Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Moving to 1600 Pennsylvania Avenue K-11 (VALMIS)  (Luettu 230923 kertaa)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Aww, tämä oli järjettömän ihana osa. Kiitoskiitoskiitos. Ihana käännös. Kiitän. Jatkoa?

annamaU-

  • ***
  • Viestejä: 22
  • 🖤❤️🤍🖤❤️🤍
TATTATATA TAAAAAA

Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen että tuli jatkoa !
Ah , Bella ja Edward =  :-*
vihdoinki !
tää on niin ihana !  :D :D :D :D

JATKOA <3
- annamaU-
“It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” - Albus Dumbledore

DRAMIONE

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
oih <3 tää oli hyvä luku
lovelovelove

suklaamuru

  • ***
  • Viestejä: 12
  • 차라리 때려
    • Ine's tumblr
Ihana ! <!!3 Jatkoa ja lisää ! Ihanin ficci mitä oon lukenu <!3
Kimi ga kirai na kimi ga suki~

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Tämä on ihana! <3 Esme oli ihanan kiltti. :D
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Valomieli

  • Vieras
Au! Tää oli jotain ihanaa tää luku. :----) Mulla oli vaan hymy korvissa koko luvun ajan. Aivan ylisöpö luku!

Esme oli taas tosi herttainen ja ihana! Loistavaa. Plääh. En mä osaa sanoa mitään rakentavaa. Paitsi että siellä oli joku lause, joka oli muotoiltu vähän hassusti, mutta en mä enää muista mikä.  No. Ilmeisesti se ei ollut mitään tärkeetä kun en muista. Haha... ^------^

Huh huh. Onneks Lisa ei ollut taas yksi Edwardin entisistä heiloista, ettei taas syntynyt jotain draamaa. Se olis ollu vähän liikaa. :'>

No mutta... Jospa sitten saadaan pian jatkoa tällekin luvulle, niin pysyy Valo tyytyväisenä! : )

Haaveillaan turhia
Valo

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
OI<3 Aivan ihana luku! Toivoisin että tulisi pian jatkoa. :))
<3

Allu-Pallu

  • Pupumainen pupunen
  • ***
  • Viestejä: 70
  • Tekno pupu
se oli niin awwwwwwws ;Dja Edward on niin arrrr :-*
haluan todellakin olla bellan paikalla(niin kuin varmasti jokainen ei-ehkä-niin-täysjärkinen meistä)
JATKOA!!!!!!! :-* :-* :-* :-*
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!

UntenLaiva

  • A Musketeer
  • ***
  • Viestejä: 175
  • "Every man for himself"
Oli kyl niiiiiiin ihana luku että.... :D
aivan ihanan ihanan ihana!!!  :D

Charlielle

  • ***
  • Viestejä: 56
Jau. Esme oli niin esmemäinen. Herttanen.
Jatkoa odottelen =)

Charlielle
Make your own opinions.
Don't use others.

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Aivan loistava luku!
En löytänyt mitään virheitäkään. :)
Tämä on vain ihan paras. <3
to me you live in a world of chaos.

bansku

  • addikti
  • ***
  • Viestejä: 26
awww<3 oon ihan onnesta soikeena tääl, ku noi tollot tajus vihdoinki, että mitä oli meneillään. Toivottavasti saat suomennettua tätä lisää sunnuntaihin mennessä, koska oon ihan koukussa tähän tarinaan ja toivon niin kovasti, että saan lukee tätä lisää jahka kerkiän taas koneelle (en suinkaan toista itseeni tai mitään *wirn*) en osaa mitään muuta sanoo, kun että erittäin iso kiitos siitä, että olet suomentanu tätä tarinaa :)
"näin murtuu minun mieleni hauras eikä palaa enää ennalleen auta nyt vielä viimeisen kerran tai hiljaa vaan kaikki katoaa.."
http://www.youtube.com/watch?v=x7Xel9jFNAs

jools

  • Vieras
Vihdoin!!:)
Kiitos.
Oli taas hyvin suomennettu.

