevän raivoissani. Aioin rikkoa jotain. Käännyin ympäri ja katsoin häntä.

”EN HELVETTI VÄLITÄ!” huusin ja hän nauroi.

”Niin… minä näen sen”, hän sanoi ja löystytti kravattiaan.

”No… Arvaan, että sinä pidät vain aivottomista blondeista”, sanoin ja hymyilin hänelle ilkeästi. Hän otti kravattinsa pois.

”Kuka sanoi, että hän on aivoton?” hän sanoi avaten pari paitansa nappia.

”Minä! Se on todistettu – blondeilla barbeilla ei ole koskaan aivoja ja ai niin muuten… hän painaa vähemmän ilman niitä!” sanoin ja aloin taas kävelemään, kun Edward alkoi nauraa ja avasi kolmannen napin.

”No… Sepä on todella outoa – hänellä on sentään stipendi Harvardiin”, hän sanoi nousten ylös. Minä lakkasin kävelemästä.

”Joten miksi sinä et sitten mene hänen kanssaan naimisiin!” huusin ja kävelin kauemmaksi huoneeseen, jotta meidän välissämme olisi suurempi väli. Edward nauroi.

”Koska… no… minä voisin kysyä sinulta samaa asiaa”, hän sanoi ja hymyili vielä enemmän. Minä hämmennyin.

”Mitä tarkoitat?” kysyin samalla kun hän astahti minua kohti.

”No.. hän on enemmän kiinnostunut sinusta kuin minusta”, hän sanoi nauraen. Minä mietin sitä… Yritin ymmärtää, mitä hän sanoi ja pian suuni loksahti auki.

”Onko hän lesbo?” kysyin järkyttyneenä. Edward nauroi.

”Niin. Hän kertoi minulle kaksi vuotta sitten… eikä kukaan oikeastaan tiedä – paitsi Jasper ja Emmett”, hän sanoi ja astui toisen askeleen.

Ajattelin tapaa, jolla Emmett nauroi, kun kerroin Lisasta ja kuinka Jasper tuijotti lattiaa. Ja sitten minä muistin hänen sanoneen minua kauniiksi.

”Hän… iuh… mutta eihän hän ala iskeä minua, eihän?” kysyin ja näin Edwardin kohottavan kulmiaan.

”No… se riippuu”, hän sanoi ja minä huomasin, kuinka välimme pieneni. Harppasin taaksepäin ja hymyilin hänelle ilkeästi.

”Niin. Luulen, että voisin mieluummin suudella häntä kuin sinua”, sanoin ja hän nauroi.

”Joten sinä voisit harkita, että suutelisit minua?” hän kysyi huvittuneena. Suuni avautui ja sulkeutui taas. Sitten minä punastuin.

”En!” sanoin ja pyöräytin silmiäni.

”Niinpä niin”, hän sanoi ja astui taas pari askelta. Minä otin pari taaksepäin.

”Voinko kertoa sinulle salaisuuden?” hän kysyi ja astui taas pari askelta.

”Et”, sanoin ja pyöräytin silmiäni. Yritin kävellä taaksepäin, mutta jokin oli tielläni. Uh oh… sänky. Edward hymyili tyytyväisesti.

”No minä kerron kuitenkin”, hän sanoi ja astui taas lähemmäs. Nyt meidän välissämme oli vain kolme jalkaa. ”Minä en pidä blondeista”, hän kuiskasi ja minä punastuin.

”No… ajatellaanpa sitä? Tanya… blondi… Lisa… blondi…” Hän keskeytti minut.

”Lisa on lesbo”, hän sanoi ja astui taas askeleen.

”Tuota… mutta Tanya ei”, sanoin ja laitoin käteni puuskaan. Yritin pysyä rauhallisena ja itsevarmana, mutta sydämeni hakkasi niin lujaa, että olin pyörtyä.

”No… minä en edes pidä hänestä… En ole pitänyt kenestäkään tytöstä, jonka kanssa olen ollut… paitsi yhdestä”, hän kuiskasi ja tuli lähemmäs.

”Emily”, mumisin.

