Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Moving to 1600 Pennsylvania Avenue K-11 (VALMIS)  (Luettu 229665 kertaa)

minnyyy

  • Vieras
Voih! Tämä on niin ihana! <3 Huippua suomennosta, ihana jatko-osa! Mitä tässä osais sanoo? Aivan ihana.

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
T/N: Kiitoksia kaikille kommentoijille! ;D


Seitsemästoista luku: Alas korkeuksista

EPOV:

Tuntui siltä, kuin olisin vasta sulkenut silmäni, kun tunsin jonkun antavan suukon poskelleni. Minä huokaisin.
”Edward”, joku sanoi viettelevällä äänellä ja kun tajusin, että se oli Bella, silmäni rävähtivät auki ja näin hänen kasvonsa pimeydessä lähellä omiani. Hän hymyili seksikkäästi ja kikatti.
”Heräsitpä vihdoinkin”, hän sanoi ja istahti päälleni. Ensimmäistä kertaa näin hänen päällään vain yhden kauluspaidoistani.
”Mistä sinä tuon sait?” kysyin.
”Ai rintani? Ne tulevat ajan kanssa”, hän sanoi ja alkoi avata paitaani.
”Ei... Tarkoitin paitaani”, sanoin ja katsoin häntä hämmentyneenä.
”Vaatekaapistasi tietysti”, hän sanoi ja pyöräytti silmiään. Hän hymyili viettelevästi ja avasi neljännen napin. Minä nielaisin kovaa.

Mitä on tekeillä? Onko tämä unta?
”Mh…” hän voihkaisi ja nojautui eteenpäin suudellakseen kaulaani. Hän suuteli tiensä olkapäälleni ja sitten alas rintaani… Pidätin henkeäni järkyttyneenä ja työnsin hänet varovaisesti kauemmas.
”Mikä on vinossa Eddie… Etkö pidä näkemästäsi?” hän kysyi ja alkoi murjottaa. En tiennyt mitä sanoa.
”No... Ehkä pidät enemmän tästä…” hän sanoi ja alkoi avata omaa paitaansa.
”Ei!” sanoin ja siirsin hänen kätensä pois.
”Ai… Sinä haluat tehdä sen?” hän kysyi ja hymyili taas.
”Ei… Ei! Ei! En! Mene takaisin nukkumaan!” sanoin vieläkin hämmentyneenä. Hän alkoi taas murjottaa.
”Älä viitsi, Edward… Vain tänä yönä…” hän sanoi ja laskeutui päälleni. ”Minä haluan sinua”, hän kuiskasi korvaani ja näykkäisi korvanlehteäni.

Silmäni suurenivat. Mitä oli tekeillä? Tämä ei ollut Bellan tapaista! Ennen kuin pystyin ajattelemaan enemmän, tunsin hänen kätensä paitani alla.
”Mh”, hän voihkaisi uudestaan ja suuteli olkapäätäni. ”Sinä tiedät, että haluat minua… Ota minut.”
Minä nielaisin ja sydämeni tihensi tahtiaan. Se oli totta. Halusin häntä enemmän kuin mitään muuta… Varsinkin nyt, kun hänen päällääni oli minun paitani. Se sai minut tuntemaan kuin hän olisi minun. Mutta vaikka halusinkin häntä niin kovasti, tiesin että jokin oli väärin. Tämä ei ollut Bellan tapaista.

Hän alkoi avata housujani, kun vihdoinkin tajusin mitä oli tapahtumassa. Hyppäsin sohvalta pois ja aloin raahata häntä kohti kylpyhuonetta.
”Minne me olemme menossa?” hän kysyi innokkaasti.
”Näet kohta”, mumisin ja vedin hänet kanssani suihkuun. Hän katsoi minua leikkisästi.
”Vau, Edward… Ei ollenkaan huono idea!” hän sanoi ja yritti taas ottaa vaatteitani pois. Mutta minä sammutin suihkun takanamme ja painoin hänet itseäni vasten. Hän alkoi kikattaa.
”En malta odottaa, kun me vihdoinkin…” hän keskeytti ja minä käänsin suihkun kylmälle. Bella kiljahti yllättyneenä ja yritti juosta pois, mutta minulla oli luja ote hänestä.

”Edward, tämä on niin kylmää”, hän sanoi. Minä tiesin sen – minäkin kastuin!
”Ota minut Edward… Minä haluan sinua…” hän sanoi viettelevällä äänellään ja minun oli vaikeaa pysyä järjissäni.
”Se on vain huumetta… Vain huumetta… Vain huumetta”, mumisin uudestaan ja uudestaan.
”Minä haluan sinua Edward… Juuri nyt. Ota minut ja rakasta minua”, hän sanoi uudelleen.
”Vain huumetta… Vain huumetta…”
”Mh… Edward… Olet niiiiin lähellä… Tuo tuntuu hyyyyyvältä…” hän kuiskasi.
”Vain huumetta… Vain huumetta!” sanoin uudestaan. Sitten hän teki jotain mitä en ollut odottanut – hän hieroi takapuoltaan minua vasten… Minä pidätin hengitystäni.
”Pidätkö tästä Edward? Tottakai sinä pidät… Siitä syystä me seisomme tässä!” hän sanoi ja yritti katsoa ylös minuun, mutta minä en antanut… En halunnut nähdä häntä tällaisena. Niin erilaisena…
”Vain huumetta… Huumetta… Se on vain huumetta… Ei hän itse…”

Minulta kesti koko tunti saada hänet alas korkeuksista. Hän lysähti syliini täysin väsyneenä. Me molemmat tärisimme ja olin helpottunut, kun sain vihdoin sammuttaa suihkun. Otin hänen paitansa pois katsomatta häneen ja kiedoin hänet pyyhkeeseen.

”Voitko laittaa yöpukusi takaisin päälle?” kysyin häneltä samalla kuin kietouduin itsekin pyyhkeeseen.
”Joo”, hän mumisi ja käveli huoneeseensa vaihtamaan. Jäin kylpyhuoneeseen hetkeksi ja katsoin peilistä peilikuvaani. Tämä oli uuvuttavaa. Mitä oli tekeillä? Kuinka hän voi vietellä minut noin? Nojasin päätäni seinään ja huokaisin. Tämä oli paljon raskaampaa kuin kuvittelin.

Kun menin hänen huoneeseensa, hän oli jo nukkumassa. Peittelin hänet uudestaan ja kuulin hänen huokaisevan. Minä hymyilin ja kaaduin takaisin sohvalle.

……………………………

Oli aamu ja minä olin aivan väsynyt. Selkäni oli hiton kipeä, koska olin nukkunut sohvalla, joka oli liian pieni minulle ja vaikka minulla olikin ihan mukava nukkumapaikka – en oikein saanut yöllä unta.
Sen jälkeen, kun olin saanut Bellan takaisin sänkyyn, minun täytyikin jo nousta, koska hän ei voinut hyvin ja vietin toiset kaksi tuntia kylpyhuoneessa hänen seuranaan.

Sen jälkeen, kun hänen vatsaansa oli sattunut, hän ei voinut kävellä eikä nukkua enää. Häntä kramppasi koko yön ja kuudelta aamulla pääsin vasta hakemaan hänelle hiukan ruokaa keittiöstä. Ai miksikö en mennyt aiemmin? Koska hän ei antanut minun lähteä!

Kun hänen herätyskellonsa soi seitsemältä, me olimme jo molemmat hereillä ja toisaalta edelleen unessa.
Ovi lennähti auki ja Eliza marssi huoneeseen.
”Nouse ylös, Bella… Koulu odottaa ja meillä o…” hän jähmettyi nähdessään minut sohvalla.
”Olen pahoillani Eliza, mutta Bella ei todellakaan voi tulla tänään kouluun.”
Eliza katsoi minua suurin silmin.
”Kuka niin sanoo?”
”Minä.”
”No, se ei tarkoita mitään!”
”Ja lääkäri”, sanoin ja annoin hänelle lapun, jonka sairaanhoitaja oli antanut minulle.

