Anteeksi kun tuplapostaan taas, mutta nyt on pakko.
Ja anteeksi hehkutus, mutta varmasti pogo-pelaajina ymmärrätte, miten hienolta tällainen tuntuu, kun omalle kohdalle osuu.
Kävin tänään keskustassa varta vasten etsimässä niitä Magikarppeja ja Cyndaquileja sieltä pesältä. Magikarppeja oli paljon ja juoksin kaikkien mahdollisten kalojen perässä, mut kaikki oli tavallisia. Cyndaquileja en sieltä pesältä löytänyt, joten keskityin etsimään niitä Magikarppeja. Pyörin keskustassa about puolitoista tuntia ja sitten lähdin pysäkille päin ja aattelin hakea viimeisen Magikarppini yhdeltä nyrkkeilymuseon stopilta ja pädääm, se oli shiny. :'D Se katos ensin siitä listasta korttelia ennen kuin ehdin paikan päälle, mut se ehti ilmestyyn mulle silti siinä museon kohdalla. Valehtelematta sain melkein sydänkohtauksen, kun se tavalliselta näyttävä Magikarp muuttuikin keltaiseksi, kun pääsin siihen nappaustilaan. CP oli yli sata, mutta IV:t ei kovin häävit, mutta paskanko väliä, koska shiny-Magikarp! :'D Keräilin tänään niin paljon Magikarppeja, että sain ton evolvattua heti ja jumankauta ku se on upee.
Ja nimesin tuon kullanmurun löytöpaikan mukaan. Löysin sen siis nyrkkeilymuseon stopilta, joten Gyaradoksen nimeksi tuli Rocky (Rocky Balboan mukaan of course).
Ja jos joku haluaa todisteita, niin tässä minun
Rockyni lähigymilläni.
En voi vieläkään uskoa tätä todeksi. Mä olen maailman epäonnisin ihminen, joten tää tuntuu niin uskomattomalta. :'D Multa loppui star dustit kesken, kun tota power uppasin, mutta uppailen lisää, jahka saan taas tarpeeksi star dustia. :')
Ja tulkaa muutkin kertoilemaan shiny-löydöistänne.
En yhtään tiedä, miten harvinaisia nuo on, mut en olis ikinä uskonut saavani tuota shiny-Magikarppia. Näin muuten yksi yö unta, että löydän shiny-Magikarpin, joten liekö ollut enneuni.