Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Tuokio onnellisuutta, S, Kíli/OFC  (Luettu 1550 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Hobitti | Tuokio onnellisuutta, S, Kíli/OFC
« : 28.05.2015 20:00:17 »
Title: Tuokio onnellisuutta
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: Kíli/OFC (Sólveig)
Genre: fluffy
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Kílillä ja Sólveigilla on herkkä hetki.
Challenges: Fluffy10 (sana: yhdessä)
A/N: Koska Kíli/Sólveigista on tullut mun uusi OTP:ni, niin näistä pitää sitten kans kirjoittaa melkein koko ajan (lue: en osaa kirjoittaa Hobitti-fan fictionia enää ilman Sólveigia!) ja halusin sitten jotain pientä söpöilyä näiden välille. P.S. Kílin kiusaaminen on myös mukava harrastus, joten siinä syy numero kaksi tälle, ymmärrätte tämän luettuanne… x) Scratch that, tästä tulikin vähän viattomampi kuin suunnittelin, joten ei se nyt mennyt ihan niin kuin aluksi piti, mutta ehkä siitä huomaa, miten mä Kíliä kiusaan... xD Tämän nimi on ihan hanurista, joten siihen ei tarvitse puuttua yhtään sen enempää... :'D



Tuokio onnellisuutta

Kíli istui kammarinsa lattialla Sólveigin astellessa sisään. Poika nosti katseensa tyttöä kohti kysyvänä. Tämä ei kuitenkaan katsonut häneen päinkään sulkiessaan oven kolauksen kera. Kíli oli kysymäisillään toiselta, mitä asiaa tällä oli, kun Sólveig istahti häntä vastapäätä. Tyttö otti prinssin kädet omiinsa ja veti ne syliinsä. Kíli seurasi toimenpidettä hieman hämääntyneenä aivan kuin olisi ollut ulkopuolinen, muttei sanonut mitään.

Sólveig silitti Kílin käsiä hymyillen onnellisena, eikä prinssikään pystynyt estämään typerän virneen nousemista kasvoilleen. Kíli tarttui toisen kääpiön käsiin tiukemmin ja veti tämän lähemmäs itseään lattialla. Sólveig nosti katseensa heidän yhteenliitetyistä käsistään toisen kasvoihin. Heidän katsellessaan toisiaan silmiin Kíli nielaisi. Se oli nyt tai ei koskaan. Hän kumartui lähemmäs tytön kasvoja, ja…

Kíli heräsi säpsähtäen enonsa karjaistua jotain. Hän kirosi Thorinin ajoitusta mielessään, muttei ehtinyt sanoa mitään, kun maa yhtäkkiä katosi hänen altaan. Kíli kuuli muidenkin ympärillään huutavan, kun kaikki kolmetoista kääpiötä ja yksi hobitti pyörivät vimmatusti ympyrää liukuessaan tunnelia pitkin alas.



A/N2: Kuten tästä voinee siis päätellä, niin tämä ajoittuu seikkailun ajalle, ja kääpiöt voroineen tippuvat tuossa lopussa Hiisikaupunkiin. Sen, tapahtuiko tuo aloitus ihan oikeasti vai ei, jätän jokaisen lukijan itse päätettäväksi…
« Viimeksi muokattu: 28.05.2015 22:03:40 kirjoittanut LillaMyy »

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

The Pure-Blood Princess

  • Vieras
Vs: Hobitti | Tuokio onnellisuutta, S, Kíli/OFC
« Vastaus #1 : 29.05.2015 22:44:22 »
Jos Kíli/Sólveigista on tullut sun uusi OTP, niin mä taas huomaan ajattelevani sitä ajoittain canonina ja sitten muistan että Sólveig on sun hahmo, eikä seikkaile Keksi-Maassa Keski-Maassa oikeasti. Tai no, mistäs sitä tietää, mitä Tolkien on mietiskellyt. :D