”Mitä hänelle on tapahtunut? Minä luulin, että hän oli eilen ihan kunnossa”, Eliza sanoi hämmentyneenä.
”Mies yökerhossa huumasi minut”, Bella mumisi ja kramppasi taas.
”MITÄ?!” Eliza kysyi raivoissaan. ”Minun täytyy ilmoittaa presidentille.”
Bella voihkaisi.
”Oletko kunnossa Bella?” kysyin.
”Kun normaalin teinit käyttävät huumeita – eivät tietenkään tahallaan – vanhemmat yleensä raivostuvat ja he joutuvat ehkä kotiarestiin – vaikka se ei olisikaan heidän syynsä! Mutta kun se tapahtuu Bellalle – Yhdysvaltojen presidentin täytyy saada tietää!” hän mumisi katsomatta meihin ja minä hymyilin huvittuneena.
”Tervetuloa minun maailmaani”, mumisin ja käännyin takaisin Elizaan päin. ”Anna minun puhua isälleni.”

”Mitä sinä edes teet täällä?” Eliza kysyi epäluuloisesti.
Voi älä viitsi… Ei kai hän oikeasti luullut, että me teimme jotain kaiken sen oksentamisen välissä!
”Auttamassa minua selviämään yön yli”, Bella sanoi matalalla äänellä ja minä käänsin pääni hänen suuntaansa. ”Kiitti muuten!”
Minä hymyilin. ”Ole hyvä vain!”
”No, minä en pidä tästä, mutta minulla on paljon tehtävää. Tulen tunnin päästä käymään täällä”, Eliza sanoi ja lähti.

Bella nousi ylös ja voihkaisi.
”Hidasta vähän!” sanoin ja kävelin hänen luokseen.
”Voi luoja… Minulla on niin huono olo… Olen todella pahoillani kaikesta – olenko jo sanonut tuon?” Bella kysyi.
”Kyllä… Noin 50 kertaa viime yönä, mutta kuka laskee!” sanoin hymyillen. ”Haluatko särkylääkettä päänsärkyysi?”

Hän nyökkäsi ja minä kävelin kylpyhuoneen ensiapukaapille.
”Pyysinkö anteeksi? No, hyvä tietää, että minulla on vieläkin tapoja”, hän mumisi, kun tulin takaisin lääkkeen kanssa.
”Muistatko sinä mitään eilisestä?” kysyin ja hän rypisti kulmiaan miettien sitä. Toivoin, että hän ei muistaisi ainakaan yhtä asiaa…
”En… En oikeastaan… Voi luoja minä vihaan sitä, kun sitä tapahtuu – niin ei käynyt koskaan ennen Amerikkaa”, hän sanoi vihaisella äänellä ja lysähti takaisin tyynyille otettuaan lääkkeen. Minä nauroin.

”No, ainakin olet taas normaali.” Kyllä, normaali!
Hän piti kättään silmiensä edessä ja huokaisi.
”Voi luoja… Minä oksensin paljon viime yönä – enkö? Piditkö… Etkös sinä pitänyt minun hiuksiani?” hän kysyi ja näytti hiukan nololta.
”Kaikki on hyvin… Ei se minua haitannut”, sanoin ja hän voihkaisi.
”Olen pahoillani, että sinun piti nähdä se… Miksi sinä et vain lähtenyt?” hän kysyi hämmentyneenä ja minä nauroin.
”Koska sinä et antanut”, sanoin hymyillen ja hän siirsi kättään katsoakseen minua.
”Niinpä teinkin, enkö?” hän kysyi epäuskoisena. ”Teinkö - anelinko minä jossain vaiheessa?”
Yritin peittää hymyni, mutta hän huomasi sen.

”Voi luoja – tämä on niin nöyryyttävää… Lyön vaikka vetoa, ettet malta odottaa pois pääsemistä ja olla palaamatta ikinä… Mene vain… Kaikki on hyvin”, hän valitti ja minä nauroin.
”Äh, älä siitä huoli… Se oli – aika suloista.”
Bella pyöräytti silmiään ja punastui.
”Olen pahoillani”, hän sanoi.
”Numero 53”, vastasin ja hymyilin. Hän peitti suunsa kädellään.
”Ai niin, minä unohdin… Olen pahoillani.”
Minä nauroin.
”54.”

Hän töytäisi käsivarttani leikkisästi.
”Tämä ei ole hauskaa. En ole vieläkään täysin ehjä”, hän mumisi ja sulki hetkeksi silmänsä. Minä nousin ylös.
”Niin… Siksi sinun pitäisi nukkua. En usko, että joudut enää oksentamaan. Minä menen kertomaan isälleni mitä tapahtui – hyväksyttävällä tavalla tietenkin – ja sitten menen laittautumaan valmiiksi kouluun.”
Hän katsoi minua ja hymyili.

”Kiitos kaikesta… Sinä todella pelastit minut eilen!”
Minä nauroin.
”Tiedät, että olet sen arvoinen.”
Sitten minä kävelin huoneesta ulos – valmistautuneena isän huutoon.

Isä ottikin asian paljon paremmin kuin olisin luullut. Hän oli tietenkin raivoissaan, mutta ei hän ainakaan rikkonut mitään. Ja se, että Bella ei ollut tehnyt sitä tahallaan ja ’outo tuntematon tyyppi’ oli laittanut huumeita hänen veteensä ja hän vain ’pyörtyi sohvalle’ oli valhetta, mutta isä uskoi sen.

Luulen, että on paljon helpompaa uskoa valhe kuin tyrmistyä totuudesta.

……………………………..

Saavuin juuri koululle, kun Alice tuli luokseni.
”Tuleeko tästä jokin uusi rutiini?” kysyin ja pyöräytin silmiäni.
”Missä hän on?” Alice kysyi.
”Kotona.”
”Miksi?”
”Koska…”, minä huokaisin. ”Sinun täytyy luvata ettet satuta minua, kun kerron mitä eilen tapahtui.”
Alicen silmät pullistuivat.
”Niinkö paha?” hän kysyi pelästyneenä.
”Jep… Se tyyppi – Chad – laittoi huumeita hänen veteensä. Kun te olitte lähteneet, he eivät olleet siellä enää. Pitkä tarina lyhyenä – minä löysin hänet tajuttomana ja puoliksi alastomana.”

Alice pidätti henkeään.
”Muistaako Bella mitään?” hän kysyi.
”Kyllä – ja ei… En ole vielä varma… Hän kyllä yrittää kovasti, mutta joskus toivon, että hän lopettaisi… En tiedä kuinka hän reagoi, kun tajuaa, että joutui melkein raiskatuksi. Tiedäthän?”

Alice nyökkäsi hitaasti.
”Olen niin pahoillani Edward.”
”Pahoillasi. Miksi? Eihän tämä ole sinun syysi”, sanoin ja taputin häntä olkapäähän.
”Niin… Mutta se kaikki tapahtui, koska me riitelimme ja… En tiedä… Minä vain tunnen syyllisyyttä!” hän mumisi ja katsoi alas.
”Älä viitsi Alice… Kaikki menee hyvin”, sanoin nauravalla äänellä.

Hän katsoi ylös järkyttyneenä.
”Kaikki menee hyvin! Hyvin? HYVIN?!” hän huusi hysteerisenä. ”Unohditko, mitä Emilylle tapahtui viime vuonna?”
Silmäni suurenivat.
”Voi, älä viitsi Edward! Minä sanoin hänen nimensä, yhyy! Koita päästä yli siitä! Me emme ole Harry Potter hahmoja eikä hän ole Voldemort! Joten LOPETA JO!” hän huusi ja alkoi tökkiä olkapäätäni etusormellaan. En tiennyt mitä sanoa ja toisaalta olin aivan turta ja yllättynyt – kuten kaikki, jotka pysähtyivät tuijottamaan meitä.
”Okei Alice. Olet luultavasti väsynyt ja kaikkea. Ehkä sinun kannattaisi mennä luokkaasi”, sanoin matalalla äänellä ja yritin rauhoitella häntä.