”Ei… Tyttö on hyvin jääräpäinen ja suuttuu tyhjästä”, hän sanoi ja hymyili lähestyessään. ”Hän lyö minua koko ajan – ja jostain syystä minua ei haittaa. Joskus hän heittää minua tavaroilla, enkä välitä”, hän sanoi, käteni laskeutuivat molemmille sivuilleni. Tuijotin häntä epäuskoisena. ”Hän on myös hauska ja älykäs. Joskus minulla on tunne, että hän on minuakin älykkäämpi”, hän kuiskasi ja silitti käsivarttani sormillaan. ”Kun hän on todella vihainen, hän kiroaa minua saksaksi – hän ei tiedä, mutta minusta se on todella suloista”, hän sanoi hymyillen. Minä katsoin häntä – haluten kuulla lisää.

”Ja hän on niin kaunis. Hänellä on ruskeat hiukset”, hän sanoi ja veti hiukan hiuksiani olalleni. ”Hänen silmänsä ovat hazelin väriset – ja joskus, kun hän on oikein vihainen, ne ovat melkein mustat”, hän sanoi ja kosketti silmäluomiani. Hän hymyili ja tuli niin lähelle, ettei meidän välissämme ollut melkein ollenkaan tilaa. ”Mutta paras osa hänen kasvoissaan on hänen huulensa. Ne näyttävät niin pehmeiltä ja täydellisiltä. Ja vaikka olen tuntenut sen tytön vasta kolme kuukautta – minulla ei ole ollut ikinä tilaisuutta koskettaa noita huulia”, hän kuiskasi käheällä äänellä ja kosketti huuliani peukalollaan. Avasin taas silmäni ja käänsin pääni pois.

”Edward älä…” keskeytin.

”Mitä?”

”Minä… en halua olla sellainen”, kuiskasin ja tunsin hänen leikkivän käsilläni.

”Mitä tarkoitat?”

”Tuota… en halua olla yksi miljoonasta”, kuiskasin ja kuulin surun äänessäni. Riiputin päätäni.

”Bella…” Edward kuiskasi ja nosti leukaani niin, että minun oli pakko katsoa häntä. ”Sinä et ole yksi miljoonasta… sinä olet yksi miljoonassa.”

Katsoin häntä silmät suurina.

”En ole koskaan ennen tuntenut näin. Aina, kun näen sinut, en voi ajatella selvästi. Minä haluan olla kanssasi koko ajan. Haluan pitää kädestäsi kiinni, kun menemme jonnekin. En halua huolestua siitä, että joku toinen koskee sinuun. Haluan sinun olevan minun. Haluan nukahtaa sinä käsivarsillani. Haluan suudella sinua ja tietää, että olet siinä vielä huomennakin. Haluan herätä joka aamu sinä sylissäni. En halua viettää ainoatakaan sekuntia ilman sinua. Ei – en voi viettää ainoatakaan sekuntia ilman sinua”, hän sanoi ja minä vedin hänet lähemmäs. Hän katsoi minua jännittyneillä silmillään ja sydämeni sekosi. Päässäni pyöri ja minulla oli tunne, että minun täytyy huutaa, koska olin niin iloinen. Halusin hänet vielä lähemmäs… Halusin hänen suutelevan minua.

”Edward… Viimeinen asia, jonka näin ennen kuin pyörryin, ei ollut suklaata – se oli sinä… minun kanssani”, kuiskasin. Hän hymyili iloisesti ja veti vartaloni omaansa vasten.

Hän alkoi silittää leukaani huulillaan.

”Viestit, jotka sinä laitoit autooni…” Edward mumisi saaden minut tuntemaan hänen hengityksensä leuallani. Nyökkäsin pikaisesti. Oli vaikea keskittyä. Hän katsoi silmiini. ”En minä nauranut niille. Minä luin ne… minun tarvitsi lukea ne… koska – koska – minulla oli ikävä sinulle puhumista”, hän kuiskasi ja katsoi huuliani.

Hänen vasen kätensä oli vyötärölläni – pitäen minua lähellä ja hänen oikea kätensä oli leukani alla. Minä laitoin käteni hänen kaulansa ympärille. Hän katsoi minua yllättyneesti. Olin sanomassa jotain, mutta hänen kasvonsa tulivat lähemmäs ja lähemmäs ja minä unohdin kaiken ympärilläni. Katsoin hänen pehmeitä huuliaan ja nielaisin. Tässä se oli. Hetki, jota olin odottanut siitä asti, kun olin nähnyt Edwardin ensi kerran.