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
T/N: Tässä tulee seuraava luku. Jälleen betaamattomana. :)

Kahdeskymmenesyhdeksäs luku: Ensimmäinen viilto

BPOV:

Minä kävelin yläkertaan käsi kädessä uuden, upean, täydellisen poikaystäväni kanssa. Kohotin katseeni ja nauroin, kun huomasin hänen tuijottavan minua.

”Mikä noin hauskaa on?” hän kysyi. Minä hymyilin.
   
”Sinä!” sanoin nauraen.

”Miksi minä olen hassu?” hän kysyi nauraen mukana. Kohautin olkiani. Se oli outoa. Juuri nyt kaikki oli hassua, täydellistä, suloista ja… no, positiivista. Minusta tuntui kuin olisin leijunut muutaman tuuman lattian yläpuolella.

Me seisahduimme vihdoin huoneeni eteen ja hymyilimme toisillemme. Minä nojauduin ovea vasten, enkä tiennyt mitä sanoa.

”Oletko väsynyt?” Edward kysyi ja minä mietin sitä.

”En… en ainakaan usko. Mutta luulen olevani iloinen, kun saan heittää nämä korkokengät jaloistani ja kaikkea”, sanoin ja punastuin, kun näin mielessäni kuvan minusta ja Edwardista yhdessä suihkussa. Hän huomasi punastumiseni ja katsoi minua uteliaasti. En voisi ikinä kertoa hänelle sitä!

”No… öhm”, Edward sanoi ja keskeytti. 

”Niin… luulen…” sanoin ja katsoin maahan. Se oli outoa. Me olimme läheisempiä kuin ikinä, mutta nyt tämä koko ’me pidämme toisistamme’ juttu oli uusi ja jotenkin nolostuttava. Luulen, että se vain on iso askel, kun on toistanut itselleen vihaavansa jotakuta kolme kuukautta ja sitten muhinoida hänen kanssaan. Tiedän, että hän pitää minusta ja kaikkea…
mutta kaikki oli silti uutta ja… haurasta.

”Minä voisin… saisinko… tänään… täällä… jos haluat?” hän mumisi ja minä punastuin.

”Öhm… joo… tottak…”, meinasin vastata, kun kiljaisu keskeytti keskustelumme.

”EDWARD!” joku kiljaisi ja me molemmat katsoimme pomppivaa yhdeksän vuotiasta, joka juoksi meitä kohti. Edward riiputti päätään ja voihkaisi epäuskoisena. Me rakastimme Taliaa… mutta juuri nyt hän oli ärsyttävä.

”Talia”, hän sanoi ja minä kuulin, kuinka ärsyyntynyt hän oli. Vilkaisin häntä varoittavasti.

”Edward!! Arvaa mitä, arvaa mitä!” Talia huusi ja hyppi ylös alas.

”Mitä”, Edward sanoi vihaisesti ja minä tönäisin häntä kevyesti. Ei Talialle ollut syytä olla vihainen.

”Esme sanoi, että minä nukun tämän yön kanssasi!” hän sanoi ja Edward katsahti minuun järkyttyneenä.

”MITÄ?” hän sanoi.

”Tiedän! Minäkään en voinut uskoa sitä… Hän sanoi jotain, että te jätitte minut kahdeksi tunniksi yksin ja Edward pitäisi mahdollisuudesta korjata asian”, Talia sanoi ja otti Edwardin kädestä kiinni. Minä nauroin. Tiesin, ettei Esme ikinä antaisi meidän nukkua samassa sängyssä.

”Älä naura… Se saa pian sinutkin”, Edward sanoi ja katsoi minua ilkeästi. ’Sillä’ hän tarkoitti äitiään. ”Kun sinä vähiten odotat, se puraisee sinua eikä päästä koskaan irti!” Minä nauroin ja taputin hänen olkapäätään.

”Pidä hauskaa tänä yönä”, sanoin.

