Kirjoittaja Aihe: Teenage dream (K-11, Sirius/Remus, melkein songfic)  (Luettu 2006 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Teenage dream
Author: Swizzy
Betat: Nelxis, Sirppi
Genre: Romance, fluffy, draama
Rating: K-11
Pairing: Sirius/Remus
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa Potterit, Katy Perry biisin, minä vain kirjoittelen.
A/N: Tästä oli tarkoitus tulla songfic, muttei sitten tullutkaan. Kuitenkin vahvasti inspiraationa toimi tuo biisi, ja sanat on lopussa. Rakkauslauluhaasteeseen Katy Perryn Teenage dreamilla.

Sirius PoV
Teenage dream

Seison ovella rähjäisissä vaatteissa, sadepisarat valuvat pitkin kasvojani. Kaksitoista pitkää vuotta olen odottanut Azkabanissa tätä hetkeä. Kaksitoista pitkää vuotta olen kaivannut sinua. Enkä jaksa enää odottaa ja antaa sydämen hiilloksen kylmetä, haluan että sinä roihautat minut liekkiin niin kuin aina ennenkin. Tuuli riepottaa hiuksiani. Kun pääsen sisälle, myrsky tulee haihtumaan ja palaan teinivuosieni kesiin. Koputan.

Saan odotella hetken, kunnes ovi avautuu ja takana seisoo hieman nuhjuinen, mutta ystävällisen näköinen mies. Sinä. Ilmeesi muuttuu yllättyneeseen, kun tunnistat minut. Näen katseestasi rakkauden, jota joskus minulle osoitit kosketuksin.
”Sirius”, henkäiset. Tiedän että luulet minua murhaajaksi, vankikarkuriksi. Tiedän että haluat olla luulematta niin. Ja minä vielä oikaisen luulosi.
”Remus.”

Siirryt oviaukosta ja astun sisään. Katson sinua ensin hieman arasti, mutta tajuan että mitä väliä. Suutelen sinua innokkaasti, lähes rajusti, ja vastaat suudelmaani. Lopulta minun täytyy irtautua. Minun täytyy selittää, kertoa mistä tässä on kyse.
”Remus, minä en tappanut Jamesia ja Lilyä. Se oli Peter. Hän on elossa. Hän oli se, joka toimi Voldemortin hyväksi, joka epäonnekkaasti oli Jamesin ja Lilyn salaisuudenhaltija, ja innoissaan kertoi heidän sijaintinsa lordilleen. Jonka vuoksi Lily ja James kuolivat. Hän lavasti kuolemansa leikkaamalla irti sormensa, kun taistelimme, hän teki minusta kaikkien silmissä syyllisen. Remus, rakastan sinua. Vieläkin.”

”Sirius, näytät hyvältä. Olet ihana. Olen aina rakastanut sinua ja tulen aina rakastamaan”, kuiskaat korvaani ja hymyilet minulle, ”Tule, sinun täytyy saada jotain parempaa päällesi”, jatkat.
”Ai niin kuin sinut vai?” heitän. Naurahdat.
”Kaikki aikanaan, kaikki aikanaan...”
Johdatat minua makuuhuoneeseesi ja vaatekaapillesi. Silmäilet minua tutkivasti.
”Vaikutat laihalta. Nämä voisivat mahtua sinulle.” Ojennat minulle kapeat farkut ja mustan t-paidan. Tyypillisen kohteliaasti menet keittiöön odottamaan että olen vaihtanut vaatteet. Kuulen kun kaivat astioita esiin, aiot ilmeisesti tarjota minulle jotain.

Astun sisään kodikkaan näköiseen, vaaleilla sävyillä sisustettuun keittiöön, ja sinä hymyilet minulle. Vastaan hymyysi ja suutelen sinua taas, edellisistä huultemme kohtaamisista on niin pitkä aika. Saat minut tuntemaan itseni taas teini-ikäiseksi, kuin eläisin omaa sen ajan unelmaani, joka silloin toteutettiin. Joka olit sinä. Ja olet vieläkin.

