Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 318759 kertaa)

Hinska

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti
« Vastaus #1000 : 19.10.2008 03:07:20 »
Argh. En mää osannut lukea tätä loppuun. :< Jotenkin tää ei iskenyt, ja ei vaan osunnut eikä uponnut. Pääsin johonkin lukuun 45, sitten koko juttu jotenkin lässähti ja hypin aina lukuja ja toisia ja... no, en tiedä. Ethän sä nyt tuu tappamaan mua? (Eikä kukaan muu finittäjä tule..)

Jotenkin oli outoa, että Adara oli Georgen kanssa, ja sitten mukaan tupsahtaa puoliveela, Adara näkee ne yhessä, Draco tulee lohduttamaan, seuraavaksi Draco ja Adara löytyy pussaamasta.. ja sitten taas Adara ja George on yhdessä.

Olen sitä mieltä, ettei Draco ja Adara kuulu yhteen, eikä George ja Adara. Mutta ehkä mä voisin kokeilla lukea jotain loppu actionia viimesistä luvuista. Jaa, mutta hei, minä tykkäsin Siriuksesta isähahmona! :) Minullekki samanlainen isä, eikä sellaista paliaivoa, minkä omistan. (Kyllä mä sitä rakastan.. ::) )

OFF// Olen muuten ihan varma, että oon nähnyt ton sun nickin jossain muualla ennen finiä.. Oot sä rekisreröityny Twilight foorumille, jonka osoitetta en nyt muista. (Taiskohan siellä tekijöinä oli ssatine, Scar ja joku muu?)

(Jos muuten et saa tekstistä selvää, ihmettele kellon aikaa.. \\

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti
« Vastaus #1001 : 19.10.2008 19:22:37 »
No, kaikkiin ei iske :D enhän minäkään taru sormusten herroja ole päässyt koskaan loppuun ^^'
Offia: Hmmmmmm, en kyllä sellaisesta foorumista ole kuullukaan, eli en siellä ainakaan ole.. mutta nickini löytyy aika monesta paikkaa muualta:
Hidoi <--- tuolla olen hallituksessa
Sitten mulla oli vuodatuksessa Fubukin raapustukset-blogi, mutta poistin sen kun siirryin livejournalille adaramusta-nickillä... Sitten liityin vielä siihen uuteen anime fanfiction sivustoon ja olin sielläkin Fubukina mutta poistuin sieltäkin.. sitten olen vielä anikissa Fubukina ja ja ja.. vieläkö xD

minnahh

  • ***
  • Viestejä: 187
  • I'm going to flog you! *muahahhahaaa*
    • Videoita ^^
Vs: Adara, Siriuksen tähti
« Vastaus #1002 : 19.10.2008 23:20:43 »
*viiden minuutin täysi hiljaisuus*
Mä en oikeesti voi muuta tehdä kuin kiittää ja kumartaa <3333 Fubuki sä oot aivan loistava kirjoittamaan,
sanoisin muuten täydellisen loistava, mutta kukaan meistä ei ole loistava ^^
Minusta jotenkin tuntuu siltä, etten pysty enään lukemaan Potteria samalla tavalla, kuin ennenkin :D
Koko ajan odottaa, että Adara hyppää sieltä jossain kohtaa mukaan :D
Siis erittäin hienosti oot saanut Adaran tuonne mukaan ja oon niin onnellinen, että Sirius ei kuollut <3 KIITOS SIITÄ <3
En usko et täs mun kommentis nyt mitään uutta oli mitä muut ei ois tuol aikasemmin jo sanonut, mutta en tässä vaiheessa muuta saisikaan suustani, koska sain juuri tuon ihanan ficin loppuun.
Yhyyy, en ois halunnu et se loppuu!!! nyyhky...
Ja nuo one-shotitkin mitä olit tuonne matkan varrella linkittänyt oli upeita <3
Tän ficin aikana on tullut itkettyä, naurettua, sekoiltua, hämmentyneisyydestä puhumattakaan, ja rakastin tätä <3

ISO kiitos mahtavasta lukunautinnosta <33

♥ Minnahh
Haluaisitko sinäkin olla vampyyri ;)
Join us and drink some blood *slurp* :'D
Twilight ficcini :)

Nipz

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti
« Vastaus #1003 : 20.10.2008 22:05:13 »
Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos! Valehtelematta yksi parhaista ficeistä, minkä olen ikinä lukenut.