”Mitä! Tuonko minä vain saan? Taputuksen olkapäälle?” hän sanoi pettyneenä.

”No… niin… luulisin… siinä kaikki”, sanoin ja katsoin, kun Talia veti Edwardia poispäin.

”Voi, tästä tulee niin hauskaa! Minä olen jo vienyt kaikki barbini huoneeseesi. Esme auttoi minua. Hän sanoi, että me saamme valvoa ja leikkiä koko yön! Pidätkö sinä barbeista?” Talia kyseli ja minä nauroin.

”Voi älä huoli Talia… Edward rakastaa barbeja!” sanoin ja näytin kieltäni. Edward käveli vieläkin takaperin eikä kyennyt rikkomaan katsekontaktia.

”Mutta en blondeista… vain ruskea tukkaisista”, hän sanoi ja iski minulle silmää.

”Kuten Bella?” Talia kysyi.

”Juuri niin kuin Bella”, hän sanoi ja vilkaisi minua vielä pahoittelevasti ennen kuin katosi huoneeseensa.

Minä nauroin ja menin huoneeseeni. Menin suihkuun ja laitoin sitten shortsini ja toppini, joita käytin yöpukunani. Laskeuduin makuulle ja huokaisin. Tuntui hyvältä olla ilman niitä korkoja. Minun piti vielä nauraa, kun kuvittelin Edwardin ärsyyntyneen ilmeen samalla kun hän pitäisi barbia pystyssä.

……………………..

Minä voihkaisin. Kello oli kaksi yöllä enkä minä vain saanut unta. Ajatukseni vaelsivat koko ajan kohti Edwardia. Kyselin itseltäni, mitä hän mahtaisi tehdä juuri nyt – mutta hän luultavasti nukkui… tai leikki vieläkin Talian kanssa.

Tuijotin kattoa silmät auki. En voinut missään tapauksessa saada unta tänä yönä. Sen vuoksi, että olin ollut suhteessa jo… kuusi tuntia, tuntui kuin olisin ollut vauhdissa.

Nousin ylös ja kävelin ikkunalle. Tuijotin ikuisesti rauhatonta valtamerta. Kuun valo tanssi meren pinnalla ja se oli tarpeeksi.

Käännyin ympäri, laitoin sandaalit jalkaan, hiivin ulos huoneestani ja rukoilin, ettei kukaan näkisi minua. Minä hiippailin ulos hotellista ja alas rannalle.

Huokaisin helpotuksesta ja istahdin hiekalle. Rentoutuneena minä suljin silmäni ja kuuntelin aaltojen pauhua kauempana kallioita vasten ja tuulta, mikä oli yllättävän kylmää Floridalle.

Otin sandaalit pois, kiedoin käteni polvieni ympäri ja nojasin leuan polviini. Minä huokaisin ja suljin silmäni samalla kun työnsin jalkani kylmään hiekkaan ja yritin tuntea, kuinka hiekka liiskaantui varpaideni välissä. Minä huokaisin ja hymyilin. Tämä oli mahtavaa. Minä olin Floridassa, minulla oli poikaystävä ja… hymyni katosi.

Kuinka minä näen Edwardin? Vain poikaystävänä? Olin vieläkin hämmentynyt siitä, mitä tunsin. Edwardin pitäisi olla enemmän kuin vain poikaystäväni… mutten tiennyt, kuinka hän voisi mahdollisesti olla enemmän. Minulla oli tunne, etten ollut vielä kokonaan avoin hänelle. Ja syvällä itsessäni tiesin, etten ollut. Tytöt ottavat aina samankaltaiset pojat… joten… jos Edward on kuin Jacob… ja hän on monin tavoin… Kuinka kauan hänellä kestää tajuta, että minä olen tylsä? Milloin hän tajuaa, etten aio harrastaa hänen kanssaan seksiä vielä? Odottaako hän minun harrastavan seksiä? Tunsin päässäni kieppuvan. Tämä oli liikaa. En halunnut enää miettiä sitä, koska se teki minut surulliseksi ja minusta tuntui kuin oksentaisin.