Nyt minulla on sinut taas. Kiertelin ympäri kyliä, pärjäilin jotenkuten. Silti rakkaus painoi sydäntä. Etsin sinut käsiini ja roihautit rakkauteni uuteen liekkiin, juuri niin kuin sinulla oli tapana tehdä vuosia sitten, juuri niin kuin haluankin sen olevan. Kanssasi elän unelmaani, olit puuttuva pala minun palapelistäni. Muistan ikuisesti ne unettomat yöt Tylypahkassa, jotka vietin kanssasi. Mutta ei katsota menneisyyteen, kuljetaan eteenpäin. Eletään tätä hetkeä joka on osa ikuisuutta, sinun kanssasi.

Haluan jäädä tähän. Unohtua hetkeen, haluan että se kestää tulevaisuuden ja sen tuolle puolen. Ja niin käy. Me olemme nuoria ikuisesti. Heittäydytään toiveisiin ja saadaan ne toteutumaan. Tanssitaan vielä haudan edessäkin, nauretaan iälle, joka meille on vain numeroita. Eikä kaduta mitään. Koska rakkaus kestää. Ei kulu, ei haihdu, pysyy ja tulee aina pysymäänkin.

”Jotenkin olisin luullut että sinä hyökkäisit ensin ruoan kimppuun, ja sitten vasta minun”, toteat virnuillet erkaannuttuamme. Vilkaisen pöytään päin ja kohautan olkapäitäni.
”Rakastan sinua enemmän. Mutta nyt kun muistutit, minulla tosiaan on nälkä.” Istahdan pöydän ääreen ja tartun leipään. Sinä katselet minua, ja otat itsekin yhden viipaleen. Me vain syömme hiljaa, ja vilkuilet minua aina välillä. Huomatessani sen katson sinua silmiin, ja punastut hienoisesti.

Jälleen painan huuleni omillesi, ja tunnen sinun vastaavan. Johdatan sinua hitaasti makuuhuoneen puolelle. Nuoruus on liikkuva käsite. Meille se on ikuisuus.

You think I'm pretty without any make-up on
You think I'm funny when I tell the punch line wrong
I know you get me, so I let my walls come down, down

Before you met me, I was alright
But things were kinda heavy, you brought me to life
Now every February, you'll be my valentine, valentine

Let's go all, the way tonight
No regrets, just love
We can dance until we die
You and I, we'll be young forever

You make me feel like I'm living a teenage dream
The way you turn me on, I can't sleep
Let's runaway and don't ever look back
Don't ever look back

My heart stops when you look at me
Just one kiss, now baby I believe
This is real, so take a chance
And don't ever look back, don't ever look back

We drove to Cali and I got drunk on the beach
Got a motel and built a fort out of sheets
I finally found you, my missing puzzle piece
I'm complete

Let's go all, the way tonight
No regrets, just love
We can dance until we die
You and I, we'll be young forever

You make me feel like I'm living a teenage dream
The way you turn me on, I can't sleep
Let's runaway and don't ever look back
Don't ever look back

My heart stops when you look at me
Just one kiss, now baby I believe
This is real, so take a chance
And don't ever look back, don't ever look back

I'ma get your heart racing in my skin-tight jeans
Be your teenage dream tonight
Let you put your hands on me in my skin-tight jeans
Be your teenage dream tonight

You make me feel like I'm living a teenage dream
The way you turn me on, I can't sleep
Let's runaway and don't ever look back
Don't ever look back

My heart stops when you look at me
Just one kiss, now baby I believe
This is real, so take a chance
And don't ever look back, don't ever look back

I'ma get your heart racing in my skin-tight jeans
Be your teenage dream tonight
Let you put your hands on me in my skin-tight jeans
Be your teenage dream tonight
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 20:12:16 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Midnight

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Teenage dream (K-13, Sirius/Remus, melkein songfic)
« Vastaus #1 : 21.03.2012 18:40:32 »
Olipas söpö!

Musta ficci oli kokonaisuudessaan hyvä, ja Katy Perryn kappale sopi tosi hyvin taustalle!Lähes koko ficin olit kirjoittanut musta uskottavasti, mutta musta tää kohta:

Lainaus
”Remus, minä en tappanut Jamesia ja Lilyä. Se oli Peter. Hän on elossa. Hän oli se, joka toimi Voldemortin hyväksi, joka epäonnekkaasti oli Jamesin ja Lilyn salaisuudenhaltija, ja innoissaan kertoi heidän sijaintinsa lordilleen. Jonka vuoksi Lily ja James kuolivat. Hän lavasti kuolemansa leikkaamalla irti sormensa, kun taistelimme, hän teki minusta kaikkien silmissä syyllisen. Remus, rakastan sinua. Vieläkin.”

”Sirius, näytät hyvältä. Olet ihana. Olen aina rakastanut sinua ja tulen aina rakastamaan”, kuiskaat korvaani ja hymyilet minulle, ”Tule, sinun täytyy saada jotain parempaa päällesi”, jatkat.
[/size]
oli pikkasen epäaito siinä mielessä, että luulisi ettei Remus tosta noin vaan uskoisi Siriusta parista lauseesta... Mutta toisaalta ehkä Remus oli jo omassa mielessään miettinyt jotain tämän tapaista, tai sitten ei yksinkertaisesti välittänyt kuka oli tappanut kenet, kunhan Sirius olisi vain siinä.

Musta noi kohdat, jossa Sirius muisteli lyhykäisesti "teini-ikäisyyttään" oli ihania!!! Kaikki ne muistot oli myös aivan valloittavan suloisia!!!
Elämäsi ei muodostu päivistä jotka ovat menneet, vaan päivistä jotka muistat.

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Teenage dream (K-13, Sirius/Remus, melkein songfic)
« Vastaus #2 : 21.03.2012 20:42:32 »
oikein suloinen :)
kappale oli oikein sopiva loppuun, koska sirius ja remus ovat ikuisia teinejä - omasta mielestään 8-) pidin ficistä, pidin kirjoitustavastasi.
so you've taken the easy way out ~

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Teenage dream (K-13, Sirius/Remus, melkein songfic)
« Vastaus #3 : 21.03.2012 21:09:16 »
Midnight, kiitos! Juuri näin kuin itse sanoit: Mutta toisaalta ehkä Remus oli jo omassa mielessään miettinyt jotain tämän tapaista, tai sitten ei yksinkertaisesti välittänyt kuka oli tappanut kenet, kunhan Sirius olisi vain siinä. Sitäpaitsi Remus rakasti Siriusta, ja halusi uskoa tunteneensa tämän, joten hänen mielestään Sirius ei ollut murhaajatyyppiä. Tai jotain vastaavanlaista.
Romione, kiitos paljon!



22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Vs: Teenage dream (K-13, Sirius/Remus, melkein songfic)
« Vastaus #4 : 22.03.2012 20:11:24 »
ohihihi jee sirreremppaa piristämään mun ankeeta iltaa :'3

ihana. söpö. sulonen. mahtava. joo näitä adjektiiveja riittää vaikka maailman ympäri ♥ oot ihana.

mä oon aina rakastanu sellasia angstromanceficcejä, missä se tunnelma on ankee mut tapahtumat söpöjä. mä en kattonu we♥itistä homokuvia enkä todellakaa oo jo valmiiks slashtunnelmissa.

Lainaus
”Tule, sinun täytyy saada jotain parempaa päällesi”, jatkat.
”Ai niin kuin sinut vai?” heitän. Naurahdat.
miks sirius on aina ihan liian söpö ;u; ää ~

joo musta ei nyt irtoo mitää fiksua koska we♥itin emohomopojat koska söin ihan liikaa kanaa ja perunasalaattia, eli meen nyt suihkuun häpeemään tätä surkeintaki surkeempaa kommenttia. sori ;_;
« Viimeksi muokattu: 23.03.2012 00:41:16 kirjoittanut Tonks »

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Teenage dream (K-13, Sirius/Remus, melkein songfic)
« Vastaus #5 : 22.03.2012 21:19:19 »
Tonks, kiitos! Hyvä et onnistuin piristämään sun ankeeta iltaa. Ja säkin oot ihana. Saat mennä suihkuun, mut älä turhaan häpee ihanaakin ihanampaa kommenttias. ♥


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä