Kirjoittaja Aihe: Elämä ,K 11  (Luettu 1294 kertaa)

la tortuga

  • ***
  • Viestejä: 12
Elämä ,K 11
« : 21.08.2011 21:12:42 »
Nimi Elämä
Kirjoittaja la tortuga
Ikäraja K-11
Tyylilaji Draama
A/N : kirjoitin tämän pari vuotta sitten,niihin aikoihin kun Michael Jackson kuoli. Olin jo lähes unohtanut koko tarinan, mutta Amy Winehousen kuolema sai sen taas mieleeni. Ja tämä on mun eka ficcini, ilmoittakaa toki jos ikäraja tms. on väärin/jotain puuttuu. Ja saa sitä toki muutenkin kommentoida!


Eräänä päivänä pari kuukautta sitten päätin että se on ohi. Elämäni nimittäin. Elämäni suosittuna filmitähtenä ja tuhansien fanien palvomana idolina. Oli aika tehdä elvikset. En tietenkään kuollut oikeasti, mutta ulkopuoliset luulevat niin.
Kerroin suunnitelmani puolisolleni, joka pienen ihmettelyn jälkeen piti  ideaani loistavana. Seuraavaksi ilmoitin asiasta parhaalle ystävälleni, jotta hän saisi aikaa miettiä sopivaa sanottavaa haastatteluihin. Vanhemmilleni en voi vielä kertoa, sillä he kuitenkin paljastaisivat kaiken; he vain eivät osaa valehdella toimittajille.
Suunnittelin kaiken valmiiksi pienintä yksityiskohtaa myöten: kerroin kuinka mieheni pitää kyynelehtiä lehdille valittaen yksinäisyyttään, ostin salatalon Espanjasta, vaihdoin salaa nimeni, esitin masentunutta kameroiden edessä. Kaikki sujui täydellisesti.
Viimein oli toiminnan aika. Yövyin mieheni kanssa hienossa hotellissa. Illalla valitin kuuluvasti huonoa oloani hotellin yökerhossa. Paikalle hälytettiin ambulanssi, joka kuskasi minut valot vilkkuen sairaalaan. Ystävieni avulla livahdin sairaalasta kenenkään huomaamatta, ja aamulla juorulehdet kirjoittivat supertähden kriittisestä tilasta. Mieheni antoi huolestuneen haastattelun yhdelle lehdistä.
Seuraavan päivän lehdet kirkuivat kansissaan traagisesta murhenäytelmästä, johon liittyi ainakin huumeita, masennus, anoreksia, syöpä ja tusina muita syitä. Enää huhut eivät haitanneet: olin kuollut.
Mieheni järjesti komeat hautajaiset, ja tyhjä arkkuni laskettiin hautaan kameroiden räpsyessä. Jonkin aikaa puolisoni kieltäytyi haastatteluista vedoten suureen suruunsa. Lopulta hän tilitti lehdille kaiken suhteemme ongelmista ja siitä kuinka kaipasi minua. Hän ilmoitti myös päätöksestään vetäytyä julkisuudesta suremaan.
Lehdistö nieli kaiken. Pian kohu lamaantui ja jäin Elviksen, Marilyn Monroen ja Dianan tavoin historiaan traagisesti kuolleena tähtenä. Puolisoni ja minä matkustimme valepuvuissa eräälle pienehkölle lentokentälle ja lensimme turistiluokassa Espanjaan. Siellä matkasimme ostamalleni maatilalle kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa.
Nykyään viljelemme maata ja meillä on kaksi lasta. Elämä on ihanaa, kun ei tarvitse stressata siitä mitä lehdet kirjoittavat. Saan vapaasti kulkea haalareissa ilman että joudun muotipoliisin kynsiin. Tietenkin on kuulunut huhuja, milloin minut on nähty New Yorkissa, milloin Lontoossa. Mutta kukaan tuskin osaa etsiä minua pienestä espanjalaisesta kylästä, jossa kasvatan luomutomaatteja.
Kyllä elämä on ihanaa.