Näin aluksi ennen kommentoimista kirjoitan miten tämä ficci vaikutti elämääni. Et voi kuvitellakkaan, mitä kaikkea olet saanut aikaan kirjoittamalla tämän. Se tavallaan mullisti sen hetkisen elämäni ja jälkeenpäinkin se on myös vaikuttanut elämääni hyvin pysyvästi.

Koko jutun lukemiseen kului aikaa noin viikko. Tuntui aina niin hirveältä mennä nukkumaan, kun luku jäi kesken, eikä sitä saanut lukea loppuun. Oli aina niin ihana tulla koulusta kotiin, avata kone ja ruveta lukemaan siitä mihin edellisenä päivänä jäin. Iso kahvikuppi vieressä sulkeuduin omaan huoneeseen läppärille ja annoin ficin hullaannuttaa minua lisää.
Koulukaan ei oikein sujunut sen viikon aikana. Ajatukset pyörivät koko ajan tämän ficin ympärillä ja kehittelin mitä oudoimpia jatko-osia päässä. Yleensä ne menivät päin honkia, mutta joskus ne menivät nappiin. Harvoin niin kylläkin kävi, sillä juoni oli ennalta arvaamaton. Siinä yksi asia, mikä tässä ficissä veti minua puoleensa.
 
Kerran tai pari menin jo niin pitkälle, että yritin ottaa kameralla kuvia tietokoneen ruudusta ja lukea pahasti epäonnistuineista kuvista jatkoa peiton alla. Ei se oikein onnistunut joten piti pistää pettyneenä nukkumaan. En kuitenkaan ikinä ruvennut heti nukkumaan. En pystynyt. Mieleni pyöri liikaa tämän ficin ympärillä. Minä tavallaan sukelsin tämän ficin sisältöön ja vaivuin omaan pieneen kuviteltuun maailmaani, jossa olin joskus Adaran roolissa ja joskus muun minulle tärkeän hahmon. Nukahdin aina huomaamattani ja jatkoin seuraavana iltana siitä mihin edellisenä jäin.

Oikeastaan en tiedä miksi tämä iski minuun niin syvästi. Hehkutin kaikille kavereille tästä kyseisestä ficistä, mutta kukaan ei kovin pitkään jaksanut kuunnella. Olisin halunut jakaa aina uuden lukemani luvun jonkun kaverin kanssa, joka olisi ymmärtänyt minua, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta. Lopulta opin pysymään hiljaa.

Lukemisen aikana tunnetilani vaihtuivat laidasta laitaan, pitkälti tekstin mukaan. Rakastan ficcejä, joissa saan itsekin nauraa, itkeä, iloita ja surra. Teksti on laadukasta, mitä muutakaan tästä voisin sanoa.
Rakastuin Adaraan. Hän on vain niin mielenkiintoinen, salaperäinen ja arveluttava hahmo. Aluksi minua hieman arvelutti lukea hänestä, sillä olen yleensä varauksellinen omia hahmoja kohtaan. Epäluuloni kuitenkin kariutuivat erittäin nopeasti ja aloin elämään Adaran mukana.

Siriuksesta kehittyi lukujen myötä yhä rakkaampi hahmo minulle. Odotin mielenkiinnolla ja kauhulla kohtaa, jossa hän kuolisi. Huusin ja raivosin mielessäni, kun vihdoin pääsin sinne asti. Tuntui niin väärältä, että Adara jäisi ilman isää. Ei se tuntunut yhtään oikealta vaihtoehdolta. Ajattelin hetken ja päädyin tulokseen, että hän vielä tulee takaisin ja niin tulikin. Pidin erittäin paljon Siriuksen ja Adaran viettämistä hetkistä. Ne olivat niin täynnä lämpöä ja rakkautta.   

George ja Draco. Hmmm, en osaa vieläkään päättää kumpi heistä on oikea Adaralle. Olin loppuun asti Georgen kannalla, mutta Dracosta muodostui niin rakastettava persoona, että olen tavallaan onnellinen, kun hän päätyikin Adaran puolisoksi. George raukka.

Mainitsen vielä Adaran kuolonsyöjätempauksesta sen verran, että se oli ehkäpä yksi loistavimmista käänteistä koko ficin aikana. Hykertelin onnesta, kun hän sai pimeänpiirron. Toivoin koko ajan, että hän olisi joutunut enemmän tekemisiin kuolonsyöjien kanssa, mutta tyydyn tähän. (:

Kiitän vielä tästä lukukokemuksesta ja uskon palaavani vielä monet kerran tämän pariin!

