Haha, mun on pitänyt tulla höpisemään tänne jo ties kuinka kauan mut joo, unohdus.
Eli jees; Ketkä ovat teidän 5 parasta bändiä/artistia?
Haha, yllättävän vaikea kymysys. Uskoisin että Muse, Green Day, Queen, Guns N' Roses sekä Elvis Presley. Miks? No sanotaanko että mä kuuntelin pienenä paljonkin Elvistä, en juurikaan muuta, mut sitten se jäi muun musiikin kanssa. Nyt syksyllä 2012 mä tajusin että hei, onhan sitä musiikkiakin olemassa - ja tartuin Queeniin. Ne kappaleet ja niistä huokuva mahtavuus asdfghjkl, oikeasti rakastan. Ja ko mä olin löytäny Queenin niin sitten hoksasin David Bowien ja sitä myötä taas Elviksen. Talvella mä aloin kuunnella Musea ko serkut on faneja, sit löysin myös Green Dayn ja Guns N' Rosesin ja ne kappaleet. Eli en voi sanoa olevani (muuten ko Elviksen kohalla) mikään vuosien fani, mutta ei kai se nyt katso sitä aikaa? c;
Jos muita bändejä/artisteja pitäis sanoa niin Hector (!!!), Bay City Rollers, David Bowie, Mötley Crüe, Ramones, Sigur Rós ja The Beatles. Niitä on tullut kuunneltua ja rakastun uudestaan ja uudestaan eikä mulla oo oikein järkevää sanottavaa. Öh. Ja yhyy oikeasti kappaleiden topvitosen kanssa koska en mä osaa sanoa, niin paljon mahtavuutta. ; ___ ; Mut jos soveltaisin ja sanoisin jokaiselta lemppariltani tänhetkiset suosikkini? (nää on kyllä pysyneet aika pitkään mut joo)
Muse - Undisclosed Desires
Green Day - Jesus of Suburbia
Queen - Bohemian Rhapsody
Guns N' Roses - Paradise City
Elvis Presley - Jailhouse Rock
Oikeesti aaaaa koska Jailhouse Rock oli mun lemppari jo sillon pikkukakarana ko en tajunnut melkein yhtäkään sanaa mut silti jammasin mukana levyn tahdissa. Tosin myös Suspicious Minds ja Hound Dog on mahtavia. c: Joo, vaikka tuossa olikin tuota listausta niin kyllä mä kuuntelen myös sitä mitä sattuu tulemaan, plus tietenkin joku pari kappaletta bändiltä tai artistilta joista tykkään, esim. Coldplayn Paradise ja Depeche Moden Enjoy the Silence (awawa tääkin yks lapsuuden suosikki, oli siinä yhessä tetris-pelissä).
Oletteko löytäneet viimeaikoina jotain hyvää uutta musiikkia? Miten yleensä löydätte uusia artisteja/bändejä/kappaleita joita kuuntelette?
Hmm... Placebo? Mä tykkään albumista Sleeping Whit Ghost, ja sieltä kappaleista English Summer Rain sekä Bulletproof Cupid, niissä on vaan sitä jotain (lål niinko näemmä kaikessa muussakin). Ja joo, mä selailen aina vähän nettiä ja Spotifya, kattelen mitä serkut ja kaverit kuuntelee, kokeilen sitä mistä mä löydän fanfictionia (köh) ja mitä nyt oon kuullut joskus ja pitänyt. Niin ja lapsuusmuistot! (Vaikka mä sanoin etten juurikaan kuunnellut musiikkia, niin siinä tetriksessä oli kyllä mahtavat kappaleet, ainakin just Depeche Moden Enjoy the Silence ja Red Hot Chili Peppersin My Friends, sit tais olla myös Eurythmicsin There Must Be An Angel (Playing Whit My Heart) ja The Cardigansin My Favourite Game. :3)
Haha, piti saada jotain järkevää sanottua mut aaa nukuttaa, lisäilen sitten jos jäi.