”MINÄ EN HALUA! MIKSI ME EMME VOI PUHUA HÄNESTÄ?! HÄN OLI MINUN YSTÄVÄNI. MINÄKIN IKÄVÖIN HÄNTÄ!” hän huusi ja paiskasi kirjansa maahan.
”Okei Alice… Kaikki on hyvin… Puhutaan koulun jälkeen”, sanoin taas rauhoittavalla äänellä.
”MINÄ EN HALUA! MINÄ HALUAN PUHUA NYT! NYYYYT!” hän huusi ja sillä hetkellä näin Jasperin kiiruhtavan meitä kohti. Olin helpottunut – enemmänkin.
”Älä viitsi Alice”, hän mumisi.
”EI, EI, EI! MINÄ EN HALUA! JASPER PÄÄSTÄ MINUT IRTI!” hän huusi, mutta Jasper piti hänestä kiinni tiukasti.
”Kaikki on hyvin… Kaikki on hyvin”, hän mumisi ja piti Alicen käsivarsista kiinni. Alice alkoi itkeä ja löi epätoivoisesti nyrkillään Jasperia rintaan.
”EI! EN HALUA SULKEA SUUTANI ENÄÄ…” hän itki ja Jasper piti hänestä kiinni tiukemmin, kunnes Alice lopulta luovutti ja painoi päänsä Jasperin olkaa vasten.
”Kaikki on hyvin Alice. Kaikki tulee olemaan hyvin”, Jasper mumisi uudelleen ja uudelleen ja silitti hänen selkäänsä.
”Minä haluan tietää… Minun täytyy tietää”, Alice kuiskasi itkien.
”Selvä… Sinä saat… Sinä saat…” Jasper mumisi ja vei hänet pois. Minä jäin seisomaan yksin enkä tiennyt mitä tehdä. Olin järkyttynyt ja tuskissani. En ollut koskaan ajatellut hänen romahtavan näin… En ikinä.

Sen jälkeen koulupäivä ei parantunut yhtään. Minun täytyi kertoa Roselle ja Emmettille, mitä tapahtui ja Jasper kysyi samaa minulta koulun jälkeen. Hyvä juttu oli, että kukaan muu ei romahtanut.
Minä istuin limusiinissa ajatellen kaikkea. Oli outoa, kuinka tämä juttu minun ja Bellan välillä kehittyi – tai ei kehittynyt. Me tunnuimme olevan ystäviä ja sitten olimme enemmänkin… Rakastavaisia? Ja sitten me tajuamme, että se ei toimi ja toinen hajoaa sen vuoksi.

Tämä ei voisi jatkua näin, vielä viisi kuukautta… En voisi missään tapauksessa kestää sitä. Viime yö oli kammottava. En ole koskaan ollut niin vastuullinen ja täytyy myöntää, että oli hetkiä, jolloin toivoin, että en olisi ollut…

BPOV:

Oli päivällisaika ja voin paljon paremmin. Ja olin nälkäinen ensimmäistä kertaa oksentamisen jälkeen… Eliza oli niin stressaantunut toisesta juhla-ateriasta, että hän ei edes välittänyt mitä puin. Joten minä laitoin vain farkut ja paidan. Ei sitä kuitenkaan tarvitse pukeutua kuin nukke.

Päivällinen oli suhteellisen hyvä eikä Carlisle näyttänyt olevan vihainen minulle. Olin todella helpottunut siitä, koska muuten se olisi voinut tappaa minut.
Edward vilkaisi minua pari kertaa. Näytti siltä, että hän halusi varmistua, etten putoaisi tuolilta tai jotain sen suuntaista. Mutta minä voin hyvin! Joten ei tarvitse huolehtia.
”Voi… Ennen kuin unohdan sen”, Carlisle sanoi ja vilkaisi Edwardia ja sitten minua. Tarjoilija antoi minulle lautasen ja minä aloin syödä – olin niin nälkäinen.
”Täällä tulee olemaan huomenna vierailu. Juhla-aterian takia”, hän sanoi ja minä hämmennyin. Tietenkin täällä tulisi olemaan. Se oli normaalia – oliko? Edward katsoi ylös ja näytti olevan hädissään.
”Venäjän presidentti tulee yöpymään täällä”, Carlisle selitti ja Edward katsoi häntä silmät suurina. Olin jo huolestumassa Edwardin terveydestä, kun hän sanoi yhden asian, mikä selitti hänen innostumisensa.
”Tuleeko hänen tyttärensäkin?” hän sanoi ja katsoi isäänsä odottaen vastausta. Hän ei edes välittänyt salata innostustaan. Haarukkani tipahti kädestäni ja kolisi osuessaan lautaselle. Suuni loksahti auki ja juuri silloin Edward kääntyi minua kohti ja katsoi minua hämmentyneenä.
Hän ei edes tiennyt, mitä väärää hänen kysymyksessään oli!
”Kyllä, Natalia tulee myös”, Carlisle sanoi ja Edward nyökkäsi. Minä aloin tökkiä ruokaani.

"Bella. Etkö halua syödä mitään?” Esme kysyi huolestuneena.
”En, minulla ei ole nälkä”, mumisin enkä uskaltanut katsoa ylös, sillä tunsin Edwardin katseen polttelevan reikiä otsaani.
”Oletko varma, ettet ole nälkäinen?” Edward kysyi hämmentyneenä.

”Kyllä Edward. Minä olen varma”, sanoin pikemmin ruualleni kuin hänelle. ”Enkä tule enää koskaan olemaankaan nälkäinen.”
« Viimeksi muokattu: 03.05.2009 11:51:03 kirjoittanut Pallukka »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

SnowCherry

  • Vieras
Tämä on liian ihana ♥

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Oih, ihanaa. Tämä on suurin piirtein ainoa ficci mihin tulee tarpeeksi usein jatkoa. (: Toisia pitää odotella vähintään kuukausi, mutta ei tätä. (: Ja kumpa seuraava lukukin tulisi pian! (vaikka en kyllä usko, että ei tulisi... (; )
if you die now, how would you feel about your life?

minnyyy

  • Vieras

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
oii, tää on vaan niin ihana. ja suomennat tosi nopeesti.
jatkoa. <3
and paradise comes at a price

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vau. Sun suomennokset ei ikinä ole huonoja.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Tähän on tosiaankin liian vaikea enää kommentoida mitään järkevää.. <33
Tämä on yksinkertaisesti liian ihana.
Kiit♥s.
~Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Toistan taaaas itseäni: IHANA <333 Tää on niin yksinkertaisen ihana että ei oo järkeä :D

Mutta tekeekö Bella itsarin?  8DD

Jatkoa silti, ja nopeesti <3
I have always loved you, and I will always love you.

Fioré

  • Vieras
Luin nyt ekaa kertaa tätä ja pakko sanoa, että sä suomennat aivan loistavasti.
Osaisimpa mäkin näin hyvin. *vajoaa itsesääliin.*
Mutta joo. Jotkut kohdat on kyllä niin hyviä, että saa nauraa aivan sairaasti. :D

Bellaa kävi joissain kohis sääliksi. Varsinkin tossa viimme luvun lopussa.
Pitää toivoo, että Edward ei oo sen Natalina peräs.  :-\

Odotan jo innolla jatkoa. ;)

Fioré

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
T/N: Kiitos kaikille kommentoijille! :D Tässä tulee seuraava luku. ;D


Kahdeksastoista luku: Natalia

BPOV:

Kello oli kymmenen lauantaiaamuna, eikä Eliza edes välittänyt tulla herättämään minua. Olin varma, että hän oli unohtanut minut kokonaan. Miksikö? No siihen on helppo vastata: samasta syystä kuin koko Valkoinen Talo oli tullut hulluksi, vuoden suurimmasta juhla-ateriasta Valkoisen Talon juhlasalissa – tänään.