Nipz
« Viimeksi muokattu: 19.06.2009 15:54:58 kirjoittanut Nipz »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti
« Vastaus #1004 : 21.10.2008 15:59:16 »
*Fubuki tuijottaa tietokoneruutua järkyttyneenä*

O_O

O_O

O_O

O_O

Jessus, mikä romaani. Ja pelottavinta oli se että tuo viikko jona luit Adaraa... kuvailit sitä samanlailla kuin mitä minä tunsin kirjoittaessani tätä parin vuoden ajan. Olin aina itse ihan innoissani kun pääsin tylsästä koulusta kotiin kirjoittamaan tätä ja hehkuttamaan kavereille kuinka paljon olen saanut tätä taas aikaan. Oli aina ihana palata koneelle ja huomata että joku on taas kommentoinut tätä, ja kuinka lukemismäärä nousi aina 50:llä sinä päivänä kun laitoin uuden luvun. Se oli hemmetin imartelevaa. Vieläkin tuntuu oudolta kun en enää kirjoita tätä. Vaikka mieli tekisikin... Pakko kai jakaa tätä energiaa muihin ficceihin ^^'

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti
« Vastaus #1005 : 27.10.2008 23:13:00 »
A/N: *kuvitelkaa tähän kohtaan kimakkaa pahisnaurua*
Adara on palannut!!! Ymmärsin että eräs hyvin tärkeä tarina joka on osa Adaran elämää, jäi täysin kertomatta, vaikka kuinka minun piti se kertoa!! En kerro enempää, vaan päästän teidät prologin pariin!



Prologi




Oli lokakuun seitsemäs päivä, viikonlopun ensimmäinen päivä. Aurinko paistoi jo korkealla taivaalla, ja päästi muutaman valosäkeen verhojen raosta muuten hämärään huoneeseen, jossa tuoksui laventeli ja alakerrasta tuleva aamiaisen tuoksu. Suurella parisängyllä nukkui tumma- ja takkutukkainen nainen, pehmeän peiton alla, kasvot tyynyä vasten. Hän oli jo hereillä, muttei missään aikeissa nousta.

Kuitenkin, hänen aviomiehensä ei ollut samaa mieltä, astellessaan yläkertaan ja painaessaan suukon naisen olkapäälle.
”Herätys, aamiainen jäähtyy”, Draco kuiskasi. Adara mumisi jotain vastalauseeksi ja piilotti päänsä peiton alle.
”Potterit ja Weasleyt ovat tulossa ja talomme alkaa olla taas tornadon jäljiltä. Koitetaan vieraiden kunniaksi siivota edes likaiset vaatteemme pyykkikoriin”, Draco sanoi. Adara nosti päänsä peiton alta ja pyyhki silmiään.
”Ai niin, unohdin että he ovat tulossa.”
”No niin, ylös nyt”, Draco hoputti ja asteli portaat takaisin alas keittiöön. Adara hieroi päätään ja nousi lopulta reippaasti ylös.

Alakerrassa häntä odotti Dracon laittama paistettu kananmuna, paahdettu leipä ja kahvi.
”Kiitos”, Adara sanoi ja ahmaisi heti palan leipää suuhunsa. Draco alkoi siivota omia jälkiään olohuoneen puolelta ja Adara seurasi hänen touhujaan avoimesta keittiöstä. Hän muisteli kuinka he olivat kauan aikaa sitten sopineet, ennen Siriuksen ja Severuksenkin syntymää, että kaikki heidän perheessään siivoaa aina omat jälkensä. Muuten Adara laittaisi Dracon tavarat väärille paikoilleen ja Draco hyörisi Adaran tavaroiden kanssa ympyrää, kun ei tietäisi mihin ne laittaisi. Sirius ja Severus olivat oppineet jo pienenä siivoamaan omat jälkensä hienosti, mutta Sirius saattoi joskus väittää sotkua Severuksen tekosiksi.