”Sinä olet todella petollinen ihminen – sinähän tiedät sen… etkö?” hän kuiskasi korvaani ja hänen hengityksensä kutitti korvaani. Minä hymyilin, kun hän istui viereeni ja otti oikean käteni hänen vasempaansa.

”Mitä sinä täällä teet?” kysyin ja nojasin päätäni hänen olkaansa.

”No… Minä voisin valehdella ja sanoa, että minulla oli tämä todella mahtava idea tulla tänne, jotta se kuulostaisi romanttiselta ja salaperäiseltä ja seksikkäältä…” hän sanoi ja minä aloin nauraa.

”Sinä olet idiootti Edward”, sanoin ja tönäisin häntä kevyesti.

”… Mutta totuus on, että kun Talia nukahti vihdoin, minä en saanut unta, koska eräs kuuma tyttö vaelteli ajatuksissani… joten minä hiippailin huoneestani sinun huoneeseesi ja koputin oveesi. Sinä et vastannut, joten minä ajattelin, että sinä sydämetön ihminen olit jo nukkumassa ja menin – pettyneenä muuten – takaisin omaan huoneeseeni. Nyt me pääsemme siihen salaperäiseen osaan…” hän sanoi ja minä nauroin. Hän pystyi olemaan joskus tyhmä. ”Jostain oudosta syystä… luulen, että se oli Jumalan sormi, joka osoitti… minä kävelin ikkunaan ja näin tämän kauniin tytön istuvan täällä yksikseen. Joten minä sanoin itselleni ’Jos sinun oma tyttöystäväsi ei välitä sinusta – sinä et välitä hänestä.’ Siksi minä lähdin tänne alas ja kun tulin lähemmäs, tunnistin yhtäkkiä sinut ja ajattelin itsekseni Jumala ei koskaan antaisi sinun pettää Bellaa! Joten minä olin iloinen nähdessäni sinut täällä”, hän sanoi ja minä katsoin häntä suu ammollani. Hän nauroi.

”Bella… Se oli vain vitsi!” hän sanoi ja tönäisi minua kevyesti.

”Ai… no… minä luulin sinun olevan vakavissasi. Koska ennen kuin sinä tulit, minä harrastin kuumaa seksiä hengenpelastajan kanssa. Minäpä kerron sinulle… parasta ikinä!” sanoin, laskeuduin makaamaan ja voihkaisin. Nostin katseeni Edwardiin, joka katsoi minua mustasukkaisesti.

”Ei ollut hauskaa”, hän sanoi ja minä nauroin.

”Kosto vain”, sanoin ja vedin hänet alas, jotta hän voisi suudella minua. Mutta hän vetäytyi pois.

”Joten sinä voit harrastaa seksiä enkä minä edes pettänyt sinua?” hän sanoi ja minä katsoin häntä kysyvästi. Heilutin kättäni hänen kasvojensa edessä.

”Edward… Se oli vain vitsi”, sanoin nauraen. Hän nyökkäsi.

”Tiedän… mutta silti… miksi sinä saat aina viimeisen sanan?” hän kysyi ja nousi taas istumaan kädet puuskassa. En voinut pidättää nauruani.

”Edward sinä olet hullu… tiedätkö miksi?” kysyin ja hän yllätti minut nojautumalla päälleni.

”En… Miksi?” hän kysyi kaulaani vasten. Minä haukoin henkeä.

”Koska… koska… koska sinä olet hullu”, sanoin ja olin unohtanut syyt. Hän nauroi solisluutani vasten ja minä tulin kananlihalle.

”EDWARD!” minä huudahdin.

”Mitä?” hän kysyi huvittuneena.

”Sinä olet niin ilkeä. Tiedätkö sen?” kysyin ja haukoin happea.

”No… kumpi meistä harrastikaan seksiä… häh?” hän kysyi ja minä voihkaisin.

”SE OLI VITSI!” huusin ja hän nauroi. Tunsin hänen mahansa tärisevän omaani vasten. Suljin silmäni ja huokaisin.

Yhtäkkiä hän nousi ylös ja seisoi edessäni. Avasin toisen silmäni ja katsoin häntä yllättyneenä.

”Mitä sinä teet?” kysyin ja hän ojensi kättään.

”Tule. Mennään kävelylle”, hän sanoi ja minä pudistin päätäni.

”Ei. Minä haluan maata tässä”, sanoin ja laitoin kädet puuskaan. Edward nauroi.

”Tiedätkö, kuinka suloinen sinä olet, kun olet jääräpäinen?” hän kysyi ja minä pyöräytin silmiäni voihkaisten.

”Kiitti Edward! Nyt minä en voi enää olla edes jääräpäinen ärsyttääkseni sinua, koska sinä pidät siitä!” sanoin ja Edward nauroi. Ojensin hänelle vihdoin käteni ja hän veti minut ylös. Jälleen kerran liialla voimalla ja minä päädyin hänen syliinsä.

”Miksi sinun täytyy aina vetää minut ylös kuin painaisin 500 paunaa?” kysyin ja katsoin häntä. Hän kietoi kätensä vyötärölleni.

”Koska sinä kuulut käsivarsilleni. Siksi”, hän mumisi ja minä nojasin olkapäälläni hänen rintaansa vasten.

”Todellakin totta”, mumisin ja hän suukotti päälakeani.

”Lähdetään”, hän sanoi ja otti kädestäni kiinni.

”Minne me menemme?” kysyin ja seurasin häntä vesirajaan. ”Voi ei Edward! Minä en aio kävellä noin lähellä vettä”, sanoin ja pudistin päätäni.

”Katsotaanpa”, hän sanoi ja veti minut pidemmälle.

”Vesi on kylmää”, sanoin.

”Eikä ole”, hän sanoi hymyillen minulle.

”En minä halua… jalkani tulevat likaisiksi ja kaikkea”, sanoin ja Edward nauroi.

”Mitä sitten? Sinä voit pestä ne pois”, hän sanoi.

”Edward. Ei!” sanoin ja yritin vetäytyä pois, mutta hän oli liian vahva. Hän veti minua pidemmälle vaivattomasti.

”Tämä ei ole reilua. Sinä olet paljon vahvempi kuin minä”, valitin. Hän nauroi ja sitten me tulimme veteen. Minä kiljuin jo ennen kuin vesi osui varpaisiini – kun se sitten vihdoinkin koski, lakkasin kiljumasta ja suuni loksahti auki.

”Vesi on lämmintä.”

Edward hymyili ja minä näin jopa puolipimeässä, että hänellä oli vaikeuksia pidättää nauruaan.

”Älä-sano-sanaakaan”, sanoin ja annoin hänelle varoittavan ilmeeni. Hän nyökkäsi ja me kävelimme käsi kädessä veteen.

”Tottakai… ei sanaa… vaan kaksi: Minähän sanoin niin!” hän sanoi ja juoksi pois nauraen. Minäkin aloin nauraa ja juoksin hänen peräänsä.

”Siinä on kolme sanaa senkin idiootti!” huusin ja yritin saada hänet kiinni. Tietenkin minä kompastuin ja kaaduin. En ollut odottanutkaan mitään vähempää.

Mutta kun nousin ylös ja etsin häntä, hän oli poissa.

”Edward?” kysyin ja kävelin hitaasti samalla, kun katselin ympärilleni. Ei mitään. Sydämeni lyöntien tahti tiheni… tämä oli pelottavaa.

”Okei Edward… nyt riittää. Minä luovutan”, sanoin ja pysähdyin. En edes halunnut lähteä etsimään häntä, vain jotta hän voisi hypätä pimeästä nurkasta ja säikäyttää minut kuoliaaksi. Kävelin pidemmälle.

