Kirjoittaja Aihe: 3 + 1 [Lily/useita - S - raapaleita] || Taidehaaste - albumihaaste - 3x  (Luettu 2594 kertaa)

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Nimi: 3 + 1
Kirjoittaja: Annie B.
Ikäraja: S
Paritus: Lily/Sirius, Lily/Remus, Lily/James
Tyylilaji: draama, romance, angst, raapale
Yhteenveto: Kun ensimmäisen kerran näin Lily Evansin, en osannut aavistaakaan mihin olin sekaantumassa.
Vastuuvapaus: Lily sekä Kelmit kuuluvat J.K. Rowlingille, Virginie Albert Edelfeltille ja All at Once The Fraylle.
Alkusanat: Ensimmäinen raapale Siriuksen näkökulmasta, toinen Remuksen, kolmas Jamesin ja viimein Lilyn. Tämän ficin inspiraationa ovat toimineet:
~ Taidehaaste [Albert Edelfeltin Virginie]
~ Albumihaaste [The Frayn All At Once]
~ 3 kertaa, kun... - haaste [Aihe 3 plus 1]
Lukekaa, nauttikaa ja kommentoikaa. :>

04. All At Once


3

James oli aina niin hullaantunut Lilyn kauneudesta, ettei hän huomannut mitään muuta. Ei sitä, ettei Lily ollut lainkaan kiinnostunut hänestä, ei liioin, että Lily vietti epäilyttävän paljon aikaa useiden eri poikien kanssa epäilyttävinä ajankohtina. Ei myöskään sitä, että kaksi hänen parasta kaveriaan olivat aivan yhtä huumaantuneita tytöstä, joka oli kuin kohtalon määräämänä nimitetty hänen omakseen.

James käyttäytyi kuin idiootti aina kun oli kyseessä Lilyn huomion saaminen. Minun ja Remuksen kannalta se oli tietenkin vain hyvä asia. Jos James olisi ollut oma mukava itsensä, mahdollisuus Lilyn hymystä haaveilemiseen olisi varmasti päättynyt meidän kahden osalta hyvin nopeasti. Ja me haaveilimme Lilystä. Usein.


Jamesin rakkauden julistus iski minua kuin moukari suoraan takaraivoon. Siitä lähtien tuntui kuin joku olisi säätänyt kirjoittamattoman lain, että tyttö oli vain Jamesin omaisuutta. Tosin eihän se niin ollut, vain me kaksi emme saaneet vilkaistakaan hymyilevää punapäätä vaikka muut tekivät jotain aivan muutakin.

James ei koskaan saanut tietää meidän tunteistamme. Yritimme kääntää niitä toisaalle onnistumatta kovinkaan hyvin. James päätteli, ettemme vain olleet kiinnostuneita tytöistä, koska emme koskaan seurustelleet. Jossain vaiheessa jopa minun ja Siriuksen välillä huhuttiin olevan jotain. Kun huhu todettiin pelkäksi huhuksi, Sirius alettiin mieltää naistenmiehenä, mikä huvitti meitä, sillä Sirius ei olisi koskenut tyttöä koko kouluaikana pitkällä tikullakaan.


Rakkaus ensisilmäyksellä on sanonta, jota on käytetty aivan liikaa. En edes tiedä, uskonko siihen, että kaksi ihmistä voi rakastua vain näkemällä toisensa. Sen tiedän, että rakastuminen voi tapahtua hyvin nopeasti ja se voi olla yksipuolista. Tiedän, koska minulle kävi niin. En koskaan käsittänyt, miksi Lily ei vastannut tunteisiini, mutta en paljon välittänytkään. Olin rakastunut.

Kun ensimmäisen kerran näin Lily Evansin, en osannut aavistaakaan mihin olin sekaantumassa. Siihen aikaan uskoimme vielä, että tytöistä tarttuisi jonkinlaisia tyttöbakteereja jos niiden kanssa olisi liian pitkään tai mikä pahempaa, jos niihin koskisi. Jossain vaiheessa aloin kuitenkin huomata sen kauniin hymyn, joka käänsi kaikkien päät puoleensa


+ 1

Se lähti vain parista pienestä hymystä. Ainakin luulen niin. Tiesin kyllä, ettei maineeni ollut mikään toivottavin, mutten välittänyt, sillä olin vain oma itseni. En halunnut kenenkään suosiota enkä sen koomin hyväksyntääkään. Pojat alkoivat odottaa minulta tietynlaista käyttäytymistä tietynlaisissa tilanteissa ja minä jatkoin hymyilemistä.

Minua ei yllättänyt lainkaan se, ettei suurin osa tytöistä enää ajan mittaan pitäneet minusta. Mitä nopeammin niin sanotut kaverini jättäytyivät seurastani, sitä kiinteämmäksi tulivat välini muiden ystävieni kanssa. En usko, että hekään täysin ymmärsivät, miksi minä oikein itkin iltaisin. Minullahan oli kaikki hyvin, olin suosittu ja sain kaikkien himoitseman, jakamattoman huomion pojilta. Jossain vaiheessa hymy kuitenkin hyytyi.


The Fray - All At Once

There are certain people you just keep coming back to
She is right in front of you
You begin to wonder could you find a better one
Compared to her now she's in question

And all at once the crowd begins to sing
Sometimes the hardest thing and the right thing are the same

Maybe you want her maybe you need her
Maybe you started to compare to someone not there

Looking for the right one you line up the world to find
Where no questions cross your mind
But she won't keep on waiting for you without a doubt
Much longer for you to sort it out

And all at once the crowd begins to sing
Sometimes the hardest thing and the right thing are the same

Maybe you want her maybe you need her
Maybe you started to compare to someone not there
Maybe you want it maybe you need it,
Maybe it's all you're running from,
Perfection will not come

And all at once the crowd begins to sing
Sometimes
We'd never know what's wrong without the pain
Sometimes the hardest thing and the right thing are the same

Maybe you want her maybe you need her
Maybe you've started to compare to someone not there
Maybe you want it maybe you need it
Maybe it's all you're running from
Perfection will not come

Maybe you want her maybe you need her
Maybe you had her maybe you lost her
To another

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:53:49 kirjoittanut Pops »
Just laughing my ass off.

AVATAR

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Täällä taas ja käsittelemässä ficciä facebookin suosituksien mukaan liittyen epäviralliseen kommenttihaasteeseen. Ficci oli oikein mukava Kelmien aikaisesta elämästä ja mielestäni se kuvasi erinomaisesti miltä muista tuntui, kun James tuntui olevan voitolla suhteessa Lilyyn. Kuitenkin tämä on siinäkin mielessä hieman ehkä erilainen ficci, sillä en muista törmänneen aiemmin ficceihin, jossa Lily olisi saanut periaatteessa kaiken himoitsemansa ja taas toisaalta viimeinen lause Lilyn osassa kuvasi kaiken siitä, miten se hymy sammuaa lopullisesti, joka pienoisesti mielestäni viittaisi kuolemaan lopulta. Mielestäni ficci kuvasi myös hyvin sen, mitä mm. Remus ajatteli tilanteesta ja muutenkin. Mielestäni ehkä hänen ja Siriuksen osat oliva kaikkein kauneimmat karuudessa, sillä James nyt oli niin James kuin olla voi. Mikä ei tietenkään ole huono asia lainkaan. Kiitos tästä hienosta, vaikkakin ehkä jopa mielestäni liian lyhyestä ficistä.

-Fire  :)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan