Kirjoittaja Aihe: Viiden tähden sekopää (kaikki tai ei mitään) | K-11, femme  (Luettu 1350 kertaa)

Ajatar

  • Vieras
Viiden tähden sekopää (kaikki tai ei mitään)
✭✭✭✭✭

Luminen käsialaa
ikärajaltaan K-11 (varoitukset: alkoholin käyttöä, tupakointia)
femmeilyä
a/n: ficin nimi sekä lyriikat johtavat juurensa biisiin: Don Huonot - Viiden tähden sekopää
Käytännössä katsoen "prologi" Hattaraprinsessat-ficille.  Paritus yhä Pinja/Kia

***

Ne bileet oli tosi huono idea. Oikeesti. Pinja tajusi sen jo siinä vaiheessa, kun kumosi kurkkuunsa kolmatta lasillista terästettyä boolia ja poltti neljättä tupakkaa. Hän ei yleensä polttanut, saati juonut. Yllytyshullu on aina yllytyshullu. Taustalla soi listaykkösenä oleva Summer ja musiikki pauhasi niin kovalla, että naapurit hakkasivat molemmin puolin seiniä. Eikä taatusti menisi kauan, että vastapäisen talon piripäämummo soittaisi poliisit paikalle ja bileet tulis kunniakkaasti päätökseen. Booli alkoi maistua pahvilta ja soittolista soi toista kertaa ympäri, mutta edelleenkään kello ei ollut vielä edes puolta yötä.

hei tyhmä poika sä oot sekaisin
joo joo joo mä tiedän sen itsekin
sä luulet ettei mikään voi sua pysäyttää
kunhan luotat itseesi ja pysyt aina liikkeessä


Kia tuli bileisiin tunnin myöhässä. Sen porukat oli alkaneet hankaliksi, tiesihän kaikki sen että alaikäinen goottityttö minihameessa houkutteli porukkaa ympärilleen, kuin magneetti rautajauhoa. Joku siinä säväytti, vaikka Pinja yrittikin pitää silmänsä kurissa. Olihan se aika vetävä mimmi, sen paksun meikkikerroksen ja vaaleanpunaisten hiusten alla. Pinja tiesi että sen nukkumaanmenoaika oli mennyt aikoja sitten, viimeistään siinä vaiheessa kun hän tajusi tanssivansa hitaita Kian kanssa. Se oli melkein pahempaa kuin siiderinsävyiset pullonpyöritykset, koska nyt Pinja tajusi nauttivansa tilanteesta.

kaikki tai ei mitään
mä tykkään olla sekaisin
ei mulle riitä mikään
oon viiden tähden sekopää


Koputus ovella.

"Konstaapeli Samuli Vaara tässä, naapurit on valitelleet..."
"Jospa nyt lähtisitte kiltisti mukaan, kun täällä on alaikäisiäkin..."
"Tuollainen kielenkäyttö ei ainakaan helpota teidän tilannetta..."

Siihen Pinjan filmi katkesi, booli oli vissiin ollut vähän liikaa. Viimeinen muistikuva oli, kun sinipukuinen mies puoliksi kantoi ja puoliksi raahasi Pinjan maijan takaluukkuun. Kia makasi kippurassa toisella penkillä, oksensi ja itki. Mitä sen porukat sanoisi, sitä se hoki koko matkan asemalle. Pinjan teki oikeasti mieli läimäyttää sitä, vaikka sen kävikin sitä pikkuisen sääliksi. No, sen porukat ainakin välitti siitä mitä se touhusi. Pinja laskeutui auton lattialle, vältellen kumimaton uurteisiin uponneita likatahroja. Hän tarttui Kian käteen ja painoi päänsä tämän olkapäälle.

"Ne tappaa mut", Kia mutisi itkun seasta. Pinja pörrötti sen hattaranvärisiä hiuksia, lupasi että kaikki kääntyisi vielä hyväksi. Alkoholia oli selkeästi edelleen veressä, sillä Pinja joutui terästäytymään keskittyäkseen Kiaan.
"Onks sulla menoa ens viikolla?" hän kysyi ilkikurinen hymy kasvoillaan. Kia kohautti olkiaan ja kääntyi epämukavan näköisesti selälleen.
"Ei kai, jos porukat nyt päästää mua enää tän vuosisadan aikana ulos huoneestani"
Pinja ei oikein tiennyt mitä sanoisi, sillä hänelle ei tytön äänestä selvinnyt oliko hän tajunnut kysymyksen laadun. He tuijottivat väsyneinä seinää, Pinja yritti olla oksentamatta ja Kia purskahti taas itkuun. Pitkä hiljaisuus muodosti vaivautuneen seinän heidän väliinsä.
"Olisko ne sit... treffit?" Pinja kysyi, piiloutuen hiustensa taakse. Kia katsoi häntä hämillään, silmät laskuhumalan surkuhupaisaan tyyliin harottaen ja nyökkäsi.

Kaikki tai ei mitään
Mä tykkään olla sekaisin