”Okei Edward… minä menen nyt etsimään hengenpelastajaani… sitten me teemme hiukan suloista rakkautta… ihan tässä rannalla”, huusin ja ajattelin sen toimivan.

”Tiedättekö neiti… seksin harrastaminen rannalla on kiellettyä”, hän sanoi takaani ja minä aioin kääntyä, kun hän yllättäen painoi minut veteen. Minä kiljaisin, kunnes menin selälleni ja paidan selkämykseni oli märkä.

”Edward senkin idiootti!” huusin ja huomasin hänen tulevan ylleni. Aaltoja tuli koko ajan ja ne kulkivat minun ylitseni. Edward hymyili.

”Lyön vaikka vetoa, että minä tekisin sen paremmin kuin sinun hengenpelastajasi”, hän sanoi ja suuteli kaulaani. Rehellisesti sanoen minä en epäillyt sitä.

”Öhm… ethän. Hän oli aika mahtava”, sanoin hymyillen. Edward nosti katseensa ja katsoi minua ilkeästi.

”Oletko aivan varma – sehän oli kuitenkin ensimmäinen kertasi”, hän sanoi ja minä nauroin.

”Kuka sanoi, että me teimme sen vain kerran… Sanoisinko, että viidestoista kerta oli paras ja kahdennenkymmenennenviidennen kerran jälkeen minä lakkasin laskemasta”, sanoin kulmat koholla.

”Sinä olet kamala”, hän mumisi ja suuteli minua. Minä hymyilin ja irtauduin suudelmasta.

”Jos se auttaa… minä ajattelin sinua koko ajan”, sanoin hymyillen. Edward iski silmää.

”Nyt sinun ei tarvitse enää vain ajatella minua”, hän sanoi ja minä nauroin.

”Totta”, sanoin ja kiedoin käteni hänen kaulaansa ja vihdoinkin hän kumartui taas ja suuteli minua.

Hänen kätensä laskeutuivat vyötärölleni, kuten aina, mutta tällä kertaa hänen oikea kätensä meni toppini alle. Haukoin henkeä. Hänen sormenpäidensä tunteminen paljaalla vatsallani oli uskomaton.

”Eikö hyvä?” hän kysyi ja näin hänen silmistään hänen olevan pahoillaan. Minä hymyilin.

”Ei se sitä ole. Se oli vain… uutta”, sanoin ja suutelin häntä taas. Hän veti kätensä pois ja minä ikävöin sitä. En minä sitä halunnut. Minä vain yllätyin. Mutta minä en kertonut hänelle.

…………………………..

”Bella?” Edward kysyi. Me makasimme hiekalla. Pääni lepäsi Edwardin mahan päällä.

”Mhm”, mumisin ja katsoin tähtiä.

”Onko sinulla ollut ketään ennen Jacobia?” hän kysyi ja minä hymyilin.

”Katsotaanpa… oli se Scippy, hengenpelastaja, Joe, Harry, Monica…” sanoin.

”Monica?” hän kysyi yllättyneenä. Minä aloin nauraa.

”Minä vain vitsailin. Ei minulla ole ollut poikaystävää ennen Jacobia”, sanoin ja painoin suukon hänen kämmenselälleen.

”Sinulla?” kysyin alkaen nauraa.

”Ha ha… tosi hauskaa”, hän mumisi. Minä lakkasin nauramasta välittömästi ja nostin katseeni.

”Sanoinko minä jotain väärin?” kysyin hämmentyneenä.

”Et… se vain… en ole mitenkään ylpeä viime vuodesta”, hän mumisi ja laskin ylävartaloni hänen rinnalleen. Annoin sormeni liukua hänen leuallaan.