Minä huokaisin ja tuijotin kattoa. Tässä se oli. Tänään tulisin tuntemaan taas yhden Edwardin seksikumppaneista. Kuvittelin mielessäni Natalian pitkissä säärissään, suurissa rinnoissaan, pitkissä vaaleissa hiuksissaan, täydellisessä mallinvartalossa… Vihasin häntä jo valmiiksi.

”Aika herätä!” Edward sanoi – hän oli hyvällä tuulella. Vedin peiton pääni yli.
”Hei sinä! On aika tulla aktiiviseksi”, Edward nauroi ja tuli lähemmäs.
”No, sinulla kyllä tulee olemaan siihen aikaa tänä yönä”, mumisin.
”Mitä sinä sanoit? En saanut selvää peiton takia.”
Minä pyöräytin silmiäni.
”SUU KIINNI JA HÄIVY!” huusin.

”Ei… Se ei ole mahdollista. Täällä on joku, jonka haluan esitellä sinulle”, hän sanoi ja minä jäykistyin. Voi ei.
”Kuka?”
”Natalia”, hän sanoi kuin se olisi itsestään selvää. Minä nielaisin. En minä näin halunnut tavata Venäjän huippumallia. Hiukseni olivat sekaisin ja olin yöpuvussa.
”Ei vielä… Myöhemmin”, sanoin välittömästi. Edward nauroi.
”Voi, älä viitsi! Älä ole niin ujo… NATALIA TULE SISÄÄN!” hän huusi ja minä huokaisin. Mietin nopeasti ja päätin, että ei olisi mitään järkeä olla laittautuneena, koska Edward piti hänestä kuitenkin enemmän.

Joten minä otin peiton päältäni ja nousin istumaan. Minä huokaisin – valmistautuneena siihen mitä oli tulossa – ja avasin silmäni.
”MITÄ?!” huudahdin ja suuni loksahti auki. Edward hymyili minulle. Hän tiesi.. Hän tiesi alusta alkaen!
”Saanko esitellä Natalian… Ja Natalia, tässä on Bella”, hän sanoi ja hymyili minulle uudestaan.
Minä vilkutin hänelle ja hän katsoi Edwardia.
”Onko hän sinun tyttöystäväsi?” Natalia kysyi ja Edward taputti hänen päätään.
”Se, että hän nukkuu samassa talossa, ei tarkoita, että hän olisi automaattisesti minun tyttöystäväni”, Edward selitti hymyillen leveästi
”No, minä vain ajattelin, koska hän on nätti ja kaikkea”, Natalia sanoi ja kääntyi takaisin minun puoleeni.

Hän hyppäsi sängylleni.
”Hei! Minun nimeni on Natalia. Olen 9 ja puolivuotias ja minusta sinun hiuksesi ovat nätit!” hän sanoi pomppien ylös alas. Edward nauroi ja katsoi, kun minä hymyilin Natalialle.
”No, minä olen Bella. Olen 17-vuotia ja luulin sinun olevan paljon vanhempi”, sanoin ja kättelin häntä.
Hän kallisti päätään ja katsoi minua hämmentyneenä.
”Miksi sinä luulit minua vanhemmaksi?” hän kysyi.
”Koska kaikki muut Edwardin tyttöystävät ovat vanhempia.”
Natalia nauroi.

”Niin, tiedän… Mutta yhdeksän vuoden päästä olen 18 ja sitten me menemme naimisiin”, hän sanoi ja hyppi taas ylös alas.
”Joten, sinä olet jo varattu, niinkö?” kysyin ja katsoin, kun Edward nojautui seinää vasten. Hänen kätensä olivat puuskassa ja hän katsoi meitä.
”Ilmeisesti…” hän sanoi ja hymyili takaisin.
Natalia lopetti pomppimisen ja katsoi minua.
”Voi, voi… Olen niiiiin pahoillani Bella”, hän sanoi surullisella äänellä ja me molemmat – Edward ja minä – käännyimme katsomaan häntä.
”Mikä on vinossa kultaseni?” kysyin ja katsoin häntä huolestuneena.
”No… Olen pahoillani, että otin Edwardin ja nyt sinä et voi ottaa häntä… En tiennyt, että pidät hänestä noin paljon”, hän melkein itki.
”Öh, mitä? Ei! Mene hänen kanssaan naimisiin… Ole onnellinen… Kuulostaa hyvältä”, sanoin hiukan nolona.
”Ei, ei… Sinä todella pidät hänestä… Minä näin sen… Ja hänkin pitää sinusta. Hän sanoikin minulle että…” hän aloitti, mutta Edward keskeytti hänet.
”Joten Natalia, nyt sinä tunnet Bellan… Jatketaan matkaa”, hän sanoi.

”Mutta minä haluan jäädä Bellan luokse!” hän sanoi ja alkoi murjottaa.
”Kuule kullannuppu, jos haluat, voin ottaa teidät kiinni myöhemmin. Minä vain laittaudun valmiiksi, käykö?” kysyin ja tartuin hänen käteensä.
Natalia huokaisi.
”Okei… Mutta älä hidastele liian kauan”, hän sanoi ja joutui raahatuksi huoneesta Edwardin toimesta.
Kun ovi meni kiinni heidän jäljessään, annoin itseni lysähtää takaisin tyynyille, heitin peitot taas pääni päälle ja aloin nauraa. Natalia oli suloinen tyttö valkoisissa kiharoissaan ja rusetissaan. Mutta paras asia: hän oli vain 9-vuotias. Hän oli lapsi… Ei uusi seksikumppani!

Minä hyppäsin pois sängystä ja laitoin musiikkia soimaan. Tanssin ympäri huonetta samalla kun laittauduin valmiiksi ja käytin harjaani mikrofonina. En ollut ollut näin hyvällä tuulella pitkään aikaan.

………………………..

Olin juuri avaamassa ovea, kun Edward avasi sen. Minä katsoin häntä ja purskahdin nauruun.

”Miten menee?” kysyin ja katsoin alas Nataliaan, joka halasi jalkojani.
”Bella?” Natalia sanoi hitaasti ja katsoi minua koiranpentu silmillään.
”Niin Natalia?”
”Voitko tulla minun kanssani uima-altaalle?” hän kysyi ja mutristi suutaan.
”Mutta kultaseni, on vasta helmikuu! Ja ulkona on lunta! Ei me voida mennä uimaan”, sanoin ja silitin hänen hiuksiaan.
”Ole kiltti?” hän anoi ja hänen silmänsä olivat surulliset ja hän alkoi murjottaa.
”Älä katso hänen silmiinsä, niissä on hypnoottinen voima”, Edward mumisi, mutta oli jo liian myöhäistä.
”Kyllä… Totta kai! Luulen, että he puhdistivat eilen altaan sinulle!” sanoin ja nostin hänet syliini.

Edward voihkaisi ja paukautti päänsä oveen.
”Minä käskin sinua pysymään vahvana!” hän sähisi minulle.
”Anteeksi… Sanoit liian myöhään!” kuiskasin takaisin.
”Voi, tämä on täydellistä. Edward tulee myös, koska hänkin sanoi kyllä”, Natalia selitti ja minä katsoin Edwardia kohottaen kulmiani.

”Mitä sinä sanoitkaan vahvana pysymisestä?” kysyin ja nauroin nähdessäni Edwardin punastuvan. Hän punastui! Hän ei ollut koskaan ennen tehnyt sitä.
”Voi, tämä on täydellistä… Minä menen sanomaan isälle, että hänen täytyy laittaa bikinini päälle!” Natalie sanoi ja pomppi ylös alas.
”Öh, ei… Isäsi on kiireinen… Bella voi auttaa sinua?” Se kuulosti enemmän kysymykseltä.
”Totta kai”, vastasin ja pian Natalia oli poissa.