Tunsin hänen hengityksensä huulillani, suljin silmäni ja sitten hän painoi huulensa omilleni ja minä menetin kaiken hallinnan. Painoin huuleni hänen huuliaan vasten ja ensimmäistä kertaa tunsin Edward Masenin pehmeyden. Minä huokaisin ja tunsin hänen hymyilevän. Hän painoi minut vielä lähemmäs ja puraisi hellästi huultani. Minä hymyilin.

Se, mitä tunsin, oli vahvempi kuin olin koskaan odottanut. Aina, kun luulin tottuneeni siihen – se vain kasvoi.

Yhtäkkiä tunsin kaatuvani taaksepäin sängylleni – mutten ollut peloissani, koska tiesin, ettei Edward satuttaisi minua. Hänen kätensä oli pääni ja polvensa lanteideni molemmin puolin. Hän katsoi ylös ja hymyili.

”Sinä olet niin kaunis”, hän sanoi ja minä hymyilin.

”Ja sinä olet niin täydellinen”, kuiskasin ja leikittelin hänen hiuksillaan. Hän hymyili ja suuteli minua taas. Käteni olivat hänen lavoillaan ja tunsin kaikkien lihasten jännittyvän käteni alla. Annoin käsieni liukua hänen paitansa napeille ja ne koskettivat paljasta ihoa. Edward haukkoi henkeä – nyt oli minun vuoroni hymyillä.

Edward vetäytyi pois ja minä aioin valittaa, mutta hän alkoi suudella kaulaani… sitten olkapäätäni… solisluitani… Haukoin henkeä ja kuulin hänen nauravan hiljaa. Minäkin aloin nauraa ja hän katsoi minua.

”Sinä olet uskomaton”, hän voihkaisi ja minä punastuin. Hän suukotti olkapäätäni ja hänen oikea kätensä liukui kyljelläni ja pysähtyi vyötärölleni. Hän vetäytyi taas pois – hän näytti miettivän jotain. Minä hymyilin ja käytin tilaisuuden hyväkseni. Vedin hänet alas selälleen ja vedin mekkoni polvieni yläpuolelle ja laitoin sitten polveni hänen lanteidensa molemmin puolin ja käteni hänen päänsä viereen. Hän katsoi minua äimistyneenä ja oli sanomassa jotain, mutta minä en antanut.

Minä laskeuduin ja suutelin häntä. Hän laittoi kätensä molemmin puolin päätäni ja veti minut lähemmäs. Nyt minun rintani melkein olivat hänen omassaan kiinni.   

Juuri silloin hänen kätensä liukui kyljelläni, muttei tällä kertaa pysähtynyt lanteelleni. Hän laittoi kätensä reidelleni ja veti sitä itseään vasten niin, että huuleni vetäytyivät hänen omistaan ja hänen huulensa etsiytyivät solisluulleni. Haukoin henkeä, kun tunsin hänen imevän sitä.

”Edward”, haukoin happea yllättyneenä. Mutta hän ei vastannut.

ESME POV:

Olin juuri tanssimassa kymmenettä tanssia Carlislen kanssa, kun Natalia tuli ja nyki mekkoani.

”Hei Talia! Minä luulin, että olet Bellan kanssa?” kysyin hämmentyneenä ja Carlisle ja minä katsoimme häntä.

”Tiedän… Mutta minä olen etsinyt häntä jo tunnin enkä löydä häntä!” hän sanoi huolestuneena. Minä katsoin häntä järkyttyneenä. Ei… Näyttää siltä, että kaikki ei toiminutkaan ja hän juoksi pois.

”Voi ei… voi ei”, sanoin paniikissa. Carlislekaan ei näyttänyt iloiselta.

”Kerroitko sinä Edwardille, että Bella on kadoksissa?” Carlisle kysyi ja minä katselin ympärilleni… En ollut nähnyt häntä pitkään aikaan.

Talia pudisti päätään.

”En… Minä en löydä häntäkään… Alice sanoo, että hän tietää, minne Bella ja Edward menivät, mutta hän ei kerro minulle”, Talia sanoi murjottaen. Minä hymyilin.

