Kirjoittaja Aihe: Arkipäivää | FF10, James/Lily, S, pikkuinen one-shot.  (Luettu 2462 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Arkipäivää
Author: Jennie
Rating: S
Pairing: James/Lily
Genre: Romance ja fluffy.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. En saa tästä korvausta.
Summary: Arkipäivänäkin voi tapahtua jotain yllättävää ja jotain mitä ei koskaan tule unohtamaan.

A/N: Niin. Teki vain mieli kirjoittaa. En tiedä onko tässä edes mitään ideaa tai onko tämä edes hyvä, mutta kuitenkin. :D Lukekaa ihmeessä, ei ole edes pitkä! Osallistuu FF10, sanalla Kuukausi, sillä kaikki tässä ficcissä tapahtuu yhden kuukauden sisällä.


Arkipäivää


Katselin sinua, kun istuit lukemassa kirjaa järven rannalla. Hiuksesi olivat auki, ja ne peittivät kasvosi, kuin verho. Et liikahtanutkaan. Vaikka ympärilläsi huudettiin, naurettiin, tapeltiin ja kaikki muut olivat levottomia, niin sinä pystyit keskittymään. Istuit ja luit. Kävelin luoksesi muiden kelmien luota hiljaa, jottet kuulisi. Ja katselin sinua vähän matkan päästä. Et ollut huomannut minua. Kävelin taaksesi ja olin jo niin lähellä, että haistoin hiustesi tuoksun. Kumarruin ja annoin suukon päälaellesi. Käännähdit nopeasti ja vihreät silmäsi näyttivät pelästyneiltä. Hymyilin sinulle ja kun näit minut, huomasin, että rentouduit. Käännähdit takaisin kirjaasi ja minua alkoi kaduttamaan, kun olin tullut keskeyttämään sinut. Istuin viereesi. Enää pari viikkoa koulua. Sitten vapaus.

***

- En voi uskoa tätä, että pääsimme koulusta.
- Minä voin. Niin hyvillä arvosanoillakin.
- Älä viitsi, James. Uskon, että he vain halusivat sinusta mahdollisimman nopeasti eroon.
- No kiitos vain.
- Ole hyvä.
- Ei sinullakaan ole mitään kehumista.
- Ai missä?
- Arvosanoissasi.
- Niinkö?
- Kyllä. Jos muistan oikein, niin sait Matami Huiskilta Surkean.
- Minä en vain osaa lentää! Eikä sillä arvosanalla nyt ole mitään väliä.
- On sillä. Jos vaikka sinusta tulee huispaaja.
- Ei minusta tule huispaajaa, älä huoli.
- No huh, hyvä. Kyllä minua alkaisi hieman hävettämään jos tyttöystäväni yrittäisi säälittävillään lentotaidoillaan huispausjoukkueeseen. Sori vain, mutta luultavasti jättäisin sinut.
- Jättäisit minut, jos pyrkisin huispausjoukkueeseen? Eihän se ole mikään syy!
- On se ja hyväkin.
- Hah, no sinun onnekseni en tosiaankaan pyri mihinkään joukkueeseen, joten sinun on pakko sitten vain kestää minua.
- Huoh, niin pelkäsinkin. Mutta haluatko tulla tänään vaikka minun kämpälleni? Syömään tai jotain. Tai no, ei siellä kyllä ole ruokaa, mutta jos teet, niin sitten siellä on.

***

- Me olemme olleet jo kaksi viikkoa lomalla. Voitko uskoa. En vieläkään ymmärrä.
- Mmm.
- Ihan oikeasti. Me voimme tehdä mitä vain.
- Niin.
- Voimme matkustella. Lähteä opiskelemaan. Käydä töissä.
- Totta.
- Kuunteletko sinä yhtään mitä minä sanon sinulle?
- Aivan.
- James!
- Hän yrittää nyt nukkua.
- James, lopeta jo.
- Lopeta itse ja anna minun nukkua.
- Kello on jo kahdeksan.
- Niin vähän? Nyt on vielä yö!
- Nyt on aamu. Nouse ylös.
- Tiedätkö, en minä kutsunut sinua kämppääni yöksi tämän takia, että voit kiskoa minut ylös, kun aurinkokaan ei ole vielä noussut.
- Aurinko on jo noussut.
- No en minä sitä näe, joten hyvää yötä.
- Sinä olet jo herännyt, joten miksi et saman ties nousisi ylös sängystä.
- Koska minua väsyttää.
- Koska olet laiska.
- Minulla on lihaksia. Joten en voi olla laiska.
- Ne pienet säälittävät kyhmyt käsivarsissako? Niitäkö kutsut lihaksiksi? Voi kulta…
- Älä naura minulle. Ja tule tänne sänkyyn, minulla on sinulle asiaa.
- Mitä asiaa sinulla on?
- Olen miettinyt asioita…
- Katso mitä minulla on varpaassani!
- Älä koko ajan keskeytä minua.
- Anteeksi, mutta katso! Haava, siitä tulee vertakin!
- No eihän tuo ole edes mikään iso haava, rauhoitu.
- Mutta silti.
- Eli siis, olen miettinyt asioita ja meillä menee näin hyvin. Ja muutenkin. Ja sinä olet tuollainen ja minä rakastan sinua. Niin että. Siis haluaisin vain sanoa, tai siis kysyä, että Lily haluaisitko sinä mennä naimisiin minun kanssani?
- James…
- Ai niin, oli minulla sinulle sormuskin. Odota… Tässä!
- Voi James, se on kaunis!
- Niin että mitä sanot? Suostutko?
- Totta kai, minä suostun!
- Hienoa!