”Voi hitsi… Hän on hyvä”, sanoin ja nauroin. Minä nojauduin oven karmiin vastapäätä Edwardia ja katsoin häntä.
”Ja sinä olet tuntenut hänet vasta tunnin”, hän sanoi ja naurahti myös.
”Niin.. Hän on todella energinen”, sanoin ja katsoin sinne minne Natalia katosi. Kun katsahdin takaisin Edwardiin, hänellä oli epäluuloinen ilme.
”Mitä?” kysyin ja nauroin.
”Sinä pidät hänestä, etkö?” hän kysyi.
”Totta kai! Hän on lähimpänä pikkusiskoa, mitä minulla tulee koskaan olemaan!” nauroin.
”Joten.. Anna minun selventää se. Eilen sinä vihasit häntä ja nyt sinä rakastat häntä?” hän kysyi ja hymyili. Suuni loksahti auki.
”Tuo ei ole totta! Pidin hänestä heti alussa!”
Edward nauroi.

”VALEHTELIJA!” hän huudahti ja minä tunsin, kuinka aloin punastua. ”Sinä olit mustasukkainen.”
Minä pidätin henkeäni.
”En ollut.”
”Olitpas!”
”Enpäs!”
”Kyllä!”
”En!”
”KYLLÄ!” hän sanoi ja yhtäkkiä tunsin, kuinka joku työnsi minua pois. Heräsin transsistani ja huomasin, kuinka lähekkäin minä ja Edward seisoimme. Katsoimme molemmat alas pieneen rakoseen välissämme ja näimme Natalian työntävän meitä erillemme.

”Mitä te teette?” hän kysyi hämmentyneenä.
”Riitelemme!” sanoin ja katsoin Edwardia ilkeästi samalla kun astuin askeleen taaksepäin ja nojauduin ovenkarmia vasten.
”Minusta se näytti enemmän suutelemiselta!” Natalia sanoi ja astui huoneeseeni.
”MITÄ?” Edward ja minä huusimme yhtä aikaa.
”Ei me suudeltu”, sanoin.
”Mutta te aioitte”, Natalia sanoi ja otti t-paitansa pois.

Edward katsoi poispäin ja minä menin huoneeseeni.
”No, Edward, nähdään sitten myöhemmin”, sanoin ja suljin oven.
Minä autoin Nataliaa bikinien kanssa ja menin sitten vaatehuoneeseeni ja päätin laittaa italian laivastonsiniset narubikinit.

”Vau, sinä näytät nätiltä!” Natalia sanoi, kun hän näki minut bikineissä.
”Sinä myös, kullannuppu”, sanoin laittaen vaatteeni takaisin ja otin kolme pyyhettä – olin melkein varma, että Edward unohtaisi omansa.

Me avasimme oven ja Edward odotti jo ulkopuolella – ilman pyyhettä. Minä hymyilin hänelle ja annoin yhden. Hän hymyili takaisin.
”Kiitti.”

Tie altaalle oli yhtä kidutusta. Oli todella kylmä ja ympärillämme oli lunta. Natalia juoksi viimeiset askeleet, koska ei voinut odottaa enää kauempaa. Hän heitti vaatteensa yltään ja hyppäsi lämmitettyyn veteen.

”En voi uskoa, että allas on lämmitetty ja valmiina käyttöön – on sentään helmikuu!” sanoin ja katsoin Nataliaa. Edward nauroi.
”Äh, se on Natalian takia… Hän käyttää allasta aina, kun käy täällä – vuodenajalla ei ole väliä! Siksi me puhdistimme sen ja kaikkea”, Edward selitti ja otti paitansa pois.

Minulle oli vaikeaa olla tuijottamatta häntä, joten minä vain aloin itsekin ottaa vaatteita pois. Olin juuri saanut viikattua Natalian ja omat vaatteeni, kun huomasin Edwardin tuijotuksen.
”Mikä on vinossa?” kysyin ja aloin täristä.
”Olet kylmissäsi, se on vinossa!” hän vastasi ja yritti työntää minut altaaseen.
”EI! EI! Älä!” huudahdin ja pidin hänen käsivarrestaan kiinni.
”Voi, älä viitsi! Olen niiiiin paljon vahvempi kuin sinä!” hän sanoi nauraen.
Tunsin hänen puskevan minut niin kauas reunalle, että puolet jalastani oli jo altaan puolella. Viime hetkellä minä työnsin häntä vastaan ja kietouduin häneen kiinni. Hän jähmettyi hetkeksi – luultavasti yllätyksestä. Sitten hän nauroi ja laittoi minut eteensä ja halasi minua.
Nyt minä näytin yllättyneeltä.

”Tiedäthän… Olet oikeassa… Näin tämä on paljon helpompaa”, hän sanoi ja ennen kuin tajusin mitä tapahtui, hän nosti minut ylös ja hyppäsi altaaseen. Minä kiljuin niin kovaa kuin pystyin – kunnes vesi tulvi suuhuni ja lämpö ympäröi vartaloni.
Pääsin vihdoin pinnalle ja vedin syvään henkeä. Kylmä ilma tulvahti keuhkoihini ja nenääni.
”Voi luoja! Senkin idiootti!” kirkaisin ja yritin painaa häntä olkapäistä alas, jotta hänkin joutuisi veden alle. Hän nauroi niin kovaa, ettei edes huomannut, kun seisoin hänen takanaan ja yritin painaa hänet alas.

Hän kääntyi ympäri ja hymyili minulle.
”Mitä sinä luulet tekeväsi?” hän kysyi.
”Yritän kostaa tietenkin!” ähisin ja nauroin. Hän hymyili minulle.
”Ja kuinka se luonnistuu?” hän kysyi ja yritti ottaa minut vakavasti.
”Öhm… Kerron sitten, kun se toimii”, sanoin ja hyppäsin ilmaan, että koko painoni olisi hänen olkapäillään. Hän nauroi.
”Bella, minä seison tässä! Kuinka sinä oikein yrität saada minut alas, kun minä seison?!” hän kysyi ja nauroi. Minä huokaisin ja sukelsin alas
pohjalle ja sitten hänen jalkojensa väliin, missä näin Natalian pienien jalkojen vipattavan.

Kosketin hänen jalkaansa ja nousin ylös.
”Kiinni jäit!” sanoin ja hän katsoi minua yllättyneenä.
”Bella, tuo oli ilkeää! En ollut valmis!” hän vinkaisi. Minä nauroin.
”No, yritä ottaa minut kiinni!” sanoin ja uin pois. Se, mitä en ollut odottanut oli se, että hän oli niin hyvä uimari. Hän vain sukelsi ja kosketti jalkaani.
”Vau, minäkään en ollut vielä valmis!” sanoin järkyttyneenä. Edward ilmestyi yhtäkkiä taakseni.
”Tiedän mitä tarkoitat… Hän säikäytti minut kuoliaaksi, kun me uimme täällä ensi kertaa ja hän oli vain 5-vuotias. Hän vain hyppäsi ja upposi pohjaan… Minä luulin, että hän kuolisi!” hän sanoi ja hymyili Natalialle.

”Joten, mitä te leikitte, kun hän on täällä?” kysyin ja annoin itseni kellua veden pinnalla.
”Ei oikeastaan mitään… Me vain puhumme ja teemme ei mitään”, hän sanoi ja alkoi itsekin kellua.
”Kuulostaa hyvältä”, sanoin ja suljin silmäni. Minä vain rentouduin ja minusta tuntui hyvältä, kun Edward yhtäkkiä työnsi minut veden alle.
Kirkaisin järkytyksestä ja yllätyksestä ja nousin pintaan.
”Hitsi, olet niin typerys Edward!” nauroin ja aloin köhiä.