”Mitä Alice sanoi tarkalleen?” kysyin ja Carlisle hymyili minulle.

”Tuota… jotain, että he tarvitsevat nyt hiukan yksityistä aikaa ja… en tiedä”, hän sanoi näyttäen pettyneeltä. Minä nauroin.

”Älä huoli Talia. Edward ja Bella ovat ihan kunnossa. Ha vain haluavat olla… kahdestaan hetken aikaa”, sanoin ja Carlisle yritti peittää nauruaan.

”Mutta minä olen huolissani! Miksi he saavat pitää hauskaa ja minä en?” hän kysyi ja minua nauratti. Otin hänen kädestään kiinni ja vein hänet Thomasin luo.

”Talia. Tässä on Thomas. Hän täytti juuri kymmenen vuotta ja hänelläkin on todella tylsää”, sanoin ja Talian silmät kirkastuivat.

”Kiva tavata”, hän sanoi ja tuijotti Thomasia, joka tuijotti takaisin.

Kävelin takaisin Carlislen luo, joka hymyili minulle.

”Näyttää siltä, että taistelu on vihdoin ohi”, hän sanoi samalla, kun otti minut taas syliinsä.

”Mhm. Vihdoin”, mumisin enkä voinut peitellä iloa, jota tunsin.

EPOV:

Me makasimme sängyllä ja tuijotimme toisiamme silmiin – en tiennyt kuinka kauan… annoin hänelle lyhyen suudelman.

”Minusta sinun mekkosi on aivan pilalla”, kuiskasin ja katsoin silkkikangasta, joka oli täynnä ryppyjä.

Bella hihitti.

”Ketä kiinnostaa? Enhän minä kuitenkaan enää ikinä pidä tätä”, hän sanoi hymyillen. Mutristin huuliani.

”Minä todella pidän siitä… ja sillä on minulle jonkinlaista tunne arvoa”, sanoin ja Bella nauroi.

”Miksi? Koska tämä on mekko, joka oli päälläni, kun me ensimmäisen kerran… no… suutelimme – muhinoimme – kerroimme toisillemme, meillä olevan tunteita?” hän kysyi ja minä nauroin.

”Juuri niin”, sanoin ja piilotin kasvoni hänen kaulan ja olkansa väliseen kulmaan.

”No… Älä odota minun säästävän kaikkia vaatteitani, koska me muhinoimme sinä päivänä!” hän sanoi nauraen. Hänen koko vartalonsa tärisi ja se osa hänen ihostaan, joka kosketti kasvojani, kutitti minua.

”Sinä voisit pitää tätä vaikka yöpukuna”, mumisin.

”Hitsi! Sinä todella pidät tästä mekosta!” hän sanoi yllättyneenä ja minä hymyilin.

”Mhm.”

Vetäydyin pois ja nojasin päätäni käteeni. Hän oli aikeissa nousta istumaan, mutta minä vedin hänet takaisin alas. Hän katsoi minua yllättyneesti.

”Mitä sinä teet?” hän kysyi nauraen.

”Sinä et voi nousta ylös”, sanoin ja hymyilin hänelle.

”Mutta minä…” hän aloitti ja minä suutelin häntä nopeasti. Hän yritti työntää minut pois, mutta minä vain lisäsin painoa rintakehälleni.

”Edward”, hän mumisi, mutta minä vain suutelin häntä uudelleen. Hän alkoi nauraa ja minä katsoin häntä hymyillen.

”Edward! Nouse ylös!” Hän hymyili ja minä pudistin päätäni. Hän alkoi nauraa.

”Miksi et?” hän kysyi eikä hänen hymynsä kadonnut hetkeksikään. Katsoin häntä ajatuksissani, kunnes hän suuteli minua ja veti minut takaisin todellisuuteen.

”Mitä sinä mietit?” hän kysyi ja antoi etusormensa liukua leuallani.

”Minä vain tajusin, kuinka iloinen sinä olet”, sanoin hymyillen. Hän nauroi.

”Tietenkin minä olen iloinen. Kolmen kuukauden tappelemisen jälkeen olen iloinen, ettet sinä ole enää niin ylpeä”, hän sanoi ja puraisi huultaan. Minä nauroin.

