Nyt on taas rokki rokkailtu, ja omia suosikkeja ja uusia tuttavuuksia livenä nähty.
Kyllä livekeikat on vaan jotain
niin parasta. ♥
Ootteko muut löytäny viime aikoina uusia suosikkibändejä/-artisteja?
Mie palasin tuossa jokunen aika sitten takaisin muutaman jo ennestään tutun bändin pariin. Kyseessä ovat siis
Escape the Fate ja
Skillet, ja niitä onkin tullut kuunneltua ihan urakalla. Molemmat bändit oli jääneet vähän unholaan, ja sillä välin ETF:ltä olikin tullu kaksi uutta levyä. Niitä aloin sitten luukuttaa ja ai että, kun osui ja upposi. ♥ Tämän hetkisiä ehdottomia suosikkibiisejäni on mm.
Just A Memory, Remember Every Scar, Chemical Love ja
Picture Perfect. Skilletiltä on nyt elokuussa tulossa uusi levy, jota ootan kyllä innolla. Ne kolme biisiä, jotka on jo julkaistu (eli
Feel Invincible, Back From the Dead &
Stars) lupailevat hienoa matskua.
Täysin uutena tuttavuutena on sitten tullut mukaan
Disturbed, johon törmäsin sattumalta YouTubessa. Päätin sitten YT:n ehdottamana kuunnella yhden biisin,
The Sound of Silence (joka on ilmeisesti cover). Lopulta se ei sitten siihen yhteen biisiin jäänytkään.
En ole sitä niin aktiivisesti kuunnellu kuin ETF:iä ja Skilletiä, mutta tykkään silti paljon. Mukavan raskasta ja synkkää musaa.
Sitten uutukaisista jo vanhaan tuttuun
Amorphikseen. Mulla on jo pitkään ollu tavoitteena tutustua bändin vanhempaan tuotantoon, mutta en vain oikein ole saanut sitä tutustumista aloitettua. Oon mie jokusen biisin niistä ihan vanhoista kuunnellu, mutta ne ei oikein ole uponnu. :/ Noh, jospa sitä saisi itsensä potkittua vielä kuuntelemaan niitäkin... Uudempi tuotanto uppoaa puolestaan ihan täysillä, varsinkin
Under the Red Cloudin biisit. Sitä levyä onkin tullut kuunneltua eniten, ja eritoten biisit
Bad Blood, Dark Path, Death of A King, Sacrifice ja
Under the Red Cloud on olleet kovassa luukutuksessa.
Ja sitten mun on vielä aivan pakko hehkuttaa Tomi Joutsenen ääntä. Se murina on kyllä jotain aivan upeeta, ja oi että sitä puhdasta. Rakastan. ♥