Kirjoittaja Aihe: Kravaatti- ongelma. S H/D  (Luettu 2549 kertaa)

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Kravaatti- ongelma. S H/D
« : 27.11.2009 21:51:20 »
Author - Cerry
Rating - S (kai...)
Genre –  fluffy
Pairing – HP/DM
Disclaimer – siis.... nämä hahmot ja osa paikoista eivät ole omistuksessani. Ne omistaa mahtava J.K. Rowling jonka tuotoksilla en ansaitse rahaa!!!
Warnings – mjaa... söpöilyä ja Homoja<3<3<3 sekä huonoa huumoria.
Summary – tiivistelmä.
A/N – tämä on eka ficcini jonka ajattelin julkaista, eli arvostelu olisi mukavaa.(älkää haukkuko minuu pystyyn,Pliiis!!!!) siis no, minä rakastan kravatteja^^
mahtavia olentoja:-3


   Kravaatti- ongelma.


Harry The mämmikoura Potter, oli aamulla jättänyt Kravatin solmimatta.
Se oli kamalinta mitä voisi tapahtua. Harry Potter, poika joka elää, velhomaailman seksikkäin uros, oli perfektionisti kravattifani. Siitä asti kun Harry tuli tylypahkaan oli koulupuvussa pistänyt silmään se punakultainen, helppohäyttöinen, ja kaunis asuste. Matami Malkin oli hämmästynyt kun Harry Potter lähetti hänelle kirjeen jossa pyysi kravaatinsolminta ohjeita. Harry osasi Ranskalaisen, Brittiläisen ja monia muita Kravattisolmuja. Kun Harry kertoi Ronille ja Hermionelle pakkomielteestään kravatteihin, oli Hermione käynyt solmimassa sen melkein joka aamu. Harry näki joukon muita oppilaita, he eivät saisi nähdä häntä näin ruokkoamattoman näköisenä. Harry säntää lähimpään komeroon minkä löysi., komerossa oli pimeää. Harry kuuli venyttelevän äänen komeron nurkasta.
”Mitä rohkelikon kultapoika täällä tekee, näin pimeässä paikassa?”
”Malfoy.” Harry sanoi, ja hypisteli hermostuksissaan Kravattiaan.
”Me kyllä keksimme tuolle jonkin muun tarkoituksen” Draco sanoi, ja veti Harryn kiihkeään suudelmaan.

« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 09:15:03 kirjoittanut Kaapo »

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Vs: Kravaatti- ongelma. K-13 H/D
« Vastaus #1 : 27.11.2009 21:52:58 »
tiedän että tää on tosi lyhyt mutta mun arvoksta aikaani kuluu jatkuvasti . olisin varmaan tehny tästä pidemmän mut tää on vaan kokeilu ;D

justnu

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Kravaatti- ongelma. K-13 H/D
« Vastaus #2 : 30.11.2009 16:19:07 »
Ihan hauska ja mielenkiintoinen idea. En ainakaan muista koskaan törmänneeni tälläiseen stooriin. ;)

Pitempi siis tosiaan saisi olla ja tuo Malfoy kävi aika yht` äkkiä Potterin kimppuun. Siis olisi ollut mukava
 jos olisit kertonut hieman taustoja tms.  Tai jatkanut sen verran että Harryn reaktio olisi selvinnyt...

Hassua että Harry on pakkomielteinen kravattifani ;D

Lainaus
hypisteli hermostuksissaan Kravattiaan.
Kravatti tulee isolla vain lausetta aloittaessa...

Lainaus
tiedän että tää on tosi lyhyt mutta mun arvoksta aikaani kuluu jatkuvasti .
Mitä toi tarkoitti??


