Kirjoittaja Aihe: Rakastunut kuolonsyöjätär (Bellatrix(/Harry), S, raapale, angst, romance?)  (Luettu 3192 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Title: Rakastunut kuolonsyöjätär
Genre: angst, romance?
Author: hymykuoppa
Paring: Bellatrix (/Harry)
Raiting: S (?)
Summary: Kielletty liha on aina kielletty, mutta tunteilleen ei voi mitään. Ei vaikka olisi kuolonsyöjä.
Warning: Maininta kuolemasta
A/N: Tätä aihetta yritin suositella toiselle finiläiselle, mutta otin itse hyödyn tästä ja kirjoittaa täräytin raapaleen. Ikinä en ole tällä parituksella kirjoittanut, Bellastakin vain yhden ficin ennen tätä.



Rakastunut kuolonsyöjätär


Bellatrix siveli kasvojaan hiljaisuuden hyökyessä ympärillään. Yön pimeys syleili häntä, tuuli tuiversi pitkissä tummissa hiuksissa. Raskaat luomet painuivat hetkeksi kiinni.

Kuinka se tunne oli saattanut vallata hänet? Naisen jonka sydän oli kylmä ja suonissa kohiseva veri mustaa. Kuinka hän oli saattanut kiintyä poikaan, joka oli kielletty? Jahdattuun, ahdinkoon ajettuun poikaan, jonka kohtalo oli kuolla.

Nainen aukaisi silmänsä ja katseli niillä pimeyttä. Pimeyttä, jossa hän erottanut mitään. Tummat silmät kapenivat ja suuntasivat katseensa maahan. Taikasauvaan syttyvä valo paljasti maassa makaavan jotain. Elotonta ja kylmää.

Ajatukset eivät paenneet päätä pudistellessa. Sydän sykki kiivaasti. Tunteet eivät sammuneet, hän oli rakastunut poikaan joka eli.
« Viimeksi muokattu: 01.05.2015 20:22:38 kirjoittanut Beyond »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Antelope

  • Vieras
Ooooh, mikä mielenkiintoinen idea! Bellatrix rakastunut Harryyn, ooh.

Siis. OOH. Tämä oli todella hyvä, pidin tästä erittäin paljon. Todella kiintoisaa. (alkaa jo itsekin naurattaa nämä "oooh":t ja kiintoisat :D)

Olisi ollut mielenkiintoista tietää vähän tämän taustaa (vaikka raapaleissa se onkin miltein mahdotonta), miten Bella nyt poikaan-joka-elää rakastui.


Antelope :-*

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Antelope, tosiaan en ole ainakaan itse tähän paritukseen/ideaan vielä törmännyt, joten ajattelin give a change to it. ;) Kiitos kovin :)
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Mielenkiintoinen idea tämä Bellasta ja Harrystä, tälläisiin ei usein törmää mutta tämä oli joka tapauksessa oikein hyvä idea. Vaikka tämä raapale olikin lyhyt(niin kuin ne mitä olen lukenut yleensä ovat ollet) tämä jäi silti hyvn mieleen kuvailitkin tuon lyhyen teksit todella hyvin joten en voi muuta kuin vain kehua.

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Voi kiitos Kuolotar :) Niin raapale tosiaan yksinään on se 100 sataa, tuplaraapale 200 ;) Että lyhyttä lyhyttä. :D
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Salmiakkisydän

  • ***
  • Viestejä: 98
  • Kuningatar
Oh.  :o

Tää oli - jotain. Mä en löydä sanoja, mä tykkäsin tosiaan kovasti tästä! Olit kivasti kuvannut Bellan ja sen ajatukset/tunteet, kerrassaan upeeta työtä. Paritus oli herkku, on aina harvinainen saalis.
Lainaus
Kuinka se tunne oli saattanut vallata hänet? Naisen jonka sydän oli kylmä ja suonissa kohiseva veri mustaa.
Toi kohta oli ihan loistava, kuvaa kyllä niin sitä, kuinka Bella annetaan ymmärtää. Kiitos kovasti!
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä ruman naamasi?
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä mädän hajusi?



banneri by hymykuoppa

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Kiitos kaunis :) On kyllä tosiaan aika harvinainen saalis tää paritus, mutta mä kyllä tykkäsin tästä maistiaisesta, minkä tämä pari jätti mulle. Vois alkaa viljelemään tätä enemmänkin.
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
oi voi, kiitos! B) Paritus tosiaan on aika harvinainen, joten oli pakko kokeilla. :D
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.