”Tuo ei ole totta! Sinä olit se, joka…” Mutta hän vain nosti ylävartaloaan ja suuteli minua. Hän laskeutui takaisin erittäin hitaasti ja minä seurasin häntä – en halunnut rikkoa suudelmaa.

Tässä oli kaikki mikä merkitsi. Tämä hetki Bellan kanssa oli parasta, mitä minulle oli koskaan tapahtunut enkä ollut valmis päästämään siitä irti – nousta ylös ja kohdata jotain muuta. Tunne, että olin juuri koskettanut häntä, oli upea. Ja joka kerta, kun suutelin hänen kaulaansa ja hän tuli kananlihalle, sai sydämeni hypähtämään. Tämä oli elämisen arvoista – en vain halunnut sen päättyvän vielä.

Vetäydyin pois ja me haukoimme happea.

”Edward”, Bella sanoi hengästyneenä.

”Bella.”

”Oletko sinäkin iloinen?” hän sanoi ja liu’utti sormeaan rinnallani. Minä nauroin.

”Tietenkin olen iloinen. Tämä on ihanin asia, mitä minulle on koskaan tapahtunut… Sinä olet ihanin asia, mitä minulle on koskaan tapahtunut!” sanoin nauraen. Hän nyökkäsi.

”Minä vain varmistin”, hän mumisi ja katsoi pois. Kohotin hänen leukaansa, jotta hän katsoisi minua.

”Bella… sinä ansaitset tämän… minä ansaitsen tämän – me ansaitsemme tämän!!” sanoin ja suutelin hänen huuliaan varovasti. Hän hymyili.

”Olet oikeassa”, hän kuiskasi ja vastasi suudelmaani suuremmalla voimalla. Laitoin oikean käteni hänen vyötärölleen ja hymyilin. Tämä oli upeaa eikä mikään voisi tuhota tätä.

Yhtäkkiä joku koputti oveen. Bella jähmettyi ja yritti nousta ylös, mutta minä en antanut.

”Joku on ovella”, hän mumisi samalla kun vetäytyi pois. Kohautin olkiani.

”He kyllä lähtevät pois”, mumisin ja nojauduin suutelemaan häntä uudestaan. Mutta hän pudisti päätään.

”Mutta entä jos se on tärkeää?” hän kysyi. Pyöräytin silmiäni.

”Entä jos se ei ole”, mumisin, hän aikoi sanoa jotain, mutta minä katsoin häntä intensiivisesti ja annoin käteni liukua hänen selällään.

”Edward… se… voi… olla… tärkeää”, hän mumisi ja minä nojauduin lähemmäs antaen huulteni vaeltaa hänen leuallaan.

”Edward… voi… olla… tärkeää”, hän henkäisi ja minä annoin huulteni koskettaa hänen omiaan, sitten annoin niiden liukua hänen kaulalleen, sitten hänen solisluulleen… hän huokaisi.

”Olet oikeassa… Lopeta nyt tuo kiusaaminen Edward!” hän sanoi ja minä katsoin häntä hymyillen. Toinen koputus, mutta me emme välittäneet siitäkään. Olin jo melkein saanut Bellan vakuutettua olemaan välittämään koputuksesta, kun pieni yksityiskohta muutti kaiken.

”Edward, Bella. Avatkaa ovi, minä tiedän, että te olette siellä”, Esme sanoi – melkein nauroi.

Katsoin Bellaa yllättyneesti – hän näytti kauhistuneelta.

”Öhm niin… hetki vain”, huusin.

”Mikä teillä kahdella oikein kestää?” hän kysyi.

”Öh – minä en löydä kenkääni”, Bella sanoi Esmelle ja minä katsoin häntä järkyttyneenä. Miksi hän sanoi sen?

Suljin paitani napit ja laitoin kravatin pääni yläpuolelle. Bella korjasi kravattiani samalla kun minä laitoin takkini päälle. Iskin hänelle silmää. Tämä oli jotenkin hassua. Hän rapsutti hiukan huulipunaa huuliltani ja minä hymyilin. Hän laittoi kenkänsä jalkaan ja yritti korjailla kampaustaan. Tartuin ovenkahvaan ja katsoin häntä. Hän oli yhtäkkiä aivan kalpea. Minä suutelin häntä ja nojasin otsaani hänen otsaansa vasten.

”Valmiina?” kysyin hymyillen. Hän nyökkäsi ja minä vetäydyin pois ja avasin oven.

”Mitä te kaksi teette täällä ylhäällä?” Esme sanoi yllättyneenä ja katsoi Bellan huonetta ja sitten meitä. Bellan sänky oli aivan myllätty, emmekä mekään varmaan näyttäneet sen paremmilta.

”No… Bella tarvitsi hiukan apua matikassa”, sanoin ja näin Bella tuijottavan minua hämmentyneenä.

”Ai… Siksikö sitä kutsutaan nykyään… kun minä olin teidän ikäisenne, me vain kutsuimme sitä ’muhinoinniksi’, mutta no… ’auttaa matikassa’ kuulostaa paljon paremmalta”, hän sanoi tiukalla ilmeellä ja minä huomasin silmäkulmastani Bellan punastuvan.

”Äiti… minä olen…” aloitin, mutta hän keskeytti minut.

”Pahoillasi? Senkö sinä halusit sanoa… koska sinun sietäisikin miettiä sitä. No… Minä tiedän sinun olevan pahoillasi… eikä sinun kuuluisi olla”, hän sanoi ja hymyili yhtäkkiä.

”Mitä?” Bella kysyi hämmentyneenä ja Esme nauroi. ”Joten sinä et ole vihainen?”

”Olen niin iloinen, että te kaksi sokeaa tajusitte, mitä oli tekeillä, joten minä olen oikeastaan iloinen, että te teitte tämän”, hän sanoi ja nauroi samalla kun pudisti päätään epäuskoisena.

Suuni loksahti auki. Äiti kohautti olkiaan.

”Joka tapauksessa. Minä tulin tänne, koska näyttää pahasti siltä, että te olette olleet poissa – yhdessä – jo kaksi tuntia”, hän sanoi hymyillen.

”Kaksi tuntia?” Bella kysyi järkyttyneenä ja Esme nauroi.

”No… Edward… miksi sinä et menisi jo alas… ja piilota huulipuna kauluksestasi… ai niin ja sinulla on vielä hiukan vasemmassa poskessasi”, hän sanoi minulle ja hymyili. Minä nyökkäsin yllättyneenä ja kävelin pois huoneesta.

Äitini sai juuri meidät kiinni muhinoinnista hotellihuoneesta Floridassa ja hän oli iloinen siitä?

BPOV:

Ovi sulkeutui Edwardin jäljessä ja minä jäin yksin Esmen kanssa. Hän katsoi suureen peiliin.

”Anna minun korjata kampauksesi”, hän sanoi ja alkoi järjestellä toivottoman sekaisia hiuksiani.

”Sinun olisi parasta pyyhkiä huulipuna pois kaikkialta, missä sitä ei kuuluisi olla”, hän sanoi hymyillen. Minä tein kuten hän pyysi ja hymyilin ujosti. Hän huokaisi.

”Tiedäthän. Sinun ei pitäisi kertoa tätä Edwardille, mutta tämä on juuri, mitä minä ja Carlisle teimme kauan sitten”, hän kuiskasi ja minä nauroin. Minä rentouduin. Hän oli silti Esme – ystäväni.

”Tässä… huulikiiltosi”, hän sanoi. Minä otin sen ja korjailin kasvojani, kunnes Esme ja minä olimme varmoja, ettei enää ollut mitään jälkiä.

”Eikä sinua haittaa?” kysyin yllättyneenä samalla kun otin laukkuni. Esme nauroi.

”Voi älä viitsi… Kuten sanoin, minä en ollut yhtään erilainen sinun ikäisenäsi… ja muuten… sinä et ehkä ole rikas, mutta ketä kiinnostaa? Jos minun poikani tarvitsee tytön Saksasta muuttamaan hänet takaisin herrasmieheksi, tämä saksalaistyttö ansaitsee kunnioitukseni”, hän sanoi ja hymyili minulle peilin kautta. Nyökkäsin iloisena, että hän näki tämän näin. Kun me kävelimme ovelle, minä käännyin ympäri ja halasin häntä. Hän nauroi.

”Mistä hyvästä tuo oli?” hän kysyi yllättyneenä.