Ei pahalla,
mut tahallaan

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Kravaatti- ongelma. K-13 H/D
« Vastaus #3 : 04.12.2009 21:43:57 »
Tartuin tähän ficciin lähinnä siksi, että otsikko herätti huomioni. Ai miksikö? Koska kravatti kirjoitetaan yhdellä a :lla ja pilkunviilaajaluonteeni otti taas ylivallan.
Lainaus
koulupuvussa pistänyt silmään se punakultainen, helppohäyttöinen, ja kaunis asuste
Helppokäyttöinen pitäisi varmaan olla. Ja tämän lisäksi jossain muussakin kravatti-sanassa kuin tuossa otsikossa oli kaksi a-kirjainta, pilkkuja puuttui sieltä sun täältä, isoja kirjaimia oli väärissä paikoissa jnejnejne. Anteeksi näin pirun tarkka viilaus, mutta varsinkin näin lyhyissä ficeissä ne hyppivät vielä enemmän silmille.

Häiritsi, kun aikamuoto pomppi jossain vaiheessa imperfektistä preesensiin ja takaisin, samoin sanaa Harry -toistettiin koko ajan, suunnilleen joka lauseessa.

Idea oli kyllä hauska, kiva ja omaperäinen, eipä siinä mitään. :)

Btw, mitä tarkoitit sillä, että arvokasta aikaasi kuluu jatkuvasti?
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Vs: Kravaatti- ongelma. K-13 H/D
« Vastaus #4 : 04.12.2009 22:29:13 »
Amanecer

Anteeksi näin pirun tarkka viilaus, mutta varsinkin näin lyhyissä ficeissä ne hyppivät vielä enemmän silmille.

Häiritsi, kun aikamuoto pomppi jossain vaiheessa imperfektistä preesensiin ja takaisin, samoin sanaa Harry -toistettiin koko ajan, suunnilleen joka lauseessa.
  niin. ja nyt alan puolustelemaan itseäni ja sanon että olen surkea kieliopin ja erityisesti isojen kirjaimien kanssa  ;D(enkä kehtaa hankkia betaa näin pientä tekstiä varten :-[)

Btw, mitä tarkoitit sillä, että arvokasta aikaasi kuluu jatkuvasti?
jooo... sori.... mul on ollut  paljon kokeita ja muita koulujuttuja :-[
ja ilmaisin sen vähän hölmösti... sori jos ymmärsit väärin ;D


justnu

Pitempi siis tosiaan saisi olla ja tuo Malfoy kävi aika yht` äkkiä Potterin kimppuun. Siis olisi ollut mukava
 jos olisit kertonut hieman taustoja tms.  Tai jatkanut sen verran että Harryn reaktio olisi selvinnyt...
Hassua että Harry on pakkomielteinen kravattifani ;D

kiitti rakentavasta :) :)  mun ois pitäny kertoo varmaan enemmän  ;D ja sori jos ymmärsit mun viimeisen viestin väärin. mun oma vika kun menin sanomaan oudosti :-[




myyräprkl

  • Vieras
Vs: Kravaatti- ongelma. K-13 H/D
« Vastaus #5 : 06.12.2009 02:12:01 »
Idea oli suoraan sanottuna aika... söpis. Tykkäsin ajatuksesta, jos oikeinkirjoitus olisi ollut parempaa, olisin voinut nauttia tästä entistäkin enemmän. Sopivan lyhyt, ei tästä olisi pidempää tarvinnutkaan. Jotenkin kuitenkin tuntuu hieman sutaistulta, ja uskon, että tälle olisi voinut uskoutua enemmänkin. Voisin nyt listata noita virheitä, koska olen Harrysi tapaan aikamoinen perfektionisti, jotka eniten häiritsivät.

- Kravatti kirjoitetaan pienellä.
- Tylypahka kirjoitetaan isolla.
- Kravatinsolmintaohjeita on yhdyssana.
- Ranskalaisen, brittiläisen ymv. kirjoitetaan pienellä, kuten myös kravattisolmu.
- Imperfektistä ei hypätä preesensiin kesken kaiken. (:
- "Kun kirjoitat puhetta ja puhe päättyy pisteeseen", tulee tuohon kohtaan pilkku, ja piste unohtuu pois