- Eikä..
- Mitä nyt, etkö sittenkään tykkää sormuksesta?
- Ei kun, minä nyt vasta tajusin. Sinä kosit minut, kun minulla oli päällä vanha, kulahtanut t-paita, hampaat pesemättä, sormeni olivat varpaissani ja eilisen meikit vielä poskilla. Ja kun sinä kosit, niin pystyin ajattelemaan vain, että miten kova vessahätä minulla on!
- Mitä sitten?
- Huoh. Romanttista.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:16:57 kirjoittanut Beelsebutt »

Endless

  • ***
  • Viestejä: 48
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #1 : 27.07.2008 16:01:25 »
ihana!!!  :D tykkäsin erityisesti Jamessista  :)

Lainaus
Ne pienet säälittävät kyhmyt käsivarsissako? Niitäkö kutsut lihaksiksi?
tykkäsin tästä  :)

Ja loppu oli paras! tosi romanttinen kosinta tilanne.  ;D

lisää tällaisiä

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #2 : 27.07.2008 17:13:20 »
hahahaha aivan ihana! :D James oli tässä niin ihanan pöhkö ^^
Sai hymyn päälle ;)

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

Larísa

  • ***
  • Viestejä: 70
  • NOH8. com - Equality is for all
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #3 : 27.07.2008 18:59:30 »
*Reps!!
Miten sä oot keksiny tollassen! Nauroin tossa lopussa niin et tipuin tuolilta. Aika tyhmää sinänsä kun ei tässä kuitenkaan mitään niin kovin erikoisen hauskaa ollu. Must vaan oli niin tyhmää et Lily ajatteli tollasta kun et mitä sillä oli päällä...
Aika tyhmää mut oneshottina tää oli tosi loistava! Kirjota lisää, sä osaat  :D
Larissa

Jennea

  • Vieras
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #4 : 27.07.2008 23:39:26 »
Endless: James tosiaan oli aika suloinen. Kiva kun tykkäsit. Kiitos muutenkin kun luit! :)

themarauders: Hyvä, jos hymyn toi! Kiitos kun luit (:

Larissa: Hahhhaa, sehän on vain hyvä jos nauratti. Kyllä tälle saa nauraa. :D Lily nyt sattui vai huomioimaan miten romanttinen ajoitus Jamesilla oli. ((: Kiitos kun luit ja kommentoit!

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #5 : 24.07.2009 22:41:58 »
Ahahaa, nauran. Vain James voi kosia jotakuta puoliunessa. Ei herran jumala. :D
Lainaus
- Ei kun, minä nyt vasta tajusin. Sinä kosit minut, kun minulla oli päällä vanha, kulahtanut t-paita, hampaat pesemättä, sormeni olivat varpaissani ja eilisen meikit vielä poskilla. Ja kun sinä kosit, niin pystyin ajattelemaan vain, että miten kova vessahätä minulla on!
- Mitä sitten?
- Huoh. Romanttista.
Joku tajuaa taas romantiikasta ihan hitosti. Varmaan lempikohtianikin tämä lainaamani kohta. Hmm. Uskoisin.

Ihana tällainen rento J/L (awws, ihana paritus) -ficci lukea tähän väliin. Ja kyllä, myönnän tutkineeni ficcilistaustasi ja tehneeni pientä kierrosta. :D
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #6 : 24.07.2009 23:54:58 »
Hihiiii. Tyypillistä Jamesia. :D

Lainaus
- Huoh, niin pelkäsinkin. Mutta haluatko tulla tänään vaikka minun kämpälleni? Syömään tai jotain. Tai no, ei siellä kyllä ole ruokaa, mutta jos teet, niin sitten siellä on.
Tuo lause oli, kuin tehty Jamesin suuhun. Kas kun ei suoraan vaan sanonut, että "Tule meille, niin saan ruokaa." :D
Mutta lopussa repesin täysin.

Kiitos, oli mukavan piristävä. ;)
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #7 : 26.07.2009 04:19:20 »
Tämäpä oli oikein suloinen! James/Lily on yleensä kyllä ollut sellainen paritus, mitä en ole edes kunnolla lukenut ikinä, mutta tää oli oikein mukava... näin neljän aikaan aamulla :D Mikä siinä on, kun ei vaan viitsi mennä nukkumaan ja roikkuu finissä kaiket yöt ja päivät?

Hieman ehkä häiritsi tuo, että alun kerronnasta vaihtuikin yhtäkkiä dialogiin, mutta kyllä sekin omalla tavallaan toimi. Tuossa alussa muuten oli ihana kohta se, kun James katseli Lilya, jotenkin tilanteen varovaisuus oli suloista.

Loppua kohti sitten olikin ehkäpä enemmän tätä huumoria, toimi sinällään hyvin, mutta olisi toiminut ihan omana raapaleenakin, kuten tuo ensimäinenkin osa.

Mutta juu, kiitoksia oikein kovasti yön piristysestä :)

spell
ℒ-O-V-E


Kemikaali

  • ***
  • Viestejä: 21
  • MCR Safel My Fucking Life
Vs: Arkipäivää
« Vastaus #8 : 28.07.2009 12:57:27 »
Tää oli kivaa ku oli noita:Aaa mulla on haava! No eihän se mikään iso ole. En kutsunut sinua kämpälleni vain siksi että voisit kiskoa minut hereille ennen kuin aurinko on edes noussut.Aurinko on noussut.No en näe sitä joten.....
noita tommosia kivoja.Ei ne tollan menny mutta kummiski.Ja se ruoka juttu oli kiva.Jos teet ruokaa niin sitten siellä on. :)