Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Moving to 1600 Pennsylvania Avenue K-11 (VALMIS)  (Luettu 229661 kertaa)

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
aww...
*hiljasuus*

Niin no aww...
*hiljasuus*

jatkoo? (:

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Ihana osa <3

(Reps. Ilmiselvästi laitoit tämän syntymäpäiväni kunniaksi... On nimittäin tänään)

tonkss

  • ***
  • Viestejä: 43
Lainaus
oli pakko kuunnella surrenderi samal
mun oli myös pakko laittaa soimaan :D hyvä luku taas, jotenkii tuntu lyhyeltä tai sit olin niin tän lumossa et hujahti äkkiä. aw, ihana oli<3
jatkoa =)
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Oh jee, taas yks luku<3. Ja se tuli eilen, syntymäpäivänäni... ihanaa  ;D

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
aww...suloista:)
kiitos!
jatkoa:)

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Awwwws, taas ihania lukuja <3

En oo kommentoinu ku en oo ehtiny : D

Mutta jatkoa taas pian <3

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Wau. Ihana. Tää on edelleen paras suomennos koko finissä. Rakastan tätä. laitathan jatkoa?
Kiitoskiitoskiitos.
If I say you're the one would you believe me?

jools

  • Vieras
aaaah!!! Oli taas tosi hyvin suomennettu! Kiitos siitä
 :)

Öttimönkijäinen_

  • ***
  • Viestejä: 45
Ohh.. Jotain niiin ihanaa...

Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Tää on jotain todella ihanaa : ) Tätä jaksaa lukea, luinkin tän tähän osaan saakka tos viime yönä :'D Jatkoa odotan siis : )
Cullenismi<3

VamPire^^

  • ***
  • Viestejä: 4
Tää on oikeesti niin ihana!!!<33

Jatkoa Nopeasti..  :)

Teddies Don't Hug Back, But Sometimes They're All You've Got.

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Sanat ei riitä.... Jatkoa <333
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

empö

  • ***
  • Viestejä: 29
tää oli ihana! <3 jatkoa ja nopeesti !! :D
how can i miss you?

JasminCullen

  • Vieras
Yhtenä tylsänä päivänä mä pistin hakuun et; "Edward Bella Alice". Ja se sit se syötti mul tän ficin, mä jäin SANOINKUVAAMATTOMASTI  KOUKKUUN! Luin ensimmäisen luvun ja en pystynyt lopettamaan! Sit luin tätä lähes joka päivä  ;)

Ei voi kyl muuta sanoa ku et voihan hyvät hyssykät sä osaat suomentaa hyvin! Kiitos siitä!  :D kyl mä bongasin jostain tuolt pari kirjotusvirhet mut en muista enää kyl niit :----D Ja kun oon kattonu päivämäärii, niin oot pistänyt aika sulavasti ain jatkoa pukkaamaan!  ;) Siitäkin herahti isot plussat tililles :D

Joten jatka samaan malliin vaan! <3
J.C

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
wow! oot kyl tosi hyvä suomentaja! oon ite vähän lukenu sitä alkuperäistä versioo ja sit lukenu tätä suomenkielistäö niin hyvin käännät! :)
Wau. Ihana. Tää on edelleen paras suomennos koko finissä. Rakastan tätä. laitathan jatkoa?
Kiitoskiitoskiitos.

^totta!  oon ihan samaa mieltä! :) mutta laitahan jatkoo kun kerkeet!

annamaU-

  • ***
  • Viestejä: 22
  • 🖤❤️🤍🖤❤️🤍
! IHANIN FICCI MINKÄ OLEN IKINÄ LUKENUT !Tää on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana aah , jäin todellakin koukkuun ei pysty vaa lopettamaan  ;)
mutta KOSKA jatkoa  ??? :'(
Haluun lukee tätä kokoajan enkä haluu et tää loppuu ikinä :p
jjii thx ku suomennat !
“It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” - Albus Dumbledore

DRAMIONE

Valomieli

  • Vieras
Auu... Äää...

Kiss Kiss, Bang Bang

Aww... Mä tykkäsin tästä luvusta paaljon. Se oli söpö ja hauska ja söpö.
Me likes Edward and Bella. Kiva luku!!!
Mutmut... Lisää pliis! :---D Mun janoa ei sammuta MIKÄÄN!

Kiitus rakas suomentajamme!

~Haaveillaan turhia
VALO

Charlielle

  • ***
  • Viestejä: 56
jatkoa? viime osasta on kulunu jo aika kauan.
oon malttamaton=D
Make your own opinions.
Don't use others.

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Aloitin tämän lukemisen eilen illalla ja luin... hmm en muista mihin lukuu asti, alle kymmeneen silti ..

.. ja tänään luin loput.

Aivan ihana! Ihana, ihana.... *tapu, tapu*

En osaa antaa palautetta niin kuin 27 luvusta, koska palautteesta tulisi ihan liian pitkä, mutta kaipa minun on jotain sanottava, kun en tätä ennen ole kommentoinut/lukenut..


Juoni on kulkenut melkoisen uskottavasti, sillä olisi ollut hieman typerää, jos Edward ja Bella olisivat heti olleet aivan in love. ;--) Eihän Edward aluksi Bellaa sillä tavalla rakastanut, hän halusi Bellaa vain fyysisellä tavalla.. ja nyt Edward on aivan "apua ei en kestä ah bella missä bella on voi ei vihaan bella ei kun rakastan bellaa <3" ;--D. Ja Bellakin näyttäisi Edwardista pitävän... Melkoinen tuo Natalian isä! Minä aluksi luulin Bellan tavoin, että Natalia olisi todellakin joku hyvännäköinen blondi, Edwardin ja Bellan ikäluokkaa, mutta onneksi olin väärässä! Ääh, kun ne oli tuolla uima-altaalla niin se koko kohtaus oli jotenkin niin ihana. Ja tuo Edwardin nuolaisu ;--) Ja jos nyt oikein olen ymmärtänyt, Edward ei siis pitänytkään tuosta Emilystä niin paljoa mitä aluksi luulin, eikä halunnut mennä tämän kanssa naimisiinkaan ja niin pois päin.. Sekin oli pienoinen helpotus! Hui, tuo Chad oli aika.. tuli hieman mieleen James, en tiedä miksi.. Äh, nuo Emmettin ja Jasperin arvailut! :---) Ja Alicen sekoamiset.. Muuten, tuo ruokalakohtaus, missä Edward antoi appelsiinin lohkon Bellan käteen, oli suloinen.. <3

Muutamia virheitä olen löytänyt, mutta ne ovat enimmäkseen olleet pilkkuvirheitä.

Kiitoksia tarinasta, lisää jatkoa vain kehiin! :)
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

saary

  • Vieras
Tää on kyllä paras ficci täällä  ;D <3 oon lukenu alkuperäsen jo loppuun, mutta aion vielä tämänki sitten lukea ku voi olla että en kaikkee ymmärtäny oikein  :D