”Mitä mietit?” Draco kysyi.
”Siriusta ja Severusta…”
”He tulevat taas jouluksi kotiin, kuten aina”, Draco vakuutti.
”Tiedän, mutta nyt on vasta lokakuu”, Adara huokaisi ja söi loputkin leivästään.
”Eiköhän aika kulu taas siivillä, kun lähdemme lomille”, Draco sanoi ja taitteli yhdet housunsa muiden vaatteiden seuraksi. Adara alkoi pilkkoa haarukalla paistettua munaa hajamielisesti. Samassa ikkunaan lehahti iso tornipöllö.
”Se on Siriukselta”, Draco sanoi, ja hänen kunnioittava äänensävynsä ilmaisi että hän puhui Sirius Vanhemmasta. Adaran ei tosin tarvinnut tulkita sitä ääntä, kyllä hän isänsä pöllön tunnisti.
”Avaa sinä se, minä syön loppuun”, Adara sanoi ja alkoi syödä. Draco otti hyllyltä kirjeveitsen ja avasi sitten kirjeen, joka oli osoitettu heille molemmille. Adara hörppäsi kahviaan ja alkoi miettiä suihkuun menemistä.

”Sirius, Tonks ja Remus ovat tulossa myös lounaalle, kun muutkin tulevat”, Draco sanoi. ”Heillä on kuulemma jotain asiaa, koskien –” Draco jatkoi, mutta vaikeni luettuaan pidemmälle kirjettä.
”Koskien mitä?” Adara kysyi. Draco laski kirjeen hiukan hämillään syliinsä ja kääntyi katsomaan vaimoaan.
”Koskien Voldemortia.”



Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1006 : 27.10.2008 23:29:29 »
Mitäs tuo nyt oli tarkoittavinaan? Eikai Voldu palaa? Vai miksi he sen ilkiön kaivavat taas esille? HEIHEIHEI! Miksi se on Prologi? Kirjoitatko Adaran aikuisajoista lisää, vai miten? Prologi tulee nääs ennen varsinaista tekstiä *nykyttelee ah-niin viisaana*
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1007 : 27.10.2008 23:32:38 »
Jep, tämä on prologi Adaran aikuisajoille, ja jatkoa on tulossa ;)

minnahh

  • ***
  • Viestejä: 187
  • I'm going to flog you! *muahahhahaaa*
    • Videoita ^^
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1008 : 27.10.2008 23:47:55 »
MITÄ TÄÄ ON OIKEIN OLEVINAAN????? (sry capsin raiskaus^^) Siiis ei voi olla totta, voiiiiiiiii ******** !!!
Just pari pv sit mietin et pitäisköhän aloittaa lukee Adaraa uudestaan, mut nyt huomasin et on tullu prologi ja sen jälkeen tulee viel jatkoa!!??!?!?!?!!!!!!  Jippii!!!! *virnuilee ja hyppii riemuissaan*
Ooooo en malta oottaa et pääsee taas "kunnolla" lukemaan :D
Joo tää oli oikein esimerkillinen vastaus, mutta menkööt tämän kerran?
Voi miten must jotenkin tuntuu et Adara on sukuu Voldemortille ???
Hohooo siinä vasta kepponen oiskin :D Eka aattelin et Voldu palaa, mut ei se vaan voi pelkästään siitä kiinni olla, pakko olla jotain muutakin!
No mutta mä manipuloin täällä itsekseni siihen saakka kunnes tulee jatkoa ! ;D

♥ Minnahh


//Carabella tahtoo huomauttaa, että viestejä ei tarvitse täyttää hymiöillä - ovat paljon käyttäjäystävällisempiä ilman. Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 22:19:47 kirjoittanut minnahh »
Haluaisitko sinäkin olla vampyyri ;)
Join us and drink some blood *slurp* :'D
Twilight ficcini :)

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1009 : 28.10.2008 07:41:04 »
JATKOOOAAAAA! *kiljuu fanityttömäisesti*  ;D
Voi eiii! Ei kai Voldemort palaa? *tärisee* Eihän se voi, se on kuollut ja kuopattu! Heiii!
Mutta kyllä, kiiiitooooos kun jatkat tätä. Olenkin ollut ihan surkeana kun meinasi lukemiset loppua kesken.
Taidan alkaa lukemaan Adaraa uusiksi. Sen verran mahtava tämä on. ;)

Lainaus
Voi miten must jotenkin tuntuu et Adara on sukuu Voldemortille
Toivottavasti ei. :D

Mutta ei kai tässä muuta, kiitos.


Life is an illusion.



Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1010 : 28.10.2008 08:05:34 »
Tämä jatko alkaa sitten omana ficcinään, eri aloitan uuden topicin sitten kun 1. luku on valmis. Varautukaa siis siihen, että täältä ei löydy muuta kuin prologi :) ilmoitan kuitenkin tänne, kun se uusi topic on avattu.

José

  • ***
  • Viestejä: 132
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1011 : 28.10.2008 12:55:00 »
Voi että! Kiitos Fubuki! Ihanaa, että saan jatkaa tämän loistavan tarinn lukemista. :) Adaraa tässä on alkanutkin kaipailemaan.

