pakko tulla jakamaan oma kokemus täällä
minä arkana ja hölmönä en ole elämässäni uskaltautunut lähettämään kuin yhden ainoan fanikirjeen, mutta se kannatti !(:
kirjoitin sitten Tom Feltonille kirjettä noin kahden viikon ajan alkuvuodesta -o8, että sain varmasti mahtumaan siihen ihan kaiken, mitä koskaan halusin sanoa ja tulihan siitä aikamoinen lausehirviö ja monen sivun pituinen
olen fanittanut kyseistä näyttelijää siitä hetkestä lähtien kun musiikkileirillä katsottiin 'anna ja kuningas' . olin silloin jotain 1o
monet kaverit oli aikaisemmin lähettäneet fanipostia kaiken maailman ihmisille eikä ne olleet saanu vastausta, joten sitten olinkin ihan sydänkohtauksen partaalla, kun kesäkuussa äiti huuteli minulle, että oli tullut oudon näköinen kirje !
tietty säntäsin repimään kirjeen auki, ja sieltä paljastui kirje herra Feltonilta !! se oli käsinkirjoitettu ja jopa osaan minun kysymyksistä oli vastattu !
en ollut laittanut minkäänlaista palautuskuorta tai mitään, kunhan vain tunkaisin kirjeen kuoreen ja maksoin postimaksun<:
kirje on yhä edelleenkin visusti näkyvillä kotona valokuvakehyksissä muistuttamassa siitä ihanasta hetkestä ! ^^ ja sen jälkeen fanitus Tomia kohtaan on vain kasvanut