Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli, Rakastan sinua, S  (Luettu 1646 kertaa)

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Nälkäpeli, Rakastan sinua, S
« : 07.12.2011 15:50:30 »
Nimi:  Rakastan sinua
Kirjoittaja: fan4ever
Ikäraja: sallittu
Fandom: Nälkäpeli
Genre: Romantiikka
Character: Peeta
A/N:  Tämä tällainen lässyn lässyn rakkausjuttu, mutta ajattelin että tämä on hyvä kuvaamaan Peetan tunteita Katnissia kohtaan. Haasteeseen ficlet300, Hahmot kuuluvat Suzanne Collinssille

Rakastan sinua. Olen tiennyt sen aina. Se ei tule koskaan muuttumaan olisit minusta mitä mieltä tahansa. Olet kaunein asia, jonka tiedän. Joka hetki kaipaan luoksesi ja toivon että toivoisit samoin, edes hieman. Ymmärrän kyllä että olet rakastunut toiseen, mutta kaipaan sinua vierelleni niin paljon etten välitä, josko olisin toinen mies. Olen taivaassa joka kerta kun katsot minuun, joka kerta kun saan sinut syliini, joka kerta kun puhut minulle tai hymyilet minulle. Se ei ole koskaan lähtenyt. Syvällä sisimmässäni olen jopa iloinen siitä, ettet ole vielä tehnyt päätöstäsi minun ja hänen välillä. Pelkään hänen olevan valittusi ja siten menettäsin sinut. En välitä onko aikamme vain hetkellistä vai todellista. Minä kaipaan sinua enemmän kuin mitään tai ketään koskaan. Vaikka olisit lähelläni. Mutta... Minun on silti pakko päästää sinut pois. Antaa siipiesi lentää. Antaa sinun olla onnellinen itseni edestä koska jos vain olet onnellinen... Voin edes esittää olevani myös onnellinen...
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 00:54:03 kirjoittanut Yukimura »

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Vs: Rakastan sinua, Nälkäpeli, S
« Vastaus #1 : 04.01.2012 20:45:39 »
Ihana. (;

Kaunista ja ihanaa tekstiä. Hienosti oot kuvaillu Peetan ajatuksia. (:

Ja mä näköjään taas löydän itseni kommentoimasta 'vanhempia' tekstejä. :'D No, ei kai se ny haitaksikaa oo. : DD
++ Mä en osaa kommentoida mitää järkevää. : D

Mut... Kiitus. <3

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com