Kauhistus. Miksiköhän heillä on Voldusta asiaa. Minulla on omat epäilykseni, mutta ne luultavammin on ihan vääriä. ;D Kuitenkin, tämä herätti taas mielenkiinnon! :)
"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."

Lily

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1012 : 28.10.2008 14:58:00 »
Ja minä halvattu vieköön tiesin että sinä et jätä tätä kesken, et pysty siihen, et ikinä! >:D Miljoonaprojektisi paisuu paisumistaan kuin fletkumato noidankattilassa. Muhahaa!

No joo mut jes. Ihanaa! :D Wohoo, en malta odottaa jatkoa!

Mut olin kyllä vähän saman asian kanssa o.o kuin Neeppu.

Joo, jatkoa toivon ... ::)

Augurey

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1013 : 28.10.2008 14:59:25 »
Jee :D sä jatkat tätä! On ollutkin jo ikävä  jotain hyvää ficciä jota voi seurata innostuneena.
Onneksi kävin täällä Hunajaherttuassa kattomassa et onko tullu jotain kivaa,  niin huomasi
samalla ilokseni et olit jatkanut tätä. Tuo on kyllä lupaava alku.

Lauren

  • Piirakkatyttö
  • ***
  • Viestejä: 200
  • Ava: Karakuri
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1014 : 28.10.2008 16:23:04 »
FUBUKI! Pelastit elämäni!  :D Mikä ilon päivä, eilen sain hammasraudat pois ja laitoit tän tänne (joskin huomasin sen vasta tänään :))
Lupaava alku, on on.
Luen kyllä kunhan jatkoa tulee. Mikä ihme se Voldu-juttu on?
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1015 : 28.10.2008 17:01:13 »
Oo! Jatkoit tätä sitten vielä? Mukavaa! Ja kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta tämä ensimmäinen osakin. :)
Ja siis.. Ei Voldemort kai enää palaa?  :o Toivottavasti ei. : oo

Jatkoa odotan!

~Musta-Anturajalka


Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1016 : 28.10.2008 17:21:11 »
heip, sait uuden lukijan tälle ficille!
minulla oli monen päivän urakka tämän lukemisessa, ja tänään sain luettua loppuun... ;D huhhuh, otti kyllä työnpäälle tämän lukeminen, mutta kyllä vaan kannatti :D
... ja vielä jatkoa adaran elämälle, mitähän **ttua?? ;D (ehdin jo huokaista että nyt on tämäkin luettu, mutta lisää lukemista... ) osasit kyllä jatkoa pistää, eikai voldemort palaa??! no sepä olisi mielenkiintoinen jatko tälle... :D kiitoskiitoskiitosKiitos tästä, aivan 10 arvoinen fic*
*-tuohon olisi pitänyt tulla  romaani, ottaen huomioon koon.. ;D

jatkoa sitten tämänkin jatkon päälle odotetaan...
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1017 : 28.10.2008 17:41:54 »
Ohhoh, moni vielä muistaa tämän ficin  :D Kyllä edelleen, jatkoa on tulossa, mutta mulla on kauheat ongelmat mitkä laitan jatkon nimeksi! Pelkkä Adara, Siriuksen tähti 2 vai jotain muuta? En tiedääääääh!

Lily

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1018 : 28.10.2008 18:23:22 »
Eiköhän se nimi ole ihan okei samanakin 8) Miten itse haluat.

Ainiin. F*. Mulla on Adaran nuoruusvuodet+epilogit pikkuläppärillä ja... nyt en saa tätä sinne :'( *itkuparkunyyhangst* No, ehkä tallennan kaiken sitten tälle koneelle :)

Cattleya

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Adara, Siriuksen tähti, JATKOA Adaran aikuisajoille!!
« Vastaus #1019 : 28.10.2008 18:25:13 »
Oi, tää jatkuu! Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!! ;D
Voldemort kyl vähän ihmetyttää... eiks se delannu? ???
Mut jatkoa! Nopeesti!!!! :D
“A dragon has just flown over the tree-tops and lighted on the beach. Yes, I am afraid it is between us and the ship. And arrows are no use against dragons. And they're not at all afraid of fire."

"With your Majesty's leave-" began Reepicheep.

"No, Reepicheep," said the King very firmly, "you are not to attempt a single combat with it.”

- The Chronicles of Narnia, The Voyage of the Dawn ...