”Bella?” Natalia kysyi toisesta päästä ja minä uin hänen luokseen. ”Haluan kysyä sinulta jotain.”
Katsoin häntä hymyillen ja odotin hänen kysymystään.
”Tiedän, että pidät Edwardista ja kaikkea… Mutta hän on minun sulhaseni ja haluaisin nyt hiukan kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan, tiedäthän?” hän sanoi varovaisesti. Minä hymyilin – luoja, kuinka söpö hän olikaan!
”Tottakai. Olen todella pahoillani, Natalia! Mene vain hänen luokseen!” sanoin ja yritin näyttää vakavalta. Hän nyökkäsi ja ui Edwardin luo.
Minä hymyilin Edwardille samalla kun hän katsoi minua laskelmoivasti. Juuri silloin Natalia ilmestyi hänen viereensä ja halasi häntä. Edward taputti häntä päähän ja hymyili hänelle. Minä nauroin ja nojauduin selälleni. Tuijottaen pilviselle taivaalle.
Minä makasin siinä pitkän aikaa ja melkein nukahdin, kunnes kuulin Natalian nousevan vedestä.

”Minun täytyy pissata”, hän sanoi ja käveli pois pyyhkeensä kanssa.
Minä makasin altaan reunalla ja nojasin päätäni betoniin.
Kuulin Edwardin tulevan lähemmäs ja hymyilin.
”Joten, millainen morsiamesi on?” kysyin hymyillen enkä edes yrittänyt peittää sitä.
”Hiukan liian nuori – eikö?” hän kysyi ja tunsin hänen hengityksensä kaulaani vasten. Olin yllättynyt siitä, kuinka lähellä hän oli ja kuinka tunsin hänen hengityksensä kutittavan märällä ihollani. Minä hymyilin.
”No, ainakin hän näyttä olevan mukavampi kuin muut tytöt, jotka rakastuvat sinuun”, mumisin ja nauroin.
”Joten hän mukavampi kuin sinä?” hän kysyi ja tunsin hänen hengityksensä kaulallani. Katsoin ylös ja näin hänen seisovan vieressäni ja unohdin, mitä minun piti sanoa. 
”Niin kyllä… Hän on mukavampi kuin sinä”, Edward sanoi ja toi kasvojaan lähemmäs.
”Eipäs ole!” sanoin ja tunsin lumishiutaleen laskeutuvan solisluulleni.
”Joten sinä myönnät, että pidät minusta – paljon?”

Edward pyyhkäisi lumishiutaleen hitaasti pois peukalollaan. Minä pidätin hengitystäni.
Voi luoja! Mitä oikein on tekeillä?
Näin Edwardin virnistävän ja näytin hänelle kieltäni.
”Mikä on vinossa Bella?” hän kysyi ja minä katsoin vasemmalle puolelleni vain nähdäkseni lisää lunta.
Käännyin takaisin ja silmäni suurenivat, kun näin Edwardin seisovan edessäni kädet minun molemmilla puolillani.
”Edward! Mitä hittoa sinä teet?” kysyin vihaisesti.
”En ymmärrä, mitä tarkoitat”, hän kuiskaisi kaulaani vasten.
”Joten tämä on sitä, mitä sinä yleensä teet, kun sinulla on tyttö uima-altaassasi?” kysyin ja heti sen jälkeen tajusin, että niin se taisikin olla. Hän katsoi ylös minuun ja hymyili.
”Mieti sitä!”
Minä pyöräytin silmiäni.
”Älä viitsi, lopeta”, sanoin ärsyyntyneenä, kun yhtäkkiä tunsin lumihiutaleen laskeutuvan olkapäälleni ja pian Edward nuolaisi sen pois. Pidätin henkeäni yllättyneenä.
”Mikä hätänä Bella?” Edward kysyi ja nauroi. ”Meillä on noin neljä minuuttia ennen kuin Natalia tulee takaisin…” hän kuiskasi kaulaani vasten ja minun oli vaikea keskittyä.
”Ei”, mumisin ja mumisin ja tunsin polvieni veltostuvan.
”Mitä sinä sanoit Bella?” Edward kysyi ja kosketti vyötäröäni oikealla kädellään.
”Ei… Tämä ei ole oikein”, mumisin heikosti.
”En saa selvää puheestasi, kun sinä mumiset koko ajan…” hän sanoi ja silitti selkääni.
”Lopeta”, kuiskasin.
”Lopeta mikä?” Edward kysyi ja tunsin hänen hengityksensä solisluullani.

”AAAAHHHH!” kirkaisu peitti jännittyneen ilman ja me säpsähdimme. Edward ja minä katsoimme ylös ja näimme Natalian juoksevan poispäin. Olin vihainen ja työnsin Edwardin pois.
”Senkin idiootti, minä käskin sinua lopettaa”, sähisin ja hyppäsin pois vedestä. Nappasin pyyhkeeni ja juoksin Natalian perään. Kuulin Edwardin seuraavan minua.
”Bella, olen pahoillani!” hän huudahti.
”Ole nyt vain hiljaa Edward!” huusin takaisin ja juoksin kovempaa. Sain hänet vihdoin ovella kiinni.
”Natalia kuuntele”, aloitin.
”EI!” hän huusi ja minä pidin hänen kädestään kiinni.
”Olen pahoillani tästä… Hän rakastaa sinua silti… Hän vain hölmöilee ympäriinsä”, huusin. Natalia jähmettyi ja kääntyi ympäri.
”Minä tiedän mitä hän teki… Tiedän mihin se johtaa… En ole tyhmä, Bella. Minä vihaan häntä siitä, mitä hän teki ja minä vihaan sinua… Koska sinä olet tarpeeksi vanha… Tarpeeksi vahva… Sanomaan ei!” hän huusi ja näin hänen silmissään kyyneliä.
”Natalia… Minä yritin”, aloitin uudestaan.
”Ethän! Sinä et edes tiedä, mitä yrittäminen on…” hän huusi ja käveli pois.
”Ja muuten, sinun hiuksesi ovat rumat”, hän huusi ja lähti pois. Edward juoksi hänen peräänsä, mutta minä en. En voinut. Miksi minä tein sen!

Menin huoneeseeni ja suljin oven. Kuulin Edwardin Natalian riitelevän viereisessä huoneessa enkä voinut uskoa, että hän yritti keksiä tekosyitä sille, mitä hän teki 9-vuotiaan edessä!

………………………….

Vietin loppupäivän yksin huoneessani. Edward koputti kerran oveen, mutta minä en vastannut. En voinut. Olin hämmentynyt ja tarvitsin aikaa miettiä kaikkea. Myöhemmin sinä iltapäivänä Eliza tuli huoneeseeni tuomaan juhlapukua. Mustaa olkaimetonta mekkoa hopeisten korkokenkien kanssa.
Kampaajakin tuli ja teki jotain hiuksilleni. Mutta en kiinnittänyt siihen mitään huomiota, sillä mielessäni myllersivät toiset asiat, jotka tuntuivat olevan paljon tärkeämpiä…

Kello oli yhdeksän, kun menin alakertaan ja länsisiipeen, mistä löysin ison juhlasalin. Huone oli täynnä ihmisiä kalliissa puvuissaan ja mekoissaan. Täynnä ihmisiä, jotka olivat tärkeitä ja sitten siellä olin minä. Ulkomaalainen vaihto-oppilas!

Seisoin yksin enkä tiennyt minne mennä. Vihdoin päädyin pimeään nurkkaan.
”Hei. Sinä olet varmaan Bella!” vanhempi mies sanoi ja hymyili minulle.
”Kyllä olen”, sanoin ja yritin tunnistaa hänet.
”Oi… Antakaa anteeksi… Olen Venäjän presidentti… Yönaapurisi!” hän sanoi ja iski silmää. Minä nauroin.
Hän näytti mukavalta ja erittäin paljon isältä. Pystyin kuvittelemaan Natalian istuvan hänen sylissään jouluna tai hänet kertomassa Natalialle iltasatuja.
”Voi, on todella mukavaa tavata teidät! Teillä on ihastuttava tytär”, sanoin ja me kättelimme.
”Kiitoksia! Kyllä, hän on enkeli. Kuulin, että hän oli kanssasi uima-altaalla tänään?” hän kysyi hymyillen. Minä nyökkäsin.
”Niin, hän todella halusi mennä.”
Presidentti nauroi.
”Niin… Hän voi olla hyvin vakuuttava… Hän on tullut äitiinsä”, hän sanoi ja minä nauroin.
”Voi, uskon sen!”
Hän huokaisi. ”Niin… Hän muistuttaa minua kovasti hänestä…”

”Bella, siellä sinä olet!” Edward sanoi ja kietoi kätensä vyötärölleni. ”Haluatko tulla kanssani?” hän kysyi, mutta minä pudistin päätäni. Ei enää ikinä!
”Ei. Kiitos vain. Minä puhun nyt Natalian ihastuttavalle isälle”, sanoin ja hymyilin.
”Niin… Edward, sinä sanoit minulle, että hän on mukava tyttö, mutta sinä et kertonut, kuinka ihastuttava nuori nainen Bella on!” Natalian isä sanoi ja minä punastuin. Edwardin ote vyötäröltäni tiukentui.
”Niin… Öhm… Bella, me todella tarvitsemme sinua tuolla…” Edward sanoi uudelleen. Minä vilkaisin häntä laskelmoivasti.
”Kuka minua tarvitsee, Edward?” kysyin ja hymyilin hänelle tekohymyä. Hän ei sanonut mitään.
”Onko tyttäreni sinun kanssasi Edward? Tiedän, että hän todella pitää sinusta. Joka kerta, kun me tulemme tänne, en näe häntä, kunnes me taas lähdemme!” presidentti nauroi, mutta Edwardin sormi painui syvemmälle ihooni. Minä vinkaisin ja hän huomasi välittömästi, mitä teki.
”Olen todella pahoillani”, hän kuiskasi.
”Joo… Niin”, sähisin ja hymyilin presidentille.
”Sinä olet varmaan hyvin huolehtivainen isä. Toivoisin, että minulla olisi samanlainen isä kuin sinä olet!” sanoin hymyillen ja tunsin Edwardin sormen uudestaan.
”Voi kiitos, kiitos!” Natalian isä sanoi ja minä hymyilin hänelle samalla, kun siirsin Edwardin käden pois.
”Luulen, että hyvä isä rakastaa aina tytärtään”, presidentti sanoi ja otti kädestäni kiinni, jotta pystyi painamaan kämmenselälleni suukon.
”Suonette anteeksi, neiti Swan”, hän sanoi ja iski silmää vielä viimeisen kerran.

Heti kun hän lähti, käännyin Edwardia kohti ja katsoin häntä raivoissani.
”Jos et näe minun puhuvan Natalian isälle, sinulla täytyy olla joku ongelma”, sanoin ja kävelin pois.

Hetki aikaa kului ennen kuin me istuimme vihdoinkin pöytään. Kaikki söivät ja kertoivat tarinoita – se ei oikeastaan ollut niin tylsää kuin olin odottanut! Ainoa ongelma oli, että jouduin istumaan Edwardin vieressä ja se vähän niin kuin pilasi tunnelman.
Me emme puhuneet ollenkaan ja se oli hyvä, koska olisin todella voinut iskeä haarukkani hänen jalkaansa jos hän olisi kehdannut sanoa minulle sanaakaan!

Yhtäkkiä Natalia tuli huoneeseen. Hän tanssi tiensä isänsä luokse.
”Isi? Voinko istua sylissäsi?” hän kysyi ja kaikki vieraat hymyilivät pienelle prinsessalle.
”Tottakai, rakas”, hänen isänsä sanoi ja otti hänet syliinsä. Natalia nojasi päätään isänsä olkaa vasten ja sulki silmänsä.
”Näytät väsyneeltä Talia… Minun pitäisi tulla peittelemään sinut”, hänen isänsä sanoi ja Edward nosti katseensa.
”Voi älkää huoliko siitä herra Tschikov, olisin todella iloinen jos voisin tehdä sen puolestanne”, hän sanoi ja nousi ylös.
”Voi ei, Edward. Se olisi todella mukavaa, mutta millainen isä oikein olisin, jos en voisi peitellä edes omaa tytärtäni?” Tschikov sanoi ja kaikki muut nauroivat.
”Hyvä isä”, Edward sanoi ja katsoi häntä oudolla ilmeellä – kuin hän tietäisi jotain.
”No… Luulen, että haluat sitä todella… Tarkoitan, minähän voin tehdä sen muina öinä, enkö?” presidentti sanoi ja katsoi ympärilleen. Sitten hän katsoi alas tyttäreensä.
”Saanko hyvän yön suukon?” hän kysyi ja Natalia katsoi muita vieraita ympärillään. Epävarmana, olisiko se soveliasta. Kaikki muut nyökkäsivät ja hymyilivät hänelle, joten hän kääntyi isäänsä kohti ja antoi pusun hänen poskelleen.
”Siinä!” ”Voi kuinka söpöä!” Ja muut samanlaiset sanonnat täyttivät ilman.
”Hyvää yötä Natalia. Tulen käymään yöllä ja varmistan, ettei sänkysi alla ole hirviöitä!”

Edward tarttui Nataliaa kädestä ja lähti huoneesta. Minä olin hämmentynyt. Miksi Edward vaati saada peitellä hänet? Mitä oli tekeillä? Eihän hän satuttaisi häntä iltapäiväisen takia… Vai satuttaisiko?
Pyysin anteeksi ja seurasin heitä hiljaa toiseen kerrokseen ja piilouduin Edwardin huoneen viereisen pylvään taakse. Näin hänet polvillaan.
”Kuule…” hän kuiskasi ja käänsi Natalian päätä, jotta hän katsoisi häneen. ”Haluan sinun kuuntelevan minua, okei?”
Natalia nyökkäsi hiljaa.
”Sinä nukut minun sängyssäni tänä yönä, käykö? Ja minä haluan sinun lukitsevan oven perässäsi avaimella, joka on lukossa. Ymmärrätkö?” hän sanoi ja Natalia nyökkäsi hiljaa. ”Et päästä ketään sisään… Varsinkaan isiä. Ymmärrätkö minua?”
”Mutta kuinka isi voi sitten karkottaa hirviöt?” hän kysyi.
”Hirviöitä ei ole jos lukitset ovesi. Ja kuule… Kun menet kotiin, haluan, että lukitset ovesi silloinkin. Aina… Ymmärrätkö?” Edward sanoi ja ensimmäistä kertaa en tajunnut.

Mutta yhtäkkiä kaikki kävi järkeen:
Edwardin eilinen kiinnostus päivällisellä: Tuleeko hänen tyttärensäkin?
Syy, miksi Natalia hurjistui, kun näki meidät:
”Olen pahoillani tästä… Hän rakastaa sinua silti… Hän vain hölmöilee ympäriinsä”, huusin. Natalia jähmettyi ja kääntyi ympäri.
”Minä tiedän mitä hän teki… Tiedän mihin se johtaa… En ole tyhmä, Bella. Minä vihaan häntä siitä, mitä hän teki ja minä vihaan sinua… Koska sinä olet tarpeeksi vanha… Tarpeeksi vahva… Sanomaan ei!” hän huusi ja näin hänen silmissään kyyneliä.
”Natalia… Minä yritin”, aloitin uudestaan.
”Ethän! Sinä et edes tiedä, mitä yrittäminen on…” hän huusi ja käveli pois.
”Ja muuten, sinun hiuksesi ovat rumat”, hän huusi ja lähti pois.