”Edward…” aloitin ja halusin kertoa hänelle, että minä luotin häneen… mutta en voinut. Olin vieläkin loukkaantunut Jacobin takia ja se, että pian kun olin aloittanut uuden suhteen, Jacob sai minut panikoimaan. Painoin pääni hänen rintaansa vasten, ettei hän näkisi kasvojani. Me olimme hiljaa. Tunsin kyynelten valuvan poskiani pitkin ja Edward nousi istumaan vetäen minut syliinsä. Hautasin kasvoni hänen rintaansa vasten.

”En minä sitä tarkoittanut. Minä en aio satuttaa sinua”, hän kuiskasi ja silitti selkääni. Minä nyökkäsin, mutta syvällä sisimmässäni tiesin, ettei se ollut totta. Hän ei voinut muuttua. Ei voisi koskaan. Minä vain toivoin, että meillä olisi ihanat hetkemme ennen kuin hän särkisi sydämeni, mutta toisaalta minä toivoin, että se tapahtuisi huomenna… jotta minä en loukkaantuisi niin pahasti.

En ollut varma, voisinko selviytyä toisesta särkyneestä sydämestä. Aina sanotaan, että ensimmäinen viilto on syvin. Mutta minusta tuntui, että Jacob ei olisi mitään sitä tuskaa vastaan, mitä tuntisin, kun minä menettäisin Edwardin.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Charlielle

  • ***
  • Viestejä: 56
Ihana. Tosi ihana.
Nyt mun mielestä kuitenkin tarina vähän töksähteli. En osaa paremmin selittää.
Tykkäsin kuitenkin =)

Charlielle
Make your own opinions.
Don't use others.

TiiTa

  • ***
  • Viestejä: 34
Hyvin suomennat tätä!
En löytäny yhtään virhettä :)
Toivottavasti jatkoo pian koska rakastan tätä ficciä nii paljon  ;D

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Ihana.
I-H-A-N-A-!!!!!!!!!!!!
Todellakin. jatkoa <3

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Ei... Ei! Ei! Ei! Ei, ei ei, ei! Edward-kulta, kerro minulle, että vaikka minulla on luonnostaan vaaleat hiukset, huolisit minut myös... ?! Koska en todellakaan ole mikään ihkudaaoonihanaprinsessavitutkoulustamennäänjuomaanalkoholiajabilettämäänjee -henkilö! Edward kiltti...

Taas ihan riipaisi, kun Edward sanoi ettei pidä blondeista barbieista. Okei, nyt puhuttiin barbeista, mutta silti... Okei, olenkohan hieman sekaisin tai jotain? Tänään rupesin vakavissani miettimään, pitäisikö hankkia värilliset piilolinssit, ilman vahvuuksia tietty, sen väriset mitä Culleneilla Twilightissa... eli sellaiset kullanruskeat, jotka siis aivan selvästi näyttäisivät erikoisilta, ei miltään luonnollisilta. Ja sitten mietin, pitäisikö hankkia punaiset/purppurat piilolinssit, nekin tietysti ilman vahvuuksia. Nooo, jos Edward oikeasti on fiksu, hän kyllä kelpuuttaisi tällaisen itsepäisen ihminen. Hih. Meneekö nyt taas vähän yli laidan, olen ihan väsynyt.

Joo, eli kiva luku! Nuo Bellan seksijutut olivat hauskoja! : D Muutamia pilkkuvirheitä kai bongasin, mutta en kyllä enää muista mistä. Tai sitten olen vain niin väsynyt, että jokapuolella juoksentelee pilkkuvirheitä, Edwardia ja Draco Malfoyta. No mutta, anyway.. Kiitos kivasta luvusta. Kommentti nyt on mitä on. Anteeksi.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Aww<3 Paras fici koko paikassa  :) . Ootan kokoajn innolla seuraavaa lukua!!

Tuhisija

  • Vieras
Edi tosiaan prefers brunettes.. And I'm a blonde!  *jupinaa*  Ei voi mitään :D  Mut oli hyvä luku, ihana <3  Voi noita Bellan vitsailuja hengenpelastaja :)  Hmm, kiitos tästä. Jatkoa!