Aaaawwwss, tää oli nimenomaan suloinen! <3 :D Tämmöinen söpöily sopii Kílille ja Sólille kuin örkki silmään (älä kysy x)) ja tuota noin, öööö... En osaa (taaskaan) sanoa yyyhtään mitään järkevää koska mun aivot lamaantuivat tän söpöydestä :'D

Sólveig silitti Kílin käsiä hymyillen onnellisena, eikä prinssikään pystynyt estämään typerän virneen nousemista kasvoilleen. Kíli tarttui toisen kääpiön käsiin tiukemmin ja veti tämän lähemmäs itseään lattialla. Sólveig nosti katseensa heidän yhteenliitetyistä käsistään toisen kasvoihin. Heidän katsellessaan toisiaan silmiin Kíli nielaisi. Se oli nyt tai ei koskaan. Hän kumartui lähemmäs tytön kasvoja, ja…
<3<3<3

Mutta höh, tietysti se oli vaan unta. No okei, mä kyllä päätin että tuo aloitus tapahtui ihan oikeasti. Kílin kiusaaminen on varmasti hauska harrastus, mutta aikas viattomana se tässä vielä pysyi. x) Mutta, ainahan voit tietty kiusata Kíliä lisää jonkun toisen ficin muodossa... (;


LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Tuokio onnellisuutta, S, Kíli/OFC
« Vastaus #2 : 30.05.2015 09:22:28 »
Evelix: Apua, kiitoksia! Ei sillä, kyllä mäkin aina meinaan unohtaa laittaa näiden alkutietoihin, että Sólveig on OFC, mutta että joku toinekin jo pitää Sólia canonisena oli aika yllättävä käänne!  Heh, en kysy, mutta söpöily ON kyllä ihan näiden kahden juttu! Järkevät kommentit on yliarvostettuja! :D Et ole ainoa, joka päätti sen tapahtuneen ihan oikeastikin, mutta mä halusin kiusata Kíliä ja ideana oli tehdä tästä vähän... ööö... roisimpi tapaus, mutta Sól ei sitten suostunutkaan yhteistyöhön. :'D Mutta, katsotaas, mitä tulevaisuus tuo tullessaan... (;

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: Hobitti | Tuokio onnellisuutta, S, Kíli/OFC
« Vastaus #3 : 30.05.2015 14:34:39 »
LOL toi loppu pääsi täysin yllättämään mut! ;D Odotin jotain söpöilyä. Itseasiassa odotin, että tuohon tulee herkkä hetki ja kosinta. Ja sitten mut herätettiin aivan toisen todellisuuteen tuossa lopussa.  :D Ei mutta se, mitä mun piti oikeasti kommentoida, oli se että tämä sopii hemmetin hyvin Kilille nyt kun sitä ajattelee. Olisin kyllä toivonut, että toi herätys olisi tapahtunut vähän myöhemmin niin olisi romanttinen hetki ehkä edennyt pitemmälle vaaleanpunaiseen hetkiin, mutta sitten olisi ollut pudotus vielä pahempi, koska en ollenkaan arvannut. 

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Tuokio onnellisuutta, S, Kíli/OFC
« Vastaus #4 : 30.05.2015 14:50:33 »
Karvalakkirakastaja: :o Mä kun oletin, ettei tätä kommentoisi enää kukaan Evelixin jälkeen, mutta mukavaa, että olin väärässä. Lopun oli tarkoituskin tulla yllätyksenä, koska en osannut kirjoittaa sinne mitään sen kummempaa söpöilyä, vaikka kuinka yritin. Pitänee siis petrata sillä saralla vielä! Hyvä, että tämä sopii mielestäsi Kílille, koska mun fanon-Kílini on ehkä vähän kujalla kaiken romanttisen suhteen. :D Tuohon loppuun oli itse asiassa suunnitteilla tuon viemistä pidemmälle, mutten sitten osannutkaan kirjoittaa sitä, joten se jäi tällaiseksi.

Kiitos kovasti kommentistasi! ((: Nyt hymyilen varmaan taas koko loppupäivän näyttäen idiootilta! :D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid