Kirjoittaja Aihe: Rakkaus ja elämä ovat kuin pikashakkia. S Ficlet  (Luettu 1334 kertaa)

Ikuisuus

  • ***
  • Viestejä: 79
Rakkaus ja elämä ovat kuin pikashakkia.
Kirjoittaja: Iku
Ikäraja: Sallittu kaiken ikäisille.
A/N: Tämä ficlet on erittäin lyhyt, mutta tulen aina todella onnelliseksi nähdessäni sen. Tarina syntyi shakkilaudan ääressä ja on minulle erittäin tärkeä. (Niin kuin on tämä lumivalkeiden nappuloiden omistajakin.)

Rakkaus ja elämä ovat kuin pikashakkia.

Olet selvästi jännittynyt. Suoristat hermostuneesti lumivalkeita nappuloitasi. Ne tuntuvat koko ajan tuijottavan minua odottavasti. Kilpajuoksu alkaa. Kaikki mahdollisuudet ovat avoinna.  Liikkeet ovat kiihkeitä ja nopeita. Lainaat aloitukseni, joten varastan omasi. Nappulamme härnäävät toisiaan.

Aika vaikuttaa jäätyvän seurassasi, mutta silti elämme viimeistä tiimaa. Liikkeet ovat hidastuneet, mutta peli on yhä käynnissä. Ensirakkauden intohimo ja kiihko on kadonnut. Tiedämme molemmat tämän päättyvän toisen kuolemaan, mutta meillä on vielä hetki. Valkoinen hehku ympäriltäsi on kadonnut, mutta minä olen yhä musta kuin hiili. Kaikki mitä olen menettänyt ja työlläni ansainnut punnitaan nyt. Olinko tarpeeksi hyvä? – En tiedä.
Saatan olla menossa tai tulossa -en aina tiedä itsekkään - mutta en ole eksyksissä.