Kirjoittaja Aihe: House M.D: Iloisina yhdessä (ja vitut) K-11  (Luettu 2281 kertaa)

Draco Potter

  • Vieras
House M.D: Iloisina yhdessä (ja vitut) K-11
« : 17.08.2013 02:01:15 »
Author miee
Beta riittääkö wordi?
Fandom House
Rating öö no ehkä K-11 koska hyi joku pillu
Pairing House/Wilson
Genre huumori, ehkä vähän ääliökin
Warnings meh

A/N random öinen päähänpisto... syyttäkää Westyä.



”So happy together….”, House lauleskeli itsekseen ja kaatoi kourallisen vicodineja nieluunsa. Miehellä oli syytäkin riemuun, hän oli sopinut treffit netissä, nimittäin Wilsonin kanssa. Onkologi luuli tietysti tapaavansa kauniin naisen, nimimerkkiä ”BeautyRoseVic69”.

”Hei House, mitä teet tänään illalla?” valkotakkinen, ruskeahiuksinen mies kysyi hölkätessään ontuvan miehen kiinni.

”En mitään, kuinka niin?” House vastasi myhäillen.

”Haluaisitko auttaa minua valmistautumaan treffeille?”

”Jos luulet saavasi pillua, älä odota turhia”, House totesi ja lähti tiimihuoneeseen jättäen äimistyneen Wilsonin seisomaan käytävälle.

Tiimihuoneessa oli vain yksinäinen Cameron, joka teki tiiviisti joitakin muistiinpanoja. House näytti naiselle kieltä, mutta toinen ei ollut huomaavinaankaan. Mikä tylsimys. Mies vain tuhahti ja päätti lähteä härnäämään hyvätissistä esimiestään.

”Cuddy, tarvitsen päivän vapaaksi.”

”Miksi tällä kertaa?”

”Minulla on treffit.”

”Älä naurata, kenen kanssa muka?”

”HotOncologianBoyn.”

”Jahas..”

House ei jäänyt odottamaan vastausta vaan säntäsi ulos ja moottoripyörän selkään, ennen kuin Cuddy ehti sanoa ”Vicodin.”

Ilta teki tuloaan ja House laittautui valmiiksi. Hän veti päähänsä vaalean peruukin ja lilan, liian tiukan topin. Rintojen täytteeksi kelpasi vanhat sukat. Sitten vielä meikki, niin look olisi täydellinen. Seitsemältä mies laittoi uudesta prepaidistaan Wilsonille viestin, että hän olisi valmiina haettavaksi. Osoitteeksi House antoi korttelin eteenpäin hänen omasta talostaan.

Onkologi ajoi vihellellen sovittuun osoitteeseen. Häntä hymyilytti, miehellä oli tunne, että tästä oli tulossa jotain taianomaista. Hän asetteli hiuksensa taustapeilin avulla, suoristi solmionsa ja nousi sitten autosta ulos.

”Olet varmaan BeautyRose69?” mies kysyi ja odotti että nainen kääntäisi kasvonsa hänen suuntaansa.

”Töissä haukkuvat Houseksi, mutta sinulle olen juuri se, jonka haluat minun olevan”, House kuiskasi olevinaan seksikkäästi. Wilsonin mielestä hän kuulosti kirroosiin kuolevalta opossumilta.

”Vihaan sinua.”

”Höpö höpö. Rakastat minua.”
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 15:49:45 kirjoittanut Beyond »

Tattoo

  • Vieras
Vs: House M.D: Iloisina yhdessä (ja vitut) K-13
« Vastaus #1 : 17.08.2013 02:06:40 »
:DD Kiitos illan huutonaurukohtauksista, oon edelleen sitä mieltä et oot hyvä kirjottamaan. Tykkään. :3


Lainaus
Ilta teki tuloaan ja House laittautui valmiiksi. Hän veti päähänsä vaalean peruukin ja lilan, liian tiukan topin.
Rintojen täytteeksi kelpasi vanhat sukat. Sitten vielä meikki, niin look olisi täydellinen.
Tää mielikuva ei varmaan ikinä poistu mun mielestäni..

Lainaus
Häntä hymyilytti, miehellä oli tunne, että tästä oli tulossa jotain taianomaista.
No joo, todellakin. :'D

Kiitos vielä kerran, pus. ♥

Anteeksi, et saa mitään "järkevää" (mitä multa vois olettaa..?) kommenttia tähän aikaan yöstä.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: House M.D: Iloisina yhdessä (ja vitut) K-13
« Vastaus #2 : 17.08.2013 02:26:19 »
Oi, ihana <3 House, senkin ihmispaska, ei siitä voi olla tykkäämättä. Tai Wilson ainakin tykkää vähän, se mies elää nöyryytyksestä.

Ai että tämä oli kyllä hauska ja asiallinen House-ficci, eli sopivalla tavalla törkeä ja ilkeä, mutta nimenomaan sellaisella hyvällä tavalla, joka saa Wilsonin tapaan pyörittelemään päätänsä, mutta kerjäämään silti lisää. Mua jotenkin viehättää toi Cuddy, joka ilmeisesti ajattelee, että vähemmän Housen sekoiluihin sotkeutuu sitä parempi sairaalalle ja omalle mielenterveydelle.

Niin ei mullakaan nyt mitään tämän parempaa ole sanoa klo 2.20 yöllä, kunhan vain myhäilen silkasta Hilsonin ilosta. OTP on hei OTP, ikinä ei ole tarpeesi House/Wilsonia millään kielellä, mutta suomeksi luen innosta paukkuen. Jotain pientä häikkää näyttää olevan rivityksessä? Lauseet menee hassuista kohtaa poikki, mutta ei ole muuta valittamista.

Mutta, kiitos tästä, oli ihan ältsin fantsu hei.

jjb
« Viimeksi muokattu: 17.08.2013 02:27:58 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

Draco Potter

  • Vieras
Vs: House M.D: Iloisina yhdessä (ja vitut) K-13
« Vastaus #3 : 18.08.2013 23:50:55 »
Tattoo no pus senki pööpötin ♥

jossujb apuaaa *punastuu* miten pitää käyttäytyä kun saa fini-idolilta kommentin ;_; kyllä, hilson on otp aina ja ikuisesti amen. Ja joo noista rivinvaihdoista, katon kyllä aina että ne on hyvin mutta en sitten tiedä kuseeko fini ne jotenkin D: pitääkin korjailla. mut apua kiitoskiitoskiitoskiitos ihan hirveästi, oot muuten superparas kirjottaja! ♥

Westy

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 435
  • What's the meaning of Stonehedge?
    • Tumblr
Vs: House M.D: Iloisina yhdessä (ja vitut) K-11
« Vastaus #4 : 09.10.2015 13:54:14 »
KOMMENTOIN!!1

Muutaman vuoden myöhässä, mutta shh. Tää on ihana, hahmot on erittäin IC ja Housen deittilookki on goals. Lisäksi noi nimimerkit tappo mut nauruun, tervetuloa hautajaisiin... Mahtava ficci, kiitos tästä ;D