Kirjoittaja Aihe: En ymmärrä (Angst/Romance/S)  (Luettu 1775 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
En ymmärrä (Angst/Romance/S)
« : 10.11.2010 19:08:54 »
Nimi:En ymmärrä
 Kirjoittaja: Lööperiikka
Ikäraja: S
Genre: Angst Romance
Summary: "Ei, en ymmärrä"
A/N: En tiedä mikä minuun on tullut! Olen sitten hurahtanut tälläisiin pikku raapaleisiin jotak liittyvät minuun itseeni..

Ei, en minä sinua rakasta.
En vain halua että kukaan sinua satuttaisi.
Ei, en minä sinusta riippuvainen ole
Päiväni vain olisi pilalla ellen näkisi sinua.
Ei, en ole mustasukkainen sinusta.
En vain kestä nähdä sinua toisen kanssa.


Ei, en ymmärrä tunteitani.  Niiden peittäminen tulee kokoajan hankalammaksi. Kuinka paljon minua sattuu rakastaa sinua, kuinka paljon minua sattuu pelko, kuinka paljon pelkään.
Et ole ihmeellinen, et ole se johon kaikki olisivat koukussa. Et ole se luokan söpöin. Miksi silti pidän sinusta? Minähän vihaan sinua! Vihaan rasistisia kommenttejasi, vihaan joitakin tapojasi! Kuitenkin pian ymmärrän juuri pitävän niistä muista osista, joita sinussa on.

En ymmärrä miksi minua sattuu niin paljon että olisit toisen kanssa. Eihän se minulle kuulu. Sinä olet minulle vain yksi ihminen miljardien joukossa. Miljardeja ihmisiä. Miksi siis välitän sinusta? Ainahan tuolla olisi joku sinua parempi! Kuitenkin pian ymmärrän etten voisi välittää kenestäkään muusta samalla tavalla kuin sinusta, en ainakaan vielä. Jos joskus onnistun joskus hautaamaan tunteeni, unohtamaan rakkauteni. Ehkä sitten osaan taas nähdä muutkin pojat samassa valossa kuin sinut.

Ei, en käsitä miksi kuulen nimesi aina kuin huutaen. Miksi se tarttuu korvaani ja miksi kuuntelen. Miksi kuuntelen mitä muut sinusta puhuvat? Eihän se minulle kuulu, se ei ole minun asiani.  Ei, en ymmärrä miksi haluan tietää aina mitä teet, vaikka tiedän että se sattuu enemmän kuin mikään muu yhteensä

Ei, en ymmärrä miksi välitän sinusta liikaa. Enkä ymmärrä miksi minun on pakko satuttaa itseäni.
Pitämällä sinusta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 17:01:27 kirjoittanut Lööperiikka »