”Uskomisesta minuun… meihin… viestistäsi laukussani… minusta pitämisestä”, sanoin ja nauroin mukana.

”Voi Bella… En voisi toivoakaan ketään parempaa!” hän mumisi ja me vetäydyimme pois, katsoen toisiamme silmiin ja nauroimme, kun näimme, että olimme kumpikin purskahtamassa itkuun. Me kävelimme alas yhdessä.

”Rypyt mekossasi ovat melkein poissa”, Esme sanoi hymyilevällä äänellä, kun hän huomasi minun tuijottavani mekkoani. ”Mitä Edward muuten sanoi mekostasi?”

Minä punastuin.

”Hän haluaa minun pitävän sitä yöpukuna”, kuiskasin ja Esme alkoi hymyillä.

”Niin… Minä ajattelinkin, että hän pitäisi siitä, kun näin sen ensi kertaa”, hän sanoi hymyillen. Käännyin ympäri.

”Sinäkö mekon valitsit?” kysyin yllättyneenä.

”Tottakai… tämä yö oli tärkeä”, hän sanoi ja iski silmää. Minä katsoin maahan ja punastuin.

EPOV:

Kävelin tanssisaliin enkä voinut lopettaa hymyilemistä. En ollut tuntenut mitään näin upeaa koko elämässäni! Minä seisoin siinä – lähellä ovea, jotta näkisin Bellan, kun hän tulisi sisään.

”Joten? Millaista se oli?” huvittunut naisen ääni kysyi minulta. Käännyin ympäri. Alice.

”Tietääkö Jasper, ettet ole vielä nukkumassa? Kello on jo paljon nukkumaan meno aikasi yli”, sanoin ja hymyilin hänelle ilkeästi. Hän näytti kieltään.

”Niinkö mahtavaa?” hän kysyi, mutta minä kohautin olkiani ja käänsin pääni kohti tanssilattiaa.

”En tiedä mistä puhut”, sanoin ja hän seisoi vieressäni nyökkäillen.

”Okei… ymmärrän… sinä et halua kertoa minulle… mutta sinä tulet kertomaan… en malta odottaa… juuri nyt!” hän sanoi ja nyökkäsi taas.

Minä hymyilin. Ei, hän ei malttanut odottaa. Ei koskaan malttanut. Huomasin silmäkulmastani, kuinka hän tuli aina vain kärsimättömämmäksi. Hän alkoi tuijottaa rannekelloaan udelleen ja uudelleen. Sitten hän voihkaisi.

”Okei Edward. Minä luovutan. Kerro, kerro, kerro. Kerroitko sinä hänelle? Suutelitteko te? Muhinoitteko te? Harrastitteko te seksiä?” hän kysyi. Katsoin häntä järkyttyneenä.

”Ei!” sanoin.

”Ei mitä? Minä kysyin neljä kysymystä…” hän kysyi, mutta minä en vastannut.

”Ei vain yhdelle niistä?” hän kysyi ja katsoi ylös minuun.

”Kahdelle?” hän kysyi suurin silmin. Minä hymyilin.

”KOLMELLE?” hän melkein huusi. Minä en sanonut mitään.

”KAIKILLE NELJÄLLE?? Luoja! Edward sinä olet surkea”, hän sanoi ja käveli pois. Minulla oli vaikeuksia peitellä nauruani.

BPOV:

Saavuin tanssisaliin ja etsin Edwardia.

”Bella”, Alice sanoi ilmestyen nopeasti eteeni. ”Olen pahoillani tapahtuneesta”, hän sanoi ja riiputti päätään.

Minä hämmennyin ja kun katsoin ylös, näin Edwardin seisovan kymmenen jalan päässä. Hän hymyili salaperäisesti ja minulle tuli tunne, että hän oli sanonut Alicelle jotain ilkeää.

”Ai… öhm… se on okei… olen kunnossa… oikeasti”, mumisin ja vilkaisin Edwardia hämmentyneesti. Alice laittoi kätensä olalleni.

”Edward voi olla joskus niin idiootti! Sinä ansaitset jotain parempaa”, hän sanoi ja käveli pois.

Kävelin Edwardin luo nauraen.

”Mitä sinä sanoit Alice paralle?” kysyin nauraen. Hän otti minut syliinsä ja lepuutti leukaansa pääni päällä. Hän säihkyi.

”En mitään”, hän sanoi ja alkoi nauraa. Minä nostin katseeni häneen hämmentyneenä. ”Ja se on totta”, hän sanoi ja veti minut tanssilattialle.

”Ei… ei toista tanssia”, anoin, mutta hän nauroi.

”Älä viitsi… vain yksi hidas”, hän sanoi ja veti minut lähelleen. Haistoin hänen tuoksunsa ja olin aivan hypnotisoitu.

”Mhm… okei”, mumisin ja nojasin päätäni hänen olkapäähänsä.

"Be gentile with me
I'm fragile and I might break
all it takes is doubt
I'm young and I don't know
which way or when to turn
this star burns too fast.

Can't you see
what love has made of me
it makes me strong
it makes me belong-
to you"


Minä hymyilin, kun kuuntelin sanoja. Yhtäkkiä tunsin Edwardin leuan päälaellani.

"If I could trust you
if only for once I would
I know that I could-
fall in love

Can't you see
what love has made of me
it makes me strong
it makes me belong-"


Minä huokaisin ja tunsin Edwardin löystyttävän oikean käden otettani kaulaltaan. Nostin katseeni ja katsoin, kuinka hän liitti kätemme yhteen ja painoi varovaisen suudelman kämmenselälleni. En voinut siirtää katsettani hänen silmistään ja minä vain tuijotin häntä samalla kun tanssimme.

"Nothing comes between us
but the light in your eyes
I'm not going to see it- die
nothing comes between us...

Can't you see
what love has made of me
it makes me strong
it makes me belong-"


En huomannut, että me lakkasimme tanssimasta. En huomannut myöskään, että kaikki tuijottivat meitä. Näin vain Edwardin ja tunsin polvieni olevan hyytelöä. Edward kumartui korvaani kohti.

”Minulla on uusi lempilaulu”, hän mumisi ja minä värisin, kun tunsin hänen hengityksensä kutittavan korvaani.

”Mhm”, mumisin ja näin Edwardin kasvojen tulevan lähemmäs.

"Can't you see
what love has made of me
it makes me strong
it makes me belong-
to you"


Hän oli aivan lähellä, kun suljin silmäni ja me suutelimme. Ihan siinä vain. Se oli uskomatonta ja tunsin päässäni pyörivän. Minä tunsin, että saattaisin pyörtyä, mutta se tuntui niin hyvältä, etten voinut edes ajatella pyörtyväni siinä. Kun me irrottauduimme, Edward painoi otsansa omaani vasten ja hymyili minulle.

”Minä voisin tottua tuohon”, hän mumisi.

”Minä en voi koskaan…” sanoin ja nauroin, kun ajattelin kaikkia tunteita, joita vartaloni tunsi juuri nyt.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Oih!

Tajusivathan he tollot vihdoin! :D

Olihan tuota Edwardin ja Bellan kohtausta jo odotettukin, ihanaa, että Edward tajusi, kuka on oikeasti hänelle "se oikea"
Mahtava lisä myös tuo Lisa tuohon, ettei tullut taas yhtä Edward/joku/Bella-draamaa, tosin Bella nyt reagoi miten aina :D

Loistavaa suomennosta, itse en näin iltapöhnöissä ainakaan huomannut mitään suuria (tai pieniä) virheitä, eli nou hätä! :)

Seuraavaa osaa odotellessa! Ja varsinkin Jasperin, Emmetin, Alicen ja Rosen reaktiota Bellan ja Edwardin suhteesta, nam nam <3

Kiitän ja Kumarran!
~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Tuhisija

  • Vieras
Awws!  I-h-a-n-a <3  Luin tämän luvun jo englanniksi, koska en malttanut odottaa jatkoa, mutta pakko oli vielä lukea suomeksi ja täytyy sanoa, että tämä luku oli niin ihana todellakin.  Olit suomentanut hyvin, virheitä ei tainnut olla?  Paitsi, että tuo 'löystytti' sanan olisin korvannut sanalla 'löysäsi', mutta menee se näinkin :D  Ei jaksais odottaa jatkoa, mut suomenna vaan ihan rauhassa, jotta tulee hyvä.  Kiitos!