Syy, miksi Edward yritti rauhoittaa häntä.
Tapa, millä Edward reagoi, kun juttelin herra Tschikoville:
”Bella, siellä sinä olet!” Edward sanoi ja kietoi kätensä vyötärölleni. ”Haluatko tulla kanssani?” ja
”Onko tyttäreni sinun kanssasi Edward? Tiedän, että hän todella pitää sinusta. Joka kerta, kun me tulemme tänne, en näe häntä, kunnes me taas lähdemme!” presidentti nauroi, mutta Edwardin sormi painui syvemmälle ihooni. Minä vinkaisin ja hän huomasi välittömästi, mitä teki.
”Olen todella pahoillani”, hän kuiskasi.
”Joo… Niin”, sähisin ja hymyilin presidentille.
”Sinä olet varmaan hyvin huolehtivainen isä. Toivoisin, että minulla olisi samanlainen isä kuin sinä olet!” sanoin hymyillen ja tunsin Edwardin sormen uudestaan.

Tapa, jolla herra Tschikov puhui:
”Niin… Edward, sinä sanoit minulle, että hän on mukava tyttö, mutta sinä et kertonut, kuinka ihastuttava nuori nainen Bella on!” ja
”Luulen, että hyvä isä rakastaa aina tytärtään.” ja
”Voi älkää huoliko siitä, herra Tschikov, olisin todella iloinen jos voisin tehdä sen puolestanne”, hän sanoi ja nousi ylös.
”Voi ei, Edward. Se olisi todella mukavaa, mutta millainen isä oikein olisin, jos en voisi peitellä edes omaa tytärtäni?” Tschikov sanoi ja kaikki muut nauroivat.
”Hyvä isä”, Edward sanoi ja katsoi häntä oudolla ilmeellä – kuin hän tietäisi jotain.
”No… Luulen, että haluat sitä todella… Tarkoitan, minähän voin tehdä sen muina öinä, enkö?”


Tulin huonovointiseksi ja pidin vatsastani kiinni.

”Nyt mene sinne ja sulje ovi perässäsi, okei? Nuku sängyssäni”, Edward sanoi ja Natalia katosi huoneeseen. Hän seisoi siinä hetken odottaen, että Natalia lukitsisi oven. Menin hänen luokseen.
”Öhm, hei”, sanoin epävarmana. Edward kääntyi ympäri ja katsoi minua.
”Miksi et koskaan kertonut minulle?” kysyin ja katsoin maahan.
”Mitä hittoa Bella? Miksi et ole alakerrassa?” Hän oli vihainen.
”Minä seurasin teitä”, kuiskasin.
”Miksi?” hän kysyi raivoissaan.
”Koska… Oletko varma tästä… Tarkoitan… Tämä on iso juttu”, sanoin ja Edward tuli luokseni ja löi seinää takanani.
”Helvetti Bella! Jos et usko minua niin mene. En pyytänyt sinua kuuntelemaan!” hän sähisi. Hän oli niin vihainen, että sydämeni tihensi tahtiaan.
”Mutta miksi sinä et tee mitään? Voisit mennä tuomarille”, sanoin voiden huonosti.
”Bella! Hän on Venäjän presidentti! Kukaan ei voi mennä presidenttiä vastaan”, hän sähisi takaisin. Nojauduin seinään ja hengitin kovaa.

”Minä luulen, että tulen sairaaksi”, sanoin ja Edward tarttui kädestäni ja veti takaisin portaisiin.
”Koita päästä siitä yli, Bella. Hän on turvassa täällä”, hän kuiskasi ja me astuimme takaisin huoneeseen.
Natalian isä hymyili meille ja yhtäkkiä näin hänet aivan eri valossa. Enemmän perverssinä eikä ollenkaan isänä. Tulin kananlihalle.
”Lopeta”, Edward sähisi ja minä katsoin pois.

Vietin loppuillan miettien. Ehkä isäni ei ollutkaan niin paha kuin kuvittelin. Ainakaan hän ei ollut perverssi! Ja se, että tämä tyyppi näytti aivan tavalliselta, antoi minulle kylmiä väristyksiä.
Edward oli jostain syystä vihainen minulle eikä kiinnittänyt minuun huomiota. Olin aivan väsynyt kello kahdelta ja melkein nukuin istualtaan. Edwardilla vieressäni ei näyttänyt olevan yhtään sen enempää energiaa kuin minullakaan.
Esme tuli luoksemme ja laittoi kätensä minun oikealle olalleni ja Edwardin vasemmalle.
”Miksi te ette menisi nukkumaan? On myöhä. Menkää lepäämään”, hän kuiskasi ja me kävelimme huoneisiimme äänettöminä.

Avasin juuri oven, kun Edward kääntyi ympäri.
”Bella?” hän kysyi.
”Mhm”, vastasin ja käännyin ympäri.
”Lukitse ovesi.”
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Valomieli

  • Vieras

Oi...  Mä oikeesti tykkään lukea tätä! Sä suomennat loistavasti... Tosi sujuvaa, ja muutenkin...
Joo... Tiedän että osaan selittää ihan hurjan hyvin... n___n~<3 Mutta... En osaa oikein sanoa mitään... : )

E/B= <3 Toivottavasti saan pian lisää luettavaa

*purr*

~Haaveillaan turhia
Valo

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
:OOOOOOOOOOO Jännää!!!
Tää on niin hyvä! Äkkiä jatkoa!!
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 19:52:06 kirjoittanut Nyappy-Chan »
if you die now, how would you feel about your life?

minnyyy

  • Vieras
NIIN ihana<3 Suomennat loistavasti ja todella nopeasti! :)

Kiitos. Jatkoa taas? :D

hyperactive

  • ***
  • Viestejä: 8
jess (((((8 tykkään tositosi paljon tarinasta ja siitä, että jatkoa tulee näin nopeasti :3

Minsk

  • ***
  • Viestejä: 32
Tykkäsin tosi paljon! Oli kiva kun tässä oli enemmän bellaa ja edwardia yhdessä! ;)

Jäi todella jännään paikkaan, en malta odottaa, että jatkoa tulee.

Tämä luku oli taas suomennettu hyvin eikä tainut olla virheitä. Nyt vaan odottelen innolla seuraavaa lukua!
"I think she's having hysterics, maybe you should slap her."

SnowCherry

  • Vieras
Oi, tosi hyvä osa taas! Ihanaa kun siinä oli vähän enemmän B/E:tä ^^ Mutta kauhea tuo Natalia isä :SS Hyi kamala. Ja Natalia vaikutti suloiselta ^^

Jatkoa? :P

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
aww, se uima-allas kohta oli ihana. <3 tai se alku, ei loppu.  : D
aika hurjaa jos oma isä ois tollane perverssi? :o

ihanan nopeesti tulee jatkoo. <3
and paradise comes at a price

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Minä nauroin ja nojauduin selälleni. Tuijottaen pilviselle taivaalle.

Tuo kohta olis voinu olla näin: Minä nauroin ja nojauduin selälleni tuijottaen pilviselle taivaalle.

Tosi hyvä luku jälleen kerran. :)  Suomennat vieläkin hyvin, ja ite en osaisi näin hyvin suomentaa :D

Hieman "järkytyin" tuossa lopussa, ja just se teki tästä luvusta todella hyvän. Repeilin taas, esim 9-vuotiaalle Natalialle :D Ihana luku. Kiitos. :)
I have always loved you, and I will always love you.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Ihanaaihanaaihanaaihanaaihanaa...
Siis tämä on jotain niin ihanaa, ei voi oikeasti muuta sanoa. Veti ihan hiljaiseksi.
Ihanaa saada jatkoa. Ihana pätkä. Kaikki tässä on niin ihanaa. Helvetti, ihanaa näyttää olevan ainut sana jonka osaan.. 8)
Kiit♥s pitkästä jatk♥sta. ♥

Suklaamurunen♥
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora